Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend gaat bad op truffels

vriend gaat bad op truffels

38 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed, even een update met goed nieuws.

nogmaals bedankt iedereen voor de vele hulpzame reacties.

Laatst ben ik dus even met Geert wezen chillen. ik had zelf al eigenlijk in mijn hoofd om het onderwerp van waarom hij zo bad gaat elke keer aan bod te brengen die avond. maar hij begon er toevallig dus zelf over. toen heb ik gelijk maar alles gevraagd en mijn volledige ervaring met hem gedeeld, dit deed hij ook. De keer MDMA was voor hem eigenlijk het ergste. maar er zat dus een logische oorzaak aan vast. hij had dus de dag ervoor XTC gedaan. hij had ook niet geslapen die nacht. vervolgens gingen we nog een nacht doorhalen en dat was voor hem te veel. het was gewoon een combinatie van slaaptekort, meerdere malen bij dosering MDMA en de comedown van xtc. misschien zijn jullie wel bekend met het fenoneem dat je gaat hallucineren als je een langere tijd niet slaapt. Dit was dus wat er bij hem gebeurde. hij beschreef dat de kamer waarin we zaten bedekt leek te zijn met gif. ook dacht hij dat er mensen naar hem keken en eigenlijk zag hij alles in die kamer als vijand, inclusief mij en kees. hij is ook heel veel vergeten van die avond.

verder had hij over de truffels niet heel veel te zeggen. het was gewoon een bad trip zei hij. vast in een gedachte loop en hij kwam er niet meer uit. hij zei wel dat als ik er niet bij was geweest die avond dat het veel erger had kunnen zijn. ik gaf hem namelijk uiteindelijk toch wel een veilig gevoel zei hij.

Dan is er nog iets leuks wat ik graag wil vertellen. 2 weken terug bood Geert mij aan om samen 2CB te gaan doen met zijn vriendin. Ik had nog nooit 2CB gedaan en had hier in de eerste instantie erg mijn twijfels over. echter heb ik het altijd al super graag willen proberen. dus ik besloot om mee te gaan om te chillen zonder te beloven dat ik het ook zou nemen. ik wilde eerst kijken hoe Geert en zijn vriendin erop reageerde. want ik wilde niet weer het risico lopen om onder invloed te zijn terwijl Geert een zenuwinzinking krijgt. we hebben daarom ook deze keer besloten om 1 keer in te nemen, er niet bij te blowen. en als het is uitgewerkt gewoon naar huis te gaan.

gelukkig ging alles super goed met de 2 en ik besloot een uur na hun inname ook maar te nemen. het waren gele batman pilletjes van 19 mg. ik heb een halfje genomen, Geert een hele en zijn vriendin een halfje.

toen hij helemaal begon in te kicken gebeurde er wel iets kuts. er kwamen namelijk 2 vrienden van geert toevallig langs en ze besloten er gezellig bij te gaan zitten. het vervelende was alleen dat het 2 compleet doorgesnoven gekkies waren. ik zelf blijf meestal uit de buurt van dat soort personen en werd hier dus erg ongemakkelijk van. toen besloot 1 van de 2 een lijntje keta te snuiven. en dat precies toen hij inkickte. meestal als ik een nieuwe drug probeer vind ik het erg fijn als ik mijn gevoel en ervaring met iemand kan delen. en deze 2 snuifduiven preventeerde dat dus. gelukkig was ik niet de enige die de 2 snuifduiven vervelend vond. ik zag namelijk dat de vriendin van Geert, oogsignalen gaf naar Geert dat ze weg wilde. dus verzon Geert een verhaaltje dat we eigenlijk net weg wilde gaan. wat dus eigenlijk niet zo was aangezien het een hele mooie locatie was waar we zaten.

maargoed, wij dus eindelijk wegfietsen en we waren allemaal blij dat we weg waren daar. fietsen gaf echt een super raar gevoel en ik had erg veel moeite met aklimatiseren. elke keer als je een bocht om ging voelde het alsof ik een nieuwe wereld ontdekte waarin ik moest verwerken wat er gebeurde. vond het trouwens niet vervelend maar het was wel intens. onderweg zagen we op een gegeven moment aan het eind van de straat een rij rode lichten en we konden allemaal niet uitvogelen wat het nou was. eerst dachten we dat het een auto licht was. ''nee, daar is het te groot voor''. toen dachten we dat het een hallucinatie was. toen we dichterbij kwamen, kwamen we erachter dat het gewoon een slagboom was. toen moesten we allemaal keihard lachen omdat we zo enorm ver zaten te fantaseren.

eenmaal aangekomen op locatie gingen we zitten op een bankje. op die locatie chillen Geert en ik bijna altijd. het is bij een bus centrum en je hebt dus wat leuks om naar te kijken. het was wel een enorme opluchting om eindelijk stil te zitten. het was toen even een tijdje stil. gelukkig is de vriendin van Geert een leuke sociale meid en kon ze wel leuke gesprekken starten. we hebben het over van alles gehad en het was super gezellig. ik heb voor de rest niet veel visuals gehad. wel een beetje het HD bril effect. dat je de wereld mooier ziet. ook een beetje golvend zicht. maar daar houd het ook op.

het begon koud te worden dus we besloten naar het huis van Geert zijn moeder te gaan. zijn moeder is een beetje een zweefteef en heeft een heel raar huis. alles lijkt wel antiek. en om dan maar te beginnen over die WC. de WC staat vol met jezusbeeldjes en andere christelijke artifacten. het raarste is misschien nog wel is dat er muziek aan gaat zodra je het licht aan doet. allemaal kerkliedjes. ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ik een schietgebedje moet doen voordat ik naar binnen ga omdat ik anders naar de hel ga :P.

toen we eenmaal binnen zaten was ik al een tijdje over de piek heen. toen hebben we nog een half uurtje gepraat over games. was echt een heel leuk gesprek. ik begon alleen erg moe te worden en besloot om naar huis te gaan. dit vind Geert niet erg en we hadden het ook afgesproken om het zo te doen.

achteraf dus een super leuke avond gehad. tegelijkertijd ook fijn om te zien dat het ook goed kan gaan bij Geert met drugs op.
nogmaals bedankt iedereen voor de suggesties en hulp. zonder jullie had ik het niet ter sprake gebracht bij hem.

Peace out,

Ufo Piloot.

klein detail trouwens. Ik zie overal staan dat je na 2CB geen kater zou krijgen of een dip. echter heb ik 1,5 week na het gebruik mij erg depressief gevoeld. weet iemand hier iets over?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry ik moest wel een beetje lachen om dat "Geert" steeds iedereen er van verdacht homo te zijn. :sweatsmile: (vreemd trouwens, ik heb ooit eens een soortgelijk verhaal gehoord/gelezen, misschien ook hier op DF...)

Maar dat is wel echt super vervelend allemaal. Je zou zeggen dat "Geert" er zo zelf ook niet zoveel plezier aan beleeft, dus waarom steeds drugs blijven gebruiken? Wat me trouwens opvalt is dat jullie overal wiet bij gebruiken. Dit doen heel veel mensen, maar het verhoogt de kans dat je bad gaat enorm wanneer je dit combineert met psychedelica. En het is maar een klein gokje hoor, maar ik schat zo voorzichtig in dat "Geert" tijdens die ongelukkige LSD trip ook wiet heeft gebruikt. Zelf heb ik ervaring met een gruwelijke 'bad trip' ervaring op LSD in combinatie met wiet, dus ik kan me voorstellen dat hij op een vergelijkbare manier heel erg verkeerd is gegaan of zelfs erger dan ik mee heb gemaakt.

Ik zou jullie aanraden sowieso niet meer psychedelica en wiet te combineren. Je danst echt met de duivel op die manier. Alleen LSD of paddo's/truffels is al risico genoeg om mogelijk verkeerd op te gaan. Wiet erbij verhoogt die kans in mijn ogen aanzienlijk, omdat wiet gewoon de neiging heeft bij veel mensen om een element van paranoia toe te voegen. Wat je zelf ook omschreef, dat je niet meer uit je woorden komt en dit de hele situatie ongemakkelijk maakt. Zoiets kleins kan enorm worden uitvergroot in combinatie met bijvoorbeeld LSD en dan neemt een vrolijke trip ineens een heel andere wending.

Verder zou ik toch op een of andere manier proberen (nuchter) een goed gesprek met "Geert" aan te gaan. Vragen wat hem dwars zit. En niet zomaar meer met hem gaan trippen als je weet dat hij niet goed in zijn vel zit. En dus ook geen wiet meer gebruiken tijdens trippen...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geert moet geen drugs meer gebruiken. Dat is denk ik stap 1.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb je Geert welleens hier van man tot man over gesproken? even oprecht aan hem gevraagt hoe het zit en of er misschien iets aan de hand is (na die LSD bad trip). als ik jou was zou ik dit gesprek een keer aangaan met Geert.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Sorry ik moest wel een beetje lachen om dat "Geert" steeds iedereen er van verdacht homo te zijn. :sweatsmile: (vreemd trouwens, ik heb ooit eens een soortgelijk verhaal gehoord/gelezen, misschien ook hier op DF...)

Maar dat is wel echt super vervelend allemaal. Je zou zeggen dat "Geert" er zo zelf ook niet zoveel plezier aan beleeft, dus waarom steeds drugs blijven gebruiken? Wat me trouwens opvalt is dat jullie overal wiet bij gebruiken. Dit doen heel veel mensen, maar het verhoogt de kans dat je bad gaat enorm wanneer je dit combineert met psychedelica. En het is maar een klein gokje hoor, maar ik schat zo voorzichtig in dat "Geert" tijdens die ongelukkige LSD trip ook wiet heeft gebruikt. Zelf heb ik ervaring met een gruwelijke 'bad trip' ervaring op LSD in combinatie met wiet, dus ik kan me voorstellen dat hij op een vergelijkbare manier heel erg verkeerd is gegaan of zelfs erger dan ik mee heb gemaakt.

Ik zou jullie aanraden sowieso niet meer psychedelica en wiet te combineren. Je danst echt met de duivel op die manier. Alleen LSD of paddo's/truffels is al risico genoeg om mogelijk verkeerd op te gaan. Wiet erbij verhoogt die kans in mijn ogen aanzienlijk, omdat wiet gewoon de neiging heeft bij veel mensen om een element van paranoia toe te voegen. Wat je zelf ook omschreef, dat je niet meer uit je woorden komt en dit de hele situatie ongemakkelijk maakt. Zoiets kleins kan enorm worden uitvergroot in combinatie met bijvoorbeeld LSD en dan neemt een vrolijke trip ineens een heel andere wending.

Verder zou ik toch op een of andere manier proberen (nuchter) een goed gesprek met "Geert" aan te gaan. Vragen wat hem dwars zit. En niet zomaar meer met hem gaan trippen als je weet dat hij niet goed in zijn vel zit. En dus ook geen wiet meer gebruiken tijdens trippen...
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de reactie. Ik denk inderdaad dat het ook met die wiet te maken heeft. Ik heb het onderwerp al een paar keer naar voren gebracht bij hem. Maar ik merk dat hij het heel ongemakkelijk vind om erover te praten. Hij schaamt zich er erg voor namelijk. Ik wacht nog een paar weken denk ik voordat ik er weer over begin zodat het even kan rusten. Het is nu nog vrij recent namelijk en het is nu nog een wat gevoelig onderwerp heb ik het gevoel.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het wel sneu voor je dat de vriendschap erdoor bekoeld is. Heb wel een beetje met je te doen als ik het zo allemaal lees! Het is je beste vriend. Mijn advies is om het niet te lang uit te stellen en er echt proberen over te praten. Praat vanuit je gevoel, hoe jij je voelde in die situatie, dat je je geen raad wist met hem omdat hij niet op je reageerde en in z'n eigen gedachten bleef hangen. Dat je spijt hebt dat je hem alleen hebt gelaten. Dat hij je beste vriend is en dat je graag weer wil dat het zo wordt als vroeger.
Als hij zich zo schaamt, en het moeilijk vindt om erover te praten, doe het dat een keer als jullie een paar biertjes op hebben? (niet dronken of aangeschoten).

Wat het combineren met wiet betreft, daar heb ik zelf ook slechte ervaringen mee. Ik had een keer 2cb geslikt, en toen het bijna uitgewerkt was, wiet gerookt en 2cb bijgesnoven, en toen ging ik te hard. Heb gehuild als een kind. Wiet kan een trip al gauw te heftig maken.

Succes ermee!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ufo piloot zei:
geert had de minst sterke soort gehaald (mexicana)
Klik om te vergroten...
Waren Mexicana en Hollandia niet allebei de sterkste soortjes juist?
Ufo piloot zei:
Het is nu nog vrij recent namelijk en het is nu nog een wat gevoelig onderwerp heb ik het gevoel.
Klik om te vergroten...
Vraag hem gewoon een keer hoe het met hem gaat, vanuit daar kun je hem ook vragen hoe hij de tripjes heeft ervaren. Psychedelica kan veel teweeg brengen, het is eigenlijk altijd wel verstandig om even na te praten hoe het beviel, alleen al zodat beide partijen een beetje het hart kunnen luchten. Als je niet goed met ongemak om kunt gaan kun je beter niet in gezelschap trippen nee, het komt vaak voor dat mensen in een flinke huilbui uitbarsten en wat niet.

Reizen / verplaatsen terwijl je flink aan het trippen bent is vaak niet ideaal, set en setting blijven zogezegd belangrijk. Het klinkt alsof Geert wel een goed gesprek kan gebruiken, ook voor zichzelf. Een beetje communicatie kan meestal geen kwaad. Kans is aanwezig dat hij het onderwerp mijd omdat hij zich schaamt, ik maak mensen nog wel eens extra duidelijk dat wat er tijdens een trip gebeurt privé is en tussen twee personen blijft. Als je tript (met een ander) ben je nou eenmaal kwetsbaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
Waren Mexicana en Hollandia niet allebei de sterkste soortjes juist?
Klik om te vergroten...
Mexicana is 1 van de lichtste.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space 🕉 zei:
Even heel inhoudelijk ben ik best benieuwd hoe die schaamte en het ontwijken van dat gesprek bij hem tot uiting komt. Heeft hij een groot ego gedreven persoonlijkheid terwijl hij eigenlijk van binnen onzeker over zichzelf is? Dan kan het best een mindfuck zijn namelijk om een middel te nemen die je ego deels oplost.

Ik heb een goeie vriend die ik ook eenmaal op truffels heb gezien. Een hele populaire jongen met veel aanzien en veel praatjes. Maar toen hij eenmaal op truffels zijn ego en zelfindentiteit verloor kon hij alleen nog maar geschokeerd JEZUS! roepen. Ik zag de angst in z'n gezicht dat hij het echt moeilijk vond te functioneren zonder z'n ego. Al worstelend zag ik de paniek en het was voor hem 1 grote error.

Deze persoon rookte er geen wiet bij en de dosis was nog matig. Volgens mij 15 gram. Dit soort mensen zijn niet gemaakt, of nog niet zelfverzekerd en open genoeg voor psychedelica. En ik kan me voorstellen als de eerste keer op lsd de setting niet optimaal was en er wellicht nog bij geblowd werd, dat het behoorlijk traumatisch kan toeslaan. En ik zie het gedrag wat jij beschrijft dan ook best wel als ernstig in. Zoals hierboven al eerder vermeld, hij moet echt geen drugs meer gebruiken. De error die jij omschrijft die telkens op hetzelfde neerkomt lijkt een moment te zijn op de avond wanneer hij zichzelf te ver verloren is, namelijk door alles te intensiviseren door erbij te blowen. En dan gaat dit programma ineens aan in z'n hoofd. Lijkt wel een diep probleem als je het mij vraagt.

Wel fijn dat je hem wil helpen, en de juiste intenties hebt. Je hebt het beste met hem voort en het zal goed zijn dit expliciet te benadrukken als je met hem hierover in gesprek gaat.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij toen hij lsd had genomen. Wat hij me erover heeft verteld is dat hij het erg had onderschat. En het dus veels te heftig was.
Wat je beschrijft over die onzekerheid zou heel goed kunnen. sinds die keer truffels komt hij erg onzeker over. Waarschijnlijk omdat ik een kant van hem heb gezien die hij liever voor zichzelf had gehouden. Tenminste dat is mijn theorie. Want zelfs nu als we alleen blowen kan hij al een beetje gek gaan doen. Rare vragen stellen, denken dat ergens een geheime betekenis achter zit en gedachte loops etc. Het lijkt soms net alsof hij realiteit niet meer goed van gedachten kan onderscheiden. Hij is wel gewoon aanspreekbaar en als ik hem vertel dat hij een beetje raar aan het brabbelen is zegt hij, oh had ik niet door. En dan doet hij weer normaal.

Ik zal binnenkort een gesprek met hem aangaan en vragen hoe dat komt dat die LSD trip zo slecht ging en waarom het nog steeds invloed heeft op zijn drugsgebruik in het heden. Ook gek om te zien is, is dat hij eigenlijk niet zijn excuses aanbied voor de rare dingen die hij doet. Het lijkt net alsof het voor hem normaal is allemaal, gewoon in zijn eigen wereldje. Lijkt een beetje op lichte psychose klachten.
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#10
He, dit klinkt bekend :) Zegt denk ik vooral over dat Geert nogal worstelt met dingen in z'n leven.
Ik zou bij zoiets gewoon eens met hem afspreken om samen iets leuks te gaan doen, en dan iets luchtigs wat jullie beiden leuk vinden en totaal wat anders dan iets met drugs. Gewoon om hem het vertrouwen te geven dat je nog steeds goede vrienden zijn en het voorval hem niet minder heeft gemaakt. Dit kan het ijs breken om het er later nog eens goed over te hebben, ik kan me voorstellen dat hij daar niet direct op zit te wachten.

Ik weet trouwens niet of dat bij jullie kan, hier zijn we best wel terughoudend met elkaar afspreken en dingen doen behalve met huisgenoten.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rosie zei:
Dat klinkt als een geslaagde 2cb ervaring.
Was je 2cb getest?
Want 19mg geloof ik niet. Ik heb al veel verschillende pilletjes gehad. En die waren allemaal tussen de 8 en 14mg.

Van je dip kan ik je niet helpen. Ook daarbij weer je vraag. Waren de pillen getest?
Ik heb serieus nooit een dip na 2cb.
Klik om te vergroten...
Volgens Geert laat zijn dealer/ vriend altijd alles testen wat hij binnenkrijgt. Om zo te voorkomen dat zijn reputatie naar beneden gaat. Kan natuurlijk ook gewoon gelogen zijn. Ik weet het verder niet helaas
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ufo piloot zei:
klein detail trouwens. Ik zie overal staan dat je na 2CB geen kater zou krijgen of een dip. echter heb ik 1,5 week na het gebruik mij erg depressief gevoeld. weet iemand hier iets over?
Klik om te vergroten...
Hoeft niet gerelateerd te zijn (is het volgens mij ook gewoon niet). Heftige dingen die in je leven gebeuren, zoals dat inzitten met die vriend van je, of gelijk wat anders die gebeurd zou kunnen zijn, kan je even down doen voelen.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cerberus zei:
Hoeft niet gerelateerd te zijn (is het volgens mij ook gewoon niet). Heftige dingen die in je leven gebeuren, zoals dat inzitten met die vriend van je, of gelijk wat anders die gebeurd zou kunnen zijn, kan je even down doen voelen.
Klik om te vergroten...
Dat kan heel goed kloppen. Tijdens het schrijven van de update was ik aan het stoppen met blowen. Heb daar ook een forum over staan. Waarschijnlijk was dat het gewoon.

Geert is trouwens, nadat ik weg ben gegaan. Toch weer in een psychotisch achtige staat beland. Hij vertrouwde zijn vriendin weer niet.

Even wat anders.
Hij heeft dus 2 weken terug een echte psychose gehad. Hij was dus erg verslaafd aan ADHD medicijnen. Die stal hij van zijn zus. Hij heeft toen een heel stripje ritalin geslikt op een dag. Hij is toen spirituele filmpjes gaan kijken waaruit hij opmaakte dat hij zijn bijstaande familie en vrienden moest verjagen uit zijn leven. Hij heeft toen zijn ouders, familie en zijn vriendin uitgescholden. Daarna hebben zijn ouders hem naar een arts gestuurd. Die heeft testen gedaan en daaruit bleek dat Geert een psychose had. Hij is nu volledig gestopt met alle drugs en lijkt ook niet meer terug te willen. Hij krijgt nu goede hulp dus dat is fijn.

Ik ben vorige week even met hem op pad geweest. Ik wilde graag even weten hoe het met hem ging. Hij heeft me toen uitgelegd dat hij al een langere tijd een stemmetje in zijn hoofd had die hem vertelde dat hij fuckt up shit moest doen. Ditzelfde stemmetje heeft ervoor gezorgd dat het bij de keer MDMA, truffels en 2cb fout ging en dat hij iedereen wantrouwde. Ik heb een heel goed gesprek gehad met hem en hij was heel open over alles.
Hij gaf aan dat hij zelf niet door had dat er echt iets mis was. Ik heb ook gezegd dat ik wel mijn vermoedens had, maar dat ik bang was dat hij boos zou worden als ik het zou vertellen. Hier had hij begrip voor. Hij vond het fijn dat ik eerlijk en open was, en hem niet aanzag voor gek.

Al met al leek het super goed met hem te gaan vorigr week, veel scherper, actiever en leek veel meer op zijn gemak. Merkte de laatste tijd al aan hem dat hij zeer angstig en ongemakkelijk overkwam als ik ging chillen met hem. Dat was nu weg.

Aan de ene kant is het vervelend dat hij het zo heeft moeten ondergaan. Maar aan de andere kant krijgt hij nu wel goede hulp.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
25tolife zei:
Dit dus , door zijn reacties beide keren komt dat bij mij ook naar boven. Maar het vervelende is dat hij er zelf geen vrede mee kan maken. Ongeacht of hij zelf gay is of niet , respteer de geaardheid van de andere mensen al helemaal je vrienden/vriendinnen. Lastige situatie heeft hij jou 2x in geplaatst erg jammer als je dit prachtige middel gebruikt.

Wel blij te horen dat ie goed thuisgekomen was. Wil niet als een hulpverlener klinken maar ik denk dat hij zeker wat zou hebben aan therapie.


Genoeg gepreekt :)
Erg leuk reporter geschreven heb ervan genoten en krijg na een decennia weer zin om MDMA te gebruiken!

Neem je de 3 maanden regel in acht? Kust curious!

Hoop nog meer van je te lezen in de toekomst.

Groetjes Tijdloos
Klik om te vergroten...
Dit laat maar weer eens de kracht van truffels zien, dat diepgewortelde en meestal weggestopte gevoelens ineens naar buiten worden geforceerd. En dan is het aan jou is of je kiest om daar wat mee te doen. in het geval van Geert denk ik dat hij hier van schrok en daarom een soort protest is begonnen tegen zijn eigen gedachten waardoor hij slecht ging.
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
@Ufo piloot
Wachten. Bij twijfel niet gaan trippen.
Klik om te vergroten...

Oke, dan zal ik wachten!

Vind het wel heel jammer omdat ik echt het gevoel heb dat ik wel een trip zou kunnen gebruiken omdat ik momenteel wat problemen heb waar mijn niet- trippende hoofd geen oplossing voor kan verzinnen.

Ik heb trouwens wel mijn eerste bad trip ooit achter de rug. Dat was 3 maanden terug op 2-CB (12mg) en daar heb ik ook een trip reportje van voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Hier een linkje: https://drugsforum.nl/threads/bizarre-bad-trip-2-cb.67934/ Dat was een best heftige ervaring voor een drug die beschreven word als de meest milde en stuurbare psychedelic.

Ik heb toen voor een tijdje gehad dat ik elke keer bad ging op wiet en in dezelfde trip belandde. Maar daar ben ik binnen een maand mee om leren gaan en heb daar nu geen last meer van. Maarja, wiet is geen truffels en daarom heb ik dus die ansgt, ik ben bang dat ik het gevoel van trippen niet fijn ga vinden. Daarintegen zou ik wel weten hoe ik daar dus uit zou moeten komen, maar toch.

Nouja, ik ga denk ik nog even met mezelf in discussie om na te denken over wat verstandig is.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vliegende banaan zei:
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
Klik om te vergroten...
Zo'n enorme lap tekst met nul leestekens of alinea's. Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Zo'n enorme lap tekst met nul leestekens of alinea's. Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
Klik om te vergroten...
Vraag me altijd af hoe dat tot stand komt. Iedereen die tenminste basisonderwijs heeft genoten heeft toch geleerd alineas te gebruiken? Zelfs als je homeschooled bent zullen je ouders je dat toch leren?

Stopt zo iemand er op een gegeven moment dan gewoon maar mee?

Hoe gaat dat? Uit luiheid? Uit woede? Of allebei:

"Elke keer die fucking enter in moeten drukken. Ik ben het zat! Niet meer! Zolang ik mijn verhaal maar kwijt ben zal het mij een rotzorg zijn hoeveel moeite anderen hebben het te lezen!"

Zo?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gelezen, maar ik vraag me nu wel af waarom. Om te bewijzen dat ik het kon?

Vliegende banaan echoot het oorspronkelijke bericht van Ufo piloot, zodat bijna niet uit elkaar te halen valt wat van wie komt — een vreemde synergie tot stand gekomen onder invloed.

Ik weet niet wat waar is en wat niet… het voelt in ieder geval als een koortsdroom
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Zo'n enorme lap tekst met nul leestekens of alinea's. Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
Klik om te vergroten...
Ik kom mijn medaille opeisen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vliegende banaan zei:
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
Klik om te vergroten...


Korte samenvatting via ChatGPT:

Hallo,

Ongeveer een half jaar geleden maakte ik kennis met xtc-pillen. Die ervaring was opwindend; het voelde als een van de beste "trips" die ik ooit heb gehad. Op een bepaalde avond besloten een vriend en ik, na wat drankjes in de stad, om weer xtc te gebruiken. In een impulsieve bui kocht ik 10 pillen. Mijn vriend, die ik voor het gemak 'Fin' noem, en ik namen er direct elk een.

Naar de boot rijdend en onder invloed van alcohol en xtc, slikten we beide nog eens vijf pillen, wat duidelijk te veel was. De volgende paar uur zijn wazig, maar wat ik nog wel weet is dat mijn perceptie van de realiteit volledig vervormd was. Fin's gezicht leek te veranderen, eerst had hij het uiterlijk van een clown en daarna was hij bedekt met piercings. Mijn omgeving was gevuld met hallucinaties van insecten.

De intensiteit van de trip bereikte een punt waarop ik geloofde dat Fin zich anders gedroeg, en alles leek op een soort seksuele aantrekking te wijzen. Dit gevoel herhaalde zich recentelijk toen we opnieuw samen waren en andere stoffen gebruikten.

Ik realiseer me nu dat deze percepties waarschijnlijk door de drugs werden veroorzaakt. Het meest verontrustend was toen ik, tijdens deze trip, dacht dat ik mijn broertje, die door ziekte verlamd is, zijn benen zag bewegen.

Het is duidelijk dat drugs mijn perceptie van de realiteit hebben beïnvloed op manieren die moeilijk te begrijpen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik denk dus dat hij een correlatie ziet tussen zijn ervaring en die van "geert" in de OP.

Vooral die laatste zin uit ChatGPT lijkt aan te geven dat (bepaalde) drugs iemands perceptie van de realiteit flink kunnen beïnvloeden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."