Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP

NEP

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Proxima zei:
De "4-MMC" die ik heb zijn prachtig puur uitziende kristallen.

Helaas bleek na testen door het lab dat het een precursor was voor 4-MMC. 🤷
Klik om te vergroten...
Dus de stof is tijdens het proces niet volledig afgemaakt tot "4-MMC"?

Dus maw: de 4-MMC is geen 4-MMC?
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ondanks alles, terug opnieuw geprobeerd, met positief resultaat, maar nu weer blauwe knieën godverdomme!?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
RosseGod96 zei:
Ondanks alles, terug opnieuw geprobeerd, met positief resultaat, maar nu weer blauwe knieën godverdomme!?
Klik om te vergroten...

Onder andere nep werkt sterk bloed vaatvernauwend
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
RosseGod96 zei:
Ondanks alles, terug opnieuw geprobeerd, met positief resultaat, maar nu weer blauwe knieën godverdomme!?
Klik om te vergroten...

Misschien werken vaatverwijdende middelen?

Zou zelf gisteren poppers gebruiken, maar na de acetylcysteïne genomen te hebben (was dacht ik geen NAC) om mogelijkerwijs de schade door vrije radicalen te beperken, was ik het vergeten.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Misschien werken vaatverwijdende middelen?

Zou zelf gisteren poppers gebruiken, maar na de acetylcysteïne genomen te hebben (was dacht ik geen NAC) om mogelijkerwijs de schade door vrije radicalen te beperken, was ik het vergeten.
Klik om te vergroten...
Alles terug in orde, wat geslapen en men knieën zien er weer normaal uit, raar dat er niets over op internet te vinden is. Enkel over 4 ... , 3 ... en 2 ...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
RosseGod96 zei:
Mijn 1ste NEP-ervaring was vrijwel een soort van "ramp", waardoor ik eigenlijk best even terug naar men wiskundeboeken grijp, om de maten en gewichten van een weegschaaltje terug te leren kennen ... :disrelieved:

15mg is dus geen 137mg of 147mg, ik had me vergist, en dus deze substantie verkeerd afgewogen.

Ik vond het er al veel uitzien op zichzelf dus had deze nog eens 2 gedeeld, maar niet meer afgewogen.

Daarna toch even op internet gaan opzoeken, maar de 1ste lijn was al binnen, ik schat tussen 60mg - 80mg.

Buiten dat ik wat onrustig was, wat hoofdpijn heb, plafonddienst gedraaid heb, viel de (negatieve) ervaring wel mee.

Ik had persoonlijk geen klachten wat betreffende hartkloppingen, of steken in men borst wat sommige mensen op het forum aangeven, maar iedereen is anders.

Misschien niet écht een report, maar ik kan het maar meegeven.

Be safe!:redheart:
Klik om te vergroten...

Gebruikte je er wat anders bij?
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn 1ste NEP-ervaring was vrijwel een soort van "ramp", waardoor ik eigenlijk best even terug naar men wiskundeboeken grijp, om de maten en gewichten van een weegschaaltje terug te leren kennen ... :disrelieved:

15mg is dus geen 137mg of 147mg, ik had me vergist, en dus deze substantie verkeerd afgewogen.

Ik vond het er al veel uitzien op zichzelf dus had deze nog eens 2 gedeeld, maar niet meer afgewogen.

Daarna toch even op internet gaan opzoeken, maar de 1ste lijn was al binnen, ik schat tussen 60mg - 80mg.

Buiten dat ik wat onrustig was, wat hoofdpijn heb, plafonddienst gedraaid heb, viel de (negatieve) ervaring wel mee.

Ik had persoonlijk geen klachten wat betreffende hartkloppingen, of steken in men borst wat sommige mensen op het forum aangeven, maar iedereen is anders.

Misschien niet écht een report, maar ik kan het maar meegeven.

Be safe!:redheart:
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#8
RosseGod96 zei:
Daarna toch even op internet gaan opzoeken, maar de 1ste lijn was al binnen, ik schat tussen 60mg - 80mg.
Klik om te vergroten...
Flink groot uitgepakt voor de eerste keer, zo zie je maar dat juist wegen vaak cruciaal kan zijn met verschillende middelen. Het is iig fijn om te horen dat alles in orde is na gisteren toen ik je berichtje las. :)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met een beetje geluk heb je 60 mg NEP genomen. Dat is aan de hoge kant maar binnen normale grenzen. 80 mg is wel veel (te veel). Een goede startersdosis nasaal is 25–30 mg zou ik zeggen. 15 mg is erg weinig. Fijn dat het redelijk goed afgelopen is!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pittig stofje dat NEP! Ben blij voor je dat het niet erger is geworden.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#11
poe dat is een flinke dosis voor de eerste keer als lijn. fijn dat het goed is afgelopen.

OtherShore zei:
Met een beetje geluk heb je 60 mg NEP genomen. Dat is aan de hoge kant maar binnen normale grenzen. 80 mg is wel veel (te veel). Een goede startersdosis nasaal is 25–30 mg zou ik zeggen. 15 mg is erg weinig. Fijn dat het redelijk goed afgelopen is!
Klik om te vergroten...
bij het poeder wel ja. bij sommige potente kristallen is 10mg al genoeg, sterker nog voor sommige is 5mg al genoeg.


offtopic: binnenkort ga ik de originele Pentedrone ervaren, ben zeer benieuwd. dus de P van NEP
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
ILoveRCs zei:
bij het poeder wel ja. bij sommige potente kristallen is 10mg al genoeg, sterker nog voor sommige is 5mg al genoeg.
Klik om te vergroten...
Ik had het over NEP kristallen. Ik begrijp niet waarom mensen poeder bestellen. Dan weet je dat het versneden kan zijn.

Ik ben persoonlijk nog nooit NEP kristallen tegengekomen waar 5 of 10 mg genoeg van zou zijn en ik heb aardig wat NEP gebruikt. Ik kom ook niet veel ervaringsverslagen tegen van mensen die aan 5 of 10 mg genoeg hebben.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Ik had het over NEP kristallen. Ik begrijp niet waarom mensen poeder bestellen. Dan weet je dat het versneden kan zijn.

Ik ben persoonlijk nog nooit NEP kristallen tegengekomen waar 5 of 10 mg genoeg van zou zijn en ik heb aardig wat NEP gebruikt.
Klik om te vergroten...
tis dat ik geen vendor mag noemen. ik heb ook 6 verschillende batches gehad en 1 springt er bovenuit.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
ILoveRCs zei:
tis dat ik geen vendor mag noemen. ik heb ook 6 verschillende batches gehad en 1 springt er bovenuit.
Klik om te vergroten...
Hahaha, okay, ja lastig voor mij om deze informatie te verifiëren 😅
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pluggen geeft amper side effects tegenover snuffelen ✌️
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
OtherShore zei:
Ik had het over NEP kristallen. Ik begrijp niet waarom mensen poeder bestellen. Dan weet je dat het versneden kan zijn.

Ik ben persoonlijk nog nooit NEP kristallen tegengekomen waar 5 of 10 mg genoeg van zou zijn en ik heb aardig wat NEP gebruikt. Ik kom ook niet veel ervaringsverslagen tegen van mensen die aan 5 of 10 mg genoeg hebben.
Klik om te vergroten...
Heb de afgelopen 4 jaar veel verschillende soorten batches NEP geprobeerd en het is echt gewoon anders afhankelijk van wat je krijgt.


IMG_3455.png
IMG_3456.png
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb dit zelf ook een keer met amfetamine gehad.
Dat was wel erg vervelend, rikketik kreeg ook flinke klappen die dag.
Daarna altijd meerdere checks, het kan namelijk ook behoorlijk fout aflopen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Heb de afgelopen 4 jaar veel verschillende soorten batches NEP geprobeerd en het is echt gewoon anders afhankelijk van wat je krijgt.
Klik om te vergroten...
Ah, okay. In de periode 2021–2023 heb ik eigenlijk niet veel verschil gemerkt tussen batches. Ik bestelde altijd kristallen bij een paar verschillende vendors. Ik zou zeggen dat ik altijd ongeveer hetzelfde kreeg. Zeker geen batches die 2 of 3 keer zo sterk waren als andere batches.

Poeder heb ik nooit geprobeerd/besteld. Wat ik kreeg waren ook nooit “vlokken”. Het waren altijd mooie kristallen. Verder leek het nog het meest op wat jij beschrijft als “Chinese vlokken” — rookte goed, bijna geur en smaakloos. Het “Europese poeder” dat je beschrijft herken ik helemaal niet.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Ah, okay. In de periode 2021–2023 heb ik eigenlijk niet veel verschil gemerkt tussen batches. Ik bestelde altijd kristallen bij een paar verschillende vendors. Ik zou zeggen dat ik altijd ongeveer hetzelfde kreeg. Zeker geen batches die 2 of 3 keer zo sterk waren als andere batches.

Poeder heb ik nooit geprobeerd/besteld. Wat ik kreeg waren ook nooit “vlokken”. Het waren altijd mooie kristallen. Verder leek het nog het meest op wat jij beschrijft als “Chinese vlokken” — rookte goed, bijna geur en smaakloos. Het “Europese poeder” dat je beschrijft herken ik helemaal niet.
Klik om te vergroten...
De Europese variant vind je nu voornamelijk in de vorm van kristallen. Bijna enkel dit voor zover ik weet van heb. Volgens mij maakt China het niet meer.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Gebruikte je er wat anders bij?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik om de dag 25mg sertraline, die dag bewust niet omdat ik wist dat ik wat ging experimenteren 's avonds, ook geen alcohol.

Dus even verduidelijken: ik gebruik 4x of 3x een halfje sertraline in de week, ik ben aan het afbouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."