Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer XTC. Is dit wel iets voor mij?

2e keer XTC. Is dit wel iets voor mij?

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Zaterdag op masters of hardcore heb ik voor mijn 2e keer XTC gedaan, omdat ik merk dat ik een best ander effect kreeg vergeleken met mijn vrienden wou ik graag een korte trip report maken.

Handige info om te weten: M(20), 57kg en van mijn vriendengroep waar ik mee was, overduidelijk de lichtste in gewicht.

Welke pil(len) heb ik gebruikt?: Rode maserati's en een kwartje van een witte tesla (kom ik nog op terug), beide ongetest.

17:30: eerste halfje naar binnen gewerkt. omdat ik onderweg naar het feest nog wat gegeten had ging ik er vanuit dat het een uur nodig had om in te werken.

17:50: Ik ging samen met iemand naar een andere stage lopen, tijdens het lopen merkte ik dat alles wat vager werd, alles om me heen ging trager? ook werd mijn zicht er niet helderder op. Hij kickte echt super snel in en ik was daar eigenlijk niet op voorbereid.

17:55: Op de stage aangekomen moest ik wennen aan de andere sfeer die rondhing. Gelukkig hing er een goede sfeer op deze stage, dus dat leidde me af van het vage gevoel dat ik kreeg, bij mijn eerste keer had ik dat gevoel totaal niet trouwens, hij kickte meer geleidelijk in toen.

18:15: ik begon op te merken dat mijn kaken begonnen te trillen als ik ze wat losjes hield, ik kreeg het ook super warm en als mijn vrienden buiten gingen roken kon ik er makkelijk zonder trui bij staan. Pupillen waren ook groot, het trage gevoel om me heen was weg, ik was nu wat meer opgewekt dan normaal maar de behoefte om onder de mensen te zijn was er echt toaal niet. Als mensen me wouden spreken had ik daar alles behalve zin in. Wel zin om lekker op een stage te staan en in te gaan op de muziek.

18:45: een kwartje bijgepakt.

19:30: Net zoals mijn 1e keer XTC voel ik niet wanneer de herdoseringen aankomen, ofterwijl: Het voelde meer als een verlenging van de trip. Echter blijft het voor mijn idee raar dat ik geen behoefte had om onder de mensen te zijn, heel erg in mezelf gekeerd, wel was het duidelijk dat ik niet meer helder was, ik ben ergens rond deze tijd de rest van mijn pillen kwijtgeraakt. Gelukkig hadden mijn maten nog andere pillen mee(niet heel slim, ik weet het..).

20:10: een kwartje gepakt van de witte tesla, ik dacht: misschien kickt deze wel goed in en krijg ik het "love" gevoel nog. Dit was echter ook mijn laatste keer bijpakken en heb ik hierna nog 2-3x miauw gepunt.

20:45: dit kwartje voelde ik duidelijk wel opkomen, ik ging wat harder in op de muziek, kaken zaten nog steeds te trillen/klapperen en ik was heel simpel met alles, alles was best, ik liep met mijn maten mee naar waar hun heen wouden en ik kon mezelf wel vermaken op die stages. Maar nog steeds had ik helemaal geen zin in mensen die me aanspraken, niet in knuffelen, etc. Mijn maten hadden dit allemaal dus wel, hun gingen echt hard. Dat was aan alles te zien.

21:15: een flinke punt miauw genomen, ik denk wel rond de 60-70mg. Kijken of dat nog wat deed dacht ik. Normaal zou ik hier al heel goed op gaan.

21:45: De miauw deed dus echt helemaal niks, ik wachtte het nog wel even af.

22:00: Een grotere punt miauw genomen, deze schat ik wel rond de 100mg.

22:30: Geen enkel ander effect. ik denk dat de pillen toch wel in de voorgrond staan. Maar hard ging ik niet meer. ik voelde me lekker, meer niet.

23:00: einde feest. het was super druk overal omdat iedereen naar de kluisjes liep en ik vond het maar niks, al die mensen dacht ik, veels te druk voor mijn doen.

Mijn gedachten achteraf: Tja.. een beetje gek. Ik heb namelijk eigenlijk alle standaard drugs al gedaan en XTC/MDMA was eigenlijk hetgeen waar ik altijd een beetje een tegen op keek ofzo, ik hoorde van iedereen dat je er super hard op gaat, jezelf niet echt meer kon controleren en dat het super heftig was. In de praktijk zag ik dit ook altijd terug bij al mijn vrienden. Vorige december met mijn eerste keer XTC had ik precies hetzelfde als nu, behalve dat hij toen wat geleidelijker insloeg i.p.v. in 1x.

Ik ben harder gegaan op miauw of speed als ik het moet vergelijken met andere middelen, en het grappige daaraan is dat ik met die middelen op een festival/feest juist graag onder de mensen ben, veel praat, voor niets of niemand "bang" ben en het super erg naar mn zin heb.

Ik kan ook niet zeggen dat ik me ook echt heel blij voelde, ik zat wat lekkerder in mijn vel, maar het overdreven blij, verliefd, aan willen raken. Nee. Niet eens een beetje. Ik zit te denken, misschien omdat ik al veel andere soorten drugs al had gedaan, dat dit dan ook niet meer zo intens is?

Ik ga sws een 3-4 maanden pauze nemen nu om mijn serotonine weer bij te laten komen, en de volgende keer misschien eens MDMA in kristal nemen. Misschien dat dat wel werkt voor dat blijheid gevoel? het lijkt me namelijk wel leuk om dat eens mee te maken.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelato43 zei:
Ik ga sws een 3-4 maanden pauze nemen nu om mijn serotonine weer bij te laten komen, en de volgende keer misschien eens MDMA in kristal nemen. Misschien dat dat wel werkt voor dat blijheid gevoel? het lijkt me namelijk wel leuk om dat eens mee te maken.
Klik om te vergroten...
Als er in je pillen mdma zat (zeer grote kans van wel), zul je met mdma kristal niet bepaald een ander effect krijgen. Het is namelijk gewoon dezelfde stof. Wat je wel zult krijgen is dat je eerder te veel neemt, tenzij je het van te voren afweegt.

De veel voorkomende manier van dippen zorgt voor grote variatie in doseringen (de ene keer blijft er meer plakken dan de andere keer), hierdoor kan je dus best makkelijk perongeluk te veel nemen. Heb het zelf een keer terwijl ik dom bezig was moeten ervaren (koud gevoel, veel zweten, verward, kaak die niet stopt met klapperen, etc). Pas er dus mee op is de boodschap die ik je mee wil geven.

Jammer dat het niet het effect had waar je op hoopte.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelato43 zei:
18:15: ik begon op te merken dat mijn kaken begonnen te trillen als ik ze wat losjes hield,
Klik om te vergroten...
Gelato43 zei:
kaken zaten nog steeds te trillen/klapperen
Klik om te vergroten...

Gelato43 zei:
Mijn maten hadden dit allemaal dus wel, hun gingen echt hard. Dat was aan alles te zien.
Klik om te vergroten...
Even mijn beeld.
Jij dacht dat je maten dus echt hard gingen, terwijl jij klapperend met je kaken niet zo hard ging: dat dacht je dus. Deze symptomen krijg je als je teveel neemt…
Bij mdma is het: less is more echt van toepassing.

Daarna nog combineren met miauw (getest? Was dit echte 3-mmc of 4-mmc; tegenwoordig noemen ze alles miauw) is niet slim.

Iedereen reageert anders op mdma en ook set en setting, hoe uitgerust je bent etc. speelt allemaal mee. Elke ervaring is weer anders, althans dat is mijn ervaring.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij heb je teveel genomen. Dan zijn de negatieve effecten sterker dan de positieve. Dit kan ook voorkomen als je te vaak neemt. Miauw is toch ook serotonine releaser? Als je dat vaak toen verdwijnt love gevoel
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#5
XMR zei:
Als er in je pillen mdma zat (zeer grote kans van wel), zul je met mdma kristal niet bepaald een ander effect krijgen. Het is namelijk gewoon dezelfde stof. Wat je wel zult krijgen is dat je eerder te veel neemt, tenzij je het van te voren afweegt.
Klik om te vergroten...
Ik hoor verschillende verhalen van MDMA kristal, ook vaker gehoord dat dat toch net anders aankomt dan XTC. Daarom mijn afweging. Maar ik kan misschien ook beter de volgende keer gewoon mijn pillen laten testen om zeker te weten dat ik een goede dosering kan maken. Ik weet indd ook vrijwel zeker dat er MDMA in de pillen zaten. daar was ik niet bang voor.

Zeehond zei:
Jij dacht dat je maten dus echt hard gingen, terwijl jij klapperend met je kaken niet zo hard ging: dat dacht je dus. Deze symptomen krijg je als je teveel neemt
Klik om te vergroten...
Oeps.. Dan zal t wel door mn weinig ervaring met mdma komen dat ik dit dacht, maar rond ong ergens na 21:15 was dit ook wel weg. Ik kreeg ook wel te horen dat het niet extreem was en alleen op bepaalde momenten.

Zeehond zei:
Daarna nog combineren met miauw (getest? Was dit echte 3-mmc of 4-mmc; tegenwoordig noemen ze alles miauw) is niet slim.
Klik om te vergroten...
Is ook de reden waarom ik al dat spul "miauw" noem. Je weet nooit echt wat je hebt als je dat haalt. Ik ben ook blij dat ik niet meer genomen heb hoor, gelukkig heb ik niet zo snel last van de craving om bij te nemen met miauw.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat die eerste halve al aan de ruime kant was voor je
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelato43 zei:
Ik hoor verschillende verhalen van MDMA kristal, ook vaker gehoord dat dat toch net anders aankomt dan XTC. Daarom mijn afweging.
Klik om te vergroten...
Is nog gebaseerd op vroeger, toen pillen zelden pure MDMA hadden. Nu is het zo goedkoop dat ze het zelden nog versnijden en gemiddelde dosis is ook veel hoger geworden. Want in xtc pil hoort gewoon alleen bindmiddel en mdma te zitten. Zou hooguit iets langzamer op kunnen nemen als het te hard gedrukt is tot pil waardoor kristal iets harder in kan slaan. Verder is enige verschil mogelijkheid van verontreinigde pillen. Kristal is ietjse (nadruk op IETS) moeilijker te versnijden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelato43 zei:
Hallo,

Zaterdag op masters of hardcore heb ik voor mijn 2e keer XTC gedaan, omdat ik merk dat ik een best ander effect kreeg vergeleken met mijn vrienden wou ik graag een korte trip report maken.

Handige info om te weten: M(20), 57kg en van mijn vriendengroep waar ik mee was, overduidelijk de lichtste in gewicht.

Welke pil(len) heb ik gebruikt?: Rode maserati's en een kwartje van een witte tesla (kom ik nog op terug), beide ongetest.

17:30: eerste halfje naar binnen gewerkt. omdat ik onderweg naar het feest nog wat gegeten had ging ik er vanuit dat het een uur nodig had om in te werken.

17:50: Ik ging samen met iemand naar een andere stage lopen, tijdens het lopen merkte ik dat alles wat vager werd, alles om me heen ging trager? ook werd mijn zicht er niet helderder op. Hij kickte echt super snel in en ik was daar eigenlijk niet op voorbereid.

17:55: Op de stage aangekomen moest ik wennen aan de andere sfeer die rondhing. Gelukkig hing er een goede sfeer op deze stage, dus dat leidde me af van het vage gevoel dat ik kreeg, bij mijn eerste keer had ik dat gevoel totaal niet trouwens, hij kickte meer geleidelijk in toen.

18:15: ik begon op te merken dat mijn kaken begonnen te trillen als ik ze wat losjes hield, ik kreeg het ook super warm en als mijn vrienden buiten gingen roken kon ik er makkelijk zonder trui bij staan. Pupillen waren ook groot, het trage gevoel om me heen was weg, ik was nu wat meer opgewekt dan normaal maar de behoefte om onder de mensen te zijn was er echt toaal niet. Als mensen me wouden spreken had ik daar alles behalve zin in. Wel zin om lekker op een stage te staan en in te gaan op de muziek.

18:45: een kwartje bijgepakt.

19:30: Net zoals mijn 1e keer XTC voel ik niet wanneer de herdoseringen aankomen, ofterwijl: Het voelde meer als een verlenging van de trip. Echter blijft het voor mijn idee raar dat ik geen behoefte had om onder de mensen te zijn, heel erg in mezelf gekeerd, wel was het duidelijk dat ik niet meer helder was, ik ben ergens rond deze tijd de rest van mijn pillen kwijtgeraakt. Gelukkig hadden mijn maten nog andere pillen mee(niet heel slim, ik weet het..).

20:10: een kwartje gepakt van de witte tesla, ik dacht: misschien kickt deze wel goed in en krijg ik het "love" gevoel nog. Dit was echter ook mijn laatste keer bijpakken en heb ik hierna nog 2-3x miauw gepunt.

20:45: dit kwartje voelde ik duidelijk wel opkomen, ik ging wat harder in op de muziek, kaken zaten nog steeds te trillen/klapperen en ik was heel simpel met alles, alles was best, ik liep met mijn maten mee naar waar hun heen wouden en ik kon mezelf wel vermaken op die stages. Maar nog steeds had ik helemaal geen zin in mensen die me aanspraken, niet in knuffelen, etc. Mijn maten hadden dit allemaal dus wel, hun gingen echt hard. Dat was aan alles te zien.

21:15: een flinke punt miauw genomen, ik denk wel rond de 60-70mg. Kijken of dat nog wat deed dacht ik. Normaal zou ik hier al heel goed op gaan.

21:45: De miauw deed dus echt helemaal niks, ik wachtte het nog wel even af.

22:00: Een grotere punt miauw genomen, deze schat ik wel rond de 100mg.

22:30: Geen enkel ander effect. ik denk dat de pillen toch wel in de voorgrond staan. Maar hard ging ik niet meer. ik voelde me lekker, meer niet.

23:00: einde feest. het was super druk overal omdat iedereen naar de kluisjes liep en ik vond het maar niks, al die mensen dacht ik, veels te druk voor mijn doen.

Mijn gedachten achteraf: Tja.. een beetje gek. Ik heb namelijk eigenlijk alle standaard drugs al gedaan en XTC/MDMA was eigenlijk hetgeen waar ik altijd een beetje een tegen op keek ofzo, ik hoorde van iedereen dat je er super hard op gaat, jezelf niet echt meer kon controleren en dat het super heftig was. In de praktijk zag ik dit ook altijd terug bij al mijn vrienden. Vorige december met mijn eerste keer XTC had ik precies hetzelfde als nu, behalve dat hij toen wat geleidelijker insloeg i.p.v. in 1x.

Ik ben harder gegaan op miauw of speed als ik het moet vergelijken met andere middelen, en het grappige daaraan is dat ik met die middelen op een festival/feest juist graag onder de mensen ben, veel praat, voor niets of niemand "bang" ben en het super erg naar mn zin heb.

Ik kan ook niet zeggen dat ik me ook echt heel blij voelde, ik zat wat lekkerder in mijn vel, maar het overdreven blij, verliefd, aan willen raken. Nee. Niet eens een beetje. Ik zit te denken, misschien omdat ik al veel andere soorten drugs al had gedaan, dat dit dan ook niet meer zo intens is?

Ik ga sws een 3-4 maanden pauze nemen nu om mijn serotonine weer bij te laten komen, en de volgende keer misschien eens MDMA in kristal nemen. Misschien dat dat wel werkt voor dat blijheid gevoel? het lijkt me namelijk wel leuk om dat eens mee te maken.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je te veel neemt. Probeer niet in pillen te denken, maar in milligram MDMA.

Zorg ervoor dat je maximaal 140 milligram MDMA op een avond neemt. Is het dan niks voor je? Tja, dan vind je het waarschijnlijk gewoon niks :wink:

De setting kan trouwens ook uitmaken. Een hardcorefeestje is niet dezelfde ervaring als thuis op de bank met een geliefde.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solid advies hierboven, sluit ik me bij aan. Zou nog aanvullen dat mg per kg nog betere maatstaaf is, zeker als je veel afwijkt van gemiddelde.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
PapaverMan zei:
Solid advies hierboven, sluit ik me bij aan. Zou nog aanvullen dat mg per kg nog betere maatstaaf is, zeker als je veel afwijkt van gemiddelde.
Klik om te vergroten...
Inderdaad: als je slechts 57 kilogram weegt dan is het wel aan te bevelen om een stuk voorzichtiger te zijn met doseren.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mdma komt dan ook altijd in golven.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat je te veel neemt. Probeer niet in pillen te denken, maar in milligram MDMA.

Zorg ervoor dat je maximaal 140 milligram MDMA op een avond neemt. Is het dan niks voor je? Tja, dan vind je het waarschijnlijk gewoon niks :wink:

De setting kan trouwens ook uitmaken. Een hardcorefeestje is niet dezelfde ervaring als thuis op de bank met een geliefde.
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Inderdaad: als je slechts 57 kilogram weegt dan is het wel aan te bevelen om een stuk voorzichtiger te zijn met doseren.
Klik om te vergroten...
PapaverMan zei:
Is nog gebaseerd op vroeger, toen pillen zelden pure MDMA hadden. Nu is het zo goedkoop dat ze het zelden nog versnijden en gemiddelde dosis is ook veel hoger geworden. Want in xtc pil hoort gewoon alleen bindmiddel en mdma te zitten. Zou hooguit iets langzamer op kunnen nemen als het te hard gedrukt is tot pil waardoor kristal iets harder in kan slaan. Verder is enige verschil mogelijkheid van verontreinigde pillen. Kristal is ietjse (nadruk op IETS) moeilijker te versnijden.
Klik om te vergroten...
Check.

Volgende keer maar gewoon mn pillen laten testen, als het dan nog steeds niks is laat ik het er lekker bij.

Dinsdagdip update: Wat meer moe dan normaal, maar gister ook wat later gaan slapen. Misschien dat ik wat langer een ochtendhumeur heb haha maar dat zou het ook wel zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelato43 zei:
Check.

Volgende keer maar gewoon mn pillen laten testen, als het dan nog steeds niks is laat ik het er lekker bij.
Klik om te vergroten...
Let op dat de testuitslag van pillen wordt gegeven in milligram MDMA-base (alleen het basismolecuul van MDMA).

Maar de doseeradviezen worden weergegeven in MDMA-HCl (de kristalvorm die je kunt afwegen op een weegschaal).

Als er bij de testuitslag wordt gezegd dat er 100 milligram MDMA in de xtc-pil zit, dan zou die MDMA eigenlijk 119 milligram wegen als je het uit de pil zou halen en op de weegschaal leggen.
Sorry, ik weet dat het een beetje verwarrend is. Maar bij het testen van xtc-pillen moet je dus nog de testuitslag x 1,19 doen.
(want de mdma-base kan maximaal 84% van het gewicht van de kristallen beslaan. En 1 / 0,84 = 1,19 )

Om het wat makkelijker te maken kan ik ook de maximale hoeveelheid per avond voor je terugrekenen.
140 x 0,84 = 118 milligram MDMA-base.

En met jouw lage gewicht kan je maar beter wat extra voorzichtig zijn. Dus om het makkelijker te maken is mijn advies: neem niet meer dan 100 milligram MDMA(-base) aan geteste xtc-pillen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Let op dat de testuitslag van pillen wordt gegeven in milligram MDMA-base (alleen het basismolecuul van MDMA).

Maar de doseeradviezen worden weergegeven in MDMA-HCl (de kristalvorm die je kunt afwegen op een weegschaal).

Als er bij de testuitslag wordt gezegd dat er 100 milligram MDMA in de xtc-pil zit, dan zou die MDMA eigenlijk 119 milligram wegen als je het uit de pil zou halen en op de weegschaal leggen.
Sorry, ik weet dat het een beetje verwarrend is. Maar bij het testen van xtc-pillen moet je dus nog de testuitslag x 1,19 doen.
(want de mdma-base kan maximaal 84% van het gewicht van de kristallen beslaan. En 1 / 0,84 = 1,19 )

Om het wat makkelijker te maken kan ik ook de maximale hoeveelheid per avond voor je terugrekenen.
140 x 0,84 = 118 milligram MDMA-base.

En met jouw lage gewicht kan je maar beter wat extra voorzichtig zijn. Dus om het makkelijker te maken is mijn advies: neem niet meer dan 100 milligram MDMA(-base) aan geteste xtc-pillen.
Klik om te vergroten...
Dit is vgm echt bijna nergens te vinden dus heel erg bedankt! Ik sla het bericht op.

En nog ff een kleine dinsdagdip update: de eerste 3 uur op stage was ik heel snel geprikkeld en geïrriteerd op alles en iedereen, na de lunch was dit gelukkig weer weg. Voel me nu weer de oude ik gelukkig!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dick_van_Leeuwen zei:
Volgens mij heb je teveel genomen. Dan zijn de negatieve effecten sterker dan de positieve. Dit kan ook voorkomen als je te vaak neemt. Miauw is toch ook serotonine releaser? Als je dat vaak toen verdwijnt love gevoel
Klik om te vergroten...
Klopt.
Ik heb als ik eerlijk ben de laatste 2 maanden 3 weekenden een beetje miauw gedaan, en dat om het weekend of 2 weekenden er tussen hebben.

Maar dan hebben we het over 150-175mg max per avond, niet over grammen, wat tegenwoordig vrijwel normaal is met miauw.
Ik ben nu wel van plan om een langere tijd even helemaal niks te doen qua 'seronotine releasers' en dergelijke.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#16
…het potje was al leeg toen je eraan begon.

Je geeft nu antwoord op je eigen vraag waarom het voor jou niet werkte. Je had daarvoor al gebruikt en serotonine is geen supplement wat je ff kan bijpakken. Je lichaam heeft tijd nodig om het aan te maken.

Verschil in MDMA pillen en kristallen, geen. Alleen de hoeveelheid die je binnen krijgt. Ik ga zelf liever voor kristallen, afwegen en dan niet te veel. En maar 1 keer bijnemen op het hoogte punt.

Lijkt wel alsof je craving had naar bigger better faster, meer meer meer?

Als je potje leeg is dan kan je bijpakken wat je wil maar je love komt dan echt niet terug hoor. Ik zou rustig aan doen voordat je straks over een paar jaar helemaal geen empathy meer voelt en dat zou toch echt een partijtje zonde zijn, toch!!

Thanks iig voor je rapportje!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pollewop zei:
Lijkt wel alsof je craving had naar bigger better faster, meer meer meer?
Klik om te vergroten...
Ik denk indd het idee: als ik bij pak zou het nog wel komen. Niet heel slim.

Heb gelukkig nu geen last van enige na effecten, somberheid, etc.

Sws voelde miauw de laatste tijd niet meer hetzelfde, zou dan wel echt zijn door het niet genoeg serotonine aanmaken komen nu ik er aan denk.

Bedankt voor je bericht! Soms is een reminder best handig! Ik wou dat de mensen om me heen eens zouden luisteren naar dit soort advies.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn laatste test van kristallen gaf een uitslag van 77% MDMA uit een maximaal haalbaare 84%. Die 84 klinkt bekend als verhouding tussen base en kristal ! En is dus eigenlijk een vooromgerekende verhouding naar kristallen.Bijft dus verwarrend met testresultaten en dosseeradviezen.

Bottom line komt het dan hier op neer:
> bij dosseeradviezen gaat het om gewicht van kristal: base + HCl.

> als we kristal getest hebben kunnen we dus dat gewicht aanhouden in verhouding tot de adviesdosis.
Mijn 77 % moet ik dan toch weer vermenigvuldigen met 0,77/0,84 om te kunnen vergelijken met een adviesdosis. Echt verwarrend.

> als we pillen getest hebben moeten we het gewicht van de testuitslag met 1,19 vermenigvuldigen om het te kunnen vergelijken met een doseeradvies.

Vat ik het zo goed samen, @Neo-Shulginist ?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
als we kristal getest hebben kunnen we dus dat gewicht aanhouden in verhouding tot de adviesdosis.
Mijn 77 % moet ik dan toch weer vermenigvuldigen met 0,77/0,84 om te kunnen vergelijken met een adviesdosis. Echt verwarrend.
Klik om te vergroten...
Nee, je moet de rekensom niet toepassen bij onzuiverheid. Je kan het verschil gewoon aanhouden als veiligheidsmarge.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Om hierop terug te komen. Ik ga 31 augustus op Ground zero weer aan de pillen. Ik ben van plan om ze 2-3 weken van te voren te halen zodat ik naar de testservice kan.

In de tussentijd heb ik me erg ingehouden qua drugs. 1x speed gebruikt 2 weken geleden en deze week heb ik een beetje miauw op, waar ik vrijwel niks van gevoeld had. Ik werd moe dus ging niet meer bijpakken. Hiervoor heb ik niks gebruikt, en ik wil het ook zo houden tot ground zero(daarna ook niks natuurlijk).

Kijken of ik door een veilige dosering in combi van geen serotonineslurpers in de afgelopen paar maanden, een ander effect krijg dan de laatste 2 keer.

Ik zou het testresultaat wel delen, en ik ga een van de bovenstaande rekensommen aanhouden op het feest zelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."