Jongens, gisteren was geweldig, wat hebben we genoten! Voor de eerste keer dus 1P-LSD gedaan en gegaan voor 120 mcg. Als wat ervaring shroom/truffel trippers waren we niet heel huiverig maar was het toch spannend. De come up was langzaam en prettig, duurde wel 2 uur voor we echt wat aan het spacen waren. Wij hadden geen zegels maar elk 12 microdots van 10 mcg die we met water innamen. Het was een prachtige dag en we hebben vooral echt genoten van onze mooie tuin waarin we het onszelf gemakkelijk hadden gemaakt op een buitenbed. Mooi naar de planten en bomen kijken en soms closeup naar bloemen en planten, fascinerend, alsof je dingen voor het eerst ziet. We voelden ons heel chill, erg happy en alle dagelijkse shit was weg. Af en toe ook een lachkick om niks. Alles kreeg personality, alles leefde en deed vrolijk mee. Je ziet echt overal figuren in, bijvoorbeeld onze palmboom die lekker aan het wuiven was was ineens een vrolijke Jamaicaan en we bedachten er zelfs een stemmetje bij haha... Trip muziek komt extra binnen toen we onze koptelefoon op hadden. Maar ook liedjes of muziek waar je normaal veel mee hebt komt super hard binnen en er is hier en daar een traantje gevloeid omdat alles zo intens mooi was. En aardbeien eten, OMG... zooo lekker! Alsof je voor het eerst een aardbei eet. Al met al een prachtige eerste kennismaking met 1L-LSD! De dag uiteindelijk afgesloten met het staren naar de sterren en heerlijke trippy chill muziek...
Met de dosis van 120 wisten we nog prima hoe alles zat en apparaten bedienen of zo ging prima, als je wil kun je redelijk "nuchter" uit je bubbel stappen en functioneren. Misschien gaat dat met 150 wat lastiger. Ook zagen we geen neon-gloed rond objecten of patronen, de caleidoscoop-achtige patronen zagen we wel met closed eye visuals. Die inderdaad heel anders zijn dan psilocybine patronen. Dit was meer een feestje in je hoofd dat je ook wat leek te kunnen sturen. Zeker niet onprettig.
Dit was voor ons in elk geval weer een prachtig mooie nieuwe ontdekking, de volgende keer willen we 150 proberen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je als je samen met iemand trip je je lekker op je gemak moet voelen bij die persoon. Ook je omgeving moet chill zijn. Ik zou er best op uit willen trekken de volgende keer, op avontuur zeg maar
![:)]()
maar dan moet je geen onverwachte nare shit mee maken want ik kan me voorstellen dat het dan echt snel kan omslaan naar een vervelende ervaring.