Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEik op het Boom festival

Eik op het Boom festival

55 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw wat een mooie ervaringen!! 😍❤

Dankjewel voor het delen 🙏🏻🙏🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
HEEL VET REPORT!!! 😍😍😍 Jaloers!!! En vooral super cool dat je dit mee hebt mogen maken!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg genoten van je tripreport! Je hebt talent als tripreporter.

En ik moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid ook wel aangewakkerd is om een psychedelisch festival met eventueel een tripmiddel te gaan bezoeken.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Superbedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties! Goed om te zien dat ik een aantal van jullie heb kunnen interesseren voor Boom festival. Ik vond het echt een adembenemend mooie en warme ervaring.Hopelijk vinden jullie het ook zo indrukwekkend als jullie beslissen om in 2025 te gaan!

Boyman zei:
Ik kende dit hele festival niet maar hij staat nu direct bovenaan m'n bucket list :)
Klik om te vergroten...
In mijn ogen geheel terecht! Stond ook al een tijdje op mijn bucketlist. Maar met corona, werk en kids duurde het even voordat ik het voor elkaar kreeg. Het is toch 2.000 km tuffen met de auto.... Wel echt heel blij dat ik het gedaan heb!

dupont zei:
Dit was een feestje om te lezen @Eik
Klik om te vergroten...
Geloof me... het was een nog veel vetter feestje om daar te zijn :sunglasses:

Mevrouw Pløp zei:
Jammer dat je niet al op basis van titel kunt liken. Later een langere reactie, ik had namelijk al lang in de auto moeten zitten maar ik kon niet stoppen met lezen 😍😍

Zo vet Eik!
Klik om te vergroten...

Roze Olifant zei:
HEEL VET REPORT!!! 😍😍😍 Jaloers!!! En vooral super cool dat je dit mee hebt mogen maken!
Klik om te vergroten...
Thanks collega moddies! :redheart:

mandragora zei:
Het is zoveel meer dan gewoon een festival.
Hier kom je compleet getransformeerd uit....
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Al heeft een deel van die transformatie al plaatsgevonden op mijn eerste Psy-festival in Nederland. Het is vooral die community met allemaal lieve maffe mensen die ik helemaal geweldig vind. Zo heerlijk om me daarin onder te dompelen en te ontdekken dat ik niet de enige mafketel in deze wereld ben :sweatsmile:

N3K0 zei:
Wauw wat een mooie ervaringen!! 😍❤

Dankjewel voor het delen 🙏🏻🙏🏻
Klik om te vergroten...
Tojo zei:
Echt knap geschreven. Wat een heerlijk verhaal en oh zo herkenbaar allemaal!
Klik om te vergroten...
HappyMind zei:
Erg genoten van je tripreport! Je hebt talent als tripreporter.
Klik om te vergroten...
*bloos*

HappyMind zei:
En ik moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid ook wel aangewakkerd is om een psychedelisch festival met eventueel een tripmiddel te gaan bezoeken.
Klik om te vergroten...
Heb je al ervaring met psychedelische middelen in een thuis-setting? Zo ja dan is het trippen in het openbaar goed te doen. Ik zou wel de dosis een beetje bescheiden houden. Thuis doe ik vaak 150-210 ug LSD, op het festival beperkte ik het tot 125 ug. Verder merkte ik dat mensen minimaal okay zijn met trippende mensen en vaak zelfs hun best doen om extra lief te zijn tegen diegene die aan het trippen is.

LucidLucy zei:
Hopelijk zit ik over twee jaar niet midden in een verhuizing. Maar ik gok dat ik volgend jaar ook maar richting Portugal ga!
Klik om te vergroten...
Nice! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Gewoon op tijd alles plannen. Zelf weet ik nog niet of het me in 2025 weer gaat lukken. Maar ik ben nu al enorm dankbaar dat ik het in ieder geval dit jaar heb mee mogen maken!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Episch report 🙏
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Superbedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties! Goed om te zien dat ik een aantal van jullie heb kunnen interesseren voor Boom festival. Ik vond het echt een adembenemend mooie en warme ervaring.Hopelijk vinden jullie het ook zo indrukwekkend als jullie beslissen om in 2025 te gaan!
Klik om te vergroten...
Slaan ze het jaar 2024 over? 😜 Hahaha een rondje Googlen levert op dat het een tweejaarlijks festival is.
Eik zei:
Heb je al ervaring met psychedelische middelen in een thuis-setting? Zo ja dan is het trippen in het openbaar goed te doen. Ik zou wel de dosis een beetje bescheiden houden. Thuis doe ik vaak 150-210 ug LSD, op het festival beperkte ik het tot 125 ug. Verder merkte ik dat mensen minimaal okay zijn met trippende mensen en vaak zelfs hun best doen om extra lief te zijn tegen diegene die aan het trippen is.
Klik om te vergroten...
Jazeker, met verschillende tripmiddelen. Met LSD nam ik thuis of in de natuur 100 ug, of max 150 ug maar dat is al best een tijdje geleden. Thanks voor de tip :)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ahhhhhhh, had je al geappt maar blijft geweldig! Als je me over twee jaar meeneemt kan ik wel weer raden waar je me neerzet…

Eik zei:
In een wazige bui noem ik dit de hippie-kraamkamer.
Klik om te vergroten...
“Kan iemand ljuv ophalen uit de ballenbak, asjeblieft?”

Eik zei:
ik kies voor naakt
Klik om te vergroten...
Veel naakt! Mag niet naakt ook?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Veel naakt! Mag niet naakt ook?
Klik om te vergroten...

Ik ga met je mee non-naakt over twee jaar Ljuffie! Ben ook niet zo van dat naakte gedoe. (Althans niet voor mezelf, wat anderen doen moeten ze heulemaal zelf weten.) 😁
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ik ga met je mee non-naakt over twee jaar Ljuffie! Ben ook niet zo van dat naakte gedoe. (Althans niet voor mezelf, wat anderen doen moeten ze heulemaal zelf weten.) 😁
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook niet zo gepast voor een ballenbak
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Lijkt me ook niet zo gepast voor een ballenbak
Klik om te vergroten...
Wil je al die ballen een truitje aantrekken dan? 🧐
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Wil je al die ballen een truitje aantrekken dan? 🧐
Klik om te vergroten...
In elk geval een slipje
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk verslag Eik, ik heb een heel beeld gevormd van een prachtige community daar. 😍
Ik ga het genre eerst eens wat kleiner proberen in Nederland, als dat bevalt misschien ook maar eens naar Boom toe.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Jazeker, met verschillende tripmiddelen. Met LSD nam ik thuis of in de natuur 100 ug, of max 150 ug maar dat is al best een tijdje geleden. Thanks voor de tip :)
Klik om te vergroten...
Als je comfortabel bent met 150ug thuis zou je op het festival 80-100 ug kunnen nemen. Ik ben gewoon nu al plaatsvervangend nieuwsgierig hoe het je gaat bevallen!

ljuv zei:
“Kan iemand ljuv ophalen uit de ballenbak, asjeblieft?”
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Lijkt me een prima plek voor je Ljuv! De ideale plek om biertjes te drinken! Als je dan na een paar biertjes zin krijgt om politieke linkse praatjes te gaan verkopen zou ik wel even wat verder naar het Hippie-deel toe verkassen :tonguewink:

ljuv zei:
Veel naakt! Mag niet naakt ook?
Klik om te vergroten...
Nee. Naakt is absoluut verplicht! Wist je dat niet?! Staat in artikel 72.8 lid B sub 3 van de'Boom-hippie-verordening'. :wink:

Roze Olifant zei:
Ik ga met je mee non-naakt over twee jaar Ljuffie! Ben ook niet zo van dat naakte gedoe. (Althans niet voor mezelf, wat anderen doen moeten ze heulemaal zelf weten.) 😁
Klik om te vergroten...
Ketters en ongelovigen!!! :tongueclosed:

Gaat wel gezellig worden in die ballenbak met jullie twee!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Nee. Naakt is absoluut verplicht! Wist je dat niet?! Staat in artikel 72.8 lid B sub 3 van de'Boom-hippie-verordening'. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik ben nog in opleiding hè, ik ken die wet nog niet uit mijn hoofd. Daarvoor heb ik mijn doorgewinterde hippie-guru’s. Duhuh.
Waar kan ik een inspraak reactie geven? Dit gaat in tegen mijn vrijheid van tepels openbaring!

Eik zei:
Lijkt me een prima plek voor je Ljuv! De ideale plek om biertjes te drinken! Als je dan na een paar biertjes zin krijgt om politieke linkse praatjes te gaan verkopen zou ik wel even wat verder naar het Hippie-deel toe verkassen :tonguewink:
Klik om te vergroten...
“Hippie-in-spé opgehaald uit de Portugese ballenbak in verband met links politiek activisme en het aanbieden van dames ondergoed onder invloed van bier en cannabis”

- Algemeen Dagblad, juli 2025.

Nee dan verspeel ik mijn toekomstig presidentschap… ik zal me wel weer gedragen:tired:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Foxy Methoxy zei:
Leuk verslag Eik, ik heb een heel beeld gevormd van een prachtige community daar. 😍
Klik om te vergroten...
Thanks! Ik weet niet of iedereen die community zo leuk gaat vinden. Ik was er in ieder geval heel erg enthousiast over. Denk wel dat je een beetje open moet staan voor maf, alternatief en psychedelisch :sweatsmile:

Foxy Methoxy zei:
Ik ga het genre eerst eens wat kleiner proberen in Nederland, als dat bevalt misschien ook maar eens naar Boom toe.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een goed plan. Ik had Boom als eerst ontdekt maar heb toen ook eerst even 'uitgetest' of ik het wat zou vinden op Psy-Fi. Als je nog leuke kleine festivals in of vlakbij Nederland ontdekt laat je het me dan even weten? Ik ben zelf ook wel op zoek naar een kleinschaliger meerdaags festival iets dichter bij huis...
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een heerlijk (trip)verslag!

Ik zit momenteel in de auto vanaf Porto terug naar Nederland en met zoveel tijd om handen heb ik na bijna een jaar weer eens ingelogd op DF. Meteen dit mooie verhaal kunnen lezen!
Jammer dat ik niet wat eerder had ingelogd, en had kunnen lezen dat je ook naar Boom ging, want dat hadden we elkaar misschien nog kunnen treffen.

Wat was het mooi hè ❤️ Boom voelt inderdaad niet als een festival, maar als een klein dorp met allemaal openminded, lieve, mooie mensen die voor elkaar zorgen. Ik heb op een festival nog nooit zoveel lachende mensen gezien ook al was het bloedheet overdag. Daarnaast heb ik ook nog nooit op een festival zo makkelijk contact gemaakt met volstrekt wildvreemden. Voor mij was het, mede door alle workshops en healing sessions, absoluut een levensveranderende ervaring en ik ben zo dankbaar dat ik dit mocht meemaken. En dat ik heb kunnen “goedmaken” wat ik op Psy-Fi niet had gedaan: naakt zwemmen (zowel trippend als niet trippend). Wat was dat een heerlijk gevoel. Boom is magisch.

Heel leuk om jouw ervaring te lezen, erg herkenbaar ook, en brengt me meteen weer terug. De watertherapie klinkt heel intens trouwens. Heb je dit ook nog een soort van moeten verwerken naderhand?

Bedankt iigv voor het mooie report! 😍

Eik zei:
Als je nog leuke kleine festivals in of vlakbij Nederland ontdekt laat je het me dan even weten? Ik ben zelf ook wel op zoek naar een kleinschaliger meerdaags festival iets dichter bij huis...
Klik om te vergroten...
Ik ben ook nog zoekende hiernaar. Ozora is ook redelijk groot met een goede line-up en workshops, wordt vaak vergeleken met Boom, maar spreekt mij om een aantal redenen minder aan.

Heb goede verhalen gehoord over Evolution Festival en VooV Experience (beide in Duitsland). In België heb je Space Safari en in Zwitserland Shankra, maar wat ik heb gelezen ligt de focus daar meer op het partyen en minder op het spirituele. In Nederland heb je in juni nog Solstice Festival op Ruigoord, maar dit is echt kleinschalig en slechts één dag. En natuurlijk Psylân, maar ik vind het jammer dat de muziek daarvan niet outdoor is.

De wat meer vergelijkbare festivals liggen allemaal verder van huis: Portugal, Spanje, Griekenland etc.

Ik hoop dat Psy-Fi ooit nog terugkomt, maar ga er niet vanuit.


PS. Is het te laat om nog op jouw PB te reageren? Ik ben dat uiteindelijk helemaal vergeten 🤦🏻‍♀️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."