Mooi rapport! Dank daarvoor.
Zelf een besteling die ik al 2 maanden probeerde af te zeggen net binnen. Nog een gtam 6apb erbij (ik had er al 6) dat me eigenlijk niet boeit en 2 gr poeder 4 ho met.
nu wil ik dat proberen. Rc’s roken doe ik niet (ken ik niet, geen harware voor ook),
injecteren nooit
in water oplossen lijkt ook niet aangeraden als ik het zo lees… snuiven erg afgeraden wegens pijn en verloren effect.
wat blijft er dan over, oraal? Gewoon 20 gr in een vloeitje en slikken of capsules vullen?
bij jou waren het pillen, dus niet moeilijk, maar mss kan je deze beginneling advies geven?
alvast veel dank!
Fenrir
Opnieuw een koude douche. Eerst aangeraden geweest door een hele vriendelijke forumganger om te beginnen met 2 pellets van 20..... Had ik vorige week gedaan, deden niets. Nu is er nog (tegen m'n zin.... wanted my money back) 2 gram 6apb erbij gekomen, grammetje nep (blij voor, wel geen al te goeie batch) en 2 gr 4-Ho-Met....... duuuuuuuus, ik dacht... ik ben 6 weken thuis, we gaan dat eens proberen.
Het was m'n aller eerste online aankoop en ik koos er meteen "de beste" uit....
Blijkbar is er nu ook die WEL geschikt is om te snuiven, is spierwit poeder hier.
Nu, omdat ik te lui was om te beginnen met een vloetje te plooien (zou ook niet goed oplossen in water? Of was dat ook enkel vroeger, ik zie dit nu meer en meer als gebruikswijze op latere pagain's aangewezen worden) en ik snoof 30 mg weg.
What happened...... ik wordt hyperwakker (is rond 2.00 's morgens) en dat is het dan ook, scherp en wakker.......... Anderhalf uur later neem ik een bommetje, en ik overdreef eens HEEL hard...... 70 mg.
Enige wat er gebeurd is is een slapeloze nacht en ik die veel aan tech heb gewerkt;;;; zou ik nu werkelijk zo ongevoelig zijn voor vrijwel elk geotsmiddel?
Ik geniet van coke, maar doet te weinig voor het geld dat het kost. NEP is daar een goeievervanger voor en ik lees over een nieuwe belofte, gaan we binnenkort eens proberen. ( MDHDP, 4-CL-CVP, a-d2PV......-) Ik heb 1 vergeten te noteren waarvan elke reviewer sprak dat deze fantastisch is, zeker voor de prijs, de nieuwe flaka of zo.... 4)Methylaminorex ... dat was het, een van de 4-Mar'etjes, vergeten welkeen. Zou de sterkste van coke naar boven halen, wat md gevoel en een gigantiasche craving vanaf eerste gebruik. De schrijver schreef dat hi ervan geoot maar dat het rotzooi is en het niemand zou aanraden. (dat wordt dus m'n volgende bestelling
![:)]()
)?
Ik heb de fout gemaakt eerst overal dingen over te lezen van hoe mensen zich voelden bij het nemen van hun RC en 3 grote bestellingen te doen met vanalles iets... om dan te kiezen, de rest "zu ik wel kwijtgeraken" (nooit drugs o rc's verkoct of weggegeven of gebruikt tot dan, maar goed).
Dus ja, die MIPT hakte e r wel in, ik bleef akker, tripte iet, maar heel m'n lichaam begon te trillen en te lekken alsof ik onder e douche stond, dat duurde ogeveer een uur en het was voor bij;
Vandaar dat die vriendelijke mijnheer (dacht ik dat het was) met 2 x 20 voorstelde, samen et 2 pelletjes2F-ketamina.... WEER NIETS.
2 uur later op anderhalf uur tijd weer 1mg MIPT binnengenomen... NIETS... enkel wakkerblijven;
Goed,
Wat has ik WEL al gebruikt dat iets bij me doet en goed doet.
Coke, indien echt goeie, maakt. me erg rustig en duur tniet lang, ik lig er niet wakker van... heel belangerijjk voor mij.... dus de 12-#8 u 6APB was buetleuk dat eerste bommetje van 30...... en ik voelde buiten wakker zijn ook niets?) NA 3 dagn eens niet slapen een lijntje speed mogen snuiven van de kennis waar ik verbleef... omdat ik aners niet durfde rijden..... wel, ik werd ERG rustig van speed, weer 2 dagen wakker.
Dan vond ik via m'n dealer zowel goeie coke als goeie MMC, krijg ik er nog altijd maar ik ga er zelde nog naartoe (autoloos geworden).
3-FEA vind ik best fijn eigenljk, relaxed me. Zal ik nog kopen.
Iedereen klaagt zo over CMC en MEC, ik weet niet wat er in MEC zit en dat ze beide zwakker zijn dan MMC weten we, maar ze houden je zolang neit wakker en in combo (3 mec met beetje nep, of zeflfs CMC om de smaak te verzachen), voegt iets toe. DIe ga ik nooit veel kopen maar ok.
NEP vindt ik erg leuk en chrystal of poeder 2CK, dit zin echt m'n favorietjes.
Daarna benzo om te gaan slapen.
Dus wat wil ik? Iets dat me in een roes brengt, rustig maakt, niet te veelenergie of zo of om te gaan feesten, om te onsspannen thuis.
Nu dacht ik met die 4 ho Mit ga ik es proberen zie.....niemand thuis, niet werken.... tijfelde of ik mocht snuiven of nie en dacht "ik doe het gewoon, werkt het niet, dan gooi ik een bommetje binnen anderhalf uur) en zo geschiedde... voor zo een noob als ik, 100gr.... Ben ik nu echt vervloekt om niet te kunnen trippen of euforie van genotsmiddelen te voelen of zo? ADD mss die ik al levenslang heb, samen met chrnronishe insomnia? IK zit er nu mee, met 6-7 gr 6 grapb, nog 2g 4 ho mipt. 5 gr, 2 tal gram nep ,2 tal gram 3-MEC,1gr 4-FMA, 5 gr 2-MMC poeder , 2 tal gram krystalbrokken 3CMC. (Nee ik probeer niet te verkopen, als de nep op is zal ik wss hier en daar van microdosen wanneer k zin heb, tot ik de nieuwe nep najaag in de eerdervernoemde + nieuwe benz's bestel).
Blottertje 100 lsd en dat blottertje met V ertussen die ook NIETS deden heb ik nog niets geprobeerd buiten het hierboven beschrevene en 1x zo'n 2FA/3FA euforie pil of zo samen met een flesje mandalla liquid, die ook beide niets deden.
Gezien de 2F-Ketamine wel ferm te genieten valt samen met de nep denk ik dat ik misschien meer kortwerkende ketamine's moet proberen en zachte dingen zoals Coke-achtige versies maar dan meer in die prijsklasse als die van goeie NEP.
Kan dat nu echt dat het NIETS doet? Wiet doet e dan teveel, ik rook zonder thc want ik hou van e smaak maar nie van de high... wordt er missellijk van.
Neem ik verkeerd in of zo? Ik weet alles netjes af en probeer wat marges te nemen en te gaan tussen wat zowat de meest bekeken websites als dosis (afhankelijk van inname) aanraden. Ik had graag getript eens maar heb dat al vaarwelgezegd..... Mescaline mss nog es proberen en zorgen dat ik de juiste slaapmedicatie heb (die isvoorgeschreven, maar bepaalde benzo van de vendor werken ook degelijk)
Buiten m'n nodige medicatie en benzo's (gelukkig geen antidepressiva en enkel iets tegen m'n reeds levenslange chronische insmnia en vaak op te duiken migraine).
Ow, om een of andere reden hou ik enorm van snuiven. But 'll try anything zolang het maar niet gespoten moet worden.
Enig advies zou erg geäppreciëerd worden!
Cheerz,
Fenrir