#1
Dus;Ofcourse haha.
10:30 3MMC 175mg bommetje
10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal
12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn π )
En een lijntje keta 75mg nasaal
14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd ππ
De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger.
Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad.
Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen vanπ zeer uniek.
350mg 3mmc
425mg keta
Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha.
Wel heerlijk genoten van je post.
Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is?
Chasing the rabbit hole?