Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport over vermoedelijk 2-FDCK maar eindigde in een nachtmerrie

Tripreport over vermoedelijk 2-FDCK maar eindigde in een nachtmerrie

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenmiddag allen,

Gistermiddag is er mij een ontzettend nare ervaring voorgevallen. Niet in de zin van een k-hole of een daadwerkelijke bad trip. Maar er gebeurde iets heel opmerkelijks.

Ik had van een vendor die mij zeker 100+ keer nog nooit heeft opgelicht 500 mg 2-FDCK gekocht. Ik heb ook veel ervaring met ketamine, maar vooral met 2-DCFK. Het is nooit problematisch gebruik geworden maar vond het een fascinerend goedje. Ik beschreef ooit:

"Het verslavende van ketamine voor mij is dat de wereld plotseling simpel en logisch en definiëerbaar is, alsof je een kleuter bent die nog jong en onwetend is, zonder alle ellende van volwassen worden en de de ellende en existentiële vragen van het bestaan ontdekt, maar tegelijkertijd gaat je motoriek en mentaal vermogen achteruit, dus je kunt het nooit vasthouden. Je grijpt er altijd net naast. Het dromerige gevoel waarin je denkt dat alles plotseling kraakhelder is verdwijnt hoe meer je ernaar probeert te jagen."

Dus met antwoorde woorden, die clarity of mind, de plotselinge logica van het universum is in je hoofd een euforisch moment, maar je kan het niet navertellen want je zintuigen en je denkcapaciteit neemt af hoe meer je neemt, hoe groter die clariy of mind, hoe afgestomper je zintuigen worden.

Maaar anyway, Het report.

(Sorry te snel op sbmit gedrukt) komt er nog aan jongens


Ik heb genoeg ervaring met 2-dfck en ketamine dat ik mijn sweetspot goed weet te eyeballen (domme manier: nooit doen) en ik leg twee stevige lijnen neer waarvan ik goed van mijn sokken geblaatst zou moeten worden maar absoluut niet naar een k-hole.

Mijn eerste reactie was onmddelijk "wauw, dit is sterk!" Mijn eerste reactie was gewoon een goede batch. En ik kreeg de bekende keta effecten. Wel erg sterk en zezker niet wat ik verwacht had van 2-dfck. Ik moest echt even gaan zitten en gaan liggen. Maar na een uurtje waren de sterke effecten wel verdwenen.

Maar de dissocatieve effecten verdwenen maar niet. Ik kon geen logische zin typen, ik kreeg hele simplistische robotachtige gedachtes, alsof mijn iq met 50 punten was gedaad. Ik bewoog houterig. En kon complexe zinnen en geddachtes niet in mij oprengen. Ik heb geappt mmet een DF lid waar het overduidelijk was dat ik niet helder was. Echt dankjewel dat je me er doorheen hielp, je weet wie je bent. En dit heeft gewoon de hele dag zo geduurd, Vreslijk. Je niet kunnen uitdrukken terwijl je diep van binnen zoooooo ontzettend hard aan het gaan bent.

Het zou een sterkere dissocatief kunnen zijn
Ik heb iets in mijn brein ballans zodanig heb verstoord dat ik een dag nodig heb gehad om hier uit komen.

Het was verschrikkelijk. Ik heb de hele dag het gevoel gehad alsof ik in een semi-comatuezue staat sterk dissociatieve toestand was beland. En niemand zag het aan mij. Dat was het vreselijke. Ik wilde mensen duidelijk maken wat ik doormaakte maar ik kon het niet uitbrengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga je het restant nog laten testen op wat het daadwerkelijk was?
Maar lijkt mij inderdaad een heftige ervaring…
Dank voor het delen!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
JohnGalt zei:
Ga je het restant nog laten testen op wat het daadwerkelijk was?
Maar lijkt mij inderdaad een heftige ervaring…
Dank voor het delen!
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb zeker nog genoeg voor een test. Maar zelfs al zou het een andere sterkere stof zijn geweest dan verklaart het niet waarom die na effecten toch de hele dag hebben geduurd.
n
nielsjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Goedenmiddag allen,

Gistermiddag is er mij een ontzettend nare ervaring voorgevallen. Niet in de zin van een k-hole of een daadwerkelijke bad trip. Maar er gebeurde iets heel opmerkelijks.

Ik had van een vendor die mij zeker 100+ keer nog nooit heeft opgelicht 500 mg 2-FDCK gekocht. Ik heb ook veel ervaring met ketamine, maar vooral met 2-DCFK. Het is nooit problematisch gebruik geworden maar vond het een fascinerend goedje. Ik beschreef ooit:

"Het verslavende van ketamine voor mij is dat de wereld plotseling simpel en logisch en definiëerbaar is, alsof je een kleuter bent die nog jong en onwetend is, zonder alle ellende van volwassen worden en de de ellende en existentiële vragen van het bestaan ontdekt, maar tegelijkertijd gaat je motoriek en mentaal vermogen achteruit, dus je kunt het nooit vasthouden. Je grijpt er altijd net naast. Het dromerige gevoel waarin je denkt dat alles plotseling kraakhelder is verdwijnt hoe meer je ernaar probeert te jagen."

Dus met antwoorde woorden, die clarity of mind, de plotselinge logica van het universum is in je hoofd een euforisch moment, maar je kan het niet navertellen want je zintuigen en je denkcapaciteit neemt af hoe meer je neemt, hoe groter die clariy of mind, hoe afgestomper je zintuigen worden.

Maaar anyway, Het report.

(Sorry te snel op sbmit gedrukt) komt er nog aan jongens


Ik heb genoeg ervaring met 2-dfck en ketamine dat ik mijn sweetspot goed weet te eyeballen (domme manier: nooit doen) en ik leg twee stevige lijnen neer waarvan ik goed van mijn sokken geblaatst zou moeten worden maar absoluut niet naar een k-hole.

Mijn eerste reactie was onmddelijk "wauw, dit is sterk!" Mijn eerste reactie was gewoon een goede batch. En ik kreeg de bekende keta effecten. Wel erg sterk en zezker niet wat ik verwacht had van 2-dfck. Ik moest echt even gaan zitten en gaan liggen. Maar na een uurtje waren de sterke effecten wel verdwenen.

Maar de dissocatieve effecten verdwenen maar niet. Ik kon geen logische zin typen, ik kreeg hele simplistische robotachtige gedachtes, alsof mijn iq met 50 punten was gedaad. Ik bewoog houterig. En kon complexe zinnen en geddachtes niet in mij oprengen. Ik heb geappt mmet een DF lid waar het overduidelijk was dat ik niet helder was. Echt dankjewel dat je me er doorheen hielp, je weet wie je bent. En dit heeft gewoon de hele dag zo geduurd, Vreslijk. Je niet kunnen uitdrukken terwijl je diep van binnen zoooooo ontzettend hard aan het gaan bent.

Het zou een sterkere dissocatief kunnen zijn
Ik heb iets in mijn brein ballans zodanig heb verstoord dat ik een dag nodig heb gehad om hier uit komen.

Het was verschrikkelijk. Ik heb de hele dag het gevoel gehad alsof ik in een semi-comatuezue staat sterk dissociatieve toestand was beland. En niemand zag het aan mij. Dat was het vreselijke. Ik wilde mensen duidelijk maken wat ik doormaakte maar ik kon het niet uitbrengen.
Klik om te vergroten...
Dus... je neemt een researchchemical, omdat je denkt dat alle waarschuwingen daarbij niet op jou slaan, krijgt meer dan waar voor je geld: tript een hele dag je ballen eraf maar houdt er verder niks naars aan over, en dan kom je hier een zielig verhaal ophangen?!? Wtf heb ik nou zojuist mijn tijd aan verspild zeg.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
nielsjo zei:
Dus... je neemt een researchchemical, omdat je denkt dat alle waarschuwingen daarbij niet op jou slaan, krijgt meer dan waar voor je geld: tript een hele dag je ballen eraf maar houdt er verder niks naars aan over, en dan kom je hier een zielig verhaal ophangen?!? Wtf heb ik nou zojuist mijn tijd aan verspild zeg.
Klik om te vergroten...
Donder toch op man! dit had iedereen toch kunnen overkomen. Ga niet de fucking moraalridder ophangen ik vertel je gewoon wat er is gebeurd. Zint het je niet dan plaats je comment lekker ergens anders.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
nielsjo zei:
en dan kom je hier een zielig verhaal ophangen?!? Wtf heb ik nou zojuist mijn tijd aan verspild zeg.
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet ben je niet verplicht om de reports op deze site te lezen. @Dirkjan geeft aan wat hem overkomen is. Volgens mij is dat ook waar deze site voor is. Het delen van ervaringen. Iets vriendelijker/constructiever reageren is ook mogelijk…
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
nielsjo zei:
Dus... je neemt een researchchemical, omdat je denkt dat alle waarschuwingen daarbij niet op jou slaan, krijgt meer dan waar voor je geld: tript een hele dag je ballen eraf maar houdt er verder niks naars aan over, en dan kom je hier een zielig verhaal ophangen?!? Wtf heb ik nou zojuist mijn tijd aan verspild zeg.
Klik om te vergroten...
Ben je ongesteld ofzo?

Als het je niet aanstaat lekker wegblijven van het forum👋🏻
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is ook één van de redenen dat ik geen research chemicals meer neem. Na eenmalig een verlam ervaring te hebben gehad van Etizolam, nooit meer zelf iets gekocht/besteld en zeker 1.5 jaar later pas weer n keer 1 Bromazolam op. Ik las nog meer horrorverhalen over research chemicals dat ik gewoon nooit meer zoiets ga nemen.

Ik vertrouw het simpelweg gewoon niet. Vertrouw eerder een "dealer" dan dat.

Een vendor heeft ook geen contact met je, dus blind vertrouwen moet daarbij. Bij een dealer kan dat anders. Zijn mensen die je zien, waar je langskomt en in mijn geval bevriend geraakt ermee.

Wel erg naar voor je Dirkjan, hopelijk komt het goed en sta je nu sterk op de benen!
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fijn dat je je ervaringen gedeeld hebt. Was wel benieuwd, zeker na de berichten die gisteren in een ander topic verschenen. Zo te lezen voel je je nu gelukkig weer goed! Ik ben ook wel wat terughoudend met RC's. De klassieke drugs, waar ik de effecten goed van ken, geven mij om de een of andere reden toch wat meer het gevoel van 'veiligheid' en 'vertrouwen'. Desalniettemin zullen er natuurlijk ook best fijne RC's zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
DJ, weet je zeker dat het aan de stof ligt, en niet aan de combi?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
nielsjo zei:
Dus... je neemt een researchchemical, omdat je denkt dat alle waarschuwingen daarbij niet op jou slaan, krijgt meer dan waar voor je geld: tript een hele dag je ballen eraf maar houdt er verder niks naars aan over, en dan kom je hier een zielig verhaal ophangen?!? Wtf heb ik nou zojuist mijn tijd aan verspild zeg.
Klik om te vergroten...

Yo. Hoe vind je zelf dat het gaat? Ik zie dat je pas zeven posts hebt. Als dit de toon waarmee je het forum komt binnenvallen om een van onze actieve leden out of nowhere te bashen (er wordt gewoon een ervaring gedeeld, er is totaal geen sprake van een zielig verhaal) dan vrees ik dat de kans dat je account hier geen lang leven beschoren is, snel redelijk groot kan gaan worden. Ik zou maar wat inbinden.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heftig verhaal Dirkjan! Heb je inmiddels wel het gevoel dat je weer "beter" bent? Als je moest gokken, wat denk je dat je binnen hebt gekregen? Ik hou zelf ook wel van 2F-DCK dus is voor mij ook wel interessant dit topic.

En is er enige kans dat je een screenshot kunt posten van het gesprek met DF lid waar je over praat? Tijdens mijn laatste 2F ervaring had ik toevallig ongeveer hetzelfde (al dan een stuk minder erg), ik ben nu wel benieuwd hoe dat er uit ziet daadwerkelijk zwart op wit. Maar als je dat liever niet hebt, snap ik het natuurlijk :)
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Yo. Hoe vind je zelf dat het gaat? Ik zie dat je pas zeven posts hebt. Als dit de toon waarmee je het forum komt binnenvallen om een van onze actieve leden out of nowhere te bashen (er wordt gewoon een ervaring gedeeld, er is totaal geen sprake van een zielig verhaal) dan vrees ik dat de kans dat je account hier geen lang leven beschoren is, snel redelijk groot kan gaan worden. Ik zou maar wat inbinden.
Klik om te vergroten...
Haha grappig dat je dat zegt, want mij vielt juist op dat zijn account al meer dan 15 jaar oud is. 15 jaar radiostilte om dan vervolgens terug te komen om hier ruzie te gaan zoeken met andere forumleden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boyman zei:
Heftig verhaal Dirkjan! Heb je inmiddels wel het gevoel dat je weer "beter" bent? Als je moest gokken, wat denk je dat je binnen hebt gekregen? Ik hou zelf ook wel van 2F-DCK dus is voor mij ook wel interessant dit topic.
Klik om te vergroten...
Heb na een goede nachtrust weer mijn complete terug weten te pakken ja dus alles is goed van hieruit. De piek effecten waren niet te onderscheiden van eerdere ervaringen met 2f en ket. Alleen de lange nasleep heb ik dus niet eerder meegemaakt.
Boyman zei:
En is er enige kans dat je een screenshot kunt posten van het gesprek met DF lid waar je over praat? Tijdens mijn laatste 2F ervaring had ik toevallig ongeveer hetzelfde (al dan een stuk minder erg), ik ben nu wel benieuwd hoe dat er uit ziet daadwerkelijk zwart op wit. Maar als je dat liever niet hebt, snap ik het natuurlijk :)
Klik om te vergroten...
Nee sorry, wij hebben een zodanig vertrouwenzband opgebouwd dat we dat niet gaan delen. Maar ik begrijp je vraag hoor, en de intresse
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boyman zei:
En is er enige kans dat je een screenshot kunt posten van het gesprek met DF lid waar je over praat? Tijdens mijn laatste 2F ervaring had ik toevallig ongeveer hetzelfde (al dan een stuk minder erg), ik ben nu wel benieuwd hoe dat er uit ziet daadwerkelijk zwart op wit. Maar als je dat liever niet hebt, snap ik het natuurlijk :)
Klik om te vergroten...
En het was op whatsapp trouwens niet op het forum.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boyman zei:
Haha grappig dat je dat zegt, want mij vielt juist op dat zijn account al meer dan 15 jaar oud is. 15 jaar radiostilte om dan vervolgens terug te komen om hier ruzie te gaan zoeken met andere forumleden.
Klik om te vergroten...

Oh je hebt gelijk. Nog weirder. 😂
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#17
nielsjo zei:
Dus... je neemt een researchchemical, omdat je denkt dat alle waarschuwingen daarbij niet op jou slaan, krijgt meer dan waar voor je geld: tript een hele dag je ballen eraf maar houdt er verder niks naars aan over, en dan kom je hier een zielig verhaal ophangen?!? Wtf heb ik nou zojuist mijn tijd aan verspild zeg.
Klik om te vergroten...
Doe rustig. Dit forum is ook voor harm reduction. Wat Dirkjan deelt is waardevol voor iedereen die een niet geteste stof van een (voorheen) betrouwbare vendor zou kopen. Een goede waarschuwing voor alle anderen hier. Ik sluit me aan bij de andere reacties op jouw bericht. Lekker doorscrollen als het je niet zint.

PS ik wil niet zeggen dat je vendor niet betrouwbaar is Dirkjan, mogelijk is de stof die je hebt genomen verwisseld met 3MEO-PCE? Dit heb ik zelf eens genomen en dat duurde zeker een dag voordat het over was. Goed dat je nog voldoende over hebt om te laten testen!
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nare shit, hoe gaat ie vandaag?

Je lijkt niet de enige te zijn, ik kwam een soortgelijke vraag op Reddit tegen, er wordt in dat topic ook verwezen naar een ander topic met eenzelfde soort vraag... Volgens deze 2 topics lijkt de omschreven werking meer op FXE / DCK / O-PCE, ik ben benieuwd wat jij geleverd gekregen hebt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Och @Dirkjan wat klinkt dat naar. Ik zag een kort berichtje over dat je er niet goed bij zat en was echt een beetje aangedaan daarvan.

Mooi dat je weer de oude bent en posts maakt. Ik waardeer jouw bijdragen hier altijd zeer 😘

Waar ik nog wel benieuwd naar was - was schrijven anders dan praten in de robotfase of was taal in z’n geheel moeilijk?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil hier ook geen moraalridder uithangen. Maar pas je wel een beetje op jezelf?

Ik zie de laatste tijd berichten voorbijkomen over je mentale staat van zijn + geregeld gebruik van benzo's in zeer hoge doseringen. Ik vraag mezelf dan af of je niet weer dezelfde richting op gaat als dat je bent gegaan met alcohol.

Dit deel ik puur uit zorgen hè. Omdat ik je als persoon op het forum hier waardeer. Maargoed, ik ken ook maar een fractie van je situatie op het moment. Dus neem niet alles van me aan. Dit is enkel mijn observatie van wat ik zie

Set + settig doen ook heel veel. Desalniettemin zou dit een rare reactie zijn op normale 2fdck. Dus laten testen is misschien zeker wel de moeite waard.

Ook ik zou eerder denken aan de 3-meo's dan aan 2fdck. Maar als je die in doseringen neemt van 2fdck, dan had je met niemand kunnen communiceren.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."