Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.
Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)
Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.
Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.