Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums150 µg 1P-LSD - Beste ervaring ooit

150 µg 1P-LSD - Beste ervaring ooit

51 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooie trip report :)

En interessante discussie over de verschillen tussen (1p-)LSD en psilocybine!

Heb zelf zeer recent mijn eerste ervaring met 1p-LSD achter de rug: een veilige 30 mcg. Lang verhaal kort: ik snak naar meer! Maar onvoorstelbaar wat zo'n klein stukje papier met 30 miljoenste van een gram van een chemische stof al teweeg kan brengen in het brein...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Ik ervaar bij beide middelen een sterke liefde. Bij psilo raakt het me vaak wat meer emotioneel terwijl ik LSD vaak als iets luchtiger/vrolijker ervaar.
Klik om te vergroten...
In de regel ervaar ik dat ook zo, maar uitzonderingen bevestigen de regel. :wink:

Soms kan ik erg emotioneel worden tijdens bijvoorbeeld een inzicht op LSD. Zo kan ik bijvoorbeeld van mezelf moeilijk huilen, maar is het al meermaals gebeurt dat dit wel kwam tijdens een LSD trip. Qua muziek luisteren wordt ik op LSD wel duidelijk minder gauw geëmotioneerd en luister ik er meer naar op een mentaal niveau. Heel analytisch alle lagen horen en bestuderen. Genieten van complexiteit.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#3
Herkenbaar, ik kan ook emotioneel worden en dankbaar voor mijn plek op aarde en deel te zijn van een groter geheel bij psilocybine. Ik weet bijvoorbeeld dat ik tegen het einde van mijn trip als ik wat honger begin te krijgen erg houd van pure producten zoals aardbeien, maar ik heb serieus zitten huilen bij het eten van een stukje kip omdat ik het ineens super zielig vond voor de kip dat hij het loodje had moeten leggen voor ons eetplezier. Ik vond het ook echt niet lekker en werd misselijk bij het idee een dier te eten, terwijl ik echt geen vegetariër ben (maar wel een dierenvriend).

Ik las ook dat je over je piek bij LSD wel erg veel smaak hebt en eten kan waarderen, al zul je niet gaan vreten zoals dat wel eens bij de munchies van wiet kan zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, ik kan echt wel vreten tijdens LSD hoor. Nog een ding dat anders is dan psilo waarbij ik echt niet kan eten tijdens de trip. Misschien ben ik een uitzondering, maar ik krijg vaak heel erg honger tijdens een LSD trip. Maar dan heb ik ook alleen zin in gezonde dingen. Totaal niet zoals bij wiet, dat ik zin krijg in junkfood. Dat laatste kan ik me tijdens LSD vaak niet eens van voorstellen dat ik er normaal weleens zin in heb. Met name kunstmatige smaakjes werken dan sterk afstotend. Ik proef dan heel duidelijk dat dat niet goed voor me is. Fruit daarentegen is heerlijk, noten, maar ook nog wel brood om dat honger gevoel te stillen. Ik haal dan vaak een stokbrood. Alleen fruit vult helaas niet genoeg. Maar haal voor je trip echt verschillende soorten fruit in huis dus! Ook een paar exotische!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Space cadet zei:
Ik las ook dat je over je piek bij LSD wel erg veel smaak hebt en eten kan waarderen, al zul je niet gaan vreten zoals dat wel eens bij de munchies van wiet kan zijn.
Klik om te vergroten...
Voor mij klopt dat helemaal... bij cannabis kan ik echt vreetbuien krijgen terwijl ik met LSD op eerder kan genieten van kleine beetjes gezond eten en allemaal verschillende smaakjes proeven. Zoals @Mindless al aangeeft zijn fruit en noten een echte aanrader. Al zou ik chocolade ook proberen...

Space cadet zei:
Herkenbaar, ik kan ook emotioneel worden en dankbaar voor mijn plek op aarde en deel te zijn van een groter geheel bij psilocybine.
Klik om te vergroten...
Mooi beschreven. Een dankbaarheid die ik ook heel typerend vind voor een psilo-trip!

Bij LSD heb ik sowieso meer zin en mogelijkheden om me met "normale" zaken bezig te houden dan bij Psilo. Bij Psilo lig ik op de bank weg te dromen en muziek te luisteren. Op LSD ga ik hapjes proeven, badjes nemen, dansen en kletsen. Ook sex kan op een hele vreemde manier zalig zijn op LSD :relaxed: (op psilo ben ik daar helemaal niet mee bezig)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
In de regel ervaar ik dat ook zo, maar uitzonderingen bevestigen de regel. :wink:

Soms kan ik erg emotioneel worden tijdens bijvoorbeeld een inzicht op LSD. Zo kan ik bijvoorbeeld van mezelf moeilijk huilen, maar is het al meermaals gebeurt dat dit wel kwam tijdens een LSD trip. Qua muziek luisteren wordt ik op LSD wel duidelijk minder gauw geëmotioneerd en luister ik er meer naar op een mentaal niveau. Heel analytisch alle lagen horen en bestuderen. Genieten van complexiteit.
Klik om te vergroten...

Toffe discussie over LSD, helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar heel herkenbaar dit. Ik heb op LSD ook regelmatig kleine huilbuien gehad, gewoon echt even moeilijke, verdrietige (en daarnaast vaak ook mooie) momenten. Komt vaak vrij plotseling op en verdwijnt dan ook wel weer. Ik ben in nuchtere staat ook niet altijd even goed in het accepteren/laten gebeuren van bepaalde emoties.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Toffe discussie over LSD, helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar heel herkenbaar dit. Ik heb op LSD ook regelmatig kleine huilbuien gehad, gewoon echt even moeilijke, verdrietige (en daarnaast vaak ook mooie) momenten. Komt vaak vrij plotseling op en verdwijnt dan ook wel weer. Ik ben in nuchtere staat ook niet altijd even goed in het accepteren/laten gebeuren van bepaalde emoties.
Klik om te vergroten...
Voor mij zijn die huil momenten (niet dat ik ze elke keer heb) ook heel kort. Ze zijn zo weer voorbij en ik weet ook niet precies waarom ik dan moet huilen. Het voelt als oud verdriet dat al lang geen naam meer heeft. En het is heel bevrijdend om op die manier los te kunnen laten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Space cadet zei:
Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)
Klik om te vergroten...

Vergeleken met 100 was het wel een stuk heftiger vond ik. Meer en sterkere visuals en grotere gedachten kronkels. Allemaal wel goed te handelen, maar ik ben wel blij dat ik eerst een keer 60 en daarna een keer 100 heb gedaan voordat ik met 150 begon want ik denk dat ik dan een stuk meer moeite zou hebben.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Vergeleken met 100 was het wel een stuk heftiger vond ik. Meer en sterkere visuals en grotere gedachten kronkels. Allemaal wel goed te handelen, maar ik ben wel blij dat ik eerst een keer 60 en daarna een keer 100 heb gedaan voordat ik met 150 begon want ik denk dat ik dan een stuk meer moeite zou hebben.
Klik om te vergroten...
150 vond ik nog te doen. Het was wel wat heftiger dan 100 maar niet veel heftiger imo. De trip was wel leuker.
Volgende week doe ik 200ug. Ben wel benieuwd aangezien het al een maand geleden is dat ik heb getript.
Leuk report!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi report! Ik vond het een persoonlijk verhaal, daar hou ik van.
Binnenkort ga ik voor het eerst 1P-LSD proberen, ik durf nog niet zo goed.

Kwamen de problemen uit je dagelijks leven ook aan bod in je trip? Ze zeggen altijd dat je goed in je vel moet zitten voor een trip. Maar volgens mij is dat bijna niet mogelijk? Er is toch meestal wel iets wat er speelt in je leven?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Kwamen de problemen uit je dagelijks leven ook aan bod in je trip? Ze zeggen altijd dat je goed in je vel moet zitten voor een trip. Maar volgens mij is dat bijna niet mogelijk? Er is toch meestal wel iets wat er speelt in je leven?
Klik om te vergroten...
Wat ze waarschijnlijk bedoelen is dat je niet moet gaan trippen als er hele grote dingen als zware depressies, traumatische gebeurtenissen of psychoses spelen. Je kan best trippen als je een aantal issues hebt maar de kans is kleiner dat ze negatief de trip gaan beïnvloeden als ze niet zo sterk en aanwezig zijn, dan dat je tript terwijl je continu aan het pieker en aan het malen bent en wanneer ze het grootste deel van de dag je bezighouden.
Problemen die ik heb zijn enigszins teruggekomen. Maar ik had het zo druk met trippen dat ik er simpelweg geen aandacht aan besteed.
Maar trippen is complex. Het zou zomaar kunnen zijn, bijvoorbeeld wanneer je lijd aan OCD dat een verkeerd gevouwen sok in je kledingkast je helemaal de trip hell in trekt. Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk over het algemeen dat 100 en 150 relatief veilige doseringen zijn. Over het algemeen.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#12
transformated zei:
150 vond ik nog te doen. Het was wel wat heftiger dan 100 maar niet veel heftiger imo. De trip was wel leuker.
Volgende week doe ik 200ug. Ben wel benieuwd aangezien het al een maand geleden is dat ik heb getript.
Leuk report!
Klik om te vergroten...
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, wil je na volgende week eens vertellen wat je ervaring was en wat het merkbareverschil was tussen 150 en 200?
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jongens, gisteren was geweldig, wat hebben we genoten! Voor de eerste keer dus 1P-LSD gedaan en gegaan voor 120 mcg. Als wat ervaring shroom/truffel trippers waren we niet heel huiverig maar was het toch spannend. De come up was langzaam en prettig, duurde wel 2 uur voor we echt wat aan het spacen waren. Wij hadden geen zegels maar elk 12 microdots van 10 mcg die we met water innamen. Het was een prachtige dag en we hebben vooral echt genoten van onze mooie tuin waarin we het onszelf gemakkelijk hadden gemaakt op een buitenbed. Mooi naar de planten en bomen kijken en soms closeup naar bloemen en planten, fascinerend, alsof je dingen voor het eerst ziet. We voelden ons heel chill, erg happy en alle dagelijkse shit was weg. Af en toe ook een lachkick om niks. Alles kreeg personality, alles leefde en deed vrolijk mee. Je ziet echt overal figuren in, bijvoorbeeld onze palmboom die lekker aan het wuiven was was ineens een vrolijke Jamaicaan en we bedachten er zelfs een stemmetje bij haha... Trip muziek komt extra binnen toen we onze koptelefoon op hadden. Maar ook liedjes of muziek waar je normaal veel mee hebt komt super hard binnen en er is hier en daar een traantje gevloeid omdat alles zo intens mooi was. En aardbeien eten, OMG... zooo lekker! Alsof je voor het eerst een aardbei eet. Al met al een prachtige eerste kennismaking met 1L-LSD! De dag uiteindelijk afgesloten met het staren naar de sterren en heerlijke trippy chill muziek...

Met de dosis van 120 wisten we nog prima hoe alles zat en apparaten bedienen of zo ging prima, als je wil kun je redelijk "nuchter" uit je bubbel stappen en functioneren. Misschien gaat dat met 150 wat lastiger. Ook zagen we geen neon-gloed rond objecten of patronen, de caleidoscoop-achtige patronen zagen we wel met closed eye visuals. Die inderdaad heel anders zijn dan psilocybine patronen. Dit was meer een feestje in je hoofd dat je ook wat leek te kunnen sturen. Zeker niet onprettig.

Dit was voor ons in elk geval weer een prachtig mooie nieuwe ontdekking, de volgende keer willen we 150 proberen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je als je samen met iemand trip je je lekker op je gemak moet voelen bij die persoon. Ook je omgeving moet chill zijn. Ik zou er best op uit willen trekken de volgende keer, op avontuur zeg maar :) maar dan moet je geen onverwachte nare shit mee maken want ik kan me voorstellen dat het dan echt snel kan omslaan naar een vervelende ervaring.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Space cadet zei:
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, wil je na volgende week eens vertellen wat je ervaring was en wat het merkbareverschil was tussen 150 en 200?
Klik om te vergroten...
OK, zal dan wel een update plaatsen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een keer 150mcg gedaan en een keer 300mcg. Persoonlijk vond ik dat LSD pas met 300mcg tot zn recht kwam. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor drugs .

Pas bij 300mcg zag ik ook echt de kleuren van de regenboog overal. Dat was zeer Nice:)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij verschilt het heel erg per keer of ik een visuele trip heb of niet op LSD. Mijn hoogste dosering is maar 150 ug ALD-52. Nou ja, ook een keer zogenaamd 200 ug LSD-25 gedaan, maar dat was het echt niet. Ik kan me voorstellen dat LSD wat voorspelbaarder visueel wordt op hogere doseringen.

Misschien als ik me er een keer klaar voor voel, dat ik dan 200 ug ALD-52 of 1P-LSD probeer. :)
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Dirkjan wat een mooi tripreport! Heel helder geschreven, leest makkelijk weg. Lijkt me een super ervaring die je gehad hebt!

Ik ben zelf ook nog de lsd doseringen aan het opbouwen tot ik m'n sweetspot gevonden heb 🙂

Rivalrie zei:
Ik heb een keer 150mcg gedaan en een keer 300mcg. Persoonlijk vond ik dat LSD pas met 300mcg tot zn recht kwam. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor drugs .

Pas bij 300mcg zag ik ook echt de kleuren van de regenboog overal. Dat was zeer Nice:)
Klik om te vergroten...
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb 1x 100ug gedaan en 1x 120ug. Maar met beide vrijwel niks visueel opgemerkt. Het werkt op die dosis vooral heel mentaal op me. Alleen als ik heel lang in een staar blijf zitten dan verandert er 'iets'. En met gesloten ogen zie ik als ik heel goed focus op m'n 3e oog een soort kleurige mist ofzo.. Maar niks definieerbaars. Ik denk dat lsd bij mij ook pas tot z'n recht komt bij 200ug of hoger.

Al lijkt van 120ug naar 200ug me wel 'n grote stap. Echter.. @Rivalrie maakt helemaal extreme sprongen 😆 respect man! 😅
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Space 🕉 zei:
@Dirkjan wat een mooi tripreport! Heel helder geschreven, leest makkelijk weg. Lijkt me een super ervaring die je gehad hebt!

Ik ben zelf ook nog de lsd doseringen aan het opbouwen tot ik m'n sweetspot gevonden heb 🙂


Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb 1x 100ug gedaan en 1x 120ug. Maar met beide vrijwel niks visueel opgemerkt. Het werkt op die dosis vooral heel mentaal op me. Alleen als ik heel lang in een staar blijf zitten dan verandert er 'iets'. En met gesloten ogen zie ik als ik heel goed focus op m'n 3e oog een soort kleurige mist ofzo.. Maar niks definieerbaars. Ik denk dat lsd bij mij ook pas tot z'n recht komt bij 200ug of hoger.

Al lijkt van 120ug naar 200ug me wel 'n grote stap. Echter.. @Rivalrie maakt helemaal extreme sprongen 😆 respect man! 😅
Klik om te vergroten...
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus haha😂.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus haha😂.
Klik om te vergroten...
Dit maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus haha😂.
Klik om te vergroten...
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed 😝😂 k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."