#1
Dag allen, ik ga het kort houden.
Set aan pellets besteld tijdje terug. Deze week al meerdere keren alprazolam genomen, i.v.m. redenen. Ik ga daar vanavond proberen vanaf te stappen (ging om 1mg-1,5mg per keer).
Set: op zich oké, zware week achter de rug, zoals je dat hierboven ook al uit op zou kunnen maken.
Setting: na een wijntje en een cocktail, om te kunnen slapen. Had een gezellige avond gehad.
Deze befaamde rc-benzo had ik al eens geprobeerd, maar dit werkte destijds gek genoeg niet echt, het ging toen om 3mg. Ik las van anderen op dit forum dat zij hiervan nokkie gingen, dus ik was wel benieuwd of het dit keer wél zou werken.
Gisteravond rond 23:00 3mg genomen. Mijn zicht werd wazig. Kleurtjes werden eigenlijk wel mooi, Ik voelde me niet zo incapabel zoals bij alprazolam, dus dat was wel een pluspunt. Maar, niet dezelfde ontspanning zoals alpra die geeft.
Vanochtend wakker geworden om 10:30, maar mega groggy en prikkelbaar. Ik werd ontzettend kwaad toen ik erachter kwam dat er een item ontbrak dat ik nodig had vanochtend. Was nou niet echt nodig. Bij alpra heb je zo'n lekkere afterglow, dat is duidelijk bij broma niet het geval bij mij. Ik weet dus niet of ik dit vaker zou nemen, als ik eerlijk ben. Wél heb ik de aflevering die ik gisteravond heb gekeken, kunnen onthouden. Bij alpra vergeet ik vrijwel alles wat er gezegd wordt, door zowel anderen als door mezelf (lol).
Kortom: ik weet niet wat ik ervan vind. Alpra blijft wel mijn favootje, wat snel in slaap kunnen vallen betreft (ik ben gelukkig geen benzo-expert). Vanavond zonder proberen te slapen.![:)]()
Set aan pellets besteld tijdje terug. Deze week al meerdere keren alprazolam genomen, i.v.m. redenen. Ik ga daar vanavond proberen vanaf te stappen (ging om 1mg-1,5mg per keer).
Set: op zich oké, zware week achter de rug, zoals je dat hierboven ook al uit op zou kunnen maken.
Setting: na een wijntje en een cocktail, om te kunnen slapen. Had een gezellige avond gehad.
Deze befaamde rc-benzo had ik al eens geprobeerd, maar dit werkte destijds gek genoeg niet echt, het ging toen om 3mg. Ik las van anderen op dit forum dat zij hiervan nokkie gingen, dus ik was wel benieuwd of het dit keer wél zou werken.
Gisteravond rond 23:00 3mg genomen. Mijn zicht werd wazig. Kleurtjes werden eigenlijk wel mooi, Ik voelde me niet zo incapabel zoals bij alprazolam, dus dat was wel een pluspunt. Maar, niet dezelfde ontspanning zoals alpra die geeft.
Vanochtend wakker geworden om 10:30, maar mega groggy en prikkelbaar. Ik werd ontzettend kwaad toen ik erachter kwam dat er een item ontbrak dat ik nodig had vanochtend. Was nou niet echt nodig. Bij alpra heb je zo'n lekkere afterglow, dat is duidelijk bij broma niet het geval bij mij. Ik weet dus niet of ik dit vaker zou nemen, als ik eerlijk ben. Wél heb ik de aflevering die ik gisteravond heb gekeken, kunnen onthouden. Bij alpra vergeet ik vrijwel alles wat er gezegd wordt, door zowel anderen als door mezelf (lol).
Kortom: ik weet niet wat ik ervan vind. Alpra blijft wel mijn favootje, wat snel in slaap kunnen vallen betreft (ik ben gelukkig geen benzo-expert). Vanavond zonder proberen te slapen.
