Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDTP 80mg nasaal, onverwacht hard geraakt!

DTP 80mg nasaal, onverwacht hard geraakt!

64 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom boren we dan geen gigantisch bewustzijn aan als we serotonine nemen? Als in, dagelijkse leven :( het moet gigantisch zijn dan volgens jouw theorie. Ieder mens OOIT maar ook dieren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cerberus zei:
Waarom boren we dan geen gigantisch bewustzijn aan als we serotonine nemen? Als in, dagelijkse leven :( het moet gigantisch zijn dan volgens jouw theorie. Ieder mens OOIT maar ook dieren.
Klik om te vergroten...
Wel, potentieel kun je elke gedachte denken. Maar we zitten bijna allemaal in een patroon van steeds soortgelijke gedachten denken, ook wel ego-bewustzijn genoemd. Maar als je jezelf echt openstelt kun je geniale inzichten "downloaden" als het ware. Wellicht ook dingen die nooit eerder zijn gedacht door een ander.

Mijn "theorie" over dat bewustzijn aanboren was zoals gezegd trouwens ook maar speculatie. :wink:
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cerberus zei:
Ben ik de enige die denkt dat de natuur niets "bedoelt" maar dat al die planten gewoon evolutionair zijn ontstaan?
En dat natuurlijk vs synthethisch eigenlijk een onderscheid is die voor de natuur niet uitmaakt, maar iets die wij mentaal doen.
Wij zijn ook natuur, dus als wij iets maken is het eigenlijk ook "natuurlijk". Voor het universum zijn het allemaal maar moleculen, of het nu door de mens gesynthetiseerd is of via evolutie tot stand gekomen is.
Klik om te vergroten...
Ja, die zienswijze heb ik ook regelmatig. Toch 'wringt' dat ergens. Paddo's/truffels hebben voor mij echt bezieling. Ayahuasca en huachuma hebben dat voor mij ook. Op LSD ervaar ik dat totaal niet; ik noem het vaak 'steriel trippen' en voor mij is LSD gevoelsmatig/subjectief toch inferieur. Echter, vorig jaar had ik eens een hele spirituele ervaring lÃĄng na de piek van 7,5 DOC, nadat ik nog even besloot de natuur in te gaan en alles wat er die dag was gebeurd even te laten bezinken. Ik zag een soort opperwezen in de lucht en ik voelde de aanwezigheid van een soort van grootvader, een oude wijze. Op 145 mg DPT ben ik zoals eerder gezegd eens teruggekeerd naar mijn ayahuascareizen. Het voelde echt als ayahuasca, de DPT trip leek een terugkeer of een vervolg op mijn eerdere ayahuascareizen. De laatste keer 22 mg 2C-E was ook een stevige, met het komen en gaan van processen zoals dat zo kenmerkend is van huachuma; heel uitnodigend om aan te pakken en verandering teweeg te brengen op een overeenkomstige manier waarop huachuma je uitnodigt, maar eveneens zonder echt heel dwingend te zijn. Of de DOC, DPT en 2C-E net zo substantieel zijn als 'the real deal' (in die uitdrukking zit dus al een bias ten gunste van de natuur) of dat ik mijn eerdere ervaringen met natuurlijke middelen projecteer op deze synthetische middelen vanuit mijn wens om daarmee tot soortgelijke ervaringen te komen is natuurlijk maar de vraag. Misschien roepen de synthetische middelen herinneringen op aan eerdere ervaringen met de natuurlijke middelen, waardoor ik enigszins in de ervaringen op die laatste terugkom? Hoe zou ik DOC, DPT en 2C-E hebben ervaren indien ik gÊÊn eerdere ervaringen met natuurlijke middelen zou hebben gehad?
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag begon mijn dag top, ik at 2 gram truffels voor mijn ontbijt en ben een heerlijke wandeling gaan maken in de natuur. Ik had bewust niks gepland dit weekend en ik liet gewoon op me afkomen wat zich zou aandienen. Overdag wat familie bezoekjes gedaan en 'savonds was ik alleen thuis. In mijn gedachten van deze dag prikkelde mij iets om savonds changa of DPT te nemen. Iets in mij zegt dan dat ik bekend ben met changa en dus al weet dat het me iets moois zal brengen, maar ook dat het al bekend terein is en waarom zou ik DPT nu geen kans geven? In gesprek met mezelf kwam ik erachter dat ik een bepaalde angst heb om DTP te proberen dus vanuit mijn verstand leek mij het zinvol om deze blokkade uit de weg te ruimen en koos dus voor DPT.

Uiteraard heb ik mijn research gedaan, maar ik kwam erg bedrogen uit! Er zijn veel uiteenlopende trip reports met doseringen van 60mg tot 150mg+ Dus 80 mg leek mij voor een ervaren tripper wel een goeie kennismaking met dit middel.

Na best wel wat spanning, zweethandjes en lichte hartkloppingen begon ik mijn voorbereiding. Ik weeg 80mg af op een stukje papier en leg dit op tafel. Na wat fijnstampwerk van wat harde stukjes lagen er toch 2 behoorlijke lijnen. Ik had al een half jaar niks meer gesnoven, ik heb sinds psychedelica de overhand namen nooit meer behoefte gehad aan serotonine of dopamine slurpers. En bij de associatie met snuiven word meteen mijn dopamine systeem al in werking gezet. Bij de gedachte van snuiven voel ik eigenlijk al lichtelijk die prikkels, die zweethandjes en m'n hart begint dan wat te bonzen. Ik probeer mezelf te kalmeren door te weten dat mijn lichaam onjuist voorgeprogrammeerd is om te denken dat ik nu coke zal snuiven terwijl ik straks waarschijnlijk in een mooie trip zal zitten. Ik begin de 1e lijn op te snuiven, eerst 1/3 toen volgende stapje... Even de neus ophalen, en toen de rest. Zo 1e neusgat goed gevuld. Toen in het volgende neusgat de andere lijn verdween kon ik nog 1 keer goed m'n neus ophalen en daarna zat hij flink dicht. Al mijn slijmvliezen zette op en ik kon de gehele trip bijna alleen nog door m'n mond ademen. M'n neus zat echt goed vol, ik weet niet of dit aan mij ligt, of dat m'n weegschaal iets totaal anders heeft aangegeven maar ik zou Ãŧberhaupt nooit 145mg kunnen snuiven van dit spul. En ook zeker qua effect niet handelbaar voor mij.

Ik zat op de bank en als eerst kwam er heel onschuldig een gevoel op, de schaduwen danste wat heen en weer en ik observeerde mijn gedachtenstream op een hele nieuwe manier. Dit was tot ongeveer 5 a 10 minuten na inname het effect. Vervolgens voelde ik alles wat zwaarder worden en ik probeerde een positie te vinden hoe ik lekker op de bank kon liggen. Mijn hartslag was nog steeds verhoogd en ik was best wel gespannen. Er lag onder andere een kat op de bank en ik kon eigenlijk m'n draai niet zo goed vinden. Het effect werd nu echt wel heel heftig voelbaar en ik begon in mijn handen te knijpen en mijn kaken stonden gespannen op elkaar. Heel even trok ik alle energie aan waar ik grip op had, ik hield dit even vast, daarna liet ik alles los. Maar de realiteit ging mee. Als een sprong in een ravijn voelde ik m'n lichaam in een groot gat verdwijnen. Tot aan een moment alles plotseling weer stil stond. Toen ik mijn ogen opende om te zien wat er nog over was van normale perceptie schok ik me kapot. Holly shit wat was ik ver heen! Dit was helemaal niet de bedoeling, ik wou even rustig kennismaken en weten wat DTP is. Ik hou even een tijdje m'n ogen open en letterlijk alles leek vloeibaar geworden met extreem fijne schitterende pixels die heel fel binnenkwamen. Ik zit 'n beetje geschokeerd voor me uit te kijken en er beginnen uit alle muren om mij heen laatjes open te schuiven. Uit mijn plafond kwamen paarse glitters en die regende op de houten vloer en er ontstonden allemaal paarse plassen water in de woonkamer. Holly shit wat heb ik gedaan đŸ¤¯ ik zit er nu een kwartier in en het blijft alleen maar heftiger worden.

Ik probeer op m'n rug te gaan liggen, m'n neus helemaal verstopt en m'n keel helemaal dik probeer ik op m'n ademhaling te letten. Ik doe m'n ogen dicht en probeer grip te krijgen op wat er nu allemaal gebeurt. Maar er flitst zoveel tegelijk door m'n hoofd, echt heel bizar. Waar visuals beginnen knallen ze over naar iets totaal anders en ik krijg nergens meer grip op. Ik weet bijna niet meer wie ik ben, waar ik ben en ik denk alleen maar aan niet te willen sterven. Ik hoor de muziek die aanstond helemaal vervormen en ik hoor keihard een helikopter. Ik kon niet definiÃĢren of dit nou in de muziek zat of dat dit echt buiten was of gewoon bij de trip hoorde.😅đŸ˜Ŧ Ik voelde de zwaarte van het helikopter geluid wel door de hele woonkamer heen. Ik deed m'n ogen open en realiseerde me dat de hele planeet aarde stond te vibreren. Hoe kan dit zo heftig zijn? Ik voelde me angstig dat ik misschien zou stikken als ik het laatste beetje bewustzijn wat ik nog had ook zou verliezen. Het beeld wat ik had leek op een beeldbuis tv zonder signaal. Overal sneeuwende felle pixels. En rechtop blijven zitten met open ogen werd steeds moeilijker. Ik zakte verder en verder in. Ik ging plat op de bank liggen en gaf me over. De visuals waren geen touw aan vast te knopen, alles flitste voorbij, de ene na de andere diepte waar ik doorheen vloog. Niks van wat ik hier zag was logisch of verstaanbaar. Waar ik terecht kwam leek alsof je in een game zit en je ergens onder het level kan komen. Wat eigenlijk niet de bedoeling is van het spel. Misschien ken je het wel, soms is er ergens een opening in een game waardoor je ergens komt waar je niet hoort te komen. En vanuit die blik keek ik nu naar de wereld. Vanuit een hoek hoe ik er nog nooit tegenaan had gekeken. Alles was zo mechanisch en computer chip achtig. En alles wat zich vormde flitste weg, continu nieuwe dieptes, andere hoogtes. Ik zag richtingen die niet bestaan in onze 3d realiteit. Alles wat ik hier ervaarde is onbeschrijfelijk. En vanaf dit punt ben ik duidelijk mijn bewustzijn als mens volledig kwijt geraakt.

Op een gegeven moment, iets langer dan een uur na inname ging de piek er een klein beetje af. De stress nam af, de moed om hier nu eens even doorheen te kijken nam toe en ik stond op. Met lopen ervaarde ik een seconde vooruit en een seconde achteruit in 1 moment. Alsof ik elke 3 seconden tijdens 1 seconden waarnam, als jullie me nog kunnen volgen 😂😂 Dit maakte lopen zo raar en nep aanvoelen, ik was duidelijk voorlopig nog niet nuchter... Zo, nu neem ik even een moment om in de spiegel te kijken. Afgezien van hoe mijn zicht was leek ik er nog niet zo slecht uit te zien als hoe ik me voelde. De planeet aarde stond nog steeds te vibreren en schudden en dat zag ik van m'n gezicht af. Maar geen grote pupillen en verder zag ik er gewoontjes uit.

Strompelend naar de keuken om een chippie te pakken puur om te kijken hoe ik nu smaak ervaar. Het was heel apart hoe robot achtig ik eten hier ervaar, ik proef het, de computer definieert het als chips en dat was hem. Toch smaakte me wat chips me nu goed dus ik besloot met de chips en een pak stroopwafels terug op de bank te ploffen. En nu kreeg ik me toch een vreet kick! Halve zak chips als een wild dier zitten wegschransen meteen een paar stroopwafels erachteraan 🤤😋

Zo, dat voelt goed! Wel meteen een vol gevoel. Hasj jointje wat in de asbak lag maar even aangestoken. En vanaf dit punt is alles weer handelbaar. K voel me okÊ met wat er nog is qua effect. Eigenlijk had het naeffect als hoofdeffect wenselijk geweest, maar blijkbaar moest ik meteen streng kennismaken met deze stof. Het had zo moeten zijn. Misschien moest dit een ÊÊn keer maar nooit meer ervaring zijn...? K weet het niet. K vraag me op dit punt wel af of ik er echt iets aan heb gehad. Ik weet wel dat als ik dit middel ooit nog een kans geef, dat ik eerst met 50mg begin. Ik kan altijd nog bijpakken. 80mg pakte me echt onverwacht hard. En de huisstijl van dit middel is niet echt ergens mee te vergelijken vind ik. Mijn tip aan iedereen die dit middel wil uitproberen, begin laag!! Er was zeker een punt dat ik doodsbang was en dat is geen leuke kennismaking. Ik ben voorlopig genezen van DTP!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Djeez dat klinkt heftig...

Vond je het niet verschrikkelijk irritant om je hele neus vol te hebben en door je mond te moeten ademen? Dat zou mij er al van weerhouden, al heb ik hier op DF ook gehoord dat je het oraal in kunt nemen. Snuiven... Mij niet gezien, met mijn gevoelige slijmvliezen.

Valt me wel op dat je trip vooral heftig was maar zo te lezen helemaal niet spiritueel of iets dergelijks.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Djeez dat klinkt heftig...

Vond je het niet verschrikkelijk irritant om je hele neus vol te hebben en door je mond te moeten ademen? Dat zou mij er al van weerhouden, al heb ik hier op DF ook gehoord dat je het oraal in kunt nemen. Snuiven... Mij niet gezien, met mijn gevoelige slijmvliezen.

Valt me wel op dat je trip vooral heftig was maar zo te lezen helemaal niet spiritueel of iets dergelijks.
Klik om te vergroten...
Ja als er mensen zijn die 150mg snuiven dan leek me 80mg wel te doen. Misschien irriteerde dit middel mij erger dan andere in mijn slijmvliezen. Ik had niet verwacht dat dit zo dicht zou trekken.

Mede hierom raakte ik in paniek, het voelde heel intens en ik was echt doodsbang. Met open mond trippen is niet aangenaam idd.

Er was niks spiritueels aan idd, gewoon complete error en niks voelde logisch of verstaanbaar van wat ik ervaarde. Gewoon een mega vage trip waarbij ik mezelf helemaal verloor. En alles heel robotachtig aanvoelde.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk en heel intrigerend stofje he. Volgens mij was mijn eerste keer ook 75mg. Redelijk heftig maar ik vond het prima te doen. Ondertussen al tot 140mg opgewerkt met een redose van 100 na 30 minuten, maar ik hou wel van wat intensiteit.

De visuals zijn inderdaad erg uniek en geen touw aan vast te knopen. Wat ik altijd heb met DPT is dat de visuals personen vormen. Alsof ik bekende zie. Het enige nadeel is wel echt je neus die extreem vol zit. Het poeder is zo volumineus dat nasaal gewoon niet leuk is. Wellicht eens kijken naar pluggen.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Leuk en heel intrigerend stofje he. Volgens mij was mijn eerste keer ook 75mg. Redelijk heftig maar ik vond het prima te doen. Ondertussen al tot 140mg opgewerkt met een redose van 100 na 30 minuten, maar ik hou wel van wat intensiteit.

De visuals zijn inderdaad erg uniek en geen touw aan vast te knopen. Wat ik altijd heb met DPT is dat de visuals personen vormen. Alsof ik bekende zie. Het enige nadeel is wel echt je neus die extreem vol zit. Het poeder is zo volumineus dat nasaal gewoon niet leuk is. Wellicht eens kijken naar pluggen.
Klik om te vergroten...
Nou ik weet werkelijk niet of ik het ooit nog een kans geef. Ik hou er zelf ook zeker van om mezelf te moeten overgeven aan een middel maar de manier hoe dit werkt op mij was zo extreem vaag.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
Ja als er mensen zijn die 150mg snuiven dan leek me 80mg wel te doen. Misschien irriteerde dit middel mij erger dan andere in mijn slijmvliezen. Ik had niet verwacht dat dit zo dicht zou trekken.

Mede hierom raakte ik in paniek, het voelde heel intens en ik was echt doodsbang. Met open mond trippen is niet aangenaam idd.
Klik om te vergroten...
Lijkt me heel naar ja...

Space Criminal zei:
Er was niks spiritueels aan idd, gewoon complete error en niks voelde logisch of verstaanbaar van wat ik ervaarde. Gewoon een mega vage trip waarbij ik mezelf helemaal verloor.
Klik om te vergroten...
Jammer maar misschien eenmalig. DPT staat er toch ook wel om bekend diepe inzichten te geven. Misschien kwam je er ook niet lekker in omdat je niet goed kon ademen. Volgende keer misschien oraal proberen(?)

Space Criminal zei:
En alles heel robotachtig aanvoelde.
Klik om te vergroten...
Daar had @NiandraLades het ook al eens over.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt voor de heads up.
kheb het ook liggen en laatst een miniscuul lijntje gesnoven en wat gevaped..
om een idee van de vibe te krijgen.. voelde een beetje ongemakkelijk
maar dat is met wel meer psychedelica in lage dosis geloof ik (?)
kweet ook niet of ik het wel zal gebruiken.
mss een keer net boven de threshold.

zou er een ander middel zijn wat fijn met dpt combineert?
waardoor de dpt trip prettiger wordt?
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Misschien kwam je er ook niet lekker in omdat je niet goed kon ademen
Klik om te vergroten...
Ja het punt dat ik mezelf overgaf aan de trip ben ik letterlijk al mijn bewustzijn verloren. Er was geen ontsnappen aan en ik weet niet eens meer hoe ik toen heb geademd.

Dus mezelf laten gaan was niet eens meer een keuze, ik moest gewoon ondergaan wat er gebeurde. Maar ik kan je echt niet in woorden uitleggen wat ik heb gezien of gevoeld.

Alsof ik letterlijk uit een computerspel door het beeldscherm kwam kruipen terug de normale realiteit in, die er toen nog steeds mega vaag uitzag 😂

Wat een bizar middel dit!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speciale ervaring inderdaad. En zoals @Mindless reeds zei is er inderdaad iemand die krak hetzelfde zegt over DPT (dat je in een computerwereld terechtkomt). Heb jij trouwens die trip reports gelezen? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik vermoed van niet, gezien je anders wist dat 80mg een heftige dosis is. En dat maakt het wel speciaal dan, dat jullie onafhankelijk van elkaar een gelijkaardige beleving hadden qua thema.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou ja, ben je in ieder geval een intrigerende ervaring rijker. :wink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Of dan bedoel je changa zeker?
Klik om te vergroten...
Changa geeft mij ontzettend diepe inzichten! Het is werkbaar, ik vind het een zeer vergelijkbare leraar als psilo. Dmt puur, zeker een breaktrough is niet iets waar ik perse iets van opsteek.

Gymschoen zei:
mijn ervaring met changa is dat het vooral visueel vermakelijk is.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel gemerkt dat er enorme verschillen zijn van mix tot mix. Mijn laatste changa mix geeft me een ongefilterde dmt ervaring en doordat ik toch gauw 20 minuten op een bepaald level blijft kan ik hier echt mee werken.

De manier van changa tot je nemen is ook heel belangrijk om een juist effect te krijgen. Ik merk dat de eerste 5 trekken die ik neem de mooiste trip geven, zodra je gaat bijnemen wordt alles abstract en psilo achtig. Ik vind dus persoonlijk eerst 2 a 3 trekjes nemen niet de manier, en daarna gewoon de joint te roken en te spacen. Ik neem het met de juiste intentie, juiste muziek het liefst in 1 x de dosis (5 trekken, lang inhouden) en dan gebeuren en magische dingen!
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, doe mij maar gewoon truffels of dmt 🙏😇 dat zijn mijn leraren, niet zoiets als dit đŸ˜ĩđŸ¤¯đŸ˜‚đŸ˜‚
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space Criminal zei:
Ja, doe mij maar gewoon truffels of dmt 🙏😇 dat zijn mijn leraren, niet zoiets als dit đŸ˜ĩđŸ¤¯đŸ˜‚đŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Haal jij echt wat uit je DMT ervaringen waar je wat mee kunt in je dagelijks leven dan? Of dan bedoel je changa zeker?

Psilo is bovenal mijn leraar geweest. Eigenlijk zijn de duur, de streng- doch eerlijkheid en de elke keer weer nieuwe toepasselijke inzichten helemaal perfect voor een therapeutisch tripmiddel vind ik. Het is ook mede daarom dat ik niet zo op zoek ben geweest naar steeds nieuwe middelen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Haal jij echt wat uit je DMT ervaringen waar je wat mee kunt in je dagelijks leven dan? Of dan bedoel je changa zeker?

Psilo is bovenal mijn leraar geweest. Eigenlijk zijn de duur, de streng- doch eerlijkheid en de elke keer weer nieuwe toepasselijke inzichten helemaal perfect voor een therapeutisch tripmiddel vind ik. Het is ook mede daarom dat ik niet zo op zoek ben geweest naar steeds nieuwe middelen.
Klik om te vergroten...

mijn ervaring met changa is dat het vooral visueel vermakelijk is.
ik krijg er nul spirutuele ervaring bij.. alleen verbazing wat ik allemaal zie.
het fijne ervan vind/vond ik ervan dat ik juist mentaal helemaal helder bleef.
ik ben er eigenlijk op ' uitgekeken' ..pun intended :wink:
dmt puur heb ik ÊÊn keer gerookt zonder breakthrough.
was een paar minuten maar zo heftig dat ik blij was dat het over was.
nu heb ik genoeg dmt voor een breakthrough
en daar zit ik op te bezinnen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gymschoen zei:
mijn ervaring met changa is dat het vooral visueel vermakelijk is.
ik krijg er nul spirutuele ervaring bij.. alleen verbazing wat ik allemaal zie.
het fijne ervan vind/vond ik ervan dat ik juist mentaal helemaal helder bleef.
ik ben er eigenlijk op ' uitgekeken' ..pun intended :wink:
dmt puur heb ik ÊÊn keer gerookt zonder breakthrough.
was een paar minuten maar zo heftig dat ik blij was dat het over was.
nu heb ik genoeg dmt voor een breakthrough
en daar zit ik op te bezinnen.
Klik om te vergroten...
O dat is opmerkelijk...

Maar heb je dan wel meer spirituele ervaringen op andere middelen zoals bijvoorbeeld truffels?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
O dat is opmerkelijk...

Maar heb je dan wel meer spirituele ervaringen op andere middelen zoals bijvoorbeeld truffels?
Klik om te vergroten...

ja, zeker..
ook zonder drugs.. telapathisch achtige dingen met mensen
en de meest bijzonder " toevalligheden"
nu weet ik dat het de menselijke natuur/geest is om bedoeling in dingen te zien/ vinden.. redenen, patronen.
maar soms was het echt tÊ toevallig.
ik heb de instelling dat je overal van kan leren.
zoals jij nu mss lering trekt uit deze ervaring om het niet meer te doen ofzo
maar sommige drugs belevingen zijn naast heftige visuals, emotioneel etc. vrij vlak.
truffels hebben voor mij onmiskenbaar een spiritueel aspect.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Space Criminal zei:
Changa geeft mij ontzettend diepe inzichten! Het is werkbaar, ik vind het een zeer vergelijkbare leraar als psilo. Dmt puur, zeker een breaktrough is niet iets waar ik perse iets van opsteek.
Klik om te vergroten...
Hmm... Klinkt wel als iets voor mij...

Space Criminal zei:
De manier van changa tot je nemen is ook heel belangrijk om een juist effect te krijgen. Ik merk dat de eerste 5 trekken die ik neem de mooiste trip geven, zodra je gaat bijnemen wordt alles abstract en psilo achtig.
Klik om te vergroten...
Kun je dat wat meer uitleggen, abstract en psilo achtig? Is psilo abstract dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."