Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

Hallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

48 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Brrr lijkt me doodeng! Kan inderdaad voorkomen dat iemand in zo'n lab zich vergist!
Heb je wel tripervaring? Lijkt me idd dat je daar zo onverwacht geen zin in hebt! Had je geen andere benzo in huis om de trip de stoppen?
Z

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Zweevteev
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeetje, dat lijkt me echt verschrikkelijk eng. Geen idee wat je overkomt natuurlijk. Voor hetzelfde geld is het niet eens zomaar een andere drug, maar heb je misschien ook wel een mogelijk gevaarlijk hoge dosis ervan genomen. Ik denk echt dat ik panisch zou worden.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Ik gok 25mg 4-HO-MET, iets in die richting.
Klik om te vergroten...
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Kan het niet zo zijn, en misschien zeg ik iets raar want ik heb hier geen verstand van, dat de pillen een soort van psychose of iets dergelijks hebben getriggerd?
Klik om te vergroten...
Jmths zei:
Hangt van je definitie / criteria van psychose af, een verwarde staat van zijn kan veel wezen. Wat denk jij dat een psychose is?
Klik om te vergroten...
Wat ik tot zover heb begrepen is dat een psychose betekent dat een persoon voor een bepaalde tijd het contact met de werkelijkheid (gedeeltelijk) kwijt is. Ik heb wel eens gehoord over drugspsychoses of de welbekende Delirium Tremens tijdens ontwenning na plotselinge cold turkey maar ik weet er eigenlijk te weinig vanaf om hier goed over te kunnen oordelen.

Ik vind een andere stof aannemelijker dan een psychose of delier denk ik, maar ik weet niet hoe groot de kans is dat een kleine fout in het productieproces een compleet ander effect kan hebben op een stof. Als je één kleine verbinding verandert of verkeerd uitvoert aan een benzo molecuul dab veranderd het toch niet zomaar in een totaal tegengestelde stof met een totaal andere uitwerking?

Salvia zei:
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
Klik om te vergroten...
Echt waar? Het kan ook zo zijn dat er iets tijdens het verpakkingsproces verkeerd is gelopen. Een pilletje die weggerold is en voor een ander pilletje is aangenomen. Ontzettend onverantwoord gedrag maar het zou een hoop verklaren.

Natozlato zei:
Brrr lijkt me doodeng! Kan inderdaad voorkomen dat iemand in zo'n lab zich vergist! Heb je wel tripervaring? Lijkt me idd dat je daar zo onverwacht geen zin in hebt! Had je geen andere benzo in huis om de trip de stoppen?
Klik om te vergroten...

Nee, het waren de twee laatste pillen uit een zak van 25 stuks en voor de rest had ik niks in huis. Ja ik heb gelukkig wel tripervaring dus daar ben ik wel blij mee. Als dit mijn eerste ervaring met hallucineren zou zijn zou ik denk ik veel meer moeite hebben met de hele situatie.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia zei:
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
Klik om te vergroten...
Ja zou ook kunnen idd.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Echt waar? Het kan ook zo zijn dat er iets tijdens het verpakkingsproces verkeerd is gelopen. Een pilletje die weggerold is en voor een ander pilletje is aangenomen. Ontzettend onverantwoord gedrag maar het zou een hoop verklaren.
Klik om te vergroten...
Kans is natuurlijk klein dat het gebeurt, maar ja, de kans is er... Zat even te googelen op hoe 2C-B-FLY eruit ziet en de enige resultaten die ik ermee krijg zijn gele en groene pilletjes. Qua vorm lijken ze wel op clonazolam, maar qua kleur ligt het sowieso dichter bij 4-HO-MET, al zijn die misschien net wat paarsiger, bij nader inzien.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia zei:
Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
Klik om te vergroten...

Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.

Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)

Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.

Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.

Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)

Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.

Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.
Klik om te vergroten...
Klinkt steeds meer als 4-HO-MET, in mijn ervaring. Dat was ook vooral gewoon kleurtjes zien en verder nog best wel aardig helder zijn (in de zin van dat je niet echt die verwonderlijking hebt dan, kan me voorstellen dat de paniek die je had nou niet bepaald voor een clear headspace zorgde). Had je nog iets van een body high of zo? Ik had dat namelijk zelf amper.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Als je één kleine verbinding verandert of verkeerd uitvoert aan een benzo molecuul dab veranderd het toch niet zomaar in een totaal tegengestelde stof met een totaal andere uitwerking?
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad niet hoe het werkt, was leuk geweest als het zo makkelijk werkte. Je kunt er wel vanuit gaan dat er tijdens verpakken verwarring is ontstaan door het identiek uiterlijk van het benzodiazepine tablet en het psychedelica tablet.

Als ik denk aan een setting waarin een frequent benzo gebruiker bij zijn laatste benzo pilletje onverwacht een psychedelica binnen krijgt moet ik haast een beetje lachen, dat is wellicht de meest beroerde setting die ik kan bedenken. :')
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit klikt mij een beetje bekend in de ogen maar met 2 andere middelen.
Als ik XTC nam en dan Lormetazepam begon ik altijd te trippen. De pellets van Clonazolam 0.5 mg zijn inderdaad blauw maar een wat anderkleur van blauw, de grootte ervan is normaal kleiner. Nu ik ga niet verder speculeren maar het kan best zijn dat je iets anders kreeg in mijn ogen.

Wat je zegt over de ontwenning dat men een delirium krijgt is ook waar. Heb ik zelf meeegemaakt en je bent iemand anders dat wijst gewoon erop dat je zwaar verslaafd was en geen enkel middel kan helpen. Je kan erin blijven maar je moet het een dag geven en dan ben je weer jezelf. Als je een je cold turkey doet gaan alle middelen ook uit je lichaam waardoor je maar 1x maal flink ontwend maar je gaat wel naar de hel een terug. Sommige middelen kan je wel wat rustig maken maar dit helpt niet zoveel.

Ik denk dat @Jmths hier wel bevesting kan geven.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
transformated zei:
De pellets van Clonazolam 0.5 mg zijn inderdaad blauw maar een wat anderkleur van blauw, de grootte ervan is normaal kleiner.
Klik om te vergroten...
De 0,5mg Clonazolam pellets die ik ben tegen gekomen waren altijd geel, verschillende formaten, kleurintensiteit en sommige harder gedrukt dan anderen, niet altijd een breeklijn, etc.

transformated zei:
Ik denk dat @Jmths hier wel bevesting kan geven.
Klik om te vergroten...
Mja, de clichés van benzos hé. Als er al een zak Clonazolam weg gewerkt is kan ik mij er wel iets bij voorstellen. Op de piek was het in staat een pc te gebruiken, te bellen, etc. En wat er omschreven werd klinkt wel als een typisch psychedelica. Ik kan alleen maar gissen maar meestal sinds psychedelica pellets gedoseerd voor een gemiddeld tripje. Nu zullen sommigen denken 'gemiddeld tripje' maar als je al benzodiazepine ontwenning ervaart en een tripje komt je rauw op je dak gevallen denk ik dat de paniek bij de meesten wel flink zou toeslaan wat natuurlijk ook weer versterkt wordt door het psychedelica. Daar vanuit gaande zou er een pellet psychedelica tussen kunnen zitten. Maar het blijft speculatie natuurlijk.

Dat het psychedelica als zeer onprettig werd ervaren hoeft natuurlijk niet zoveel met het psychedelica zelf te maken te hebben.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
De 0,5mg Clonazolam pellets die ik ben tegen gekomen waren altijd geel, verschillende formaten, kleurintensiteit en sommige harder gedrukt dan anderen, niet altijd een breeklijn, etc.


Mja, de clichés van benzos hé. Als er al een zak Clonazolam weg gewerkt is kan ik mij er wel iets bij voorstellen. Op de piek was het in staat een pc te gebruiken, te bellen, etc. En wat er omschreven werd klinkt wel als een typisch psychedelica. Ik kan alleen maar gissen maar meestal sinds psychedelica pellets gedoseerd voor een gemiddeld tripje. Nu zullen sommigen denken 'gemiddeld tripje' maar als je al benzodiazepine ontwenning ervaart en een tripje komt je rauw op je dak gevallen denk ik dat de paniek bij de meesten wel flink zou toeslaan wat natuurlijk ook weer versterkt wordt door het psychedelica. Daar vanuit gaande zou er een pellet psychedelica tussen kunnen zitten. Maar het blijft speculatie natuurlijk.

Dat het psychedelica als zeer onprettig werd ervaren hoeft natuurlijk niet zoveel met het psychedelica zelf te maken te hebben.
Klik om te vergroten...
Tja wie weet wat allemaal in on pillen tegenwoordig, ons eigen proefdieren dan maar é. Oh hoe ze ook zeggen. Ik denk sws moet je al niet onnodig aan dingen waar je geen zaken hebt. Psychedelica zal eigenlijk niet veel invloed geven want op dat moment kan je al iemands anders zijn, beetje de harde realiteit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jmths zei:
Dat het psychedelica als zeer onprettig werd ervaren hoeft natuurlijk niet zoveel met het psychedelica zelf te maken te hebben
Klik om te vergroten...

Exact. Ik wil ook absoluut geen drug zwartmaken, wat het uiteindelijk ook geweest is. Ik denk dat mensen 4-HO-MET best zouden kunnen waarderen, maar net als met lsd, dat vind ik fantastisch, maar als iemand ongevraagd een blotter in mijn cola zou gooien zou ik gegarandeerd een negatieve ervaring hebben.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jmths zei:
Ik gok 25mg 4-HO-MET, iets in die richting.
Klik om te vergroten...
Misschien 2C-C, zou ook kunnen.

Heftig verhaal wel.. misschien toch maar geen pellets kopen maar poeder en volumetrisch doseren met allergie testen?..
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#16
[modbericht] Willen jullie vanaf nu opletten niet te gaan speculeren over welke stof dit volgens jullie wel of niet geweest kan zijn? Dat is toch niet echt te zeggen, en in strijd met de forumregels. Thanks!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Valt dit al onder speculeren? Ook wanneer de stof al op is en er geen mogelijkheid is om dit te achterhalen? Strenger dan ik had verwacht, maar ik snap het wel. Het is moeilijk om de grijze gebieden te tolereren. Moet dit topic naar de afvalbak dan zou ik daar in principe vrede mee hebben.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Men eerste etizolam blotters die ik ooit bestelde waren toen 12mg blotters ban dosis.
Ik knipte ze dus in 12 en nam er 1.
Voelde nix en nog man 1 na een uurtje.
Uiteindelijk na 5mg "eti" kreeg ik vreselijke withdrawl ondanks de 5mg.
Dus nog ik maar men gewende clona en werd iets beter.
Lag al in bed en kreeg een coke achtige stimulatie na ongeveer 3 uur na inname van de eti.
Heel de nacht me vreselijk gevoeld en paranoïde en zo manisch al maar zijn kan.
Sochtens het dubbele van men gebruik genomen en nog heel de dag erna zo onprettig gevoeld.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ook wanneer de stof al op is en er geen mogelijkheid is om dit te achterhalen?
Klik om te vergroten...
speculeren
werkw.
Uitspraak: [spekyˈlerə(n)]
Vervoegingen: speculeerde (verl.tijd enkelv.)
Vervoegingen: heeft gespeculeerd (volt.deelw.)

1) dingen bedenken die misschien waar zijn of misschien gebeuren
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
1) dingen bedenken die misschien waar zijn of misschien gebeuren
Klik om te vergroten...
Er is ook een paar keer benoemd dat het speculatie is, dat je het simpelweg niet kunt weten en dat het van alles geweest kan zijn.

Ik vind dat mensen soms zelf wel wat hersenkracht mogen gebruiken als alle informatie aanwezig is maar regels zijn regels. :innocent:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."