#1
Goedenmiddag allen,
Gistermiddag is er mij een ontzettend nare ervaring voorgevallen. Niet in de zin van een k-hole of een daadwerkelijke bad trip. Maar er gebeurde iets heel opmerkelijks.
Ik had van een vendor die mij zeker 100+ keer nog nooit heeft opgelicht 500 mg 2-FDCK gekocht. Ik heb ook veel ervaring met ketamine, maar vooral met 2-DCFK. Het is nooit problematisch gebruik geworden maar vond het een fascinerend goedje. Ik beschreef ooit:
"Het verslavende van ketamine voor mij is dat de wereld plotseling simpel en logisch en definiëerbaar is, alsof je een kleuter bent die nog jong en onwetend is, zonder alle ellende van volwassen worden en de de ellende en existentiële vragen van het bestaan ontdekt, maar tegelijkertijd gaat je motoriek en mentaal vermogen achteruit, dus je kunt het nooit vasthouden. Je grijpt er altijd net naast. Het dromerige gevoel waarin je denkt dat alles plotseling kraakhelder is verdwijnt hoe meer je ernaar probeert te jagen."
Dus met antwoorde woorden, die clarity of mind, de plotselinge logica van het universum is in je hoofd een euforisch moment, maar je kan het niet navertellen want je zintuigen en je denkcapaciteit neemt af hoe meer je neemt, hoe groter die clariy of mind, hoe afgestomper je zintuigen worden.
Maaar anyway, Het report.
(Sorry te snel op sbmit gedrukt) komt er nog aan jongens
Ik heb genoeg ervaring met 2-dfck en ketamine dat ik mijn sweetspot goed weet te eyeballen (domme manier: nooit doen) en ik leg twee stevige lijnen neer waarvan ik goed van mijn sokken geblaatst zou moeten worden maar absoluut niet naar een k-hole.
Mijn eerste reactie was onmddelijk "wauw, dit is sterk!" Mijn eerste reactie was gewoon een goede batch. En ik kreeg de bekende keta effecten. Wel erg sterk en zezker niet wat ik verwacht had van 2-dfck. Ik moest echt even gaan zitten en gaan liggen. Maar na een uurtje waren de sterke effecten wel verdwenen.
Maar de dissocatieve effecten verdwenen maar niet. Ik kon geen logische zin typen, ik kreeg hele simplistische robotachtige gedachtes, alsof mijn iq met 50 punten was gedaad. Ik bewoog houterig. En kon complexe zinnen en geddachtes niet in mij oprengen. Ik heb geappt mmet een DF lid waar het overduidelijk was dat ik niet helder was. Echt dankjewel dat je me er doorheen hielp, je weet wie je bent. En dit heeft gewoon de hele dag zo geduurd, Vreslijk. Je niet kunnen uitdrukken terwijl je diep van binnen zoooooo ontzettend hard aan het gaan bent.
Het zou een sterkere dissocatief kunnen zijn
Ik heb iets in mijn brein ballans zodanig heb verstoord dat ik een dag nodig heb gehad om hier uit komen.
Het was verschrikkelijk. Ik heb de hele dag het gevoel gehad alsof ik in een semi-comatuezue staat sterk dissociatieve toestand was beland. En niemand zag het aan mij. Dat was het vreselijke. Ik wilde mensen duidelijk maken wat ik doormaakte maar ik kon het niet uitbrengen.
Gistermiddag is er mij een ontzettend nare ervaring voorgevallen. Niet in de zin van een k-hole of een daadwerkelijke bad trip. Maar er gebeurde iets heel opmerkelijks.
Ik had van een vendor die mij zeker 100+ keer nog nooit heeft opgelicht 500 mg 2-FDCK gekocht. Ik heb ook veel ervaring met ketamine, maar vooral met 2-DCFK. Het is nooit problematisch gebruik geworden maar vond het een fascinerend goedje. Ik beschreef ooit:
"Het verslavende van ketamine voor mij is dat de wereld plotseling simpel en logisch en definiëerbaar is, alsof je een kleuter bent die nog jong en onwetend is, zonder alle ellende van volwassen worden en de de ellende en existentiële vragen van het bestaan ontdekt, maar tegelijkertijd gaat je motoriek en mentaal vermogen achteruit, dus je kunt het nooit vasthouden. Je grijpt er altijd net naast. Het dromerige gevoel waarin je denkt dat alles plotseling kraakhelder is verdwijnt hoe meer je ernaar probeert te jagen."
Dus met antwoorde woorden, die clarity of mind, de plotselinge logica van het universum is in je hoofd een euforisch moment, maar je kan het niet navertellen want je zintuigen en je denkcapaciteit neemt af hoe meer je neemt, hoe groter die clariy of mind, hoe afgestomper je zintuigen worden.
Maaar anyway, Het report.
(Sorry te snel op sbmit gedrukt) komt er nog aan jongens
Ik heb genoeg ervaring met 2-dfck en ketamine dat ik mijn sweetspot goed weet te eyeballen (domme manier: nooit doen) en ik leg twee stevige lijnen neer waarvan ik goed van mijn sokken geblaatst zou moeten worden maar absoluut niet naar een k-hole.
Mijn eerste reactie was onmddelijk "wauw, dit is sterk!" Mijn eerste reactie was gewoon een goede batch. En ik kreeg de bekende keta effecten. Wel erg sterk en zezker niet wat ik verwacht had van 2-dfck. Ik moest echt even gaan zitten en gaan liggen. Maar na een uurtje waren de sterke effecten wel verdwenen.
Maar de dissocatieve effecten verdwenen maar niet. Ik kon geen logische zin typen, ik kreeg hele simplistische robotachtige gedachtes, alsof mijn iq met 50 punten was gedaad. Ik bewoog houterig. En kon complexe zinnen en geddachtes niet in mij oprengen. Ik heb geappt mmet een DF lid waar het overduidelijk was dat ik niet helder was. Echt dankjewel dat je me er doorheen hielp, je weet wie je bent. En dit heeft gewoon de hele dag zo geduurd, Vreslijk. Je niet kunnen uitdrukken terwijl je diep van binnen zoooooo ontzettend hard aan het gaan bent.
Het zou een sterkere dissocatief kunnen zijn
Ik heb iets in mijn brein ballans zodanig heb verstoord dat ik een dag nodig heb gehad om hier uit komen.
Het was verschrikkelijk. Ik heb de hele dag het gevoel gehad alsof ik in een semi-comatuezue staat sterk dissociatieve toestand was beland. En niemand zag het aan mij. Dat was het vreselijke. Ik wilde mensen duidelijk maken wat ik doormaakte maar ik kon het niet uitbrengen.