#1
Uiteindelijk is een breaktrough op NN DMT voor mij de heftigste ervaring ooit geweest. De kracht van die DMT wezens is nergens mee te vergelijken. Dit maakte mij veel banger dan DPT. Heel intimiderend! DPT is iets totaal anders, toch kan je je eigen identiteit net zo intens verliezen als op DMT.Ik ben wel heel benieuwd hoe het qua intensiteit, Visuals en vooral algemene "sfeer van de trip" vergelijkt met bijvoorbeeld DMT. Kun je/jullie daar wat meer over vertellen?