Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums150 µg 1P-LSD - Beste ervaring ooit

150 µg 1P-LSD - Beste ervaring ooit

51 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus haha😂.
Klik om te vergroten...
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed 😝😂 k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Space 🕉 zei:
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed 😝😂 k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?
Klik om te vergroten...
Ik nam het rond een uur of 9 savonds. Voelde mij de volgende dag echt super chill. Helemaal niet moe. Ik ben gewoon normaal rond 22:00/23:00 gaan slapen en had nergens last van.

Normaliter ben ik van een nacht doorhalen echt gesloopt.....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ervaring met tripmiddelen: 2C-B (30 mg), 2C-E (12 mg) 1P-1P-LSD (60 en 100 µg).
Ervaring met drugs: Cannabis, MDMA, 6-APB, 4-FA, 3-MMC, amfetamine, cocaïne, (M)ethylfenidaat, (2F)ketamine, clonazolam, etizolam.
Datum van inname: Zaterdag 11 april. Rond 20:00 ‘s avonds.
Dosering: 150 µg

Voorwoord

Het was zover. Na mijn allergietest, de 60 µg én de 100 µg kwam dan nu het moment voor de 150 µg. Er was een beetje gezonde spanning, maar voelde me over het algemeen goed. Ik had een aantal dagen vantevoren 3 zegels van µg ontvangen via het internet. Een vendor die mij zeker 30 keer goede kwaliteit drugs heeft geleverd. Altijd netjes op tijd en discreet verpakt.

Ik knipte twee zegels in 8 stukjes en legde daarvan 5 stukjes apart (5x30=150 µg). Voordat ik de zegels nam zorgde ik voor een goede muzieklijst, wat fruit en vruchtensapjes en richtte ik mijn kamer een beetje gezellig en comfortabel in. Ik zou de trip alleen beleven. Vrienden heb ik niet veel, en degene die ik heb hebben helemaal niks met drugs te maken, dus dat was geen optie. Ik had eigenlijk wel zin in een filosofische trip. Ik had ook wat dingen in mijn leven waar ik mee zat en waar ik graag eventueel op een andere manier naar zou willen kijken.

Ik voel altijd een soort van gevoeligheid bij tripmiddelen. Niet per sé omdat het effect zo sterk is, maar omdat ik snel onder de indruk ben van wat er over me heen komt. Driemaal heb ik getript op 2C-B. Het was alle drie de keren niet heel intens, maar heb wel écht gehallucineerd. Ik zag kleuren, vervormingen, kronkels, dingen die bewogen en verschil in dieptes, lichte CEV’s; maar het was allemaal erg mild. Geen ingewikkelde patronen of diepgaande hallucinaties. 2C-E was dit maar dan veel scherper, intenser maar tegelijkertijd ook vervelender en een beetje sinister. Veel te plotseling en zonder waarschuwing werd ik in het diepe gegooid. Daarna me een paar uur écht flink naar gevoeld omdat ik zo overweldigd werd door de effecten. Uiteindelijk ging het natuurlijk allemaal over maar ik ben sindsdien een beetje bang geworden om te trippen.

Toen ik 60 µg 1P-1P-LSD maakte ik kennis met een vervelende kant van de drug: “de net-niet ervaring”. Ik was bang en doseerde te voorzichtig. Dit gaf me wel effecten, maar net te mild om echt te trippen. Ik had eigenlijk geen hallucinaties behalve een iets waziger beeld. Een tijdje hierna nam ik 100 µg. Dit heeft mij een geweldige ervaring gegeven. Een ietwat filosofische trip met fijne hallucinaties. Rustige opkomst, nooit té intens maar wel diepgaand.

Het is alsof 2C-B de receptoren in je brein kietelt. 2C-E verkracht ze. 1P-LSD bedrijft er de liefde mee.

De trip:

Het moment was daar. De voorbereidingen waren getroffen. De zegels waren klaargelegd. Ik zat in mijn bureaustoel achter mijn computer, klaar voor wat ging komen. Ik nam de 5 stukes zegel in en liet ze in mijn mond oplossen. Een hele klote manier van innemen heb ik nu ontdekt omdat ik steeds per ongeluk zegels kwijt leek te raken, die dan tussen mijn tanden of achter mijn keel terecht waren gekomen. Na een kwartier denk ik “fuck it” en slik ik de zegels door. Ze belanden in mijn maag tezamen met een paar uur eerder genuttigde lichte maaltijd (kip met rijst en bonen). Een gezonde spanning daalt op mij neer maar ik ben overwegend positief. Ik zet Brooklyn Nine Nine op en probeer wat te relaxen. Mijn aandacht af te leiden. Ik vind het niks om op dat inkick moment te gaan lopen wachten. Dat “voel jij al wat?” en “doet ie ‘t bij jou al?” heb ik altijd zo’n hekel aan. Ik verwacht niets, en ga gewoon door met waar ik mee bezig ben. De zegel zal zijn werk doen. Geduld.

20:40 (+40)
Ongeveer 40 minuten na inname begon ik wat te merken. Een licht zweverig, zeker niet onprettig duizelig achtig gevoel. Wat klamme handjes. En een beetje moeite met mij te focussen. Verder gebeurde er niet veel, maar er was zeker iets gaande. Het ging beginnen.

21:00 ( +60)
Wauw. Dat gaat snel. De eerste hallucinatie is merkbaar. Redelijk plotseling, of tenminste merkte ik het redelijk plotseling, kleuren waren zo veel feller en mooier. Het voelde allemaal een beetje sprookjesachtig. Verder nog geen andere hallucinaties.

21:00 - 22:00 (+60/120)
Vanaf het moment dat de eerste hallucinatie (de fellere kleuren) zich manifesteerde ging het vrij snel. Ongeveer in een tijdsbestek van een uur namen de hallucinaties redelijk snel toe. Maar gelukkig heel vriendelijk en prettig. En zo voelde het ook. Het voelde echt als een hele “vriendschappelijke” ervaring. Alsof 1P-LSD een goede vriend van me was die me iets moois ging laten zien.

Het begon met lettertjes die gingen bewegen en draaien. En een soort fractal achtige mandalas die zich op muren begonnen te verschijnen. Wanneer ik naar oranje plafond lampenkap keek had alles eromheen plotseling ook een oranje achtige gloed.

Dit werd op een gegeven moment best intens. Ik kon mijn serie niet meer volgen omdat ik plotseling gewaar werd van hele vreemde, niet per sé onplezierige gedachten. Een beetje een soort kinderlijke onwetendheid. Ik voelde me wereldvreemd. Het werd lastig om de computer te besturen. Het werd lastig om normale connecties te vormen. Connecties namen sowieso hele onverwachte en vreemde wendingen. Normale dingen werden plotseling heel vreemd gevonden. Het hele concept van werken en geld verdienen of sociale connecties werden opeens een soort complex mysterie.

22:00 (+120)
Op dit punt, 2 uur na inname, zijn de hallucinaties flink toegenomen. Het eerste wat me opvalt is dat de fractal achtige mandalas zo sterk in intensiteit hadden toegenomen. Zonder grap, de meest complexe figuurtjes en gekleurde draaicirkels die ik ooit heb gezien. Eindeloos repeterende figuren en patronen die zich pulserend op muren en vloeren.

22:30(+180)
Volgens mij ben ik wel enigszins aan het pieken. Dat vermoed ik in ieder geval. De complexe hallucinaties gecombineerd met de vreemde gedachtenkronkels zorgden ervoor dat ik even op mijn bed moest gaan liggen. De computer en de telefoon gingen even aan de kant. Technische apparaten waren plotseling onnozele stukken ijzer geworden. Ik had een nieuwe rol aangenomen: “de digibeet”.

Ik lag op mijn bed en probeerde me een beetje te settelen. Ik probeerde me een beetje gerust te stellen omdat het wel redelijk intens aan het worden was. Het was niet zo dat ik voelde dat ik gek werd, maar er kwam wel even wat over me heen. Via ademhaling oefeningen kon ik mezelf kalmeren.

Tijdsaanduidingen zijn niet meer relevant. Tijd was sowieso irrelevant geworden. Ik lag op mijn bed onwijs te genieten van alles wat ik meemaakte. Werkelijk een FANTASTISCHE ervaring. Ik heb moeite het in woorden te beschrijven maar het was geweldig. Alles bewoog en ademde op een onvoorstelbaar realistische manier. Het gebeurde voor mijn ogen. Ik kon de hallucinaties redelijk sturen, maar werd vooral meegevoerd door de LSD. Het was alsof ik in een achtbaan karretje zat en alleen nog kon bepalen hoe stevig ik mij vast wilde houden aan de handvatten, maar dat het karretje hoe dan ook zijn ritje ging maken. Ik had geen keus dan me over te geven en dat heb ik gedaan.

Het was zo’n geweldige ervaring. De gedachtes die ik had, emoties die ik voelde waar ik nooit van wist dat ze bestonden, die niet eens een naam hebben. Ook CEV’s werden me gewaar. Bij het sluiten van mijn ogen zag ik caleidoscopische fel gekleurde cirkels die zo complex waren dat ik ze niet eens meer kan voorstellen of kan natekenen want dat zou niet eens in de buurt komen. Prachtige kristallen, en gekleurde strepen. Af en toe werd ik met ogen dicht over enorme velden gevlogen. Een soort boerderijen met hutjes en af en toe wat bomen en rotsen. Op een gegeven moment zag een polonaise van allemaal mensen. En het grappige was, ik kon de hallucinatie niet besturen behalve de snelheid van deze polonaise. Ik zag allemaal gezichten, allemaal anders. Een iemand had een bril, een iemand had een snor, een ander was dik en een ander was weer lang en dun. Onvoorstelbaar fascinerend dat mijn brein dit soort realistische beelden zo ineens kan oproepen zonder ervoor te hoeven dromen. De CEV’s waren net zo fantastisch als de OEV’s. De gedachten waren soms een beetje te bizar en ik verloor soms een klein beetje de grip op de realiteit maar al met al was ik verrassend helder en in een intens goed humeur.

Het was (zo’n beetje) de beste ervaring uit mijn leven. Dat het brein zoiets kan. Het maakt alles zoveel interessanter. Het leven is zoveel complexer dan we denken. Wat hebben we geluk dat we in leven zijn. Dat we kunnen ademen, praten, dingen voelen, geëmotioneerd raken. Dat we kunnen leren van onze fouten en ons kunnen ontwikkelen.

Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheïst willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen “zijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost.

Ik heb zoveel meer passie voor het leven gekregen. Zoveel meer zin om dingen te ondernemen. Want ik geloof werkelijk dat dit het is. “We come alone, and we die alone”. En dat is de meest geruststellende gedachte die ik me kan voorstellen. Deze ervaring heeft me laten zien dat ik alles uit het leven kan en wil halen. Er is geen vooropgesteld pad dat ik moet bewandelen. Ik maak van het leven het beste wat ik kan. Het leven is een gift. En ik hoop dat andere mensen dat ook zien, en dat ik alles kan doen wat ik kan doen om niet alleen het leven van mezelf te verbeteren, maar ook te zorgen dat anderen het beter hebben. En ik heb echt wel een hoop problemen. Op het moment zelfs een paar redelijk grote. Maar andere mensen hebben ook problemen. En ik voel me veel minder egoistisch in het lijden van mijzelf, maar voel nu ook een sterke drang om anderen te helpen.

Denk dat ik na een uur of acht toch wel aan het dalen was. Na ongeveer 10 uur waren de meeste hallucinaties verdwenen en voelde ik me weer enigszins geland. Ik was letterlijk DOODMOE. Wat zo’n ervaring van je vraagt is best wel een hoop. Fysiek en mentaal.

Beste drug ervaring by far. Ik zou zo graag nog eens willen, maar ik stel het toch even een halfjaar uit. Even dit verwerken en de rest in mijn leven zo goed mogelijk op orde krijgen.

Heeft me toch even een weekje geduurd omdat het best moeilijk was mijn ervaringen goed te beschrijven. Want zoals ze altijd zeggen, “woorden schieten tekort”.

Dank voor het lezen.
Dirkjan
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Vrienden heb ik niet veel
Klik om te vergroten...
Dit raakt me. Ik zou je, ondanks dat ik je niet ken, graag uit willen nodigen voor een koffie. Uiteraard wel nadat Corona ons land verlaten heeft.

Dirkjan zei:
En ik heb echt wel een hoop problemen. Op het moment zelfs een paar redelijk grote. Maar andere mensen hebben ook problemen.
Klik om te vergroten...
Er zijn altijd ergere situaties denkbaar, maar dat betekent niet dat jouw problemen niet noemenswaardig (mogen) zijn. Weet je hoe je deze problemen aan kunt pakken?

Verder klinkt je trip overigens als een fijne ervaring. (:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel erg herkenbaar report. Net alsof ik een report van mijn eigen trip lees.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi helder report! Duidelijk omschreven.
Wat fijn dat je er zo veel aan hebt gehad.

Dirkjan zei:
Het is alsof 2C-B de receptoren in je brein kietelt. 2C-E verkracht ze. 1P-LSD bedrijft er de liefde mee.
Klik om te vergroten...
Hier moet ik toch even op reageren omdat mijn geliefde 2C-E nu voor receptorverkrachter wordt uitgemaakt. :tonguewink: 2C-E dompelde mijn receptoren onder in liefde en extase. 1P-LSD bedrijft er soms de liefde mee en soms martelt 'ie ze. Het is altijd weer afwachten hoe tripmiddelen je gezind zijn.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahaha erg leuk om te lezen man. Heel herkenbaar allemaal! Je word er bijna een klein kind van die LSD. Met grote ogen bewonder je de wereld.

Fijn dat je zo’n aangename kennis hebt gemaakt met een hogere dosis.

Wat jij ervaard op 100ug ervaar ik gek genoeg al op 50ug, maar sommige mensen voelen zelfs weinig van 100ug.

De keer dat ik 150ug 1P-LSD nam had ik ook flunitrazolam op, gek genoeg verminderd dit geen visuals bij mij.

Door de extreme disinhibitions van die benzo nam ik nassaal 45mg 4-HO-MET bij, holy fuck wat was dat een vette maar overwhelmingly hetige ervaring. Je ziet letterlijk truffel en LSD visuals door elkaar smelten.

Ikzelf vind LSD opzichzelf wel aanzienlijk minder mooi qua visuals dan psilocybine of 4-HO-MET. Dit omdat de kleurintensie 10x zo sterk is en de visuals zijn heel natuurlijk. LSD is meer statisch.

Als je trippen echt leuk vind raad ik je aan dat ooit nog te proberen :grin:, maar LSD is op andere manieren weer veel zieker, en het duurt lekkr lang. Truffels zijn weer legaal maar duur.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
NiandraLades zei:
Hier moet ik toch even op reageren omdat mijn geliefde 2C-E nu voor receptorverkrachter wordt uitgemaakt. :tonguewink: 2C-E dompelde mijn receptoren onder in liefde en extase. 1P-LSD bedrijft er soms de liefde mee en soms martelt 'ie ze. Het is altijd weer afwachten hoe tripmiddelen je gezind zijn.
Klik om te vergroten...
Een negatieve psychedelische ervaring kan op elke dosis en op elk trip middel. Het hangt af van de set en setting en verwachtingen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi @Dirkjan ,

Erg vermakelijk tripreport met een mooie positieve boodschap over het leven. Je hebt het begin van mijn dag helemaal opgevrolijkt. Bedankt daarvoor!

Fijn dat je zo'n goede kennismaking hebt gehad met een wat hogere LSD dosering. Als ik het zo hoor ga je er ook respectvol en voorzichtig mee om. Dan is de kans op dit soort positieve ervaringen ook best groot. Ik was zelf ook behoorlijk nihilistisch en atheistisch toen ik jonger was. Onder invloed van veel trippen en filosoferen ben ik minder nihilistisch en atheistisch geworden. Ik ben benieuwd hoe zich dat bij jou gaat ontwikkelen.

Heel mooi om te zien dat je optimaal wilt genieten van het leven en ook anderen daarbij wilt helpen. Dat past helemaal bij mijn ambities als zelfverklaard "Altruistisch Hedonist" :upsidedown:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Space cadet zei:
Ben geen onervaren psychonaut maar direct 150 mcg lijkt me te stevig.
Klik om te vergroten...
Zou je aan kunnen geven met welke middelen/doseringen je ervaring hebt? Met geen of zeer beperkte trip-ervaring lijkt 150ug LSD me ook best stevig ja.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tof trip report!! Wil zelf dit weekend ook voor het eerst 1P-LSD proberen. Ben geen onervaren psychonaut maar direct 150 mcg lijkt me te stevig. Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi spul dat LSD hè! :grin: Je hebt zo te zien echt een volwaardige trip gehad ook. Heb zelf laatst ook 150 in plaats van mijn gebruikelijke 100 ug gedaan en denk dat 150 meer garant staat voor de volwaardige LSD tripervaring.

Dirkjan zei:
Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheïst willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen “zijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost.
Klik om te vergroten...
Ben jij zelf ook onverschillig? Zo niet, dan is alvast niet het hele universum onverschillig. :wink:


Space cadet zei:
Tof trip report!! Wil zelf dit weekend ook voor het eerst 1P-LSD proberen. Ben geen onervaren psychonaut maar direct 150 mcg lijkt me te stevig. Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)
Klik om te vergroten...
Je vroeg het niet aan mij, maar voor mij is het verschil tussen deze doseringen dat de trip constanter is. LSD heeft sowieso bij mij wel de neiging om wat te fluctueren in sterkte. Dan weer wat sterker het gevoel in de trip te zitten, dan weer wat meer terug naar normaal bewustzijn, enzovoorts. Met 150 ug kom ik minder terug naar die meer nuchtere staat. Ook zijn de effecten zoals visuals, verhoogde perceptie en het mentale (trippy gedachten) intenser, sterker aanwezig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space cadet zei:
Ook 1 keer DMT gerookt maar dat was geen hele fijne ervaring.
Klik om te vergroten...
Wat gebeurde er dan?
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Eik, een keer 2C-B-FLY 20 mg maar vond dat erg stuurbaar (onstabiel) en onrustig, en al heel vaak truffels en paddo's waarbij de sterkste Valhalla truffel 15 gram voor mij een normale portie is. De visuals zijn voor mij de highlight, altijd jammer als je merkt dat die voorbij zijn. Dus daarom erg benieuwd naar 1P-LSD. Ook 1 keer DMT gerookt maar dat was geen hele fijne ervaring.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Mindless Waarschijnlijk slechte DMT gehad, hier kun je mijn tripreport lezen:

First time DMT

Hi guys, I am Sadie, my husbands name is Marco. I have written you my trip report on DMT. I hope you guys don't mind it is in English. Hope to hear back from you... So, last friday night was the first DMT experience for my husband and me. As we are both none smokers, so neither of us is...
drugsforum.nl drugsforum.nl
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space cadet zei:
@Eik, een keer 2C-B-FLY 20 mg maar vond dat erg stuurbaar (onstabiel) en onrustig, en al heel vaak truffels en paddo's waarbij de sterkste Valhalla truffel 15 gram voor mij een normale portie is. De visuals zijn voor mij de highlight, altijd jammer als je merkt dat die voorbij zijn. Dus daarom erg benieuwd naar 1P-LSD. Ook 1 keer DMT gerookt maar dat was geen hele fijne ervaring.
Klik om te vergroten...
Dan heb je dus wel al ervaring met trippen maar nog niet met LSD? Het is natuurlijk een beetje "appels met peren vergelijken" maar ik zou grofweg schatten dat 15 gram truffels gelijk staat aan 125-150ug LSD. Waarbij psylocybine een sterkere dose-respons curve heeft. Dit betekent in de praktijk dat LSD meer doet op lage doseringen maar minder exponentieel toeneemt in effect dan Psilo.

Wel moet je er rekening mee houden dat LSD een ander gevoel geeft dan Psilocybine en vooral ook veel langer duurt. Bij mij duurt psilo 4-6 uur en LSD zeker 10-12 uur. Persoonlijk vind ik LSD iets meer "stuurbaar" dan psilo. Verder wordt ik van Psilocybine sneller emotioneel terwijl LSD zich meer op mijn ratio lijkt te richten en ook vaak wat meer "funloving" lijkt te zijn waar ik psilo als iets serieuzer en "spiritueler" ervaar. Ook de Visuals zijn totaal anders.

Beide middelen zijn prachtig! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
maar ik zou grofweg schatten dat 15 gram truffels gelijk staat aan 125-150ug LSD.
Klik om te vergroten...
Voor mij is 15 gram eerder 250ug. Maar dit verschilt wel per batch. 12 gram Hollandia was evensterk als 150ug + 45mg 4-HO-MET.

Dat was mijn tweede trip ooit.. die 12 gram dan he
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja is mij allemaal bekend :wink: ik ben iemand die zich eerst erg goed inleest en niet zomaar ergens aan begint. Heb al onnoemelijk veel tripreports gelezen en youtube leeg gekeken haha, maar voor iedereen is het weer een andere ervaring. En trippen is erg moeilijk uit te leggen. Only one way to find out. Het ging me eigenlijk meer om de hoogte van dosering. Heb microdots van 10 mcg dus twijfel aan 100 of 120, maar ik denk dat we wel voor 120 durven gaan. Dat het langer duurt lijkt me juist aantrekkelijk want vind de piek van psilocybine erg kort. Ik ervaar juist veel happyness en love tijdens truffels, Ben benieuwd wat 1P-LSD met me doet. En nee, nooit eerder LSD gehad inderdaad.

Hoorde ook ergens dat LSD (of 1P-LSD) meer een space-ruimte gevoel geeft en psilocybine een meer sprookjes gevoel geeft, herkenbaar?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space cadet zei:
Ja is mij allemaal bekend :wink: ik ben iemand die zich eerst erg goed inleest en niet zomaar ergens aan begint. Heb al onnoemelijk veel tripreports gelezen en youtube leeg gekeken haha, maar voor iedereen is het weer een andere ervaring.
Klik om te vergroten...
Goed dat je er zo mee omgaat. En ja elke ervaring is anders en iedereen beleeft het op zijn/haar eigen manier.

Space cadet zei:
maar ik denk dat we wel voor 120 durven gaan
Klik om te vergroten...
Ik vind 100 ug ideaal voor mensen zonder tripervaring. Als ik het zo hoor denk ik dat jullie 120ug we aankunnen ja.

Space cadet zei:
Dat het langer duurt lijkt me juist aantrekkelijk want vind de piek van psilocybine erg kort.
Klik om te vergroten...
In het juiste gezelschap kan ik die langere duur ook wel echt waarderen :wink:

Space cadet zei:
Ik ervaar juist veel happyness en love tijdens truffels, Ben benieuwd wat 1P-LSD met me doet. En nee, nooit eerder LSD gehad inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ik ervaar bij beide middelen een sterke liefde. Bij psilo raakt het me vaak wat meer emotioneel terwijl ik LSD vaak als iets luchtiger/vrolijker ervaar.

Qua Visuals ben ik het eens met het onderscheid dat @Stonologie hierboven beschrijft!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Space cadet zei:
Hoorde ook ergens dat LSD (of 1P-LSD) meer een space-ruimte gevoel geeft en psilocybine een meer sprookjes gevoel geeft, herkenbaar?
Klik om te vergroten...
Zeker waar!!

LSD is heel elektrisch, synthetisch. Heel liefdevol maar de visuals zijn bijna buitenaarts.

Psilo is veel kleurrijker, en je hebt het gevoel dat de visuals kloppen met de natuur. Visuals zijn in verhouding tot headspace bij mij sterker bij psilo. Ik vind LSD minder vriendelijk. Dit verschilt per persoon. Persoonlijk vind ik de visuals van LSD veel minder mooi.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."