Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET: Kennismaking en observaties.

4-HO-MET: Kennismaking en observaties.

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Het effect is anders, dus het is vooral naar wat voor ervaring je op zoek bent. 4-HO-MET heeft minder headspace dus dat zou ik prima iedere week kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Kun je 4-HO-MET iedere week doen of werkt het dan niet meer, net zoals paddo's?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Kun je 4-HO-MET iedere week doen of werkt het dan niet meer, net zoals paddo's?
Klik om te vergroten...
Duurt wel langer als een week hoor
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Kun je 4-HO-MET iedere week doen of werkt het dan niet meer, net zoals paddo's?
Klik om te vergroten...
Na een week is tolerantie wel grotendeels hersteld, maar voor de beste beleving iets langer wachten. 100% herstel ligt ergens tussen de 10-12 dagen maar na 7 dagen kun je prima trippen hoor.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Na een week is tolerantie wel grotendeels hersteld, maar voor de beste beleving iets langer wachten. 100% herstel ligt ergens tussen de 10-12 dagen maar na 7 dagen kun je prima trippen hoor.
Klik om te vergroten...
Ik weet van mijzelf dat ik minimaal 2 weken nodig heb bij truffels en sommige andere psychedelica,
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemberthee zei:
Thnx voor het delen! Ik heb nu de indruk gekregen dat 4-HO-MET wat minder interessant is dan bv truffels of paddo's. Klopt dat vind je?
Ik ben al een tijdje geĂŻnteresseerd in LSD. Door je report en andere berichten wordt mijn enthousiasme daarvoor versterkt! Leuk om te lezen.
Klik om te vergroten...

Tsja definieer 'interessant' zou ik zeggen.. 4-HO-MET is gewoon wat minder headspace en minder profound (tenminste op de dosis die ik getest heb) dus wat dat betreft minder interessant misschien in die vergelijking; maar dat zou je ook als juist interessant kunnen labelen :)

LSD weer een andere hoofdstuk en is wat mij betreft de koning/koningin. Hoe mooie ervaringen ik ook met truffels en paddo's heb gehad en het natuurlijke me aanspreekt; sinds dat LSD me heeft gevonden heb ik nog geen enkele keer behoefte gehad om 1 van beide weer te doen. Het is zo clean en precies en het hele vergiftigingsproces sla je gewoon lekker over. Straight to the point. En ook prima geschikt als recreatief middel met wat oefening op lagere dosis.

Ik heb dan ook nog geen behoefte gehad 4-HO-MET nog een keer te doen met dat onder handbereik.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Ik weet van mijzelf dat ik minimaal 2 weken nodig heb bij truffels en sommige andere psychedelica,
Klik om te vergroten...
Kan ik me voorstellen. Naast persoonlijk trip impact hangt het ook erg af van de dosissen en hoe diep je tript. Ik kan LSD prima meerdere weken achter elkaar doen, maar niet meerdere zwaardere trips achter elkaar.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#7
djiego zei:
Tsja definieer 'interessant' zou ik zeggen.. 4-HO-MET is gewoon wat minder headspace en minder profound (tenminste op de dosis die ik getest heb) dus wat dat betreft minder interessant misschien in die vergelijking; maar dat zou je ook als juist interessant kunnen labelen :)

LSD weer een andere hoofdstuk en is wat mij betreft de koning/koningin. Hoe mooie ervaringen ik ook met truffels en paddo's heb gehad en het natuurlijke me aanspreekt; sinds dat LSD me heeft gevonden heb ik nog geen enkele keer behoefte gehad om 1 van beide weer te doen. Het is zo clean en precies en het hele vergiftigingsproces sla je gewoon lekker over. Straight to the point. En ook prima geschikt als recreatief middel met wat oefening op lagere dosis.

Ik heb dan ook nog geen behoefte gehad 4-HO-MET nog een keer te doen met dat onder handbereik.
Klik om te vergroten...
Definieer interessant.... voor een diepe trip klinkt het niet interessant voor mij. Voor een festival mogelijk wel..

Ik vraag me steeds wat headspace precies betekent. Op internet las ik: "De headspace lijkt op een high van een sativa-dominante wietsoort vanwege de enorme creativiteit en mentale helderheid, gemengd met de energie van drie koppen koffie en een beetje vaagheid van truffels."

Ik ben voor nu op zoek naar een psychedelisch middel voor op een festival en dan klinkt dit mogelijk interessant... Dat het minder profound is, bevestigt dat. Of is een lichte dose lsd dan chiller? Wat denk jij?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Definieer interessant.... voor een diepe trip klinkt het niet interessant voor mij. Voor een festival mogelijk wel..

Ik vraag me steeds wat headspace precies betekent. Op internet las ik: "De headspace lijkt op een high van een sativa-dominante wietsoort vanwege de enorme creativiteit en mentale helderheid, gemengd met de energie van drie koppen koffie en een beetje vaagheid van truffels."
Klik om te vergroten...
hmm ik zou het bijvoorbeeld omschrijven als een soort maat van ' nuchterheid' qua denken en observeren. Bijvoorbeeld 2CB en 4HOMET ben je wat minder in jezelf druk met allerlei gedachten/emoties die kunnen opkomen, inzichten, en kun je wat 'vrijer' genieten van je visuals zonder dat je mentaal erg met je trip 'hoeft' bezig te zijn if that makes any sense.
Gemberthee zei:
Ik ben voor nu op zoek naar een psychedelisch middel voor op een festival en dan klinkt dit mogelijk interessant... Dat het minder profound is, bevestigt dat. Of is een lichte dose lsd dan chiller? Wat denk jij?
Klik om te vergroten...
Daar kan ik moeilijk advies over geven want iedereen is anders en er zijn vele factoren die een rol spelen welk psychedelicum voor jou geschikt is om in zo'n circus te gaan gebruiken. Laat ik mezelf als voorbeeld nemen; inmiddels heb ik redelijk wat ervaring met trippen maar ik zou niet snel gaan trippen op een festival, met wat voor psychedelicum dan ook.. Ik vind samen met een ander persoon al spannend genoeg en ben super sensitief dus in een omgeving als een festival. No thanks.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemberthee zei:
Definieer interessant.... voor een diepe trip klinkt het niet interessant voor mij. Voor een festival mogelijk wel..

Ik vraag me steeds wat headspace precies betekent. Op internet las ik: "De headspace lijkt op een high van een sativa-dominante wietsoort vanwege de enorme creativiteit en mentale helderheid, gemengd met de energie van drie koppen koffie en een beetje vaagheid van truffels."

Ik ben voor nu op zoek naar een psychedelisch middel voor op een festival en dan klinkt dit mogelijk interessant... Dat het minder profound is, bevestigt dat. Of is een lichte dose lsd dan chiller? Wat denk jij?
Klik om te vergroten...
Headspace vind ik altijd een heel moeilijk concept om te omschrijven. Voor mij is het vooral "hoe ver je heen bent", als dat ergens op slaat... Bijvoorbeeld met 4-HO-MET staat mijn wereld visueel op z'n kop, maar ik weet nog goed wie/waar ik ben en zou, als dat nodig is, een normaal gesprek kunnen voeren met een nuchter iemand. Ik kan muziek extra waarderen en ga meer op in mijn omgeving, maar kan dat ook even uit zetten als ik dat wil.

Zet daartegenover een normale dosis LSD of truffels en dat ligt weer heel anders. Visueel is het minder intens dan 4-HO-MET, maar ik kom echt totaal in een andere wereld terecht. Ik voel me anders en denk anders. Bij deze drugs voelt het echt alsof de wereld om je heen veranderd is en je daar op een bijzondere manier voor het eerst "echt" naar kijkt en deel van mag uitmaken. Ik kan volledig opgaan in de muziek, films slepen me helemaal mee. De natuur is een wonder en je vraagt je op z'n trip af waarom je niet elke dag door het gras ligt te rollen :upsidedown:

Truffels zijn voor mij een stuk introspectiever dan LSD. Als ik daarmee een koptelefoon opzet en mijn ogen dicht doe, dan zie ik een hele andere wereld voor me. Dan voelt het niet alsof je naar een "projectorscherm met visuals" kijkt, maar het is alsof ik naar een andere dimensie kijk die zich tegelijk met de echte wereld afspeelt. Heel bijzonder. Voor mij is het altijd storend dat mijn gedachten dan enorm op hol slaan, ze gaan heel snel en ik heb er geen controle over. Ze lijken binnen te komen vliegen en net zo snel verdwijnen ze weer, mijn brein werkt op volle toeren en dat kan ik niet uitzetten. Ik vind dat niet zo fijn en daarom ben ik een beetje van de truffels los geraakt. LSD is mentaal wat makkelijker te sturen en minder intens, ik kan me dan juist uren met de buitenwereld bezighouden en daar houd ik erg van.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemberthee zei:
Wauw thanks guys voor jullie super interessante en uitgebreide antwoorden! Ikzelf ben fan van truffels, maar dat komt omdat ik nog geen andere ervaringen heb met psychedelica. Heel leuk om te lezen dit en het kriebelt bij mij van verlangen om wat te gaan experimenteren in de nabije toekomst!
Klik om te vergroten...
Leuk! Ik kijk uit naar je trip reports :)
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#11
MestV zei:
Mooi rapport! Dank daarvoor.
Zelf een besteling die ik al 2 maanden probeerde af te zeggen net binnen. Nog een gtam 6apb erbij (ik had er al 6) dat me eigenlijk niet boeit en 2 gr poeder 4 ho met.

nu wil ik dat proberen. Rc’s roken doe ik niet (ken ik niet, geen harware voor ook),

injecteren nooit

in water oplossen lijkt ook niet aangeraden als ik het zo lees… snuiven erg afgeraden wegens pijn en verloren effect.

wat blijft er dan over, oraal? Gewoon 20 gr in een vloeitje en slikken of capsules vullen?

bij jou waren het pillen, dus niet moeilijk, maar mss kan je deze beginneling advies geven?

alvast veel dank!
Fenrir
Klik om te vergroten...
Opnieuw een koude douche. Eerst aangeraden geweest door een hele vriendelijke forumganger om te beginnen met 2 pellets van 20..... Had ik vorige week gedaan, deden niets. Nu is er nog (tegen m'n zin.... wanted my money back) 2 gram 6apb erbij gekomen, grammetje nep (blij voor, wel geen al te goeie batch) en 2 gr 4-Ho-Met....... duuuuuuuus, ik dacht... ik ben 6 weken thuis, we gaan dat eens proberen.
Het was m'n aller eerste online aankoop en ik koos er meteen "de beste" uit....

Blijkbar is er nu ook die WEL geschikt is om te snuiven, is spierwit poeder hier.

Nu, omdat ik te lui was om te beginnen met een vloetje te plooien (zou ook niet goed oplossen in water? Of was dat ook enkel vroeger, ik zie dit nu meer en meer als gebruikswijze op latere pagain's aangewezen worden) en ik snoof 30 mg weg.


What happened...... ik wordt hyperwakker (is rond 2.00 's morgens) en dat is het dan ook, scherp en wakker.......... Anderhalf uur later neem ik een bommetje, en ik overdreef eens HEEL hard...... 70 mg.

Enige wat er gebeurd is is een slapeloze nacht en ik die veel aan tech heb gewerkt;;;; zou ik nu werkelijk zo ongevoelig zijn voor vrijwel elk geotsmiddel?

Ik geniet van coke, maar doet te weinig voor het geld dat het kost. NEP is daar een goeievervanger voor en ik lees over een nieuwe belofte, gaan we binnenkort eens proberen. ( MDHDP, 4-CL-CVP, a-d2PV......-) Ik heb 1 vergeten te noteren waarvan elke reviewer sprak dat deze fantastisch is, zeker voor de prijs, de nieuwe flaka of zo.... 4)Methylaminorex ... dat was het, een van de 4-Mar'etjes, vergeten welkeen. Zou de sterkste van coke naar boven halen, wat md gevoel en een gigantiasche craving vanaf eerste gebruik. De schrijver schreef dat hi ervan geoot maar dat het rotzooi is en het niemand zou aanraden. (dat wordt dus m'n volgende bestelling :) )?


Ik heb de fout gemaakt eerst overal dingen over te lezen van hoe mensen zich voelden bij het nemen van hun RC en 3 grote bestellingen te doen met vanalles iets... om dan te kiezen, de rest "zu ik wel kwijtgeraken" (nooit drugs o rc's verkoct of weggegeven of gebruikt tot dan, maar goed).

Dus ja, die MIPT hakte e r wel in, ik bleef akker, tripte iet, maar heel m'n lichaam begon te trillen en te lekken alsof ik onder e douche stond, dat duurde ogeveer een uur en het was voor bij;

Vandaar dat die vriendelijke mijnheer (dacht ik dat het was) met 2 x 20 voorstelde, samen et 2 pelletjes2F-ketamina.... WEER NIETS.

2 uur later op anderhalf uur tijd weer 1mg MIPT binnengenomen... NIETS... enkel wakkerblijven;


Goed,

Wat has ik WEL al gebruikt dat iets bij me doet en goed doet.

Coke, indien echt goeie, maakt. me erg rustig en duur tniet lang, ik lig er niet wakker van... heel belangerijjk voor mij.... dus de 12-#8 u 6APB was buetleuk dat eerste bommetje van 30...... en ik voelde buiten wakker zijn ook niets?) NA 3 dagn eens niet slapen een lijntje speed mogen snuiven van de kennis waar ik verbleef... omdat ik aners niet durfde rijden..... wel, ik werd ERG rustig van speed, weer 2 dagen wakker.

Dan vond ik via m'n dealer zowel goeie coke als goeie MMC, krijg ik er nog altijd maar ik ga er zelde nog naartoe (autoloos geworden).

3-FEA vind ik best fijn eigenljk, relaxed me. Zal ik nog kopen.
Iedereen klaagt zo over CMC en MEC, ik weet niet wat er in MEC zit en dat ze beide zwakker zijn dan MMC weten we, maar ze houden je zolang neit wakker en in combo (3 mec met beetje nep, of zeflfs CMC om de smaak te verzachen), voegt iets toe. DIe ga ik nooit veel kopen maar ok.

NEP vindt ik erg leuk en chrystal of poeder 2CK, dit zin echt m'n favorietjes.

Daarna benzo om te gaan slapen.

Dus wat wil ik? Iets dat me in een roes brengt, rustig maakt, niet te veelenergie of zo of om te gaan feesten, om te onsspannen thuis.

Nu dacht ik met die 4 ho Mit ga ik es proberen zie.....niemand thuis, niet werken.... tijfelde of ik mocht snuiven of nie en dacht "ik doe het gewoon, werkt het niet, dan gooi ik een bommetje binnen anderhalf uur) en zo geschiedde... voor zo een noob als ik, 100gr.... Ben ik nu echt vervloekt om niet te kunnen trippen of euforie van genotsmiddelen te voelen of zo? ADD mss die ik al levenslang heb, samen met chrnronishe insomnia? IK zit er nu mee, met 6-7 gr 6 grapb, nog 2g 4 ho mipt. 5 gr, 2 tal gram nep ,2 tal gram 3-MEC,1gr 4-FMA, 5 gr 2-MMC poeder , 2 tal gram krystalbrokken 3CMC. (Nee ik probeer niet te verkopen, als de nep op is zal ik wss hier en daar van microdosen wanneer k zin heb, tot ik de nieuwe nep najaag in de eerdervernoemde + nieuwe benz's bestel).

Blottertje 100 lsd en dat blottertje met V ertussen die ook NIETS deden heb ik nog niets geprobeerd buiten het hierboven beschrevene en 1x zo'n 2FA/3FA euforie pil of zo samen met een flesje mandalla liquid, die ook beide niets deden.

Gezien de 2F-Ketamine wel ferm te genieten valt samen met de nep denk ik dat ik misschien meer kortwerkende ketamine's moet proberen en zachte dingen zoals Coke-achtige versies maar dan meer in die prijsklasse als die van goeie NEP.

Kan dat nu echt dat het NIETS doet? Wiet doet e dan teveel, ik rook zonder thc want ik hou van e smaak maar nie van de high... wordt er missellijk van.

Neem ik verkeerd in of zo? Ik weet alles netjes af en probeer wat marges te nemen en te gaan tussen wat zowat de meest bekeken websites als dosis (afhankelijk van inname) aanraden. Ik had graag getript eens maar heb dat al vaarwelgezegd..... Mescaline mss nog es proberen en zorgen dat ik de juiste slaapmedicatie heb (die isvoorgeschreven, maar bepaalde benzo van de vendor werken ook degelijk)

Buiten m'n nodige medicatie en benzo's (gelukkig geen antidepressiva en enkel iets tegen m'n reeds levenslange chronische insmnia en vaak op te duiken migraine).

Ow, om een of andere reden hou ik enorm van snuiven. But 'll try anything zolang het maar niet gespoten moet worden.

Enig advies zou erg geäppreciëerd worden!

Cheerz,

Fenrir
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#12
djiego zei:
Wat observaties en een optekening van de avond en gedachtes.

Gezien de op papier wat kortere werkingsduur besluit ik dit 's-avonds nog te doen,
met de bedoeling mijn slaapritme niet te gaan verstoren.

Dosering: 10 + 10 mg 4-HO-MET (t + 80 minuten), gedrukte pillen 20mg, wat gegeten, geen andere middelen.
Ervaring in dit verband: paddo's, truffels, lsd, 2-CB

Pretext
Ik besluit initieel voor 10 mg te gaan als start dosis, ingeschat op de ervaringen
die ik gelezen heb om a) te kijken of het is wat het is (ongetest) en b) of het agreeable is.
Ook ben ik behoorlijk moe dus weet nog niet of dit het moment is om echt te gaan trippen, dus
wil sowieso de mogelijkheid hebben om het bij een test te laten deze avond. Wel erg
behoefte om even uit de werkmodus te komen. Ik voel me uitstekend dus zie in een final check geen obstakels
om iets psychedelisch te doen.

De qua uiterlijk wat metalig lijkende pilletjes hebben een breuklijntje maar brokkelen in twee hoopjes
als ik er eentje met een mes scheid. Ik slik de helft door en laat de rest liggen.

Tijdens de opkomst ruim ik m'n huis wat op, leidt lekker af tijdens de opkomst, al
wordt je in dit proces met een psychedelic vaak ergens vanzelf tot stilstand gebracht hehe..
Maar in een te rommelige omgeving kan ik niet lekker trippen. Prima. Bij een serieuze trip het liefst op
voorhand en dan goed, maar nu even on-the-fly anders wordt het te laat.

Eerste effecten: vrij snel, ca 30 minuten
Na circa een half uurtje begin ik de eerste effecten te merken. Vrij subtiel
beginnen zich wat paddo achtige vertekeningen te tonen. Beetje flowy, je kent het wel.
Als ik wat later sta af te wassen word ik me bewust van de gehaastheid en spanning in m'n
lijf en hoofd, het gevolg van de 'werk'staat, koffie en hoog trillingsniveau waar ik
me al een tijd bijna exclusief in bevindt. Ik stop even waarmee ik bezig ben en observeer dit.
Ik slaak een diepe zucht en binnen een kwartiertje schakel ik een paar vernellingen terug naar
mijn meer natuurlijke tempo. Fijn. Tegelijk bedenk ik me hoe je haast ongemerkt, toch continue weer
in zo'n staat terecht komt en ook blijft hangen. En hoe onnatuurlijk dat toch is. Al voel ik me
verder prima. Ik post iets als 'Ah, daar ben je.' Ik denk erbij waar was je nou man, was je druk ofzo?
Ik glimlach. Dit is al een win.

Interesting. Dit is in ieder geval een prettig effect, even herijken. En ook niet heel irritant qua opkomst met
een lage dosis. Een typisch effect ook zou ik zeggen, wel herkenbaar van andere middelen. Ik dartel wat heen en weer met
een licht gevoel. Ik zie wat lichte patroontjes als ik mn ogen dicht doe op het toilet maar
verder blijft het allemaal vrij subtiel. Ik krijg wat last van besluiteloosheid, ook herkenbaar
tijdens opkomst, maar niet super irritant. Ik loop wat heen en weer, ga iets doen, maar niet echt, want
ik ben ondertussen alweer met wat anders bezig in mn hoofd, en per saldo gebeurt er niks. Herkenbaar? lol.

Ik vind dat we tot zover agreeable zijn en ik besluit de andere helft te gaan innemen.
Beetje jammer dat ik het restant kennelijk weggekieperd heb tijdens m'n mini opruim wervelstormpje
(of weggelegd, maar geen zin om te zoeken). Ik lach om mezelf en hak een nieuw pilletje in twee.
Ik wacht bewust nog even wat langer dan een uurtje aangezien het een nieuw middels betreft; na ca 80 minuten als het
zo'n beetje op z'n piek is neem ik in.

Muziek kan me nog niet heel erg boeien op dit moment, maar vind het wel stil dus zet wat aan.
Beneden via Spotify streamen betekent dat het scherm van de TV aanstaat, en dat irriteert me. Het huis ruikt inmiddels
heerlijk naar de lemongrass indiase wierook.

Het stofje toont z'n eigen gezicht.
Alhoewel ik het idee heb dat de vorige 10 mg nog niet helemaal op z'n top zat, (beetje inni-outy) maar wel bijna,
begint de volgende 10 mg vrij snel erbij te komen, ik schat na ca een half uur. Ik merk dat de tijd
wat langzamer lijkt te gaan als ik check hoe laat het is.

De visuals beginnen langzaamaan wat sterker te worden en ik begin het verschil te merken
met LSD. Ik ben vrij analytisch aan het observeren. Het valt me op dat de kleuren wel
mooier beginnen te worden, maar de transformatie is niet zo indrukwekkend zoals met LSD.
Ik begin nu wel lichtelijk te trippen, en de planten in de tuin bewegen op een aparte manier.
Het lijkt alsof de dingen wat meer 'HD' worden, wat scherper. Alsof je de resolutie op je monitor (wat) verhoogd,
of een nieuwe bril opzet wanneer de oude sterkte niet meer klopt.

Mentaal merk ik nog niet heel erg veel op dit moment, ik besluit m'n plantjes op te zoeken, altijd een goede graadmeter voor
verbondenheid. Ik geef ze water via een handwarm badje en alhoewel er verbondenheid is, is deze niet vergelijkbaar met LSD.
Ook is het qua visuele connectie niet zo overduidelijk dat ze 'leven' als je begrijpt wat ik bedoel,
dat vind ik met lsd (of paddos/ truffels) altijd ontzettend opvallend. En mooi. Desalniettemin voel ik me wel verbonden met
ze en vertroetel ze wat.

Ik besluit even naar buiten te gaan om mijn waterfles uit de auto te pakken. Ok. Niet heel indrukwekkend tot
zover. Ik kom verder niemand tegen, maar dat vind ik niet erg. Het licht is fucking fel buiten en ik ben niet bijzonder onder
de indruk van buiten of voel me uitgenodigd om een wandeling te gaan maken.

Peaking
Nu breekt zo onderhand de piek van de trip wel aan. Het valt me op dat het middel z'n meer synthetisch aanvoelende
kant begint te laten zien. Het doet me nog het meest denken aan 2-CB-like. Niet perse helemaal qua visuals, al merk ik op
dat er wel een soort gridachtige patronen zijn die ik van die stof herken, maar ook vooral qua gevoel, of het gebrek hieraan. De trip is vrij makkelijk
te hanteren, minder profound als je wilt, wat niet wil zeggen dat er helemaal geen verbondenheid is. Flowing, HD outlines, wat tracing (vermoed dat dit meer
wordt bij hogere dosis, ook 2-CB like) De kleuren zijn sterk, ben vrij gevoelig voor (wit) licht. Maar zo mooi als met LSD is het niet en wordt het ook niet.

Gedachten tendency voor licht fraekyness down the road?
Ik vind het wel vermakelijk. Het tripeffect blijft ook in de peak wat inni-outy. Ik herhaal die woorden innyoutyinnyouty. M'n brein
voelt wat opgejaagd. Soms lijkt het alsof ik er een beetje uit ben,
om vervolgens te constateren dat ik toch wel echt aan het trippen ben. Het begint me op te vallen
dat het wel lichtelijk met m'n mind begint te fucken. Lichtelijk repetererend, finnecky, niet natuurlijk, maar wat gejaagd op een manier.
Niet heel storend, maar ik kan me voorstellen dat dit met een hogere dosis wel storend kan worden of het
je verder van vanjezelf gaat wegtrekken dan je wilt. Beetje licht frantic zou het dan kunnen worden misschien.
Ik check mezelf even, zie dit en bevestig dat ik me goed voel en hier niet in mee ga maar verder niets te vrezen heb voor nu.

Muziek en libido
Boven achter mijn computer zet ik muziek op en voel me gestimuleerd. Ook maar ff testen dan. Na het zien van wat vrouwelijk schoon
constateer ik dat het libido wel vaart op dit middel, zonder dwingend / obsessief te zijn gelukkig, klaar is klaar. Redelijk goed verbonden lichamelijk gevoel.
Ik kan me voorstellen dat sex op dit middel prettig is, ook omdat de trip verder wat afstandelijker kan blijven en daardoor
wellicht minder 'in de weg' zit. Wellicht.

Muziek heeft nog steeds niet de impact die ik met LSD ervaar als ik even een lossepols vergelijking maak qua niveau.
Prettig, maar ook hier vooralsnog een (stuk) minder profound en connected.

Mooi geweest, i'm getting tired (en een beetje bored)
Ik begin last van m'n rug en nek te krijgen, de vermoeidheid komt eruit. De trip is wel over z'n top, (schat dat die uurtje of twee duurde)
ik denk rond elf uur/half twaalf nu, en de comedown met een theetje en wat grappen en grollen volgende op DF is prettig en grappig.
Los van het protesterende lichaam voel ik me relaxt.

Het effect heb ik nou wel een beetje gezien en ben er wel klaar mee. Geen verrassingen en het boeit me niet meer zo.
Voel geen behoefte om dit verder te verlengen. Misschien ook omdat ik moe ben maar opvallend is het wel.

Conclusie voor nu
Conclusie een stofje voor een relatief makkelijk te handelen trip met deze dosis, vermakelijk maar ik ben ook niet super onder de indruk
(ben gewoon verwend met LSD natuurlijk). Wel grappig dat er toch wel wat gevoel bij is en niet helemaal afstandelijk.

Gezien de tendens van het mentale effect niet erg geĂŻnteresseerd om een hogere dosis te proberen, al ben ik ergens wel benieuwd naar
de ontwikkeling van de visuals. Ik verwacht dat het 2-CB patrony like effect zal toenemen. Denk ook wel meer CEV.
Wel leuk als alternatief zou ik zeggen, al weet ik niet of ik dan niet eerder een lichte LSD dosis zou nemen als ik wat lichter wil trippen.

Eenmaal in bed blijft m'n brein wat actief met kleine gedachtetjes die subbtiel maar hardnekkig genoeg blijken
om me ondanks de vermoeidheid wakker te houden. Als kleine tijgertjes die voor hun kooi heen en weer banjeren, gevangen in hun eigen nutteloosheid en verveling, actief om het actief zijn. Een halve eti blijkt niet genoeg, al voel ik de ontspanning als een dekentje over me heen glijden nadat ik
hem onder m'n tong heb laten smelten. In totaal 1,5mg does the job, want ik wil slapen en als
prettig nasoezen voelt het ook niet meer.

Ok dat was 'm. Thanks for reading en vraag maar raak.
Klik om te vergroten...
Mooi rapport! Dank daarvoor.
Zelf een besteling die ik al 2 maanden probeerde af te zeggen net binnen. Nog een gtam 6apb erbij (ik had er al 6) dat me eigenlijk niet boeit en 2 gr poeder 4 ho met.

nu wil ik dat proberen. Rc’s roken doe ik niet (ken ik niet, geen harware voor ook),

injecteren nooit

in water oplossen lijkt ook niet aangeraden als ik het zo lees… snuiven erg afgeraden wegens pijn en verloren effect.

wat blijft er dan over, oraal? Gewoon 20 gr in een vloeitje en slikken of capsules vullen?

bij jou waren het pillen, dus niet moeilijk, maar mss kan je deze beginneling advies geven?

alvast veel dank!
Fenrir

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."