#1
Welke waren je dosissen?
Wel benieuwd geworden
(En dat ben ik niet vaak meer)
Wel benieuwd geworden
(En dat ben ik niet vaak meer)
Deze legde het wel aardig uit.Mooi en interessant report, bedankt voor het delen! Hele bijzondere ervaring!
Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen. Zo simpel is het dus niet. @Neo-Shulginist wat zijn jouw ervaringen?
Ik zet deze combi nu op mijn to-do lijst in ieder geval.![]()
Ja ik ook...helaas nog geen antwoordWelke waren je dosissen?
Wel benieuwd geworden
(En dat ben ik niet vaak meer)
Ik ben zelf wel eens per ongeluk keihard in een K-hole geschoten toen ik na 4-MMC ff een cooldown wilde doen met ketamine in bed. Dus sindsdien pas ik er wat meer mee opIk zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen.
Deze legde het wel aardig uit.
![]()
Here’s What Happens When You Mix Cocaine and Ketamine
Want to feel OK on CK? Tread carefully: The concoction can be life-threatening.www.vice.com
Kun je vlug ff narekenen?😜🙈Excuses iedereen!
Was even ertussenuit in de natuur ✌😎☀️
Ik was blijkbaar iets te scheef, en het bonus bommetje van 75mg 3mmc bleek dus toen ik weer wat meer op deze frequentie functioneerde, een bommetje van 175mg zijn geweest.
Die erna in combi met de keta suiker van ong 250mg nasaal. Er lag nog 250mg klaar. Maar met het bijkomen was het spiegeltje leeg 😅
Dat zullen de doseringen zijn geweest. Boven de eerder genoemde inname van het begin report.
✌😎
Ofcourse haha.Kun je vlug ff narekenen?😜🙈
Is wat te onduidelijk momenteel 😂
Dus;Ofcourse haha.
10:30 3MMC 175mg bommetje
10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal
12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn 😅)
En een lijntje keta 75mg nasaal
14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd 👌😋
De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger.
Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad.
Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen van👌 zeer uniek.
Deze ervaring was eigenlijk niet ene waar ik een craving heb om erheen terug te gaan.Dus;
350mg 3mmc
425mg keta
Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha.
Wel heerlijk genoten van je post.
Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is?
Chasing the rabbit hole?
Zeer fascinerend inderdaad.Update dagen na trip.
Ben wat gaan googlen in de hoop iets van een verklaring te vinden.
Hier kwam ik uiteindelijk op een aantal foto's uit wat het letterlijk wel omschreef.
Ik heb nooit een fascinatie met herten gehad of een afbeelding als deze gezien wat zou kunnen hebben lijden tot deze trip.
Fascinerend hoe hersenen zoiets kunnen creëren dat je het hebt gezien of zelfs heb kunnen ervaren in het lichaam ervan te zijn.
Thanks voor dit bericht 👊 ik voel me na deze ervaring ook heel anders in het leven staan. Heb op vlakken echt veel meer rust gekregen om met bepaalde situaties om te gaan. Klinkt extreem zweverig 😅 maar voor mijn gevoel heeft het echt iets met me gedaan.Praaaachtiggg!!Ik heb geen ervaring met beide drugs, maar het klinkt tof man! Een kunstenaar zou zich door jou kunnen laten inspireren! En dat terwijl het niet eens om het beeld gaat. Je hebt het zelf belichaamd. Dat is zooo cool! Volgens mij raak je zo'n ervaring niet meer kwijt
.
Daar ben ik helemaal mee eens! Ervaar het nu ook😍Beetje oppassen met de keta-dosering wel, want mijn ervaring is dat 3-MMC / 4-MMC het effect van keta flink versterkt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."