Hoi,
Dank voor je berichtje. Heb je een aantal linkjes of zoekwoorden voor de “gay filmpjes” waar je het over hebt?
Snoeper.
Hoi,
Dank voor je berichtje. Heb je een aantal linkjes of zoekwoorden voor de “gay filmpjes” waar je het over hebt?
Meth (2006)Hoi,
Hoe is de nawerking / comedown?Gister voor het eerst in jaren weer eens harddrugs gebruikt en mijn allereerste keer Crystal, heb denk in een paar uur tijd een half grammetje weggerookt maar ik vond het lang niet zo bijzonder als de verhalen die ik hoor... inderdaad een beetje sterker als speed maar voorderest vind ik het nou njet echt de "beste/sterkste" drugs die er is
Gister voor het eerst in jaren weer eens harddrugs gebruikt en mijn allereerste keer Crystal, heb denk in een paar uur tijd een half grammetje weggerookt maar ik vond het lang niet zo bijzonder als de verhalen die ik hoor... inderdaad een beetje sterker als speed maar voorderest vind ik het nou njet echt de "beste/sterkste" drugs die er is
Hoe is de nawerking / comedown?
Het moeilijke is tijdsbesef. Kan dat je na vier dagen pas beseft dat je eigenlijk al lang zou moeten gegeten hebben omdat het maar als 1 dag aanvoelt.ROA scheelt héél erg bij meth. (Maar heb er zelf nog maar twee geprobeerd).
Kan Hels zijn of alleen maar jammerlijk afhankelijk van hoe goed je tijdens je ervaring voor jezelf zorgt.
Het moeilijke is tijdsbesef. Kan dat je na vier dagen pas beseft dat je eigenlijk al lang zou moeten gegeten hebben omdat het maar als 1 dag aanvoelt.
Timers zetten kan hierbij helpen
Als je weet hoe idioot de high is...
Geldt dat niet vooral/alleen wanneer het gerookt wordt (of gespoten)? In reports die ik heb gelezen waar het oraal wordt genomen, klinkt het vaak ‘gewoon’ als sterke speed, een soort super speed, intenser, maar ook weer niet idioot veel heftiger of anders. Maar dat heeft dan dus wellicht met de ROA te maken. Meth staat natuurlijk algemeen bekend als een enorm zware drug, maar oraal lijkt dat dus relatief “nog mee te vallen”. Alleen wordt het vaak niet op die manier genomen.
Ikzelf begin er trouwens ook niet aan, te riskant. Wel prettig dat er reports over worden geschreven! Bedankt.
Voor TS en anderen die er ervaring mee hebben: met welke sterktefactor zou je meth - oraal - vergelijken met zuivere (!) amfetamine? Hoeveel keer sterker voelt het aan?
Voor mij precies hetzelfde. Kans op overdosis, psychose of verslaving is gewoon te riskant. Met alle gevolgen van dien..Ikzelf begin er trouwens ook niet aan, te riskant. Wel prettig dat er reports over worden geschreven! Bedankt.![]()
Paar keer in de vriendenkring genomen, begin jaren 90.met welke sterktefactor zou je meth - oraal - vergelijken met zuivere (!) amfetamine? Hoeveel keer sterker voelt het aan?
Klopt. Enkel voelt oraal een stuk euforischer aan en duurt het enorm lang voordat het uitwerkt. Ging er ook nogal roekeloos op doen wat met amfetamine minder het geval was.Geldt dat niet vooral/alleen wanneer het gerookt wordt (of gespoten)? In reports die ik heb gelezen waar het oraal wordt genomen, klinkt het vaak ‘gewoon’ als sterke speed, een soort super speed, intenser, maar ook weer niet idioot veel heftiger of anders. Maar dat heeft dan dus wellicht met de ROA te maken. Meth staat natuurlijk algemeen bekend als een enorm zware drug, maar oraal lijkt dat dus relatief “nog mee te vallen”. Alleen wordt het vaak niet op die manier genomen.
Ikzelf begin er trouwens ook niet aan, te riskant. Wel prettig dat er reports over worden geschreven! Bedankt.
Voor TS en anderen die er ervaring mee hebben: met welke sterktefactor zou je meth - oraal - vergelijken met zuivere (!) amfetamine? Hoeveel keer sterker voelt het aan?

Voor mij vrijwel helemaal niks maar dat heb ik eigenlijk nooit gehad zelfs na 4 nachten vol aan verschillende soorten drugs,Hoe is de nawerking / comedown?
Grappig, dit had ik ook. Toen ik voor het eerst methamfetamine gebruikt had, dacht ik "Nou, dit wordt sowieso een gekke BDSM-avond." Eindstand: heb urenlang alleen maar zitten lullen met m'n vriend en 12 uur na mijn laatste gebruik was de behoefte om intiem te zijn er ook totaal niet. We waren heel de dag gewoon borderline-psychotische zombies.Eind resultaat.. veel te lang liggen foeffelen.
Klopt; the route of administration (ROA) maakt veel uit. Bij roken of injecteren krijg je een veel hogere piekconcentratie in het bloed. Dan duren de effecten korter, maar zijn veel intenser. Mensen zijn gewend om speed te snuiven, en denken dat je meth moet roken of injecteren. Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. Ga even dagen achter elkaar speed injecteren en zie hoe je er dan aan toe bent...Geldt dat niet vooral/alleen wanneer het gerookt wordt (of gespoten)? In reports die ik heb gelezen waar het oraal wordt genomen, klinkt het vaak ‘gewoon’ als sterke speed, een soort super speed, intenser, maar ook weer niet idioot veel heftiger of anders. Maar dat heeft dan dus wellicht met de ROA te maken. Meth staat natuurlijk algemeen bekend als een enorm zware drug, maar oraal lijkt dat dus relatief “nog mee te vallen”. Alleen wordt het vaak niet op die manier genomen.
Om heel eerlijk te zijn, zou ik het niet weten.. ik had ongeveer 0.45gr, verdeeld over 2 bommetjes op enkele shards na. Ik schat een 150-200mg per bommetje.Interessant om te lezen, dank voor je report.
Zeker omdat je een bommetje hebt genomen oraal.
Ben benieuwd welke dosering jullie hebben genomen.
Ik heb even gelezen op psychonautwiki en Reddit, maar daar zijn de oral doseringen veel en veel lager!Om heel eerlijk te zijn, zou ik het niet weten.. ik had ongeveer 0.45gr, verdeeld over 2 bommetjes op enkele shards na. Ik schat een 150-200mg per bommetje.
Nu weet ik niet als enige tolerantie voor gewone amfetamine (speed) bij methamfetamine een rol speelt? (Zwaar verslaafd geweest vroeger)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."