#1
Wauw wat een mooie ervaringen!! 😍❤
Dankjewel voor het delen 🙏🏻🙏🏻
Dankjewel voor het delen 🙏🏻🙏🏻
In mijn ogen geheel terecht! Stond ook al een tijdje op mijn bucketlist. Maar met corona, werk en kids duurde het even voordat ik het voor elkaar kreeg. Het is toch 2.000 km tuffen met de auto.... Wel echt heel blij dat ik het gedaan heb!Ik kende dit hele festival niet maar hij staat nu direct bovenaan m'n bucket list![]()
Geloof me... het was een nog veel vetter feestje om daar te zijnDit was een feestje om te lezen @Eik
Jammer dat je niet al op basis van titel kunt liken. Later een langere reactie, ik had namelijk al lang in de auto moeten zitten maar ik kon niet stoppen met lezen 😍😍
Zo vet Eik!
Thanks collega moddies!HEEL VET REPORT!!! 😍😍😍 Jaloers!!! En vooral super cool dat je dit mee hebt mogen maken!
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Al heeft een deel van die transformatie al plaatsgevonden op mijn eerste Psy-festival in Nederland. Het is vooral die community met allemaal lieve maffe mensen die ik helemaal geweldig vind. Zo heerlijk om me daarin onder te dompelen en te ontdekken dat ik niet de enige mafketel in deze wereld benHet is zoveel meer dan gewoon een festival.
Hier kom je compleet getransformeerd uit....
Wauw wat een mooie ervaringen!! 😍❤
Dankjewel voor het delen 🙏🏻🙏🏻
Echt knap geschreven. Wat een heerlijk verhaal en oh zo herkenbaar allemaal!
*bloos*Erg genoten van je tripreport! Je hebt talent als tripreporter.
Heb je al ervaring met psychedelische middelen in een thuis-setting? Zo ja dan is het trippen in het openbaar goed te doen. Ik zou wel de dosis een beetje bescheiden houden. Thuis doe ik vaak 150-210 ug LSD, op het festival beperkte ik het tot 125 ug. Verder merkte ik dat mensen minimaal okay zijn met trippende mensen en vaak zelfs hun best doen om extra lief te zijn tegen diegene die aan het trippen is.En ik moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid ook wel aangewakkerd is om een psychedelisch festival met eventueel een tripmiddel te gaan bezoeken.
Nice! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Gewoon op tijd alles plannen. Zelf weet ik nog niet of het me in 2025 weer gaat lukken. Maar ik ben nu al enorm dankbaar dat ik het in ieder geval dit jaar heb mee mogen maken!Hopelijk zit ik over twee jaar niet midden in een verhuizing. Maar ik gok dat ik volgend jaar ook maar richting Portugal ga!
Slaan ze het jaar 2024 over? 😜 Hahaha een rondje Googlen levert op dat het een tweejaarlijks festival is.Superbedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties! Goed om te zien dat ik een aantal van jullie heb kunnen interesseren voor Boom festival. Ik vond het echt een adembenemend mooie en warme ervaring.Hopelijk vinden jullie het ook zo indrukwekkend als jullie beslissen om in 2025 te gaan!
Jazeker, met verschillende tripmiddelen. Met LSD nam ik thuis of in de natuur 100 ug, of max 150 ug maar dat is al best een tijdje geleden. Thanks voor de tipHeb je al ervaring met psychedelische middelen in een thuis-setting? Zo ja dan is het trippen in het openbaar goed te doen. Ik zou wel de dosis een beetje bescheiden houden. Thuis doe ik vaak 150-210 ug LSD, op het festival beperkte ik het tot 125 ug. Verder merkte ik dat mensen minimaal okay zijn met trippende mensen en vaak zelfs hun best doen om extra lief te zijn tegen diegene die aan het trippen is.
“Kan iemand ljuv ophalen uit de ballenbak, asjeblieft?”In een wazige bui noem ik dit de hippie-kraamkamer.
Veel naakt! Mag niet naakt ook?ik kies voor naakt
Veel naakt! Mag niet naakt ook?
Lijkt me ook niet zo gepast voor een ballenbakIk ga met je mee non-naakt over twee jaar Ljuffie! Ben ook niet zo van dat naakte gedoe. (Althans niet voor mezelf, wat anderen doen moeten ze heulemaal zelf weten.) 😁
Wil je al die ballen een truitje aantrekken dan? 🧐Lijkt me ook niet zo gepast voor een ballenbak
In elk geval een slipjeWil je al die ballen een truitje aantrekken dan? 🧐
Als je comfortabel bent met 150ug thuis zou je op het festival 80-100 ug kunnen nemen. Ik ben gewoon nu al plaatsvervangend nieuwsgierig hoe het je gaat bevallen!Jazeker, met verschillende tripmiddelen. Met LSD nam ik thuis of in de natuur 100 ug, of max 150 ug maar dat is al best een tijdje geleden. Thanks voor de tip![]()
“Kan iemand ljuv ophalen uit de ballenbak, asjeblieft?”
Nee. Naakt is absoluut verplicht! Wist je dat niet?! Staat in artikel 72.8 lid B sub 3 van de'Boom-hippie-verordening'.Veel naakt! Mag niet naakt ook?
Ketters en ongelovigen!!!Ik ga met je mee non-naakt over twee jaar Ljuffie! Ben ook niet zo van dat naakte gedoe. (Althans niet voor mezelf, wat anderen doen moeten ze heulemaal zelf weten.) 😁
Ik ben nog in opleiding hè, ik ken die wet nog niet uit mijn hoofd. Daarvoor heb ik mijn doorgewinterde hippie-guru’s. Duhuh.Nee. Naakt is absoluut verplicht! Wist je dat niet?! Staat in artikel 72.8 lid B sub 3 van de'Boom-hippie-verordening'.![]()
“Hippie-in-spé opgehaald uit de Portugese ballenbak in verband met links politiek activisme en het aanbieden van dames ondergoed onder invloed van bier en cannabis”Lijkt me een prima plek voor je Ljuv! De ideale plek om biertjes te drinken! Als je dan na een paar biertjes zin krijgt om politieke linkse praatjes te gaan verkopen zou ik wel even wat verder naar het Hippie-deel toe verkassen![]()
Thanks! Ik weet niet of iedereen die community zo leuk gaat vinden. Ik was er in ieder geval heel erg enthousiast over. Denk wel dat je een beetje open moet staan voor maf, alternatief en psychedelischLeuk verslag Eik, ik heb een heel beeld gevormd van een prachtige community daar. 😍
Klinkt als een goed plan. Ik had Boom als eerst ontdekt maar heb toen ook eerst even 'uitgetest' of ik het wat zou vinden op Psy-Fi. Als je nog leuke kleine festivals in of vlakbij Nederland ontdekt laat je het me dan even weten? Ik ben zelf ook wel op zoek naar een kleinschaliger meerdaags festival iets dichter bij huis...Ik ga het genre eerst eens wat kleiner proberen in Nederland, als dat bevalt misschien ook maar eens naar Boom toe.
Ik ben ook nog zoekende hiernaar. Ozora is ook redelijk groot met een goede line-up en workshops, wordt vaak vergeleken met Boom, maar spreekt mij om een aantal redenen minder aan.Als je nog leuke kleine festivals in of vlakbij Nederland ontdekt laat je het me dan even weten? Ik ben zelf ook wel op zoek naar een kleinschaliger meerdaags festival iets dichter bij huis...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."