Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta en 3mmc dagje

Keta en 3mmc dagje

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
TwoStepsFromHeaven zei:
Ofcourse haha.

10:30 3MMC 175mg bommetje
10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal

12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn πŸ˜…)
En een lijntje keta 75mg nasaal

14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd πŸ‘ŒπŸ˜‹

De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger.
Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad.
Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen vanπŸ‘Œ zeer uniek.
Klik om te vergroten...
Dus;
350mg 3mmc
425mg keta

Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha.


Wel heerlijk genoten van je post.
Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is?
Chasing the rabbit hole?
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Dus;
350mg 3mmc
425mg keta

Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha.


Wel heerlijk genoten van je post.
Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is?
Chasing the rabbit hole?
Klik om te vergroten...
Deze ervaring was eigenlijk niet ene waar ik een craving heb om erheen terug te gaan.
Het voelt meer als een soort openbaring, waar ik een gevoel van rust en vrede mee heb gekregen. En ook niet verlang het nog eens zo mee te maken.

Als ik weer eens zoiets zou mogen meemaken hoop ik dat het misschien een heel ander scenario is, maar geen drang om zo'n scenario nu te gaan forceren.

Ik zal het misschien nog eens proberen als mijn hersenen zich weer klaar voelen voor een nieuw open deurtje ✌😎
En als het niet goed voelt, zou ik mezelf er waarschijnlijk ook niet aan wagen. Want mijn mindset voordat ik eraan begon zat wel echt heel goed, en dat heeft mijn trip zeker ten goede gebracht.
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Update dagen na trip.
Ben wat gaan googlen in de hoop iets van een verklaring te vinden.
Hier kwam ik uiteindelijk op een aantal foto's uit wat het letterlijk wel omschreef.

Ik heb nooit een fascinatie met herten gehad of een afbeelding als deze gezien wat zou kunnen hebben lijden tot deze trip.
Fascinerend hoe hersenen zoiets kunnen creΓ«ren dat je het hebt gezien of zelfs heb kunnen ervaren in het lichaam ervan te zijn.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#4
TwoStepsFromHeaven zei:
Update dagen na trip.
Ben wat gaan googlen in de hoop iets van een verklaring te vinden.
Hier kwam ik uiteindelijk op een aantal foto's uit wat het letterlijk wel omschreef.

Ik heb nooit een fascinatie met herten gehad of een afbeelding als deze gezien wat zou kunnen hebben lijden tot deze trip.
Fascinerend hoe hersenen zoiets kunnen creΓ«ren dat je het hebt gezien of zelfs heb kunnen ervaren in het lichaam ervan te zijn.
Klik om te vergroten...
Zeer fascinerend inderdaad.
Ik hoop ook ooit zo'n mooie trip te beleven!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Praaaachtiggg!! :hearteyes: Ik heb geen ervaring met beide drugs, maar het klinkt tof man! Een kunstenaar zou zich door jou kunnen laten inspireren! En dat terwijl het niet eens om het beeld gaat. Je hebt het zelf belichaamd. Dat is zooo cool! Volgens mij raak je zo'n ervaring niet meer kwijt :grin:.
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemberthee zei:
Praaaachtiggg!! :hearteyes: Ik heb geen ervaring met beide drugs, maar het klinkt tof man! Een kunstenaar zou zich door jou kunnen laten inspireren! En dat terwijl het niet eens om het beeld gaat. Je hebt het zelf belichaamd. Dat is zooo cool! Volgens mij raak je zo'n ervaring niet meer kwijt :grin:.
Klik om te vergroten...
Thanks voor dit bericht πŸ‘Š ik voel me na deze ervaring ook heel anders in het leven staan. Heb op vlakken echt veel meer rust gekregen om met bepaalde situaties om te gaan. Klinkt extreem zweverig πŸ˜… maar voor mijn gevoel heeft het echt iets met me gedaan.
Heb ook nog steeds geen drang iets van een trip weer op te zoeken of andere middelen te nemen om weer iets te ervaren.
Een verleden met extreem middelen misbruik dus is dit wel mooi meegenomen βœŒπŸ˜ŽπŸ’―β˜€οΈ stay safe everyone!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."