#1
Sorry ik moest wel een beetje lachen om dat "Geert" steeds iedereen er van verdacht homo te zijn.
(vreemd trouwens, ik heb ooit eens een soortgelijk verhaal gehoord/gelezen, misschien ook hier op DF...)
Maar dat is wel echt super vervelend allemaal. Je zou zeggen dat "Geert" er zo zelf ook niet zoveel plezier aan beleeft, dus waarom steeds drugs blijven gebruiken? Wat me trouwens opvalt is dat jullie overal wiet bij gebruiken. Dit doen heel veel mensen, maar het verhoogt de kans dat je bad gaat enorm wanneer je dit combineert met psychedelica. En het is maar een klein gokje hoor, maar ik schat zo voorzichtig in dat "Geert" tijdens die ongelukkige LSD trip ook wiet heeft gebruikt. Zelf heb ik ervaring met een gruwelijke 'bad trip' ervaring op LSD in combinatie met wiet, dus ik kan me voorstellen dat hij op een vergelijkbare manier heel erg verkeerd is gegaan of zelfs erger dan ik mee heb gemaakt.
Ik zou jullie aanraden sowieso niet meer psychedelica en wiet te combineren. Je danst echt met de duivel op die manier. Alleen LSD of paddo's/truffels is al risico genoeg om mogelijk verkeerd op te gaan. Wiet erbij verhoogt die kans in mijn ogen aanzienlijk, omdat wiet gewoon de neiging heeft bij veel mensen om een element van paranoia toe te voegen. Wat je zelf ook omschreef, dat je niet meer uit je woorden komt en dit de hele situatie ongemakkelijk maakt. Zoiets kleins kan enorm worden uitvergroot in combinatie met bijvoorbeeld LSD en dan neemt een vrolijke trip ineens een heel andere wending.
Verder zou ik toch op een of andere manier proberen (nuchter) een goed gesprek met "Geert" aan te gaan. Vragen wat hem dwars zit. En niet zomaar meer met hem gaan trippen als je weet dat hij niet goed in zijn vel zit. En dus ook geen wiet meer gebruiken tijdens trippen...
Maar dat is wel echt super vervelend allemaal. Je zou zeggen dat "Geert" er zo zelf ook niet zoveel plezier aan beleeft, dus waarom steeds drugs blijven gebruiken? Wat me trouwens opvalt is dat jullie overal wiet bij gebruiken. Dit doen heel veel mensen, maar het verhoogt de kans dat je bad gaat enorm wanneer je dit combineert met psychedelica. En het is maar een klein gokje hoor, maar ik schat zo voorzichtig in dat "Geert" tijdens die ongelukkige LSD trip ook wiet heeft gebruikt. Zelf heb ik ervaring met een gruwelijke 'bad trip' ervaring op LSD in combinatie met wiet, dus ik kan me voorstellen dat hij op een vergelijkbare manier heel erg verkeerd is gegaan of zelfs erger dan ik mee heb gemaakt.
Ik zou jullie aanraden sowieso niet meer psychedelica en wiet te combineren. Je danst echt met de duivel op die manier. Alleen LSD of paddo's/truffels is al risico genoeg om mogelijk verkeerd op te gaan. Wiet erbij verhoogt die kans in mijn ogen aanzienlijk, omdat wiet gewoon de neiging heeft bij veel mensen om een element van paranoia toe te voegen. Wat je zelf ook omschreef, dat je niet meer uit je woorden komt en dit de hele situatie ongemakkelijk maakt. Zoiets kleins kan enorm worden uitvergroot in combinatie met bijvoorbeeld LSD en dan neemt een vrolijke trip ineens een heel andere wending.
Verder zou ik toch op een of andere manier proberen (nuchter) een goed gesprek met "Geert" aan te gaan. Vragen wat hem dwars zit. En niet zomaar meer met hem gaan trippen als je weet dat hij niet goed in zijn vel zit. En dus ook geen wiet meer gebruiken tijdens trippen...