Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

Hallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn 4ho-met pilletjes zagen er anders uit. Donkerpaars met breuklijn.
D
Dirkdirk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Op 18 februari 2020 heb ik heel erg gehallucineerd op een onbekende stof die was verkocht als Clonazolam die ik had gekocht op internet. Ik was eigenlijk van plan er geen tripreport van te maken maar ik merk dat het me tot op de dag van vandaag me nog steeds bijstaat als de dag van gisteren. Wat er in godsnaam is gebeurd weet ik niet.

Er zijn ook berichten terug te lezen in het topic Ketamine en Alcohol GABA Tolerantie. Dit topic had ik ervoor geplaatst om te vragen wat de relatie was tussen alcohol en ketamine en hun kruislingse tolerantie op elkaar. Ik weet nog hoe lang ik erover gedaan had om alles te typen omdat letters constant aan het bewegen en het draaien waren. Er staan ook een hoop spelfouten in.

Dit is gepost op 18 februari 2020 om 00:24.
Spoiler
Maar er is iets verschrikkelijk gebeurd, werkelijk een van de naarste ervaringen ooit. Ik heb namelijk vanavond om een uur of, wat zal het zijn 7 twee tabletten clonazelam geniomen van een internetvendor waar ik normaal altijd goede ervaringen bij heb. Maar heb voelde niet goe.d. Want na half uur voel ik me heel gestimuleerd en begon ik heel erg te hallucineren. En ik heb nooit echt gehallucineerd. Ik had geen idee wat ik kon verrwachten. Het was zo plotseling en ineens bewoog alles op mjn beeldschern en begon het te allemaal te draaien. En ik weet dat ik alleen was die avond dus ik rraakte al volledig in paniek. Vooral ook toen niet lukte om een goede ervaren vriend te appen omdat letterlijk alle letter in elkar morphte. Ik moest echt met de wimpers over op elkaar tegen het beeldscherm duwen om hem te Dan typte ik "hallo help" en dan las ik terug"\\\\|\\\\| ||| |||||\\| ofzoiets. om te smeken mij over de piek te helpen. Want in het begin dacht ik er nog wel tegen te kunneb. Maar op een gegeven oment was ik zo gestimuleerd vsn al het bewegende en was het zo heftig. Als ik typte vlogen de letter letterlijk van het scherm af. Hij heeft mij enigiszins gekalmeerd en nu zit ik hier. Keihard gestimuleerd te kijken naar bewegende lijntjes op het scherm.

Het was in principe niet een hele heftige trip, weinig kleuren maar veel beweeingen en veel drie dimensionale dingen die uit mjin beeldscherm kwamenaar vooral om hij zo plotseling en onverwachts kwam. En eigenlijk trip ik nog steeds wat ik zie onderin de taakballk robotmannetjes danse en nlinksboven popt dirkjan nog steeds drie dimensionaal uit zijn lijst. Eigenlijk beweegt alles nog wel een beetje En godver wat is lezen moeilijk als er zoveel beweegt.

Hoe kan er in godsnaam zo'n fout zijn gemaakt? Dit is toch gewoon het werk van een klungelige chemicus? (pardon mijn spelfouten, ik ben nog niet helemaal nuchter) Ik denk ik dat ik een paar uur moet wachten voordat ik helemaall uitgehalucineerd ben. Zal bier me in slaap helpen? Of zal ik aar ook een paar uur mee wachten?

Dit is letterlijk een vnn mijn naarste ervringen ooit. Niet de trip zelf, die viel uiteindelijk best mee, maar het feit dat ik niet precies wist wat ik genomen had, alleen was en onvoorbereid was het allerechtste.

De trip

Het was 18 februari 2020. Bij diezelfde vendor heb ik hele goede ervaringen opgedaan met Clonazolam 0,5 mg pellets. Die dag was ik me van geen kwaad bewust. Ik nam er om een uur 7 twee van (mijn laatste uit het zakje) en ging op mijn computer aan het werk voor school. Ik had de volgende dag bij mijn moeder afgesproken en wou rond een uur of 9 gaan slapen. De Clonazolam zou dan goed ingeslagen moeten zijn en ik zou geen moeite moeten hebben met inslapen.

Maar er gebeurde iets vreemds. Zeker een uur na inname voelde ik me niet moe. Ik voelde me niet duizelig of suf maar eerder gestimuleerd. In het begin dacht ik dat er niets aan de hand was en ik gewoon meer tijd nodig had maar ik voelde me steeds vreemder en vreemder. Het begon met een heel ongemakkelijk ietwat misselijk en duizelig gevoel. Ik dacht misschien heb ik iets verkeerds gegeten en gaat het zo over.

Na ongeveer ander half uur viel het me op dat dingen aan het bewegen waren. Letters waren aan het kronkelen. Icoontjes op mijn taakbalk zagen er plotseling heel raar uit. Het was alsof ze driedimensionaal uit het scherm kwamen op mij af en weer terug gingen in ritmische bewegingen. Ook zag ik wazig en kon ik bijna niet meer lezen. Mijn hartslag was gestegen en ik begon te zweten.

Mijn eerste reactie was TOTALE paniek. Er schoot me dat artikel over die misgelabelde batch Bromo-DragonFLY waar perongeluk een sticker met 2-CB-FLY op was gekomen (met een totaal andere dosering). De kans dat dit gebeurt is zo miniscuul, maar wat als ik zojuist een krachtig tripmiddel heb genomen dat per ongeluk in het zakje terecht is gekomen?

Mijn eerste reactie was om te proberen iemand te appen die mij deze vendor had aangeraden maar dit ging heel moeilijk. Uiteindelijk heb ik iets getypt als "Help, ben gaan trippen van Clona die ik via CENSUUR heb gekocht, wat moet ik doen?" Uiteindelijk adviseerde hij me om de huisartsenpost te bellen maar hier had ik totaal geen zin in. Ik zag mezelf al lopen, trippend, wat zou ik voor lul staan.

De hallucinaties waren steeds aan het toenemen maar ze voelde heel ongemakkelijk. Ik had me op het moment ook helemaal niet op voorbereid en dan zijn hallucinaties echt iets waar je gewoon totaal geen zin in hebt. Ik zag echt alles bewegen, aan een stuk door. Of het nou foto's waren of boeken, of iets op tv, alles was steeds aan het bewegen. Letters waren steeds aan het veranderen. Woorden veranderde in compleet andere woorden en weer terug. Waar ik ook keek gebeurde iets en ik werd en op een gegeven moment zo gek van dat ik echt heb overwogen toch de huisartsenpost te bellen maar dit heb ik niet gedaan.

Pas om 02:00 uur 's nachts begonnen de hallucinaties af te nemen en voelde ik me een beetje normaler worden. Uiteindelijk de volgende dag wakker geworden met een compleet futloos en uitgeblust gevoel. Wat er uiteindelijk in de pillen zat weet ik nog steeds niet. Uiteindelijk heb ik er niet echt iets aan overgehouden maar het is wel iets wat me tot de dag van vandaag is bijgebleven.

Heeft iemand zoiets meegemaakt? Dat je totaal een ander effect krijgt van een bestelde drug? Het lijkt me niet dat het vaak gebeurd maar iedereen kan fouten maken in een lab lijkt me.

Dank voor het lezen. Moest dit toch even kwijt.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus een zak vol met pillen en pas na de laatste twee pillen uit het zakje begon je te trippen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Op 18 februari 2020 heb ik heel erg gehallucineerd op een onbekende stof die was verkocht als Clonazolam die ik had gekocht op internet. Ik was eigenlijk van plan er geen tripreport van te maken maar ik merk dat het me tot op de dag van vandaag me nog steeds bijstaat als de dag van gisteren. Wat er in godsnaam is gebeurd weet ik niet.

Er zijn ook berichten terug te lezen in het topic Ketamine en Alcohol GABA Tolerantie. Dit topic had ik ervoor geplaatst om te vragen wat de relatie was tussen alcohol en ketamine en hun kruislingse tolerantie op elkaar. Ik weet nog hoe lang ik erover gedaan had om alles te typen omdat letters constant aan het bewegen en het draaien waren. Er staan ook een hoop spelfouten in.

Dit is gepost op 18 februari 2020 om 00:24.
Spoiler
Maar er is iets verschrikkelijk gebeurd, werkelijk een van de naarste ervaringen ooit. Ik heb namelijk vanavond om een uur of, wat zal het zijn 7 twee tabletten clonazelam geniomen van een internetvendor waar ik normaal altijd goede ervaringen bij heb. Maar heb voelde niet goe.d. Want na half uur voel ik me heel gestimuleerd en begon ik heel erg te hallucineren. En ik heb nooit echt gehallucineerd. Ik had geen idee wat ik kon verrwachten. Het was zo plotseling en ineens bewoog alles op mjn beeldschern en begon het te allemaal te draaien. En ik weet dat ik alleen was die avond dus ik rraakte al volledig in paniek. Vooral ook toen niet lukte om een goede ervaren vriend te appen omdat letterlijk alle letter in elkar morphte. Ik moest echt met de wimpers over op elkaar tegen het beeldscherm duwen om hem te Dan typte ik "hallo help" en dan las ik terug"\\\\|\\\\| ||| |||||\\| ofzoiets. om te smeken mij over de piek te helpen. Want in het begin dacht ik er nog wel tegen te kunneb. Maar op een gegeven oment was ik zo gestimuleerd vsn al het bewegende en was het zo heftig. Als ik typte vlogen de letter letterlijk van het scherm af. Hij heeft mij enigiszins gekalmeerd en nu zit ik hier. Keihard gestimuleerd te kijken naar bewegende lijntjes op het scherm.

Het was in principe niet een hele heftige trip, weinig kleuren maar veel beweeingen en veel drie dimensionale dingen die uit mjin beeldscherm kwamenaar vooral om hij zo plotseling en onverwachts kwam. En eigenlijk trip ik nog steeds wat ik zie onderin de taakballk robotmannetjes danse en nlinksboven popt dirkjan nog steeds drie dimensionaal uit zijn lijst. Eigenlijk beweegt alles nog wel een beetje En godver wat is lezen moeilijk als er zoveel beweegt.

Hoe kan er in godsnaam zo'n fout zijn gemaakt? Dit is toch gewoon het werk van een klungelige chemicus? (pardon mijn spelfouten, ik ben nog niet helemaal nuchter) Ik denk ik dat ik een paar uur moet wachten voordat ik helemaall uitgehalucineerd ben. Zal bier me in slaap helpen? Of zal ik aar ook een paar uur mee wachten?

Dit is letterlijk een vnn mijn naarste ervringen ooit. Niet de trip zelf, die viel uiteindelijk best mee, maar het feit dat ik niet precies wist wat ik genomen had, alleen was en onvoorbereid was het allerechtste.

De trip

Het was 18 februari 2020. Bij diezelfde vendor heb ik hele goede ervaringen opgedaan met Clonazolam 0,5 mg pellets. Die dag was ik me van geen kwaad bewust. Ik nam er om een uur 7 twee van (mijn laatste uit het zakje) en ging op mijn computer aan het werk voor school. Ik had de volgende dag bij mijn moeder afgesproken en wou rond een uur of 9 gaan slapen. De Clonazolam zou dan goed ingeslagen moeten zijn en ik zou geen moeite moeten hebben met inslapen.

Maar er gebeurde iets vreemds. Zeker een uur na inname voelde ik me niet moe. Ik voelde me niet duizelig of suf maar eerder gestimuleerd. In het begin dacht ik dat er niets aan de hand was en ik gewoon meer tijd nodig had maar ik voelde me steeds vreemder en vreemder. Het begon met een heel ongemakkelijk ietwat misselijk en duizelig gevoel. Ik dacht misschien heb ik iets verkeerds gegeten en gaat het zo over.

Na ongeveer ander half uur viel het me op dat dingen aan het bewegen waren. Letters waren aan het kronkelen. Icoontjes op mijn taakbalk zagen er plotseling heel raar uit. Het was alsof ze driedimensionaal uit het scherm kwamen op mij af en weer terug gingen in ritmische bewegingen. Ook zag ik wazig en kon ik bijna niet meer lezen. Mijn hartslag was gestegen en ik begon te zweten.

Mijn eerste reactie was TOTALE paniek. Er schoot me dat artikel over die misgelabelde batch Bromo-DragonFLY waar perongeluk een sticker met 2-CB-FLY op was gekomen (met een totaal andere dosering). De kans dat dit gebeurt is zo miniscuul, maar wat als ik zojuist een krachtig tripmiddel heb genomen dat per ongeluk in het zakje terecht is gekomen?

Mijn eerste reactie was om te proberen iemand te appen die mij deze vendor had aangeraden maar dit ging heel moeilijk. Uiteindelijk heb ik iets getypt als "Help, ben gaan trippen van Clona die ik via CENSUUR heb gekocht, wat moet ik doen?" Uiteindelijk adviseerde hij me om de huisartsenpost te bellen maar hier had ik totaal geen zin in. Ik zag mezelf al lopen, trippend, wat zou ik voor lul staan.

De hallucinaties waren steeds aan het toenemen maar ze voelde heel ongemakkelijk. Ik had me op het moment ook helemaal niet op voorbereid en dan zijn hallucinaties echt iets waar je gewoon totaal geen zin in hebt. Ik zag echt alles bewegen, aan een stuk door. Of het nou foto's waren of boeken, of iets op tv, alles was steeds aan het bewegen. Letters waren steeds aan het veranderen. Woorden veranderde in compleet andere woorden en weer terug. Waar ik ook keek gebeurde iets en ik werd en op een gegeven moment zo gek van dat ik echt heb overwogen toch de huisartsenpost te bellen maar dit heb ik niet gedaan.

Pas om 02:00 uur 's nachts begonnen de hallucinaties af te nemen en voelde ik me een beetje normaler worden. Uiteindelijk de volgende dag wakker geworden met een compleet futloos en uitgeblust gevoel. Wat er uiteindelijk in de pillen zat weet ik nog steeds niet. Uiteindelijk heb ik er niet echt iets aan overgehouden maar het is wel iets wat me tot de dag van vandaag is bijgebleven.

Heeft iemand zoiets meegemaakt? Dat je totaal een ander effect krijgt van een bestelde drug? Het lijkt me niet dat het vaak gebeurd maar iedereen kan fouten maken in een lab lijkt me.

Dank voor het lezen. Moest dit toch even kwijt.
Klik om te vergroten...
Welke kleur hadden de pillen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Dus een zak vol met pillen en pas na de laatste twee pillen uit het zakje begon je te trippen?
Klik om te vergroten...

Ja exact. 25 stuks, allemaal stuk voor stuk goed op gegaan behalve op de laatste twee. Ze zagen er ook hetzelfde uit, hoewel ik nu natuurlijk niet meer kan zien of dat echt zo was.
Kan het niet zo zijn, en misschien zeg ik iets raar want ik heb hier geen verstand van, dat de pillen een soort van psychose of iets dergelijks hebben getriggerd?

Rivalrie zei:
Welke kleur hadden de pillen?
Klik om te vergroten...
Lichtblauw, zonder breuklijn. Ongeveer zoals op deze foto (gegoogeled)
download.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het klinkt een beetje als 2cb fly... Maarja dat is maar gokken....
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je rond 19:00 het psychedelica in neemt en rond 2:00 langzaam aan weer een beetje kunt slapen is het een kort werkend psychedelica geweest waarvan er niet zo heel veel zijn op de RC markt. Ik gok 25mg 4-HO-MET, iets in die richting.
Dirkjan zei:
Het lijkt me niet dat het vaak gebeurd maar iedereen kan fouten maken in een lab lijkt me.
Klik om te vergroten...
Het is in het verleden wel eens eerder gebeurd maar nieuws van zulk soort mix ups gaat vaak extreem snel rond op het internet, op zo'n moment kun je als RC vendor haast al wel zo'n beetje inpakken.
Dirkjan zei:
dat de pillen een soort van psychose of iets dergelijks hebben getriggerd?
Klik om te vergroten...
Hangt van je definitie / criteria van psychose af, een verwarde staat van zijn kan veel wezen. Wat denk jij dat een psychose is?

Na dissociatieven misbruik dacht ik op een gegeven moment lekker cliché een profeet te wezen en zou je kunnen stellen dat ik flink in de war was. Ik heb ook eens een epileptische aanval ervaren tijdens downer ontwenning. De psychose na downer ontwenning / epileptische aanval voelde veel meer als daadwerkelijke hersenschade waar ik de periode tijdens dissociatieven misbruik eerder als manische episode zou omschrijven. Dat waren eerder oververmoeide hersens dan dat er kortsluiting had plaatsgevonden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Brrr lijkt me doodeng! Kan inderdaad voorkomen dat iemand in zo'n lab zich vergist!
Heb je wel tripervaring? Lijkt me idd dat je daar zo onverwacht geen zin in hebt! Had je geen andere benzo in huis om de trip de stoppen?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeetje, dat lijkt me echt verschrikkelijk eng. Geen idee wat je overkomt natuurlijk. Voor hetzelfde geld is het niet eens zomaar een andere drug, maar heb je misschien ook wel een mogelijk gevaarlijk hoge dosis ervan genomen. Ik denk echt dat ik panisch zou worden.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
Ik gok 25mg 4-HO-MET, iets in die richting.
Klik om te vergroten...
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Kan het niet zo zijn, en misschien zeg ik iets raar want ik heb hier geen verstand van, dat de pillen een soort van psychose of iets dergelijks hebben getriggerd?
Klik om te vergroten...
Jmths zei:
Hangt van je definitie / criteria van psychose af, een verwarde staat van zijn kan veel wezen. Wat denk jij dat een psychose is?
Klik om te vergroten...
Wat ik tot zover heb begrepen is dat een psychose betekent dat een persoon voor een bepaalde tijd het contact met de werkelijkheid (gedeeltelijk) kwijt is. Ik heb wel eens gehoord over drugspsychoses of de welbekende Delirium Tremens tijdens ontwenning na plotselinge cold turkey maar ik weet er eigenlijk te weinig vanaf om hier goed over te kunnen oordelen.

Ik vind een andere stof aannemelijker dan een psychose of delier denk ik, maar ik weet niet hoe groot de kans is dat een kleine fout in het productieproces een compleet ander effect kan hebben op een stof. Als je één kleine verbinding verandert of verkeerd uitvoert aan een benzo molecuul dab veranderd het toch niet zomaar in een totaal tegengestelde stof met een totaal andere uitwerking?

Salvia zei:
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
Klik om te vergroten...
Echt waar? Het kan ook zo zijn dat er iets tijdens het verpakkingsproces verkeerd is gelopen. Een pilletje die weggerold is en voor een ander pilletje is aangenomen. Ontzettend onverantwoord gedrag maar het zou een hoop verklaren.

Natozlato zei:
Brrr lijkt me doodeng! Kan inderdaad voorkomen dat iemand in zo'n lab zich vergist! Heb je wel tripervaring? Lijkt me idd dat je daar zo onverwacht geen zin in hebt! Had je geen andere benzo in huis om de trip de stoppen?
Klik om te vergroten...

Nee, het waren de twee laatste pillen uit een zak van 25 stuks en voor de rest had ik niks in huis. Ja ik heb gelukkig wel tripervaring dus daar ben ik wel blij mee. Als dit mijn eerste ervaring met hallucineren zou zijn zou ik denk ik veel meer moeite hebben met de hele situatie.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Salvia zei:
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
Klik om te vergroten...
Ja zou ook kunnen idd.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Echt waar? Het kan ook zo zijn dat er iets tijdens het verpakkingsproces verkeerd is gelopen. Een pilletje die weggerold is en voor een ander pilletje is aangenomen. Ontzettend onverantwoord gedrag maar het zou een hoop verklaren.
Klik om te vergroten...
Kans is natuurlijk klein dat het gebeurt, maar ja, de kans is er... Zat even te googelen op hoe 2C-B-FLY eruit ziet en de enige resultaten die ik ermee krijg zijn gele en groene pilletjes. Qua vorm lijken ze wel op clonazolam, maar qua kleur ligt het sowieso dichter bij 4-HO-MET, al zijn die misschien net wat paarsiger, bij nader inzien.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Salvia zei:
Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
Klik om te vergroten...

Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.

Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)

Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.

Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.

Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)

Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.

Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.
Klik om te vergroten...
Klinkt steeds meer als 4-HO-MET, in mijn ervaring. Dat was ook vooral gewoon kleurtjes zien en verder nog best wel aardig helder zijn (in de zin van dat je niet echt die verwonderlijking hebt dan, kan me voorstellen dat de paniek die je had nou niet bepaald voor een clear headspace zorgde). Had je nog iets van een body high of zo? Ik had dat namelijk zelf amper.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Als je één kleine verbinding verandert of verkeerd uitvoert aan een benzo molecuul dab veranderd het toch niet zomaar in een totaal tegengestelde stof met een totaal andere uitwerking?
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad niet hoe het werkt, was leuk geweest als het zo makkelijk werkte. Je kunt er wel vanuit gaan dat er tijdens verpakken verwarring is ontstaan door het identiek uiterlijk van het benzodiazepine tablet en het psychedelica tablet.

Als ik denk aan een setting waarin een frequent benzo gebruiker bij zijn laatste benzo pilletje onverwacht een psychedelica binnen krijgt moet ik haast een beetje lachen, dat is wellicht de meest beroerde setting die ik kan bedenken. :')
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit klikt mij een beetje bekend in de ogen maar met 2 andere middelen.
Als ik XTC nam en dan Lormetazepam begon ik altijd te trippen. De pellets van Clonazolam 0.5 mg zijn inderdaad blauw maar een wat anderkleur van blauw, de grootte ervan is normaal kleiner. Nu ik ga niet verder speculeren maar het kan best zijn dat je iets anders kreeg in mijn ogen.

Wat je zegt over de ontwenning dat men een delirium krijgt is ook waar. Heb ik zelf meeegemaakt en je bent iemand anders dat wijst gewoon erop dat je zwaar verslaafd was en geen enkel middel kan helpen. Je kan erin blijven maar je moet het een dag geven en dan ben je weer jezelf. Als je een je cold turkey doet gaan alle middelen ook uit je lichaam waardoor je maar 1x maal flink ontwend maar je gaat wel naar de hel een terug. Sommige middelen kan je wel wat rustig maken maar dit helpt niet zoveel.

Ik denk dat @Jmths hier wel bevesting kan geven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laboratoriumrat zei:
Ik kreeg MXiPr ipv 6-APB. Was de eerste keer dat ik 6-APB zou proberen dus wist niet wat ik moest verwachten, maar wist al dat er iets mis mee was. Het effect was totaal niet wat mensen omschrijven, en degene waar ik het mee deed had precies hetzelfde. Kwam er maanden later pas achter wat het wel was, nadat de vendor via de mail zijn excuses aanbood aan iedereen de verkeerde stof had ontvangen.
Klik om te vergroten...
Lemmy zei:
De verkeerde stof ontvangen???

Gast, je kon er in gebleven zijn!
Klik om te vergroten...
Volgens mij had ik een tripreport daarover gelezen.

www.changingperspective.info

Tussen hemel en hel door verkeerde levering van research chemicals - Changing Perspective

Na een aantal experimenten met NPS besloot ik 6-APB te gaan gebruiken. Maar ik kreeg van de vendor een totaal andere stof geleverd.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Dit is een totaal andere drug als 6-apb, qua dosering en effect. Wat een verschrikkelijk nare vergissing, dat kan niet goedgepraat worden.


Dit is MXiPr

Bekijk bijlage 48960
Bekijk bijlage 48961
Klik om te vergroten...
Ook opmerkelijk aan mxipr is dat bij hoge dosissen het seizure plafond flink daalt. Het is ook gevaarlijk om het met andere middelen te combineren.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."