Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook eens een experimentje gedaan. Ik voelde en ervaarde wel leuke maar speciale dingen (ik ben dan ook geen ervaren gebruiker, dit wereldje is nieuw voor mij). Eerst en vooral zat ik een beetje in mijn eigen hoofd. Ik had pas later door dat ik iets gedaan heb (bijvoorbeeld: op pc, of berichten sturen) dit mede doordat ik een beetje opgesloten zit in mijn hoofd. Het lijkt soms alsof ik droomde dat ik iets deed. Als ik mijn muziek uitzet, hoor ik zo stil precies nog de muziek (heel vreemd). Ik zag op toilet precies een spinnetje op de grond (ten minste dat dacht ik, omdat het leek alsof het bewoog) uiteindelijk was het maar één of ander vuiltje. Wat wel bijzonder is, is dat ik me veel beter kan focussen. Wel maar op één ding. In mijn geval op de pc. Ook een enorme energie boost, ik heb 2 nachten niet geslapen. Ik schrikte ook regelmatig van kleine heden. Vooral de kater zal ik nooit vergeten: die was heeeeel heftig. Vooral heeel misselijk, niet normaal. En zweten, zweten, zweten (mijn airco stond op en ik zat precies in de oven) Het duurde ook heel erg lang. Ik zat echt tot op het laatste moment in mijn eigen hoofd (zelfs nog tijdens de kater). Herkennen jullie bepaalde effecten? graag wat meer uitleg, aangezien ik beginnende gebruiker ben. Onder welke categorie valt ... effect enzo? Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, ik vond het alvast een spannende en leuke eerste ervaring (behalve de kater). 6-APB (benzofury) krijgt van mij alvast een mooie 8.5/10"
"Roze Olifant zei: Er werd hier wel echt (weliswaar per ongeluk) enorm ingebroken in het topic van TS. We waren hier als mods (te) laat bij nu, maar meelezende leden kunnen iemand er uiteraard ook in een vroeg stadium vriendelijk op wijzen een eigen topic te openen, met eventueel een suggestie voor het specifieke subforum. Zeker bij zo’n zwaarder onderwerp is dat voor alle partijen (TS, de - passieve - lezer en het forum zelf dat ‘cleaner’ blijft, en de vaak zich ervan onbewuste ‘topic-inbreker’ die hierdoor waarschijnlijk minder respons krijgt) beter. @marala, als je het fijner vindt kunnen we de volledig off-topic reacties verwijderen. Het is jouw topic, maar gaat nu grotendeels over iemand anders. Let me know als dit je voorkeur heeft. Klik om te vergroten... Beste, Ja, dat zou fijn zijn, het is anders niet zo overzichtelijk meer. Alvast bedankt,"
"Wat ik mij nog afvroeg: Ik heb de dag daarna opnieuw 6-APB gebruikt maar ik voelde niets meer van de leuke en speciale effecten. Hooguit een beetje een stimulerend effect meer niet. Hoe komt dit? ik denk dat dit misschien zou te maken hebben met het uitputten van de serotonine. Hoelang moet ik er minimum tussenlaten? Ik zou namelijk graag 4-FMA uitproberen, maar ik veronderstel dat dit ook niet zal werken aangezien dit ook werkt op de neurotransmitters namelijk serotonine. Ik zou dit graag zo snel mogelijk uitproberen, aangezien ik heel erg benieuwd ben. Iemand ervaring met hoeveel tijd ik er moet tussenlaten? Ik hoop niet te lang. Welke soorten zou ik nu kunnen uitproberen die wel effectief zouden zijn?"
"Boyman zei: Ik schrik van wat je schrijft! 100+100+100 voor een eerste keer is echt heel veel! Ik zou nooit een volle dosis bijnemen en zeker niet 2x. Ik snap wel dat je dan 2 nachten niet geslapen hebt... En de volgende dag opnieuw nemen... Lees je even goed in over de gevaren van misbruik van deze stofjes. 3 maanden minimaal wordt wel aangeraden. Dat geldt niet alleen voor 6-APB maar alle serotonineslurpers, dus niet om de week een ander goedje proberen. Het is voor mij wel duidelijk aan je gedrag dat het niet goed met je gaat. Waar komt je neiging om elke dag te gaan gebruiken vandaan? Klik om te vergroten... Beste, Ik zoek manieren om even weg te zijn van de wereld. Dagelijkse zorgen vergeten, etc. Maar verder geef ik hier liever geen details over. Maar ik raadpleeg steeds dit forum, omdat ik een beginnend gebruiker ben. Nu ik weeg imens veel (165 kilo) waardoor ik dacht dat 100mg niet voldoende zou zijn."
"MarcieMarc zei: Zeker, geduld... Maar het gaat niet zozeer om je sero level maar wel om de receptoren die het even te verduren hebben en hersteltijd nodig hebben. Klik om te vergroten... Heeft cannabis invloed op dit herstel? Kan cannabis ervoor zorgen dat mijn lichaam langer nodig heeft om te herstellen tegen de 6-APB?"
"Ik heb ook eens een experimentje gedaan. Ik voelde en ervaarde wel leuke maar speciale dingen (ik ben dan ook geen ervaren gebruiker, dit wereldje is nieuw voor mij). Eerst en vooral zat ik een beetje in mijn eigen hoofd. Ik heb pas later door dat ik iets gedaan heb (bijvoorbeeld: op pc, of berichten sturen) dit mede doordat ik een beetje opgesloten zit in mijn hoofd. Het lijkt soms alsof ik droomde dat ik iets deed. Als ik mijn muziek uitzet, hoor ik zo stil precies nog de muziek (heel vreemd). Ik zag op toilet precies een spinnetje op de grond (ten minste dat dacht ik, omdat het leek alsof het bewoog) uiteindelijk was het maar één of ander vuiltje. Wat wel bijzonder is, is dat ik me veel beter kan focussen. Wel maar op één ding. In mijn geval op de pc. Ook een enorme energie boost, ik heb 2 nachten niet geslapen. Ik schrikte ook regelmatig van kleine heden. Vooral de kater zal ik nooit vergeten: die was heeeeel heftig. Vooral heeel misselijk, niet normaal. En zweten, zweten, zweten (mijn airco stond op en ik zat precies in de oven) Het duurde ook heel erg lang. Ik zat echt tot op het laatste moment in mijn eigen hoofd (zelfs nog tijdens de kater). Herkennen jullie bepaalde effecten? graag wat meer uitleg, aangezien ik beginnende gebruiker ben. Onder welke categorie valt ... effect enzo? Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, ik vond het alvast een spannende en leuke eerste ervaring (behalve de kater). 6APB (benzofury) krijgt van mij alvast een mooie 8.5/10"
"Dag allen, Ik besef dat ik risico's neem, maar deze neem ik er graag bij. Ik waardeer jullie bezorgdheid en ik begrijp vanwaar dit komt. Maar ik respecteer zeker mijn eigen grenzen, en ik luister zoveel mogelijk naar mijn lichaam."
"Kan je 2F Ketamine tabletten tot poeder oplossen en koken in een glazen flesje (dose pacs)NAcI amp vloeistof?​"
"N3K0 zei: Waarom wil je alles injecteren? Klik om te vergroten... Omdat ik zon hoog tolerantie heb aan medicatie dat tabletten bij mij niet meer voldoende effect hebben"
"Hallo, Ik wil graag 100ml ketamine vloeistof maken om de dosering 50mg/ml te maken heb ik 100 ml water nodig en 5 gram ket hoe maak ik deze vloeistof het veiligste in een kookkom? Waar moet ik opletten? Bijvoorbeeld laag vuurtje, goed roeren, laten afkoelen, niet laten koken maar enkel laten oplossen? Graag advies hoe ik dit het veiligste kan doen? Vloeistof voor injectie wel te verstaan!"