#1
Ik heb nog nooit een trip report gezien over paracetamol... Just saying... ![:thinking:]()
Dit wil ik zien.Ik heb nog nooit een trip report gezien over paracetamol... Just saying...![]()
watik vind me piemeltje niet meer
oh neen, niet weer
zat ik maar aan een meer
al neukend met een beer
als een echte heer
neen, teveel eer
ik wil uit deze gevangenis ontsnappen, maar wordt hier tegen mijn wil gehouden
VERKRACHTING
#metoo
bel de politie of me mama , iemand, aub
wat een achterlijk gedoe
wie leest er nou ook heel de bijsluiter
der is ni eens een bijsluiter
en actieve positieve members bannen vanwege een wat ongelukkige vergelijking, waarvan ik zeker ben dat de meeste slimmeriken hier heus wel de bigger picture of bedoeling van in hadden gezien, wat een open-minded heid heerst hier in de forumleiding, zelfs geen aanmaning, waarschuwing , schorsing of enige uitleg of bereidheid tot dialoog laat staan bemiddelen of toegevingen doen, wil het zelfs ni eens hebben subtiel willen bijsturen of heropvoeden, etc etc
of geloven jullie echt dat we hier met een extreem rechts individu te maken hadden nét op tijd onschadelijk gemaakt
We hebben gewoon een dichttopic he. Rustig!ik vind me piemeltje niet meer
oh neen, niet weer
zat ik maar aan een meer
al neukend met een beer
als een echte heer
neen, teveel eer
Ja doe ik allebei ook vaak, love aantekeningen makenIk ben er zelf, heel eerlijk, niet bepaald goed in, reports schrijven. Maar ik heb me eens laten vertellen dat je aantekeningen moet maken tijdens de trip, of dat je aan het eind van de trip alles opschrijft wat je je herinnert.
Ik denk dat ik dit vooral heb geschreven vanuit mijn vage etizolam gedachten. Heb over dit kleine stukje ook echt een half uur gedaan om te schrijven (Zo voelt het in gedachten). Ik zie mezelf eigk ook nog niet echt een tripreport schrijven dus helaas geen tripreport van het jaar voor mij. Misschien dat ik ooit een tripreport schrijf wie weet.Beste df'rs ik zit nu al een tijdje op de drugsforum lees vaak jullie tripreports en wil zelf ook een keer een tripreport schrijven.
Alleen weet ik totaal niet over welke drugs. Hebben jullie misschien ideeen en/of verzoeken voor een bepaalde drugs waar jullie een tripreport van willen?(ik ga geen opiaten gebruiken haha) (door de etizolammetjes waren deze paar zinnen heel lastig te typen en duurde heel lang) (hopelijk is het begrijpelijk)
Eens in de zoveel tijd vind je een pareltje. En dan wordt ik vrolijk. En dan denk ik: zelfmoord? Nahik vind me piemeltje niet meer
oh neen, niet weer
zat ik maar aan een meer
al neukend met een beer
als een echte heer
neen, teveel eer
ik wil uit deze gevangenis ontsnappen, maar wordt hier tegen mijn wil gehouden
VERKRACHTING
#metoo
bel de politie of me mama , iemand, aub
wat een achterlijk gedoe
wie leest er nou ook heel de bijsluiter
der is ni eens een bijsluiter
en actieve positieve members bannen vanwege een wat ongelukkige vergelijking, waarvan ik zeker ben dat de meeste slimmeriken hier heus wel de bigger picture of bedoeling van in hadden gezien, wat een open-minded heid heerst hier in de forumleiding, zelfs geen aanmaning, waarschuwing , schorsing of enige uitleg of bereidheid tot dialoog laat staan bemiddelen of toegevingen doen, wil het zelfs ni eens hebben subtiel willen bijsturen of heropvoeden, etc etc
of geloven jullie echt dat we hier met een extreem rechts individu te maken hadden nét op tijd onschadelijk gemaakt
FoktoptIk zie
Brie
In blok
Fok
Ertussen zit een haarlok
Zou wel een mooi begin zijn van 2022Dus jij gaat een drug gebruiken voor DF en gaat dan het tripreport van het jaar schrijven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."