Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

Hallucineren op onbekende stof verkocht als Clonazolam (18 februari 2020)

48 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
Laboratoriumrat zei:
Ik kreeg MXiPr ipv 6-APB. Was de eerste keer dat ik 6-APB zou proberen dus wist niet wat ik moest verwachten, maar wist al dat er iets mis mee was. Het effect was totaal niet wat mensen omschrijven, en degene waar ik het mee deed had precies hetzelfde. Kwam er maanden later pas achter wat het wel was, nadat de vendor via de mail zijn excuses aanbood aan iedereen de verkeerde stof had ontvangen.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Dit is een totaal andere drug als 6-apb, qua dosering en effect. Wat een verschrikkelijk nare vergissing, dat kan niet goedgepraat worden.

Dit is MXiPr

Bekijk bijlage 48960
Bekijk bijlage 48961
Klik om te vergroten...

Zo hallo. Wat een achterlijke en levensgevaarlijke vergissing? Een totaal andere doseringsrange ook. 😯

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
S
SnuffelaarLid
Laboratoriumrat zei:
Ik kreeg MXiPr ipv 6-APB. Was de eerste keer dat ik 6-APB zou proberen dus wist niet wat ik moest verwachten, maar wist al dat er iets mis mee was. Het effect was totaal niet wat mensen omschrijven, en degene waar ik het mee deed had precies hetzelfde. Kwam er maanden later pas achter wat het wel was, nadat de vendor via de mail zijn excuses aanbood aan iedereen de verkeerde stof had ontvangen.
Klik om te vergroten...
Wat was je dosis als ik vragen mag?
L
LemmyLid
Laboratoriumrat zei:
Klik om te vergroten...

De verkeerde stof ontvangen???

Gast, je kon er in gebleven zijn!
D
DirkdirkLid
Snuffelaar zei:
Wat was je dosis als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Daar ben ik ook benieuwd naar. Stel je neemt 120 mg 6-APB, wat een lekkere dosering is, dan zit je al op dubbele heavy dose MXiPr. Dat moet een vreselijke ervaring zijn geweest. Ook omdat dissociatieven vaak extremere effecten hebben in overdoseringen.
N
Neo-ShulginistLid
Laboratoriumrat zei:
Klik om te vergroten...
Lemmy zei:
De verkeerde stof ontvangen???

Gast, je kon er in gebleven zijn!
Klik om te vergroten...
Volgens mij had ik een tripreport daarover gelezen.

www.changingperspective.info

Tussen hemel en hel door verkeerde levering van research chemicals - Changing Perspective

Na een aantal experimenten met NPS besloot ik 6-APB te gaan gebruiken. Maar ik kreeg van de vendor een totaal andere stof geleverd.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
S
SnuffelaarLid
Dirkjan zei:
Dit is een totaal andere drug als 6-apb, qua dosering en effect. Wat een verschrikkelijk nare vergissing, dat kan niet goedgepraat worden.

Dit is MXiPr

Bekijk bijlage 48960
Bekijk bijlage 48961
Klik om te vergroten...
Ook opmerkelijk aan mxipr is dat bij hoge dosissen het seizure plafond flink daalt. Het is ook gevaarlijk om het met andere middelen te combineren.
J
JahvisonsLid
Hier vind ik toch weer het probleem van het niet noemen van Vendors.

Niet dat nou 100% garantie geeft, je neemt altijd een risico. Ik weet niet hoe de lijntjes lopen, misschien zijn het allemaal vriendjes en hebben ze wel allemaal dezelfde kok en kwaliteit? Iedereen maakt fouten maar misschien de ene wel veel meer dan de ander en het gaat dan wel over gezondheid van mensen.

Maar zijn er bijvoorbeeld nu meer producenten die overal ergotamine kunnen krijgen (ik neem aan dat ergotamine enz, nog steeds de enige route is) dan waarschijnlijk een handjevol mensen die de illegale variant maken.

Ik kreeg toevallig een sample van een Vendor waar ik zelf een goed "gevoel" bij heb. Staat er 10mg 6-APB op het zakje. Dat is niet eens een threshold dosering. Aan de website te zien lijkt me dat dat 100mg moet zijn natuurlijk.

Volgens mij gebruiken de meeste vendors vaak wel voor de meestal wel andere vormen, groottes en kleuren om vergissingen zoveel mogelijk te voorkomen? (maar dat heb ik nooit goed bekeken dus misschien is dat totale onzin)
N
Neo-ShulginistLid
Jahvisons zei:
Hier vind ik toch weer het probleem van het niet noemen van Vendors.
Klik om te vergroten...
Als je een gevaarlijke vervuiling hebt waargenomen kun je contact opnemen met de moderators. Daar hebben ze een signaleringstaak voor opgenomen. Als je nog niet weet wat er in je zakje drugs zit, dan kun je het laten testen bij een testpunt. Als daar een gevaarlijke vervuiling wordt waargenomen dan kan er een red alert afgegeven worden via nieuwsmedia.

Uit onderzoek blijkt dat online testresultaten juist leiden tot schijnveiligheid en meer onjuiste identificaties. Dat komt vooral omdat de testresultaten snel verouderd zijn omdat elke nieuwe batch weer een andere inhoud heeft, en omdat elke dealer er wat anders doorheen kan gooien.
D
DirkdirkLid
Neo-Shulginist zei:
Uit onderzoek blijkt dat online testresultaten juist leiden tot schijnveiligheid en meer onjuiste identificaties.
Klik om te vergroten...
Zo heb ik ooit een keer ongetest een mdma pill genomen die online was gekwantificeerd met een bepaalde “schappelijke” relatief veilige dosering, met het idee dat zouden wel dezelfde zijn van dezelfde batch.

Ik ben geen expert en meten is weten maar dat was het dus niet. ABSOLUUT NIET dezelfde batch. Toen dat ding insloeg Jezus Christus alsof ik door een betonmolen werd gehaald. 10 minuten later zat ik er lekker in maar dat inklapmoment was alsof mijn laatste minuut van leven was ingegaan.

Later bleek, zo vertelde de persoon van wie ik had gekocht, dat ze “volgens hem” zeker meer dan het dubbele bevatte dan wat ik online las. En dat geloof ik meteen.

Dus testen jongens. Testen testen testen. Testen.
N
Neo-ShulginistLid
Dirkjan zei:
Zo heb ik ooit een keer ongetest een mdma pill genomen die online was gekwantificeerd met een bepaalde “schappelijke” relatief veilige dosering, met het idee dat zouden wel dezelfde zijn van dezelfde batch.

Ik ben geen expert en meten is weten maar dat was het dus niet. ABSOLUUT NIET dezelfde batch. Toen dat ding insloeg Jezus Christus alsof ik door een betonmolen werd gehaald. 10 minuten later zat ik er lekker in maar dat inklapmoment was alsof mijn laatste minuut van leven was ingegaan.

Later bleek, zo vertelde de persoon van wie ik had gekocht, dat ze “volgens hem” zeker meer dan het dubbele bevatte dan wat ik online las. En dat geloof ik meteen.

Dus testen jongens. Testen testen testen. Testen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel eens een foto gezien, gemaakt door een xtc-pillen verzamelaar, van tien keer 'dezelfde' pil. Pas als hij de pillen naast elkaar legt gaat je opvallen dat die pillen een andere tint wit hebben. Maar als je één pil ziet dan is die gewoon wit.

Moraal van het verhaal: dat is dus waarom het lastig is om online te checken of het dezelfde pil is :wink:

Helaas heb ik die foto niet opgeslagen dus ik kan er alleen over vertellen.
M
Mr. JummyLid
Neo-Shulginist zei:
Ik heb ook wel eens een foto gezien, gemaakt door een xtc-pillen verzamelaar, van tien keer 'dezelfde' pil. Pas als hij de pillen naast elkaar legt gaat je opvallen dat die pillen een andere tint wit hebben. Maar als je één pil ziet dan is die gewoon wit.

Moraal van het verhaal: dat is dus waarom het lastig is om online te checken of het dezelfde pil is :wink:

Helaas heb ik die foto niet opgeslagen dus ik kan er alleen over vertellen.
Klik om te vergroten...
Deze? https://drugsforum.nl/threads/post-je-pillen-pics.68645/post-1941704
D
DirkdirkLid
Mr. Jummy zei:
Klik om te vergroten...
Waar is het misgegaan als je xtc pillen verzameld? Ik kan je met één voorbeeld aantonen dat we eigenlijk niet meer te redden zijn.

Iemand heeft deze pillen zo neergelegd dat de foto er fotogeniek uitkwam. Daar heeft iemand energie in gestoken.

Dan is het licht in je brein toch gedoofd? 🤣
N
Neo-ShulginistLid
Mr. Jummy zei:
Klik om te vergroten...
Dit is ook wel een leuke foto, waar je inderdaad verschillende versies van dezelfde pillen ziet. Maar nee, het waren ruitvormige doodshoofd pillen, en dan net genoeg om het kleurverloop ertussen te zien.
R
RivalrieLid
Salvia zei:
A.d.h.v. de foto en van de duur lijkt 4-HO-MET me inderdaad waarschijnlijker dan 2C-B-FLY. Mijn 4-HO-MET pilletje zag er namelijk precies zo uit.
Klik om te vergroten...
Ja zou ook kunnen idd.
Z
ZweevteevLid
Dirkjan zei:
Echt waar? Het kan ook zo zijn dat er iets tijdens het verpakkingsproces verkeerd is gelopen. Een pilletje die weggerold is en voor een ander pilletje is aangenomen. Ontzettend onverantwoord gedrag maar het zou een hoop verklaren.
Klik om te vergroten...
Kans is natuurlijk klein dat het gebeurt, maar ja, de kans is er... Zat even te googelen op hoe 2C-B-FLY eruit ziet en de enige resultaten die ik ermee krijg zijn gele en groene pilletjes. Qua vorm lijken ze wel op clonazolam, maar qua kleur ligt het sowieso dichter bij 4-HO-MET, al zijn die misschien net wat paarsiger, bij nader inzien.
Z
ZweevteevLid
Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
D
DirkdirkLid
Salvia zei:
Kwam het effect je eigenlijk enigszins bekend voor of was dit compleet nieuw voor je?
Klik om te vergroten...

Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.

Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)

Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.

Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.
Z
ZweevteevLid
Dirkjan zei:
Redelijk bekend, maar toch anders dan anders. Ik zou het een tripmiddel willen noemen met geen enkele leuke toevoegingen, gewoon een boring simpel tripmiddel zonder euforie maar met alleen maar constante hele vervelende bewegingen en kronkels. Geen diepgang, maar puur hallucinaties die je worden voorgeschoteld als een 5-sterren maaltijd die eruit ziet als poep terwijl je zoiezo al helemaal geen honger hebt.

Ik heb getript op 2-CB, 2-CB-FLY, 2-CE, en 1P-LSD (en ook op MDMA en 6-APB maar die tel ik niet mee omdat het geen echte tripmiddelen zijn.)

Het grote verschil vond ik dat bij de tripervaringen die ik ervoor had meegemaakt de opbouw veel geleidelijker is en er een zekere mate van euforie aanwezig is (euforisch gevoel, warme golven, XTC-achtig gevoel, tintelingen, een gevoel van verwondering en kinderlijke ontdekking) maar dat had ik hier vrijwel niet. Ik zou het eerder dysforie willen noemen. Hoewel dat misschien ook met de setting te maken had.

Het tweede grote verschil vond ik dat de hallucinaties constant en non stop waren. Geen moment rust. Bijvoorbeeld bij 1-P-LSD of 2-CB had ik soms momenten dat de hallucinaties wat afnamen of dat ze even iets minderen werden, om vervolgens weer terug te keren, maar er waren in elk geval een soort rustige momenten. Het ging een beetje in golven. Maar bij deze stof was het plotseling en aan een stuk door.
Klik om te vergroten...
Klinkt steeds meer als 4-HO-MET, in mijn ervaring. Dat was ook vooral gewoon kleurtjes zien en verder nog best wel aardig helder zijn (in de zin van dat je niet echt die verwonderlijking hebt dan, kan me voorstellen dat de paniek die je had nou niet bepaald voor een clear headspace zorgde). Had je nog iets van een body high of zo? Ik had dat namelijk zelf amper.
J
JmthsLid
Dirkjan zei:
Als je één kleine verbinding verandert of verkeerd uitvoert aan een benzo molecuul dab veranderd het toch niet zomaar in een totaal tegengestelde stof met een totaal andere uitwerking?
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad niet hoe het werkt, was leuk geweest als het zo makkelijk werkte. Je kunt er wel vanuit gaan dat er tijdens verpakken verwarring is ontstaan door het identiek uiterlijk van het benzodiazepine tablet en het psychedelica tablet.

Als ik denk aan een setting waarin een frequent benzo gebruiker bij zijn laatste benzo pilletje onverwacht een psychedelica binnen krijgt moet ik haast een beetje lachen, dat is wellicht de meest beroerde setting die ik kan bedenken. :')
t
transformatedLid
Dit klikt mij een beetje bekend in de ogen maar met 2 andere middelen.
Als ik XTC nam en dan Lormetazepam begon ik altijd te trippen. De pellets van Clonazolam 0.5 mg zijn inderdaad blauw maar een wat anderkleur van blauw, de grootte ervan is normaal kleiner. Nu ik ga niet verder speculeren maar het kan best zijn dat je iets anders kreeg in mijn ogen.

Wat je zegt over de ontwenning dat men een delirium krijgt is ook waar. Heb ik zelf meeegemaakt en je bent iemand anders dat wijst gewoon erop dat je zwaar verslaafd was en geen enkel middel kan helpen. Je kan erin blijven maar je moet het een dag geven en dan ben je weer jezelf. Als je een je cold turkey doet gaan alle middelen ook uit je lichaam waardoor je maar 1x maal flink ontwend maar je gaat wel naar de hel een terug. Sommige middelen kan je wel wat rustig maken maar dit helpt niet zoveel.

Ik denk dat @Jmths hier wel bevesting kan geven.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."