Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta en 3mmc dagje

Keta en 3mmc dagje

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal β˜€οΈ

Daar zijn we weer ✌😎
Vroeg opgestaan want tot zaterdag niks op de planning dus geen stress scenario's van bezoek, of de deur uit hoeven of andere verplichtingen 🀣 een rustig leeg hoofd ervaar ikzelf als beste mindset als ik ervoor ga.


Vandaag staat Ketamine suiker en 3mmc op de planning. Een Omeprazol 40mg maagbeschermer ingenomen vannochtend voor de bekende Keta buikoorlog op te vangen voor mij. Goede lichte bodem van eten gelegd aangevuld met een paar Omega3+6 vetjes en magnesium tegen spierkrampen.

Time to fire up the music!
Even snel een techno zendertje opzetten en mijn dosis 3mmc afwegen.

Een half uur na maaltijd neem ik mijn bommetje 3MMC 175mg.


Ik heb deze keer voor K suiker gekozen omdat deze mij toch wat steviger bij de oren pakt tegenover de naaldjes variant. En ik nu toch in een thuis setting zit πŸ‘Œ

Ik zet zoals standaard bij mijn begin de stopwatch nu aan om nog een overzicht te hebben welke middelen zijn ingenomen.
Omdat anders het bijpak-scenario bij mij begint af te spelen en ik binnen 3 uur door al mijn spullen heen ben πŸ˜‚

De suiker punt maakt zijn entree in mijn neus en begin me langzaam beetje wazig te voelen.
De K weeg ik op het moment niet af en pak kleine punten, die klaar liggen om op beetje gewenst niveau te komen.

Zijn ondertussen uur verder en voel me behoorlijk scheef, relaxed en golven van vanalles gaan door me heen.
Voel de mix van K en 3mmc door me heen bruisen.
Soms een rush van energie, bewegen op de muziek en de kleuren in de RGB verlichting🎨woonkamer voelen zalig.

Voor nu is de ervaring wel echt lekker chill en zal dit topic met posts updaten, hoe de dag verder verloopt.

Edit:
Setting: Thuis, rustig alleen. Muziek op tv.
Verschillende RGB lampen door de woonkamer die voor een golf van kleuren zorgen.
Telefoon apps: "Triple A" en "Fluid" voor zelf wat creaties te maken als ik er lekker inzit voor visuals.
Gewicht: 107kg, 1.90m

12:47
75mg bommetje 3mmc erbij
En erna een lijntje K 75mg erachteraan.
Heerlijke innerlijk rust gevoel. En vlagen van extreme geilheid πŸ‘Œ
Met ogen dicht, golven die je overspoelen met allerlei emoties. Ronduit zalig😍 mn gedachtes en visuals(eyes closed) gaan alle kanten op als ik mijn ogen sluit en ze de vrije loop laat gaan.

14:00u 175mg K nasaal. 90mg links 85mg rechts. Typen moeilijk. Update soon✌πŸ₯³

15:33 voelt alsof er uren voorbij zijn gegaan aan wat ik heb beleefd.


Ik sta in een groot woud. Het voelt voor mij fris aan alsof ik in mos sta met mijn voeten.
Om mij heen, veel groen en bomen die tot de sterren reiken.
Het is allemaal moeilijk te bevatten en ik snap er niks van hoe dit, zo echt aan voelt en ik hier echt sta.
Ik kijk weer om mij heen en probeer erna mezelf te bevatten.
Opeens voel ik mijn voeten door de aarde heen gaan, alsof ik met het diepste uit de aarde verbonden word. Ik kijk naar beneden en zie dat mijn benen ineens geen mensen benen meer zijn,maar het lijken wel poten van een edelhert.
Ik accepteer dat ik de controle verloren ben, en probeer het nieteens meer te bevatten.
Ik kijk omhoog en er is opeens een gigantisch gewei op mijn hoofd.
Tussen het gewei brand een felle energie bron die ik niet anders kan omschrijven dan een soort van zon. Het geeft warmte en geluks gevoel.
Als ik verder omhoog kijk zie ik mijn gewei verbinden met de sterren in de lucht.
Lichtjes begin ik toch wel in paniek te raken. What the F is going on.
Mijn hoeven verstrengelen zich door de hele aardbodem heen. En zie ze als aders door de hele bodem heen gaan. Het voelt ontzettend koel/koud en kil. Maar wat ik boven mijn gewei voel, houd mij kalm en op een aparte manier ook weer warm.
Het voelt alsof ik met alles verbonden ben.
Dit gevoel is niet te beschrijven.
Het is een mix van wedergeboorte, leven, leven geven en het uitbloeien van leven.
Nog nooit heb ik dit allemaal tegelijk gevoelt en kan het ook niet bevatten.

De achterdeur stond open toen ik aan het gebruiken was, en er kwam constant een frisse wind de woonkamer ingewaaid terwijl het buiten aan het regenen was.
Denk dat dit wel veel invloed heeft gehad op mijn beleving van het buiten zijn.

Ik heb dit nu gauw proberen te verwoorden terwijl ik weer op deze frequentie begin te landen. Excuses als het wat onsamenhangend is, zal het nog een keer nalezen als ik mezelf weer snap. Dit was zeer intens en hoop dat ik nog meer vlagen van herinnering eruit weet te krijgen.

09:21 day after

Ik kan nog steeds niet echt snappen wat ik nou gister heb meegemaakt πŸ˜…
Het was een zeer heftige trip die onwerkelijk aanvoelde.
Wel onzettende buikkater!
Rommelende en krampachtige buik/darmen.

Maar na deze ervaring worth it!
Er is wel 400mg 3mmc, en een 600mg aan keta uiteindelijk doorheen gegaan. Dat verklaard wel de buikkater.
De 3mmc wel alleen oraal deze keer gedaan.
Veel minder klachten dan vorige keer toen ik het ook had gesnoven samen met bommetjes.

Kortom geslaagd dagje geweestπŸ‘Œ
Keep safe everyone ✌
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beetje oppassen met de keta-dosering wel, want mijn ervaring is dat 3-MMC / 4-MMC het effect van keta flink versterkt :wink:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ik moest lachen om je topic, leuk beschreven! Geniet van je dag vandaag
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Beetje oppassen met de keta-dosering wel, want mijn ervaring is dat 3-MMC / 4-MMC het effect van keta flink versterkt :wink:
Klik om te vergroten...
Daar ben ik helemaal mee eens! Ervaar het nu ook😍
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniet ervan!
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook een favoriete combi van mij! Heerlijk aan het einde van een festival dag en dan langzaam overgaan naar alleen ket
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk om te lezen, klinkt heerlijk 😍😍
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm een Bambi-trip. Klinkt goed!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dit klinkt als een combo die ik onthou
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi en interessant report, bedankt voor het delen! Hele bijzondere ervaring!

Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen. Zo simpel is het dus niet. @Neo-Shulginist wat zijn jouw ervaringen?

Ik zet deze combi nu op mijn to-do lijst in ieder geval. :)
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lezen en leren zei:
Hmmm een Bambi-trip. Klinkt goed!
Klik om te vergroten...
Het was een zeer aparte ervaring waar ik nu soms nog naweeΓ«n van heb wat ik nu eigenlijk allemaal heb gezien en meegemaakt.
Memento zei:
Ook een favoriete combi van mij! Heerlijk aan het einde van een festival dag en dan langzaam overgaan naar alleen ket
Klik om te vergroten...
De ket als afsluiter was inderdaad zalig voor de comedown op te vangen en zeker ook nog wel een keer voor herhaling vatbaar.

Nu even weer bijkomen en mijn organen weer wat wel verdiende rust geven 🀣



Edit : Thanks everyone voor de goede wensen voor de dag hij was geslaagd 🀘πŸ₯³Het multi quoten lukte niet zo goed dus doe het even via deze manier!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welke waren je dosissen?
Wel benieuwd geworden
(En dat ben ik niet vaak meer)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Mooi en interessant report, bedankt voor het delen! Hele bijzondere ervaring!

Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen. Zo simpel is het dus niet. @Neo-Shulginist wat zijn jouw ervaringen?

Ik zet deze combi nu op mijn to-do lijst in ieder geval. :)
Klik om te vergroten...
Deze legde het wel aardig uit.
www.vice.com

Here’s What Happens When You Mix Cocaine and Ketamine

Want to feel OK on CK? Tread carefully: The concoction can be life-threatening.
www.vice.com www.vice.com
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Welke waren je dosissen?
Wel benieuwd geworden
(En dat ben ik niet vaak meer)
Klik om te vergroten...
Ja ik ook...helaas nog geen antwoord
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen.
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf wel eens per ongeluk keihard in een K-hole geschoten toen ik na 4-MMC ff een cooldown wilde doen met ketamine in bed. Dus sindsdien pas ik er wat meer mee op :sweatsmile:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Deze legde het wel aardig uit.
www.vice.com

Here’s What Happens When You Mix Cocaine and Ketamine

Want to feel OK on CK? Tread carefully: The concoction can be life-threatening.
www.vice.com www.vice.com
Klik om te vergroten...

Thanks, duidelijke uitleg inderdaad!
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#17
aparte combinatie, maar klinkt leuk :grin:
Ik merk zelf dat de kwaliteit van 3mmc echt een stuk minder wordt nu, mensen die deze mening delen?
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Excuses iedereen!
Was even ertussenuit in de natuur βœŒπŸ˜Žβ˜€οΈ

Ik was blijkbaar iets te scheef, en het bonus bommetje van 75mg 3mmc bleek dus toen ik weer wat meer op deze frequentie functioneerde, een bommetje van 175mg zijn geweest.
Die erna in combi met de keta suiker van ong 250mg nasaal(ipv genoemde 175mg). Er lag nog 250mg klaar. Maar met het bijkomen was het spiegeltje leeg πŸ˜…

Dat zullen de doseringen zijn geweest. Boven de eerder genoemde inname van het begin report.

Een fijn weekend alvast iedereen. En be safe✌😎!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
TwoStepsFromHeaven zei:
Excuses iedereen!
Was even ertussenuit in de natuur βœŒπŸ˜Žβ˜€οΈ

Ik was blijkbaar iets te scheef, en het bonus bommetje van 75mg 3mmc bleek dus toen ik weer wat meer op deze frequentie functioneerde, een bommetje van 175mg zijn geweest.
Die erna in combi met de keta suiker van ong 250mg nasaal. Er lag nog 250mg klaar. Maar met het bijkomen was het spiegeltje leeg πŸ˜…

Dat zullen de doseringen zijn geweest. Boven de eerder genoemde inname van het begin report.

✌😎
Klik om te vergroten...
Kun je vlug ff narekenen?πŸ˜œπŸ™ˆ


Is wat te onduidelijk momenteel πŸ˜‚
T
TwoStepsFromHeavenLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Kun je vlug ff narekenen?πŸ˜œπŸ™ˆ


Is wat te onduidelijk momenteel πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ofcourse haha.

10:30 3MMC 175mg bommetje
10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal

12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn πŸ˜…)
En een lijntje keta 75mg nasaal

14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd πŸ‘ŒπŸ˜‹

De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger.
Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad.
Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen vanπŸ‘Œ zeer uniek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."