Grappig dat je probeert vast te houden aan deze realiteit terwijl je hoge dosis neemt. Dat is.ook de enige reden dat je dit als bad trip ervaart. Gewoon overgeven en go with flow is veel fijner. ![:)]()
De visuals zijn nu heel goed waar te nemen. Ze lijken in zekere zin op de visuals die ik op 1P ook had, met een paar verschillen. Zo lijkt het of groen en blauw heel sterk de boventoon hebben, zelfs de roodbruine bakstenen van de schuur zijn groen geworden.
Ik vind ze persoonlijk ook niet heel mooi, ze zijn erg complex maar het ziet er allemaal nogal onsamenhangend uit.
hahahhaa ik ging toch echt wel stuk hierom. Maar oke leuk tripreport. Ik kan alleen niet echt een reden verzinnen waarom je trip opeens onaangenaam werd. Wellicht omdat je in jouw hoofd een andere werkingsmechanisme van psychedelica in je gedachte had dan dat deze drug was, waardoor je zeg maar buiten je verwachting (en dus comfortzone) ging wat dus onaangenaam werd ervaren.Ik heb een mooi verhaal in mijn hoofd klaar staan om C gerust te stellen en haar te vragen of ze met mij even naar L’s werk wil rijden zodat we tripkillers kunnen halen. Als ik mijn mond open is er dus die barrière. Er komt niet veel meer uit dan ‘Ik moet naar L, hij heeft pil. Pil stopt trippen, wil je halen?’
Same here... moet echt werken in plaats van op het forum rond te hangen...Ik heb op dit moment helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar wat een fantastisch report zeg!
Dat is interessant! Toevallig hebben we gisteren je ALD-52 report gelezen, dat klonkt mij een stuk uitnodigender dan de "kille" visuals van AL-LAD. Hoe zou je AL-LAD, 1P-LSD en ALD-52 rangschikken? We zijn nog op zoek naar de juiste stof voor een eerstvolgende tripDit is wel opmerkelijk. Ik heb maar 1 keer AL-LAD gedaan en ik ervoer precies hetzelfde. Blauw-groene tonen, zeer complexe visuals, maar er niet echt betekenis in kunnen vinden. Zelf miste ik de positieve vibe van LSD ook totaal bij AL-LAD. De stof liet me koud om het zo maar te zeggen. Dit droeg er denk ik ook sterk aan bij dat de visuals ook als koud/kil en onsamenhangend/betekenisloos werden ervaren.
1P-LSD en ALD-52 zijn gewoon LSD. Worden voor mij als hetzelfde ervaren. Het zijn dan ook pro-drugs voor LSD, wat betekent dat ze in je lichaam omgezet worden in LSD-25.Dat is interessant! Toevallig hebben we gisteren je ALD-52 report gelezen, dat klonkt mij een stuk uitnodigender dan de "kille" visuals van AL-LAD. Hoe zou je AL-LAD, 1P-LSD en ALD-52 rangschikken? We zijn nog op zoek naar de juiste stof voor een eerstvolgende trip![]()
Dankjewel, het schrijven over de ervaring heeft me erg geholpen met het verwerken! En je beschrijft het perfect, alsof je eigen belevenis sneller gaat dan de tijd. Ik was er aan het begin van de autorit van overtuigd dat ik minstens 7 uur onderweg zou zijn.Mooi eerste report. Ik herken de angst wel voor het feit dat alles qua tijdsbesef langer duurt. In een bad trip heb ik dan de angst dat, als tijd zo kan vervormen door "uit te rekken", wat als het plots zodanig uitrekt dat het oneindig duurt? Het duurt nooit oneindig, maar tijdens een trip daar zeker van zijn is niet altijd evident.
Heel fijn om te horen dat het report je bevalt, bedankt voor je mooie woorden! Ik vond het erg leuk om te schrijven ook.Ik heb op dit moment helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar wat een fantastisch report zeg! Je hebt een heel prettige schrijfstijl en het report vat de sfeer van een slechte trip zo goed samen dat je er helemaal in meegezogen wordt. Bepaalde stukken zijn heel erg herkenbaar (ik denk niet alleen voor mij). Die variërende afspeelsnelheid bijvoorbeeld, en eigenlijk gewoon heel veel uit je report. Bedankt voor het delen!
Zelf voel ik me ook net wat veiliger en prettiger bij samen trippen dan alleen, wel met iemand die je volledig vertrouwt, anders werkt het averechts.
Dankjewel! Ik stond er niet bij stil dat het effect van hoger doseren eerder exponentieel is dan lineair, dus ik heb er zeker van geleerd haha.Erg mooi geschreven report ja.
Te heftig dus... Een verdriedubbeling van je vorige dosering is dan ook nogal wat. Ik denk dat je er wel van geleerd hebt als ik je verhaal zo lees.
Verkeerd gaan op psychedelica is echt extreem naar en dat is nog zacht uitgedrukt... Het gaat ook altijd op dezelfde manier eigenlijk. Er is een element dat je niet aanstaat, daar ga je dan op focusen, op een gegeven moment zeg je tegen jezelf: dit wil ik niet, ik wil dat het stopt. En dan zit je erin.Met name het tijd-vertragende en veranderende effect kan dan echt met je gaan fucken.
Dit is wel opmerkelijk. Ik heb maar 1 keer AL-LAD gedaan en ik ervoer precies hetzelfde. Blauw-groene tonen, zeer complexe visuals, maar er niet echt betekenis in kunnen vinden. Zelf miste ik de positieve vibe van LSD ook totaal bij AL-LAD. De stof liet me koud om het zo maar te zeggen. Dit droeg er denk ik ook sterk aan bij dat de visuals ook als koud/kil en onsamenhangend/betekenisloos werden ervaren.
Jammer dat het zo'n nare trip werd voor je, maar wel een prachtig report aan overgehouden en een leerzame ervaring lijkt me!
Ik denk dat je wel gelijk hebt, ik had zwaar onderschat hoeveel effect het zou gaan hebben en had daarbij nooit eerder AL-LAD gebruikt. Ik had ook niet verwacht dat de bodyload zo intens zou zijn, dat was een onaangename verassing. De dosis was voor mij ook veel te hoog, ik heb twee ervaringen met (1P-)LSD van beide 100µg, allebei vrij milde trips. De eerste keer was een paar jaar terug, dat was zo mild dat we er halverwege nog een bakje truffels bij hebben genomen. Dus ik had sws geen goed beeld van waar lysergines toe in staat zijn. Maar van af en toe op je smoel gaan kun je een hoop lerenhahahhaa ik ging toch echt wel stuk hierom. Maar oke leuk tripreport. Ik kan alleen niet echt een reden verzinnen waarom je trip opeens onaangenaam werd. Wellicht omdat je in jouw hoofd een andere werkingsmechanisme van psychedelica in je gedachte had dan dat deze drug was, waardoor je zeg maar buiten je verwachting (en dus comfortzone) ging wat dus onaangenaam werd ervaren.
Hieruit concludeer ik ook dat AL-LAD best wel veel anders is dan 1P-LSD (aangezien je 1P al eerder had gedaan), ondanks dat AL-LAD en 1P beiden lysgergics zijn. Wel interessant hoe dat dan blijkbaar zo kan verschillen. Of was de dosis te hoog t.o.v. je voorgaande 1P ervaringen?
Ik had zelf ook eerder op alle reacties willen reageren als ik niet moest werken vandaag haha. Wat een lof, dankjewel!!Same here... moet echt werken in plaats van op het forum rond te hangen...
Maar echt een supermooi geschreven report met een hele fijne schrijfstijl! Ik kijk al uit naar eventuele volgende tripreports van je. Bedankt voor het delen en welkom op het forum @Manboy !
Dat is makkelijk gezegd maar niet altijd zo makkelijk gedaan in het moment zelf.Grappig dat je probeert vast te houden aan deze realiteit terwijl je hoge dosis neemt. Dat is.ook de enige reden dat je dit als bad trip ervaart. Gewoon overgeven en go with flow is veel fijner.![]()
Klopt. Met LSD en truffels vind ik dit zelf heel makkelijk maar met DMT heb ik meer moeite. Wellicht omdat zo snel gaat dat je jezelf amper kan voorbereiden op wat er komt.Dat is makkelijk gezegd maar niet altijd zo makkelijk gedaan in het moment zelf.
Het proberen vast te grijpen kan ook een diep automatisme zijn dat je niet zomaar even uitzet. Tenminste, zo kan het dan voelen.
Ik had het met changa andersom. Dat ging zo snel vergeleken met LSD en psilo, dat ik geen tijd had om me vast te grijpen en zo voorbij die angst schoot van geen houvast meer hebben.Klopt. Met LSD en truffels vind ik dit zelf heel makkelijk maar met DMT heb ik meer moeite. Wellicht omdat zo snel gaat dat je jezelf amper kan voorbereiden op wat er komt.
Normaal gesproken kan ik mezelf ook moeiteloos mee laten voeren door de trip, deze keer kreeg ik het echter niet voor elkaar. Het feit dat ik in mijn hoofd broodje nuchter was plus een best zware/gespannen bodyload kreeg waar ik niet op rekende zorgde dat ik vanzelf ging tegenstribbelen. Maar goed, de volgende keer dat ik iets ga nemen en ik heb de gedachte 'hmm, ik doe eens gek' ga ik mezelf wel twee keer achter mijn oren krabben :')Grappig dat je probeert vast te houden aan deze realiteit terwijl je hoge dosis neemt. Dat is.ook de enige reden dat je dit als bad trip ervaart. Gewoon overgeven en go with flow is veel fijner.![]()
aaah ja kijk daar komt de aap uit de mouw. 100µg is echt niks inderdaad. Ik wist nog dat mijn tweede LSD trip ooit ook 100µg was, wat ik een week na mijn eerste LSD trip deed, wat 150µg was. En echt 100µg voelde als hoogstens 1/3e de sterkte van 150 ipv 2/3e. Ookal was het pas de tweede keer vond ik het oprecht ''saai''. Maar misschien was de dosis kleiner dan 100, dat kan altijd. Het was 1 zegel vergeleken met 1,5 iig.Ik denk dat je wel gelijk hebt, ik had zwaar onderschat hoeveel effect het zou gaan hebben en had daarbij nooit eerder AL-LAD gebruikt. Ik had ook niet verwacht dat de bodyload zo intens zou zijn, dat was een onaangename verassing. De dosis was voor mij ook veel te hoog, ik heb twee ervaringen met (1P-)LSD van beide 100µg, allebei vrij milde trips. De eerste keer was een paar jaar terug, dat was zo mild dat we er halverwege nog een bakje truffels bij hebben genomen. Dus ik had sws geen goed beeld van waar lysergines toe in staat zijn. Maar van af en toe op je smoel gaan kun je een hoop leren![]()
Zo dan, dat klinkt behoorlijk heftig! Goed dat je er toch doorheen bent gekomen, je was beter voorbereid dan ik zo te horen. Ik ben ook heel blij dat het mijn verlangen om te trippen niet verminderd heeft, ik kijk nu zelfs extra uit naar de volgende keer. Hoewel een paar weken pauze geen overbodige luxe is na zo'n ingrijpende ervaring... En wat je zegt, dit soort middeltjes zal ik van mijn leven niet meer onderschatten!Mooi geschreven. Ik heb gister precies hetzelfde meegemaakt met 1cp-lsd. De dosis was 300ug en had al maanen niet getript. Mijn laatste trip was op 400ug 1p-lsd en verliep prima. Gelukkig heb ik seroquel in huis en heb mezelf ko geslikt. Ik werd 4 uur later wakker en tripte nog steeds keihard, maar ik voelde mezelf niet meer psychotisch,ik kon ervan genieten. Ik heb in totaal wel 12 uur getript. Heftig. Ik zag dubbel en had nare auditorische hallucinaties. Ik werd letterlijk krankzinnig. Ik ga zeker wel weer trippen over een paar maanden, het heeft mij niet zo afgeschrikt dat ik niet meer wil trippen, ik heb weer wat geleerd. Onderschat psychedelica nooit.
Groet
Tolerance is a bitch. Je wacht beter minstens 2 weken.aaah ja kijk daar komt de aap uit de mouw. 100µg is echt niks inderdaad. Ik wist nog dat mijn tweede LSD trip ooit ook 100µg was, wat ik een week na mijn eerste LSD trip deed, wat 150µg was. En echt 100µg voelde als hoogstens 1/3e de sterkte van 150 ipv 2/3e. Ookal was het pas de tweede keer vond ik het oprecht ''saai''. Maar misschien was de dosis kleiner dan 100, dat kan altijd. Het was 1 zegel vergeleken met 1,5 iig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."