Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

Hallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
De 0,5mg Clonazolam pellets die ik ben tegen gekomen waren altijd geel, verschillende formaten, kleurintensiteit en sommige harder gedrukt dan anderen, niet altijd een breeklijn, etc.


Mja, de clichés van benzos hé. Als er al een zak Clonazolam weg gewerkt is kan ik mij er wel iets bij voorstellen. Op de piek was het in staat een pc te gebruiken, te bellen, etc. En wat er omschreven werd klinkt wel als een typisch psychedelica. Ik kan alleen maar gissen maar meestal sinds psychedelica pellets gedoseerd voor een gemiddeld tripje. Nu zullen sommigen denken 'gemiddeld tripje' maar als je al benzodiazepine ontwenning ervaart en een tripje komt je rauw op je dak gevallen denk ik dat de paniek bij de meesten wel flink zou toeslaan wat natuurlijk ook weer versterkt wordt door het psychedelica. Daar vanuit gaande zou er een pellet psychedelica tussen kunnen zitten. Maar het blijft speculatie natuurlijk.

Dat het psychedelica als zeer onprettig werd ervaren hoeft natuurlijk niet zoveel met het psychedelica zelf te maken te hebben.
Klik om te vergroten...
Tja wie weet wat allemaal in on pillen tegenwoordig, ons eigen proefdieren dan maar é. Oh hoe ze ook zeggen. Ik denk sws moet je al niet onnodig aan dingen waar je geen zaken hebt. Psychedelica zal eigenlijk niet veel invloed geven want op dat moment kan je al iemands anders zijn, beetje de harde realiteit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
Dat het psychedelica als zeer onprettig werd ervaren hoeft natuurlijk niet zoveel met het psychedelica zelf te maken te hebben
Klik om te vergroten...

Exact. Ik wil ook absoluut geen drug zwartmaken, wat het uiteindelijk ook geweest is. Ik denk dat mensen 4-HO-MET best zouden kunnen waarderen, maar net als met lsd, dat vind ik fantastisch, maar als iemand ongevraagd een blotter in mijn cola zou gooien zou ik gegarandeerd een negatieve ervaring hebben.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Ik gok 25mg 4-HO-MET, iets in die richting.
Klik om te vergroten...
Misschien 2C-C, zou ook kunnen.

Heftig verhaal wel.. misschien toch maar geen pellets kopen maar poeder en volumetrisch doseren met allergie testen?..
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
[modbericht] Willen jullie vanaf nu opletten niet te gaan speculeren over welke stof dit volgens jullie wel of niet geweest kan zijn? Dat is toch niet echt te zeggen, en in strijd met de forumregels. Thanks!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Valt dit al onder speculeren? Ook wanneer de stof al op is en er geen mogelijkheid is om dit te achterhalen? Strenger dan ik had verwacht, maar ik snap het wel. Het is moeilijk om de grijze gebieden te tolereren. Moet dit topic naar de afvalbak dan zou ik daar in principe vrede mee hebben.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn 4ho-met pilletjes zagen er anders uit. Donkerpaars met breuklijn.
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ik heb ook wel eens een foto gezien, gemaakt door een xtc-pillen verzamelaar, van tien keer 'dezelfde' pil. Pas als hij de pillen naast elkaar legt gaat je opvallen dat die pillen een andere tint wit hebben. Maar als je één pil ziet dan is die gewoon wit.

Moraal van het verhaal: dat is dus waarom het lastig is om online te checken of het dezelfde pil is :wink:

Helaas heb ik die foto niet opgeslagen dus ik kan er alleen over vertellen.
Klik om te vergroten...
Deze? https://drugsforum.nl/threads/post-je-pillen-pics.68645/post-1941704
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr. Jummy zei:
Deze? https://drugsforum.nl/threads/post-je-pillen-pics.68645/post-1941704
Klik om te vergroten...
Waar is het misgegaan als je xtc pillen verzameld? Ik kan je met één voorbeeld aantonen dat we eigenlijk niet meer te redden zijn.

Iemand heeft deze pillen zo neergelegd dat de foto er fotogeniek uitkwam. Daar heeft iemand energie in gestoken.

Dan is het licht in je brein toch gedoofd? 🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr. Jummy zei:
Deze? https://drugsforum.nl/threads/post-je-pillen-pics.68645/post-1941704
Klik om te vergroten...
Dit is ook wel een leuke foto, waar je inderdaad verschillende versies van dezelfde pillen ziet. Maar nee, het waren ruitvormige doodshoofd pillen, en dan net genoeg om het kleurverloop ertussen te zien.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."