#1
Dus de stof is tijdens het proces niet volledig afgemaakt tot "4-MMC"?De "4-MMC" die ik heb zijn prachtig puur uitziende kristallen.
Helaas bleek na testen door het lab dat het een precursor was voor 4-MMC. 🤷
Dus maw: de 4-MMC is geen 4-MMC?
Dus de stof is tijdens het proces niet volledig afgemaakt tot "4-MMC"?De "4-MMC" die ik heb zijn prachtig puur uitziende kristallen.
Helaas bleek na testen door het lab dat het een precursor was voor 4-MMC. 🤷
Ondanks alles, terug opnieuw geprobeerd, met positief resultaat, maar nu weer blauwe knieën godverdomme!?
Ondanks alles, terug opnieuw geprobeerd, met positief resultaat, maar nu weer blauwe knieën godverdomme!?
Alles terug in orde, wat geslapen en men knieën zien er weer normaal uit, raar dat er niets over op internet te vinden is. Enkel over 4 ... , 3 ... en 2 ...Misschien werken vaatverwijdende middelen?
Zou zelf gisteren poppers gebruiken, maar na de acetylcysteïne genomen te hebben (was dacht ik geen NAC) om mogelijkerwijs de schade door vrije radicalen te beperken, was ik het vergeten.
Mijn 1ste NEP-ervaring was vrijwel een soort van "ramp", waardoor ik eigenlijk best even terug naar men wiskundeboeken grijp, om de maten en gewichten van een weegschaaltje terug te leren kennen ...
15mg is dus geen 137mg of 147mg, ik had me vergist, en dus deze substantie verkeerd afgewogen.
Ik vond het er al veel uitzien op zichzelf dus had deze nog eens 2 gedeeld, maar niet meer afgewogen.
Daarna toch even op internet gaan opzoeken, maar de 1ste lijn was al binnen, ik schat tussen 60mg - 80mg.
Buiten dat ik wat onrustig was, wat hoofdpijn heb, plafonddienst gedraaid heb, viel de (negatieve) ervaring wel mee.
Ik had persoonlijk geen klachten wat betreffende hartkloppingen, of steken in men borst wat sommige mensen op het forum aangeven, maar iedereen is anders.
Misschien niet écht een report, maar ik kan het maar meegeven.
Be safe!![]()
Flink groot uitgepakt voor de eerste keer, zo zie je maar dat juist wegen vaak cruciaal kan zijn met verschillende middelen. Het is iig fijn om te horen dat alles in orde is na gisteren toen ik je berichtje las.Daarna toch even op internet gaan opzoeken, maar de 1ste lijn was al binnen, ik schat tussen 60mg - 80mg.
bij het poeder wel ja. bij sommige potente kristallen is 10mg al genoeg, sterker nog voor sommige is 5mg al genoeg.Met een beetje geluk heb je 60 mg NEP genomen. Dat is aan de hoge kant maar binnen normale grenzen. 80 mg is wel veel (te veel). Een goede startersdosis nasaal is 25–30 mg zou ik zeggen. 15 mg is erg weinig. Fijn dat het redelijk goed afgelopen is!
Ik had het over NEP kristallen. Ik begrijp niet waarom mensen poeder bestellen. Dan weet je dat het versneden kan zijn.bij het poeder wel ja. bij sommige potente kristallen is 10mg al genoeg, sterker nog voor sommige is 5mg al genoeg.
tis dat ik geen vendor mag noemen. ik heb ook 6 verschillende batches gehad en 1 springt er bovenuit.Ik had het over NEP kristallen. Ik begrijp niet waarom mensen poeder bestellen. Dan weet je dat het versneden kan zijn.
Ik ben persoonlijk nog nooit NEP kristallen tegengekomen waar 5 of 10 mg genoeg van zou zijn en ik heb aardig wat NEP gebruikt.
Hahaha, okay, ja lastig voor mij om deze informatie te verifiëren 😅tis dat ik geen vendor mag noemen. ik heb ook 6 verschillende batches gehad en 1 springt er bovenuit.
Heb de afgelopen 4 jaar veel verschillende soorten batches NEP geprobeerd en het is echt gewoon anders afhankelijk van wat je krijgt.Ik had het over NEP kristallen. Ik begrijp niet waarom mensen poeder bestellen. Dan weet je dat het versneden kan zijn.
Ik ben persoonlijk nog nooit NEP kristallen tegengekomen waar 5 of 10 mg genoeg van zou zijn en ik heb aardig wat NEP gebruikt. Ik kom ook niet veel ervaringsverslagen tegen van mensen die aan 5 of 10 mg genoeg hebben.


Ah, okay. In de periode 2021–2023 heb ik eigenlijk niet veel verschil gemerkt tussen batches. Ik bestelde altijd kristallen bij een paar verschillende vendors. Ik zou zeggen dat ik altijd ongeveer hetzelfde kreeg. Zeker geen batches die 2 of 3 keer zo sterk waren als andere batches.Heb de afgelopen 4 jaar veel verschillende soorten batches NEP geprobeerd en het is echt gewoon anders afhankelijk van wat je krijgt.
De Europese variant vind je nu voornamelijk in de vorm van kristallen. Bijna enkel dit voor zover ik weet van heb. Volgens mij maakt China het niet meer.Ah, okay. In de periode 2021–2023 heb ik eigenlijk niet veel verschil gemerkt tussen batches. Ik bestelde altijd kristallen bij een paar verschillende vendors. Ik zou zeggen dat ik altijd ongeveer hetzelfde kreeg. Zeker geen batches die 2 of 3 keer zo sterk waren als andere batches.
Poeder heb ik nooit geprobeerd/besteld. Wat ik kreeg waren ook nooit “vlokken”. Het waren altijd mooie kristallen. Verder leek het nog het meest op wat jij beschrijft als “Chinese vlokken” — rookte goed, bijna geur en smaakloos. Het “Europese poeder” dat je beschrijft herken ik helemaal niet.
Ik gebruik om de dag 25mg sertraline, die dag bewust niet omdat ik wist dat ik wat ging experimenteren 's avonds, ook geen alcohol.Gebruikte je er wat anders bij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."