#1
Hallo lieve forumers
WAARSCHUWING: DOE DIT NOOIT MAAR OOK NOOT NA!!!!
Nou ik zit al jaren te kijken op het drugsforum. Voelde mij eigenlijk iets van lichtelijk schuldig dat ik hier nog nooit wat had geplaatst, dus ik dacht van: laat ik ook eens een account aanmaken en iets plaatsen. Dus bij deze.
-/+ een paar maand geleden heb ik een leuk (wat is de definitie van leuk natuurlijk) avontuur gehad van een paar dagen. Als ik mijn hele verhaal verhaal hier zou vertellen dan ben ik minimaal volgende week nog niet klaar. Denk dat ik wel wat beters te doen heb (ik denk wel meer trouwens, soms wel teveel?/+) Daarom vertel ik nu een van de hoogtepunten/trieste punten en misschien vul ik mijn verhaal later nog wel aan met meer.
We zaten op het begin (nadat we ons al verplaats hadden van een latere locatie, huis van een andere vriend) met 2 man bij een maat thuis , begon gezellig met wat Keta, 2G pheni en een paar biertjes,(GHB, PH+enibut (die rommel is zuur als de ....), pep, oxazepam 50,en dat was het wel denk ik. Waren ook aanwezig).
Na nachten zeer weinig slaap voor mij, zonder uppers, die heb ik namelijk afgezworen een tijdje terug. leek het me verstandig om 10ml te tappen (eerder 14-keta-50oxa, en ik kon nog prima functioneren, dit allemaal met zeer weinig tolerantie, ja is niet normaal ik weet het wel maar ik bevond/bevind me in een zeer enthousiaste staat), toen nog 10ML en nog 10ML , Dit allemaal in een uur. Ook had ik over een halfe dag een equivalent van 7 Liter bier gehad. Oke kan het nog erger vraag je je af!/? Ik nam in totaal ook nog iets van 4x50 MG oxazepam, iets van 5 gram phenibut (over die dag?) was ik vergeten.
Dit allemaal is zeer zeker een potentiële dodelijke combinatie en zou ik ook niemand aanraden, ja zeer zeker (ook niet iemand in een "hypermane episode". Ik bleef ondanks het slaaptekort en geen uppers gewoon bij, en er veranderde niet heel veel aan mij zei die maat. Kan mezelf grotendeels nog alles herinneren, mis uiteraard wel vlagen, maar dat is niet raar met zo'n combi.
Heb mijn best gedaan voor vanavond op dit verhaal, Ik vul hem later aan.
Nederlands was niet mijn sterkste vak
.
Fijne avond lieve forumers,
GR TT
WAARSCHUWING: DOE DIT NOOIT MAAR OOK NOOT NA!!!!
Nou ik zit al jaren te kijken op het drugsforum. Voelde mij eigenlijk iets van lichtelijk schuldig dat ik hier nog nooit wat had geplaatst, dus ik dacht van: laat ik ook eens een account aanmaken en iets plaatsen. Dus bij deze.
-/+ een paar maand geleden heb ik een leuk (wat is de definitie van leuk natuurlijk) avontuur gehad van een paar dagen. Als ik mijn hele verhaal verhaal hier zou vertellen dan ben ik minimaal volgende week nog niet klaar. Denk dat ik wel wat beters te doen heb (ik denk wel meer trouwens, soms wel teveel?/+) Daarom vertel ik nu een van de hoogtepunten/trieste punten en misschien vul ik mijn verhaal later nog wel aan met meer.
We zaten op het begin (nadat we ons al verplaats hadden van een latere locatie, huis van een andere vriend) met 2 man bij een maat thuis , begon gezellig met wat Keta, 2G pheni en een paar biertjes,(GHB, PH+enibut (die rommel is zuur als de ....), pep, oxazepam 50,en dat was het wel denk ik. Waren ook aanwezig).
Na nachten zeer weinig slaap voor mij, zonder uppers, die heb ik namelijk afgezworen een tijdje terug. leek het me verstandig om 10ml te tappen (eerder 14-keta-50oxa, en ik kon nog prima functioneren, dit allemaal met zeer weinig tolerantie, ja is niet normaal ik weet het wel maar ik bevond/bevind me in een zeer enthousiaste staat), toen nog 10ML en nog 10ML , Dit allemaal in een uur. Ook had ik over een halfe dag een equivalent van 7 Liter bier gehad. Oke kan het nog erger vraag je je af!/? Ik nam in totaal ook nog iets van 4x50 MG oxazepam, iets van 5 gram phenibut (over die dag?) was ik vergeten.
Dit allemaal is zeer zeker een potentiële dodelijke combinatie en zou ik ook niemand aanraden, ja zeer zeker (ook niet iemand in een "hypermane episode". Ik bleef ondanks het slaaptekort en geen uppers gewoon bij, en er veranderde niet heel veel aan mij zei die maat. Kan mezelf grotendeels nog alles herinneren, mis uiteraard wel vlagen, maar dat is niet raar met zo'n combi.
Heb mijn best gedaan voor vanavond op dit verhaal, Ik vul hem later aan.
Nederlands was niet mijn sterkste vak
Fijne avond lieve forumers,
GR TT


