Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums150 Β΅g 1P-LSD - Beste ervaring ooit

150 Β΅g 1P-LSD - Beste ervaring ooit

51 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Toffe discussie over LSD, helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar heel herkenbaar dit. Ik heb op LSD ook regelmatig kleine huilbuien gehad, gewoon echt even moeilijke, verdrietige (en daarnaast vaak ook mooie) momenten. Komt vaak vrij plotseling op en verdwijnt dan ook wel weer. Ik ben in nuchtere staat ook niet altijd even goed in het accepteren/laten gebeuren van bepaalde emoties.
Klik om te vergroten...
Voor mij zijn die huil momenten (niet dat ik ze elke keer heb) ook heel kort. Ze zijn zo weer voorbij en ik weet ook niet precies waarom ik dan moet huilen. Het voelt als oud verdriet dat al lang geen naam meer heeft. En het is heel bevrijdend om op die manier los te kunnen laten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Space cadet zei:
Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)
Klik om te vergroten...

Vergeleken met 100 was het wel een stuk heftiger vond ik. Meer en sterkere visuals en grotere gedachten kronkels. Allemaal wel goed te handelen, maar ik ben wel blij dat ik eerst een keer 60 en daarna een keer 100 heb gedaan voordat ik met 150 begon want ik denk dat ik dan een stuk meer moeite zou hebben.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Vergeleken met 100 was het wel een stuk heftiger vond ik. Meer en sterkere visuals en grotere gedachten kronkels. Allemaal wel goed te handelen, maar ik ben wel blij dat ik eerst een keer 60 en daarna een keer 100 heb gedaan voordat ik met 150 begon want ik denk dat ik dan een stuk meer moeite zou hebben.
Klik om te vergroten...
150 vond ik nog te doen. Het was wel wat heftiger dan 100 maar niet veel heftiger imo. De trip was wel leuker.
Volgende week doe ik 200ug. Ben wel benieuwd aangezien het al een maand geleden is dat ik heb getript.
Leuk report!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi report! Ik vond het een persoonlijk verhaal, daar hou ik van.
Binnenkort ga ik voor het eerst 1P-LSD proberen, ik durf nog niet zo goed.

Kwamen de problemen uit je dagelijks leven ook aan bod in je trip? Ze zeggen altijd dat je goed in je vel moet zitten voor een trip. Maar volgens mij is dat bijna niet mogelijk? Er is toch meestal wel iets wat er speelt in je leven?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Kwamen de problemen uit je dagelijks leven ook aan bod in je trip? Ze zeggen altijd dat je goed in je vel moet zitten voor een trip. Maar volgens mij is dat bijna niet mogelijk? Er is toch meestal wel iets wat er speelt in je leven?
Klik om te vergroten...
Wat ze waarschijnlijk bedoelen is dat je niet moet gaan trippen als er hele grote dingen als zware depressies, traumatische gebeurtenissen of psychoses spelen. Je kan best trippen als je een aantal issues hebt maar de kans is kleiner dat ze negatief de trip gaan beΓ―nvloeden als ze niet zo sterk en aanwezig zijn, dan dat je tript terwijl je continu aan het pieker en aan het malen bent en wanneer ze het grootste deel van de dag je bezighouden.
Problemen die ik heb zijn enigszins teruggekomen. Maar ik had het zo druk met trippen dat ik er simpelweg geen aandacht aan besteed.
Maar trippen is complex. Het zou zomaar kunnen zijn, bijvoorbeeld wanneer je lijd aan OCD dat een verkeerd gevouwen sok in je kledingkast je helemaal de trip hell in trekt. Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk over het algemeen dat 100 en 150 relatief veilige doseringen zijn. Over het algemeen.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
150 vond ik nog te doen. Het was wel wat heftiger dan 100 maar niet veel heftiger imo. De trip was wel leuker.
Volgende week doe ik 200ug. Ben wel benieuwd aangezien het al een maand geleden is dat ik heb getript.
Leuk report!
Klik om te vergroten...
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, wil je na volgende week eens vertellen wat je ervaring was en wat het merkbareverschil was tussen 150 en 200?
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jongens, gisteren was geweldig, wat hebben we genoten! Voor de eerste keer dus 1P-LSD gedaan en gegaan voor 120 mcg. Als wat ervaring shroom/truffel trippers waren we niet heel huiverig maar was het toch spannend. De come up was langzaam en prettig, duurde wel 2 uur voor we echt wat aan het spacen waren. Wij hadden geen zegels maar elk 12 microdots van 10 mcg die we met water innamen. Het was een prachtige dag en we hebben vooral echt genoten van onze mooie tuin waarin we het onszelf gemakkelijk hadden gemaakt op een buitenbed. Mooi naar de planten en bomen kijken en soms closeup naar bloemen en planten, fascinerend, alsof je dingen voor het eerst ziet. We voelden ons heel chill, erg happy en alle dagelijkse shit was weg. Af en toe ook een lachkick om niks. Alles kreeg personality, alles leefde en deed vrolijk mee. Je ziet echt overal figuren in, bijvoorbeeld onze palmboom die lekker aan het wuiven was was ineens een vrolijke Jamaicaan en we bedachten er zelfs een stemmetje bij haha... Trip muziek komt extra binnen toen we onze koptelefoon op hadden. Maar ook liedjes of muziek waar je normaal veel mee hebt komt super hard binnen en er is hier en daar een traantje gevloeid omdat alles zo intens mooi was. En aardbeien eten, OMG... zooo lekker! Alsof je voor het eerst een aardbei eet. Al met al een prachtige eerste kennismaking met 1L-LSD! De dag uiteindelijk afgesloten met het staren naar de sterren en heerlijke trippy chill muziek...

Met de dosis van 120 wisten we nog prima hoe alles zat en apparaten bedienen of zo ging prima, als je wil kun je redelijk "nuchter" uit je bubbel stappen en functioneren. Misschien gaat dat met 150 wat lastiger. Ook zagen we geen neon-gloed rond objecten of patronen, de caleidoscoop-achtige patronen zagen we wel met closed eye visuals. Die inderdaad heel anders zijn dan psilocybine patronen. Dit was meer een feestje in je hoofd dat je ook wat leek te kunnen sturen. Zeker niet onprettig.

Dit was voor ons in elk geval weer een prachtig mooie nieuwe ontdekking, de volgende keer willen we 150 proberen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je als je samen met iemand trip je je lekker op je gemak moet voelen bij die persoon. Ook je omgeving moet chill zijn. Ik zou er best op uit willen trekken de volgende keer, op avontuur zeg maar :) maar dan moet je geen onverwachte nare shit mee maken want ik kan me voorstellen dat het dan echt snel kan omslaan naar een vervelende ervaring.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Space cadet zei:
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, wil je na volgende week eens vertellen wat je ervaring was en wat het merkbareverschil was tussen 150 en 200?
Klik om te vergroten...
OK, zal dan wel een update plaatsen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een keer 150mcg gedaan en een keer 300mcg. Persoonlijk vond ik dat LSD pas met 300mcg tot zn recht kwam. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor drugs .

Pas bij 300mcg zag ik ook echt de kleuren van de regenboog overal. Dat was zeer Nice:)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mij verschilt het heel erg per keer of ik een visuele trip heb of niet op LSD. Mijn hoogste dosering is maar 150 ug ALD-52. Nou ja, ook een keer zogenaamd 200 ug LSD-25 gedaan, maar dat was het echt niet. Ik kan me voorstellen dat LSD wat voorspelbaarder visueel wordt op hogere doseringen.

Misschien als ik me er een keer klaar voor voel, dat ik dan 200 ug ALD-52 of 1P-LSD probeer. :)
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Dirkjan wat een mooi tripreport! Heel helder geschreven, leest makkelijk weg. Lijkt me een super ervaring die je gehad hebt!

Ik ben zelf ook nog de lsd doseringen aan het opbouwen tot ik m'n sweetspot gevonden heb πŸ™‚

Rivalrie zei:
Ik heb een keer 150mcg gedaan en een keer 300mcg. Persoonlijk vond ik dat LSD pas met 300mcg tot zn recht kwam. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor drugs .

Pas bij 300mcg zag ik ook echt de kleuren van de regenboog overal. Dat was zeer Nice:)
Klik om te vergroten...
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb 1x 100ug gedaan en 1x 120ug. Maar met beide vrijwel niks visueel opgemerkt. Het werkt op die dosis vooral heel mentaal op me. Alleen als ik heel lang in een staar blijf zitten dan verandert er 'iets'. En met gesloten ogen zie ik als ik heel goed focus op m'n 3e oog een soort kleurige mist ofzo.. Maar niks definieerbaars. Ik denk dat lsd bij mij ook pas tot z'n recht komt bij 200ug of hoger.

Al lijkt van 120ug naar 200ug me wel 'n grote stap. Echter.. @Rivalrie maakt helemaal extreme sprongen πŸ˜† respect man! πŸ˜…
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Space πŸ•‰ zei:
@Dirkjan wat een mooi tripreport! Heel helder geschreven, leest makkelijk weg. Lijkt me een super ervaring die je gehad hebt!

Ik ben zelf ook nog de lsd doseringen aan het opbouwen tot ik m'n sweetspot gevonden heb πŸ™‚


Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb 1x 100ug gedaan en 1x 120ug. Maar met beide vrijwel niks visueel opgemerkt. Het werkt op die dosis vooral heel mentaal op me. Alleen als ik heel lang in een staar blijf zitten dan verandert er 'iets'. En met gesloten ogen zie ik als ik heel goed focus op m'n 3e oog een soort kleurige mist ofzo.. Maar niks definieerbaars. Ik denk dat lsd bij mij ook pas tot z'n recht komt bij 200ug of hoger.

Al lijkt van 120ug naar 200ug me wel 'n grote stap. Echter.. @Rivalrie maakt helemaal extreme sprongen πŸ˜† respect man! πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus hahaπŸ˜‚.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus hahaπŸ˜‚.
Klik om te vergroten...
Dit maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus hahaπŸ˜‚.
Klik om te vergroten...
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed πŸ˜πŸ˜‚ k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Space πŸ•‰ zei:
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed πŸ˜πŸ˜‚ k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?
Klik om te vergroten...
Ik nam het rond een uur of 9 savonds. Voelde mij de volgende dag echt super chill. Helemaal niet moe. Ik ben gewoon normaal rond 22:00/23:00 gaan slapen en had nergens last van.

Normaliter ben ik van een nacht doorhalen echt gesloopt.....
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...
Klik om te vergroten...
Voor mij is een hogere dosis (400+ ug) vooral meer visueel (in your face, alles is vervormd etc.) en niet of nauwelijks lastiger qua mind.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Dit maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...
Klik om te vergroten...
Me too, visueel komt het pas vanaf 225 a 250 uq 1P-lsd echt op gang, slowmotion zien, enzenz. Gewoon heel anders als op 150uq, maar de mindfucks zijn soms zo, ja zo eeeh fuckerig ☺️ Weet het even niet beter te benamen.

Digitalism zei:
Voor mij is een hogere dosis (400+ ug) vooral meer visueel (in your face, alles is vervormd etc.) en niet of nauwelijks lastiger qua mind.
Klik om te vergroten...
Mnmm thnx, geeft me misschien een klein beetje hoop dat ik ooit nog eens boven de 250 voor de visuals kan proberen. Maar voorlopig nog niet ☺️
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Digitalism zei:
Voor mij is een hogere dosis (400+ ug) vooral meer visueel (in your face, alles is vervormd etc.) en niet of nauwelijks lastiger qua mind.
Klik om te vergroten...
Voor mij is dat bij 300ug. Meer visuals maar geen mindfucks.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Voor mij is dat bij 300ug. Meer visuals maar geen mindfucks.
Klik om te vergroten...
Hoe is het verschil tussen 100ug en 200ug qua mindfuck?

Want op 100 en 120ug had ik vooral een mentale trip en niks visueels. Alleen als ik lang in een staar bleef hangen veranderde er iets om het staarpunt heen.
L
LuckyMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheΓ―st willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen β€œzijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost.
Klik om te vergroten...

Haha, baas! Je verwoordt het prachtig. Dit kwam enorm binnen bij me, en ik kon een flinke glimlach niet onderdrukken.

Verder ben ik trouwens wel benieuwd naar je persoonlijke problematiek. Wat weerhield jou ervan om het leven aan te gaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."