Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister voor het eerst in jaren weer eens harddrugs gebruikt en mijn allereerste keer Crystal, heb denk in een paar uur tijd een half grammetje weggerookt maar ik vond het lang niet zo bijzonder als de verhalen die ik hoor... inderdaad een beetje sterker als speed maar voorderest vind ik het nou njet echt de "beste/sterkste" drugs die er is"
"Ik lijk wel gek maar zit nu in een milde truffeltrip, Heb dus de mogelijkheid geheel toevallig om crystal meth te gebruiken... ik kan op internet nergens iets over die combinatie vinden en aan de ene kant lijkt het me niet slim maarja ik ben echt super nieuwsgierig dus in name of science ga ik het gewoon proberen"
"Trouwens ik weet niet echt of het veel uit maakt want ik ben eigenlijk altijd wel stoned maar ja, ik ben dus ook stoned, heb eigenlijk nog nooit iets gebruikt zonder er ook bij te blowen dus daar heb ik verder geen ervaringen mee"
"Nou ik heb het zojuist geprobeerd, moet er wel bij zeggen dat mijn truffel trip echt zeer mild is, had dan wel high hawaianse maar heb er een beetje slordig thee van gezet zonder te snijden. Was wel een beetje spannend vlak voor ik mn pof crystal nam maar t voelt momenteel hardstikke goed, heb niet echt verhoogde hartslag ofzo. Zou sws niet aanraden om drugs te combineren maarja als je het dan toch doet denk ik dat dit best een goeie combi kan zijn"
"Roze Olifant zei: Als je aan de truffels zit en tegelijkertijd stoned bent en meth gebruikt, dan weet je op een bepaald moment toch niet meer wat nu wat doet? Of gaan ze ook echt een bepaalde eigen synergie met elkaar aan, zoals sommige drugscombinaties (bv. candyflip) kunnen doen mits goed uitgevoerd? Klik om te vergroten... Ja momenteel is mijn truffeltrip zogoed als uitgewerkt, merk het nog heel lichtjes en voel me gewoon heel relaxed maar ook weer niet helemaal top zoals wat ik altijd van truffels heb, mijn maag kan daar echt heel slecht tegen daarom dat ik er tegenwoordig altijd thee van zet"
"LucidLucy zei: Blowen doet naar mijn ervaring precies helemaal niets op een truffeltrip. Ik zou grammen na grammen pure joints weg kunnen roken als ik aan de truffels zou zitten. Veranderd helemaal niets. Nuchter zou ik er bijna bad op gaan, maar het is een apart fenomeen op truffels. Dit in tegenstelling tot LSD waar een paar hijsjes je als een raket terug de ruimte in lanceren 😂 Maar amfetamines tijdens een psychedelische trip lijken me best apart. Dan zou je beter DOC kunnen nemen. Ik noem dat zelf toch een soort speed LSD (maar dan on steroïds) Klik om te vergroten... Ik blow ook niet perse voor het effect maar vind de sensatie van een joint zon puur genot wat boven alles uitstijgt wat ik ook heb gebruikt."
"FredKroket zei: Merk je wat van de meth? Klik om te vergroten... Ja zeker, heb nou mn 3e pofje op, weet niet zozeer hoe ik het precies moet omschrijven maar alles bij elkaar is wel een lekker relaxed gevoel"
"FredKroket zei: Lekker man, geniet ervan. Ik hou van het effect maar ook van wat jij beschrijft. En het hele idee van een jointje draaien vind ik ook erg nice. Klik om te vergroten... Jaa een jointje draaien is voor mij altijd een heel rituee😂😂 vooral in de ochtend als ik net wakker ben is dat heerlijk"
"Ik vraag me altijd al af wat andere mensen voelen van drugs en of het lijkt op mijn ervaring. Zelf ben ik begonnen met wiet en dat vond ik vanaf de eerste keer al helemaal geweldig, ongeveer een jaar daarna had ik voor het eerst speed gesnoven, ik voelde daar de eerste paar keer niet echt iets van en nu nog steeds vind ik het echt geen bijzondere ervaring. Ik voel me van speed opzich wel relaxed maar ook gespannen met meer energie en zin om dingen te doen, nooit echt had ik het gevoel dat ik er echt hard van ging behalve een keer maar toen had ik heel veel gesnoven en ik vind het niet normaal om elke keer zoveel te gebruiken voor ik er echt iets van merk. Daarna had ik coke geprobeerd maar dat vind ik echt waardeloos ik vind het gevoel dat je ervan in je tanden krijgt wel grappig maar veel meer als dat merk ik er niet van behalve een soort heldere "roes". Mijn vilgende drugs was XTC wat ik toendertijds op mijn werk had gebruikt (gekregen van een collega) ik vind het de eerste keer echt geweldig ik voelde mijn hele lichaam bonzen en ik zag de wereld vanuit een soort bubbel, mijn 2e keer XTC was een van mijn beste ervaringen: ik voelde me geestelijk en lichamelijk in harmonie, ik voelde me helemaal gelukkig en vol met energie ik rende harder als ooit en voelde geen pijn(op heel veel manieren uitgetest) en de werking was toen ook het langst van 1 pilletje. Daarna had ik ketamine geprobeerd van een klasgenoot gekregen en dat hadden we samen op Rotterdam Centraal in de fotohokjes opgesnoven, toen ik daarna in de trein zat krijg de wereld een soort visoog effect en lopen voelde grappig. Ik weet nog dat ik de hele tijd op en neer naar de wc liep gewoon om dat grappige gevoel te voelen en mijn handen leken heel groot als ik mijn arm aanraakte en mijn lichaam voelde als een soort winegum wat ik echt heel vaag vond, toen ik tussen de hoofdleuningen van de treinstoelen helemaal naar het einde keek vond ik dat er ook zo raar uitzien dat ik zo echt 10 minuten heb lopen kijken. Mijn volgende drugs was 2CB die ik toen inwetend had ingenomen, een vriend van me gaf me n pilletje en 2 uur later kwam ik er achter dat het geen XTC maar 2CB was. Ik voelde me bijna helemaal het zelfde als XTC want ik had maar 1 pilletje, toch merkte ik een klein verschil in lichte bewegingen in mijn ooghoeken en toen ik later die avond in het donker door het park fietste zag ik alle schaduwen bewegen wat ik echt grappig vond. De 2e keer dat ik 2CB gebruikte was vorig weekend en dat was ook zeer spontaan op een donderdag avond/nacht waar ik samen met een vriend van me de hele nacht heb lopen trippen, ik vond het echt geweldig ik hoorde geluid anders en zag het licht de heletijd van sterkte veranderen terwijl het eigenlijk het zelfde bleef. We dachten de hele tijd dat de deur openging en dat er auto's aan kwamen rijden, toen we ons hoofd uit het raam hielden en naar beneden keken zaten we ineens in een andere wereld, voor mijn geviel had licht het meeste invloed op mijn trip. Elke keer als ik bijvoorbeeld de deur opendeed naar de lichte gang veranderde mijn trip en wereld volledig, wat ik ook heel bijzonder vond is als ik mijn vingers voor mijn gezicht op elkaar tikte dat mijn wereld op een stroboscoop lamp begon te lijken. Tot nu toe vind ik 2CB de leukste drugs die er is en eentje die ik zeker vaker ga gebruiken. Drugs die ik heel graag nog een keer wil doen zijn: LSD en paddo's en nog een paar waar ik nu niet op kan komen. Ik wou dit graag met mensen delen en ik hoop ook verhalen en ervaringen van anderen te horen, Ik hoop dat mijn verhaal niet te lang en saai was en dat jullie er een beetje van hebben kunnen genieten! Groetjes, Menno, Drugsliefhebber."
"Ik vraag me al een tijdje af hoe stoned je nou precies kan worden... En ik bedacht me net dus als ik nou cannatea, spacecake en n joint/Blunt tegelijk doe dat ik een totaal nieuw niveau van stonedheid kan bereiken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Tips of redenen om het niet te doen?"