Op een gegeven moment, iets langer dan een uur na inname ging de piek er een klein beetje af. De stress nam af, de moed om hier nu eens even doorheen te kijken nam toe en ik stond op. Met lopen ervaarde ik een seconde vooruit en een seconde achteruit in 1 moment. Alsof ik elke 3 seconden tijdens 1 seconden waarnam, als jullie me nog kunnen volgen
Ja man, dit vond ik juist duidelijke uitleg, ik begrijp gelijk wat je bedoelt en hebt ervaren. Ik heb tijden gehad dat ik over het algemeen echt ver heen was, niet high van de drugs ver heenaar gwoon slecht bezig met mijn leven. Ik gebruikte zo veel mogelijk door elkaar in een weekend (voorbeeld, een normaal weekend was: beginnen met alcohol en coke en/of amfetamine, ketamine, MDMA, GHB en natuurlijk nicotine en wiet om te roken.) Nu vandaag de dag zoek ik op zoveel mogelijk informatie op over de stoffen die ik gebruik op zoveel mogelijk verschillende site's, vanwege, het is natuurlijk uiteindelijk fout gegaan want wat ik deed was theoretisch gezien onmogelijk, maar ik kon er van genieten en het ging nooit fout en ik ging nooit ergens out of fout van, ook nooit kotsen. Toen kwam het moment dat ik leerde kennis maken met een stukje papier genaamt: LSD. Je ziet hem al aankomen.
Maar het listige was, de eerste keer dat ik het probeerde was een hele mooie ervaring, maar ook een ervaring die bijna 24 uur lang doorttrippen was, dit was dus geen LSD, zelf denk ik DOC, en het was die hele 24 uur gewoon fijn, geen negativiteit eraren, ik werdt het niet zat en het bleef gezellig. (Tot het punt kwam dat ik mezelf in slaap moest krijgen, toen was het wel vervelend xD)
Maar ja, vanwege die ervaring, en wist dat LSD maar max. 12 uur duurt dagt ik daar gelijk wat makkelijker over. DOC is dus veel minder intens maar wel heftige, leuke visuals aanwezig. En een tijd later was was ik naar een DnB/Dubstep feestje gegaan nadat ik al 2 nachten wakker was met pep, en op het feest nog wat mdma erbij genomen, heerlijk feest en tot aan afloopt buiten zat ik in ewn goeie bui en had een flinke praarkick en liep nog lekker met t-shirt en vest aan buiten terwijl iedereen zn lekkere winterjas had aangetrokken op die (blijkbaar) fucking koude ochtend. En kwam iemand met het idee om in rotterdam park LSD te gaan droppen (een plek waar ik nog nooit geweest was, de rest van de info zal ik je besparen maar het uitte dus in een gruwelijke bad-trip en daar 2 jaar lang eigenwijs mee doorgelopen en door gebruiken, ik sta nou eenmaal psychisch sterk in m'n schoenen dus lukte het meestal wel aardig om dat te negeren.
Daarom dagt ik ook toen ik jou report las, hoe kan je hier van schrikken en hoe kan je dat nou niet willen, als ik een psychedelic neem en dat wat jij omschrijft gebeurt niet ben ik juist teleurgesteld, maar iedereen is anders natuurlijk.
Ow shit, ik zie dat ik van topic ben afgedwaald en een overbodige uitleg heb gegeven, maar vindt het zonde om weg te halen.
Maar anyway, ik probeer vaak een ervaring uit te leggen, en eindig altijd op: "ja, het is eigenlijk niet te omschrijven met woorden". Maar goed ik heb ADD en dingen uitleggen als ik nuchter ben is al te moeilijk, terwijl ik dngen heel snel en op eigen houtje kan begrijpen/leren. Maar al vraag je me het aan iemand anders uit te leggen/leren, dan kan ik het bij wijze van ineens niet meer, heel raar, maar dat past ook wel weer bij mij.
Ik vind in ieder geval dat je als 1 van de duidelijste uitlegt van alle tripreports en informatie sites over psychoactieve stoffen.
Bijv. Dat over die over de seconde vooruit en terug meemaken en aanvoelen, ik beschreef dit altijd als: ik kan mijn ziel tot en met hier en hier(plek aageven met je handen) voelen buiten mijn lichaam xD haha