Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, Ik ben vrij nieuw op dit forum en überhaupt met het gebruik van RC (benzos). Ik merk de fijne effecten voor het slapen en de kalmerende werking overdag. Ik ben verder welk bekend met ongeveer alle verschillende middelen die via die zwarte markt verkrijgbaar zijn. Ik vroeg me af welke opwekkende RC goed te gebruiken zou zijn als de na effecten van de banzo zich nog voordoen. Met name als de effecten zich nog voordoen tijdens of voorafgaand aan werk lijkt me dit een fijne oplossing. Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen. Met vriendelijke groet, Af"
"Bedankt voor de reacties"
"Ik heb een keer die normale dosis waar je thee van kunt zetten geprobeerd samen met mijn vriendin. We hadden uiteindelijk alle 10 de dosissen op en voelde ons zeer licht anders. We hadden voor dat geld beter iets anders kunnen halen. Ik weet niet hoe het zit met de extracten"
"Ow ja zij had dat inderdaad wel. Misselijkheid en kotsen. Verder niet veel. Ik merkte een klein beetje wazig. Bedankt voor de tip"
"Daarnaast wil ik misschien welke benzos het meest helpen met angsten en gewoon een goed gevoel geven om bijvoorbeeld te werken. (No brain job) in plaats van het maken van alleen slaperig. Als dat al mogelijk is. Groet"
"Ik heb eergister voor het eerst bromazolam geprobeerd en merk ook zeker verschil met alpra. Ik had echt het gevoel dat ik meer moest nemen om het effect te krijgen. Het effect bleef uit maar heb toch wel heel goed geslapen. Ook gisteravond na 1.5x 3mg in totaal veel sneller dan normaal weg en ook nog kwalititatief goed geslapen, terwijl ik een stressvolle dag en nacht had. Ik ben ook een newbie op dit gebied dus ik zou wat ik zeg met een korrel zout nemen."