#1
Mijn bedoeling was inderdaad ook om wat vragen te stellen ter reflectie: waarom wil je dit precies uitproberen?Ik vraag me echt af of jij wel hoort wat enkele terecht bezorgde leden hierboven aan je schrijven en uitleggen.
Het lijkt alsof het volledig langs je heen gaat.
Jammer, want ze hebben het heel goed en duidelijk uitgelegd.
Verder no offence hoor, ik snap het. Wat psychonauterij is mij absoluut niet vreemd. Maar daardoor weet ik van mezelf ook dat ik vaak nieuwsgierigheid en uitzoekwerk als excuus gebruik(te) om een dieper gelegen onvrede te bedekken met drugs. Ook als je wetenschappelijk onderzoek doet is het belangrijk om te reflecteren op waarom je dat onderzoek op zo'n manier doet en of dat wel goed voor je is. Want anders zou het onethisch zijn, als je daarmee geen rekening houdtIk wou even een combinatie uitproberen, en kijken wat dat geeft. Later ga ik enkel 4-HO-MET gebruiken (zonder 6-APB) en kijken of ik verschillen merk tussen beide drugs. Want dan kan ik dit namelijk beter vergelijken, aangezien ik beide drugs in combinatie en apart heb uitgeprobeerd. Ik vind het namelijk ook belangrijk te weten welke drugs je kan/mag combineren en wat de mogelijke bijwerkingen zijn van deze combinatie. En of deze combinatie speciale effecten opwekt, of effecten versterkt en dergelijke.
Overigens is dat wel een verschil tussen dit forum en bijvoorbeeld Bluelight. Op Bluelight worden de gekste combinaties gepost en dan is de tendens een beetje van 'oh vet, weer wat geleerd! Doe nog maar zo'n experiment!' Hier hebben forumleden wat meer de neiging om te zeggen: okee, vet experiment enzo, maar weet je wel zeker dat het goed met je gaat want dit lijkt me niet zo goed voor het studieobject