#1
Ik ben er zelf, heel eerlijk, niet bepaald goed in, reports schrijven. Maar ik heb me eens laten vertellen dat je aantekeningen moet maken tijdens de trip, of dat je aan het eind van de trip alles opschrijft wat je je herinnert.
Dat is het 'm bij mij ook, want ik ben zelf iemand die met volle teugen geniet van een trip en vervolgens deze dingen vergeet te noteren. 😅
Maar ik zou zeggen, pak het middel dat jou op dit moment het meest aanspreekt en maak er een verslag van. Bij elke categorie interessant, van stimulantia tot psychedelica, van downers tot dissociatieven en van delirianten tot entactogenen...
Het kan nóóit te breed zijn!
Dat is het 'm bij mij ook, want ik ben zelf iemand die met volle teugen geniet van een trip en vervolgens deze dingen vergeet te noteren. 😅
Maar ik zou zeggen, pak het middel dat jou op dit moment het meest aanspreekt en maak er een verslag van. Bij elke categorie interessant, van stimulantia tot psychedelica, van downers tot dissociatieven en van delirianten tot entactogenen...
Het kan nóóit te breed zijn!
