Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ik vind direct meerdere links. Deze bijvoorbeeld:
Klik om te vergroten...
ik had nog niet gegoogled inderdaad :P

Mindless zei:

‘Gezonde’ wierook is kankerverwekkend

Wierook die verkocht wordt als gezond blijkt in de praktijk kankerverwekkende stoffen in de hoogste categorie te bevatten.
kro-ncrv.nl kro-ncrv.nl


Kankerverwekkend door onvolledige verbranding.
Klik om te vergroten...

He bedankt voor de info he :sweatsmile:

Ja schadelijk ok, het zegt alleen zo bar weinig. Schadelijk wanneer, welke hoeveelheden etc.. en er zijn zoveel verschillende soorten en producenten.
Maar inderdaad, iedere (onvolledige) verbranding kan sowieso schadelijk zijn, en god knows wat er precies in dat in wie weet waar in elkaar gedraaide wierookje zit..

Mindless zei:
Ja hè? Dan snap ik zeker de waarde ervan :)


1 van de meest bijzondere dingen van LSD voor mij. Ik heb dit niet op bijvoorbeeld paddo's en truffels.
Klik om te vergroten...

Nee, ik ook niet op die manier. Ik ben eigenlijk helemaal gestopt met paddo's en truffels sinds ik LSD heb ontdekt, alhoewel ik vele bijzondere trips heb gehad. Het overslaan van de intoxicatie/soms misselijk zijn fase is zo'n goed selling point.

Mindless zei:
Ik tune soms letterlijk in op gesprekken van mensen honderd meter verderop, of radio's, etc. Inderdaad geen illusie, ik hoor ze letterlijk. Dingen die ik niet zou moeten kunnen horen/verstaan van zo'n afstand.

Ook het bekende HD of 4K breedhoek zicht waarbij ik veeeel meer details onderscheid dan nuchter. Als mijn ogen/lichaam dit blijkbaar kan, waarom dan nuchter niet? :)
Klik om te vergroten...

Goeie vraag. De verwerking van visuele signalen door de cortex werkt kennelijk een stuk effectiever. Ook bijvoorbeeld het kunnen waarnemen van alle nuances binnen het kleurenspectrum. Ik snap daar niks van maar het is zo mooi.

Mindless zei:
Ja da's een goeie. Ik heb zelf ook geregeld onvolledige verbranding opgemerkt met witte salie en Palo Santo. Dat kan logischerwijs ook niet goed voor je zijn. Ik zet altijd de ramen en deuren wel allemaal open, zodat het door kan waaien.
Klik om te vergroten...

Ik adem de rook soms letterlijk direct in hahaha. Zoals de sjamaan dat doet tijdens een ritueel. Vraag me af of ik dat de volgende keer in een trip nog net zo onbevangen doe na deze thread ;P
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aartsbok zei:
zonde, lsd werkt bij mij niet. Ik had het graag eens ervaren. 4-ho-met neusspray maakt me misselijk maar ik ervaar er verder niets van. Dmt trekt me in een diepe droomloze slaap. shrooms relaxen wel, truffels ook maar heel subtiel. Ik geniet vooral van disco’s.
Klik om te vergroten...
O, da's jammer voor je. Soms kunnen bepaalde medicijnen roet in het eten gooien. Of zou je nog hoger kunnen in dosering? Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je doel van inname. Vroeger wilde ik zo hard mogelijk gaan, tegenwoordig liever beheerster.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Ik denk niet dat ik er toen een trip report over heb geschreven. Wel echt eens dat de lsd bij onze eerste poging echt grotendeels weg werd geblazen door de mdma. We voelde ons toen opeens veel nuchterder worden en hielden een trippy mdma-roll over die weliswaar heel leuk was maar niet aanvoelde als wat mensen beschreven van een Candy-Flip.

De tweede keer hebben we volgens mij de lsd opgehoogd naar 150-160 ug lsd en daarbij volgens mij maar 60mg mdma gedaan. Die mdma hebben we ongeveer 3,5 uur na inname van de lsd gedaan zodat de piek van de lsd overliep in de mdma. Dat was echt geweldig…
De lsd visuals kregen echt een diepe, comfortabele en liefdevolle betekenis en ik voelde me nog steeds heel trippy maar dan compleet ontspannen en zorgeloos door de M.

Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Klik om te vergroten...
Staat nog steeds op mijn bucketlist , de candyflip. Wat ik mij afvraag, is de comedown van M een stuk aangenamer wanneer gecombineerd met LSD ivm de langere werkingsduur daarvan?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
Staat nog steeds op mijn bucketlist , de candyflip. Wat ik mij afvraag, is de comedown van M een stuk aangenamer wanneer gecombineerd met LSD ivm de langere werkingsduur daarvan?
Klik om te vergroten...
Ik heb normaal gesproken niet heel veel last van een crash tijdens de comedown van M. Door de M pas aan het einde van de lsd piek te nemen lopen ze redelijk gelijktijdig af… ik had het idee dat de comedown wat trager en geleidelijker verliep tijdens de Candy-Flip. Ik denk dat ik nog steeds afgeleid en geboeid was door de lsd waardoor er minder aandacht ging naar het uitwerken van de lsd. @Roze Olifant kun jij je nog herinneren hoe dat bij jou was?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Ik heb normaal gesproken niet heel veel last van een crash tijdens de comedown van M. Door de M pas aan het einde van de lsd piek te nemen lopen ze redelijk gelijktijdig af… ik had het idee dat de comedown wat trager en geleidelijker verliep tijdens de Candy-Flip. Ik denk dat ik nog steeds afgeleid en geboeid was door de lsd waardoor er minder aandacht ging naar het uitwerken van de lsd. @Roze Olifant kun jij je nog herinneren hoe dat bij jou was?
Klik om te vergroten...
Ik ging meer uit van de werkingsduur van lsd en m en het moment van inname van de m na 2-3 uur. M werkt een uurtje of 6 toch en LSD 12 uur. Dus dan hou je nog een uurtje of 3 over denkt mijn logica dan haha

De comedown van M vond ik altijd niet erg pleasant, behalve met wiet erbij ofzo dan was het wel wat aangenamer.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraffeNeel zei:
Samen met m'n vrouw beiden een heel zegeltje 1p-lsd van 100 mug geprobeerd. Zelf al eerdere lsd-25 ervaringen gehad en beide veel ervaring met psilocybine.

De setting
Na een middagje bijna gesmolten te zijn van de hitte met een heerlijke bbq en wat biertjes hadden we nu op het oog om de 1p-lsd uit de kast te halen. Gezien de hitte en toeslaan van vermoeidheid eerst wat pep genomen, we moesten immers nog eventjes wachten voordat we konden starten. De tuin was versierd met mooie lampjes en twee verschillende zitjes, de ene lui de andere wat rechter. We waren voorzien van muzikale omlijsting van YouTube onder begeleiding van zoemende muggen.

22:30h - inname zegels
We hebben beiden een zegeltje ingeslikt. Vol verwachting klopt ons hart (wij hebben dat niet meer met Sinterklaas). Rond half twaalf krijg ik al kleuren warmer binnen en geluiden komen een beetje anders binnen. Mijn vrouw voelt nog weinig. Nog een half uurtje later zit ik al met heel fijne visuals, niet te straf en ook wel een soort meer gecontroleerd als met truffels. Wel steeds wat gedoe op m'n maag. Tip: eet een lichtere maaltijd dan bbq alvorens te trippen. Dat had ik eigenlijk wel al moeten weten, maar ja, soms loopt het zo zoals het is. Bij m'n vrouw komen ook warmere kleuren door en de life sets op YouTube zijn erg leuk om naar te kijken. Favoriet deze avond: De muziek stond trouwens erg zachtjes. In de nacht houden we rekening met de buren uiteraard. Wel horen we best veel herrie op straat van allerlei mensen die zich druk lijken te maken. Die hadden vast geen zegeltjes op.

Ongeveer 02:00h
We besluiten om naar binnen te gaan verhuizen. Zoveel muggen dat we op den duur door hadden dat ze niet ingebeeld waren. De verhuizing is een hele onderneming. Blij dat we uiteindelijk geslaagd op de bank konden gaan liggen. We waren nu beiden lekker in de trip, fijne visuals (niet te straf) en ook wel een euforisch gevoel. Kneiter blij ei was ik de hele tijd. We waren wel wat stilletjes, weinig praten wat we normaal met een avondje pep wel héél erg veel doen. Ik bied een kriebelbeurt, massage of voetmassage aan. Het werd die laatste. Dat gaat me enigszins moeizaam af: veel olie voor niet al te grote voeten en ook wel heel duidelijk dat ik nooit een cursus voeten masseren voor beginners heb gevolgd... laat staan voor gevorderden.
Van het èèn komt het ander en dat werd toch een geile straffe seks, pure lust en verliefdheid voor elkaar. Tevens ook tijdens de seks mooie visuals en een bijzondere manier van doorkomen van gevoel, erg prettig! Na anderhalf uur, liters zweet en compleet buiten adem zijn stoppen we.

Een uurtje of 04:00h
We raken beide moe... in ons hoofd en ook in de spieren. We ruimen de boel op, drinken nog een glas aardbeiensap en gaan naar bed. Daar vallen we beide toch een soort van in slaap. Tot een uur of zes. Ik word nog best rommelig op m'n maag van die sap (tip 2: aardbeiensap is niet zo lekker op een rommelige maag). Ik raak ook verder moe, waarop ik besluit wat pep bij te pakken. Ik knap daar best veel van op en even later pakt m'n vrouw ook wat bij. Kletsen komt wat op gang, waarbij we het er vooral over hebben dat het afgelopen nacht een bijzondere ervaring was. Voor ons beter dan psilocybine en veel anders dan pep. Had mooi geweest als we nog iets meer van dat verliefde mdma-achtige gevoel hadden gehad. Wie weet de volgende keer candyflop.

Nu de paarden gaan voeren en starten met een nieuwe normale dag.
Klik om te vergroten...
100 mug millimicrogram?.. en oh ja iemand zei het al amfetamine doet eerder afbruik aan de lsd dan iets positiefs, er is geen synergy. het helpt je hooguit wat helderder te worden voor eventjes aangezien amfetamine veel korter werkzaak is.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Samen met m'n vrouw beiden een heel zegeltje 1p-lsd van 100 mug geprobeerd. Zelf al eerdere lsd-25 ervaringen gehad en beide veel ervaring met psilocybine.

De setting
Na een middagje bijna gesmolten te zijn van de hitte met een heerlijke bbq en wat biertjes hadden we nu op het oog om de 1p-lsd uit de kast te halen. Gezien de hitte en toeslaan van vermoeidheid eerst wat pep genomen, we moesten immers nog eventjes wachten voordat we konden starten. De tuin was versierd met mooie lampjes en twee verschillende zitjes, de ene lui de andere wat rechter. We waren voorzien van muzikale omlijsting van YouTube onder begeleiding van zoemende muggen.

22:30h - inname zegels
We hebben beiden een zegeltje ingeslikt. Vol verwachting klopt ons hart (wij hebben dat niet meer met Sinterklaas). Rond half twaalf krijg ik al kleuren warmer binnen en geluiden komen een beetje anders binnen. Mijn vrouw voelt nog weinig. Nog een half uurtje later zit ik al met heel fijne visuals, niet te straf en ook wel een soort meer gecontroleerd als met truffels. Wel steeds wat gedoe op m'n maag. Tip: eet een lichtere maaltijd dan bbq alvorens te trippen. Dat had ik eigenlijk wel al moeten weten, maar ja, soms loopt het zo zoals het is. Bij m'n vrouw komen ook warmere kleuren door en de life sets op YouTube zijn erg leuk om naar te kijken. Favoriet deze avond: De muziek stond trouwens erg zachtjes. In de nacht houden we rekening met de buren uiteraard. Wel horen we best veel herrie op straat van allerlei mensen die zich druk lijken te maken. Die hadden vast geen zegeltjes op.

Ongeveer 02:00h
We besluiten om naar binnen te gaan verhuizen. Zoveel muggen dat we op den duur door hadden dat ze niet ingebeeld waren. De verhuizing is een hele onderneming. Blij dat we uiteindelijk geslaagd op de bank konden gaan liggen. We waren nu beiden lekker in de trip, fijne visuals (niet te straf) en ook wel een euforisch gevoel. Kneiter blij ei was ik de hele tijd. We waren wel wat stilletjes, weinig praten wat we normaal met een avondje pep wel héél erg veel doen. Ik bied een kriebelbeurt, massage of voetmassage aan. Het werd die laatste. Dat gaat me enigszins moeizaam af: veel olie voor niet al te grote voeten en ook wel heel duidelijk dat ik nooit een cursus voeten masseren voor beginners heb gevolgd... laat staan voor gevorderden.
Van het èèn komt het ander en dat werd toch een geile straffe seks, pure lust en verliefdheid voor elkaar. Tevens ook tijdens de seks mooie visuals en een bijzondere manier van doorkomen van gevoel, erg prettig! Na anderhalf uur, liters zweet en compleet buiten adem zijn stoppen we.

Een uurtje of 04:00h
We raken beide moe... in ons hoofd en ook in de spieren. We ruimen de boel op, drinken nog een glas aardbeiensap en gaan naar bed. Daar vallen we beide toch een soort van in slaap. Tot een uur of zes. Ik word nog best rommelig op m'n maag van die sap (tip 2: aardbeiensap is niet zo lekker op een rommelige maag). Ik raak ook verder moe, waarop ik besluit wat pep bij te pakken. Ik knap daar best veel van op en even later pakt m'n vrouw ook wat bij. Kletsen komt wat op gang, waarbij we het er vooral over hebben dat het afgelopen nacht een bijzondere ervaring was. Voor ons beter dan psilocybine en veel anders dan pep. Had mooi geweest als we nog iets meer van dat verliefde mdma-achtige gevoel hadden gehad. Wie weet de volgende keer candyflop.

Nu de paarden gaan voeren en starten met een nieuwe normale dag.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed en LSD, die combo zie ik zelden.

Met LSD normaal krijg je ook al euforie, is die euforie met wat speed erbij heel anders?

Ik zou deze combo niet durven. De comedown en kater van speed voor mij was HEL. Dat nog eens versterkt door LSD....
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Ik ging meer uit van de werkingsduur van lsd en m en het moment van inname van de m na 2-3 uur. M werkt een uurtje of 6 toch en LSD 12 uur. Dus dan hou je nog een uurtje of 3 over denkt mijn logica dan haha

De comedown van M vond ik altijd niet erg pleasant, behalve met wiet erbij ofzo dan was het wel wat aangenamer.
Klik om te vergroten...
Ik nam de M iets later… ik schat zo’n 3,5 of 4 uur na inname. Ik had ook het idee dat de M iets langer door werkte en heb destijds geen hele duidelijke come-down van de M ervaren. Als je bang bent voor de come-down zou je het ook kunnen combineren met 6-apb dat werkt namelijk een stuk langer. Ik neem aan het einde van een lsd of M trip vaak nog wel een jointje maar volgens mij hebben we dat bij de Candy-Flip overgeslagen…
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik nam de M iets later… ik schat zo’n 3,5 of 4 uur na inname. Ik had ook het idee dat de M iets langer door werkte en heb destijds geen hele duidelijke come-down van de M ervaren. Als je bang bent voor de come-down zou je het ook kunnen combineren met 6-apb dat werkt namelijk een stuk langer. Ik neem aan het einde van een lsd of M trip vaak nog wel een jointje maar volgens mij hebben we dat bij de Candy-Flip overgeslagen…
Klik om te vergroten...
men spreekt doorgaans van een come up, piek, come down en naeffecten. de come up is sneller wanneer een zelfde dosis een groter oppervlakte heeft dus als je het fijnmaalt is het oppervlakte groter. en wat een groter oppervlakte heeft voor een zelfde dosis is ook sneller uitgewerkt maar werkt dan ook weer heftiger. pure logica allemaal.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dooker zei:
100 mug millimicrogram?.. en oh ja iemand zei het al amfetamine doet eerder afbruik aan de lsd dan iets positiefs, er is geen synergy. het helpt je hooguit wat helderder te worden voor eventjes aangezien amfetamine veel korter werkzaak is.
Klik om te vergroten...
In μg, the prefix symbol for micro- is the Greek letter μ (mu).
Wij moesten nogal lang wachten voordat we konden starten en hadden alvast wat tegen vermoeidheid genomen. Vooraf zullen we geen pep meer pakken, achteraf is voor ons dan weer wel erg handig.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraffeNeel zei:
In μg, the prefix symbol for micro- is the Greek letter μ (mu).
Wij moesten nogal lang wachten voordat we konden starten en hadden alvast wat tegen vermoeidheid genomen. Vooraf zullen we geen pep meer pakken, achteraf is voor ons dan weer wel erg handig.
Klik om te vergroten...
misschien heb ik het wel mis maar volgens mij heb ik geleerd dat m = milli(inhoud) en u =micro(gewicht) dus ik zag de combinatie staan en ik denk huh millimicro?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dooker zei:
misschien heb ik het wel mis maar volgens mij heb ik geleerd dat m = milli(inhoud) en u =micro(gewicht) dus ik zag de combinatie staan en ik denk huh millimicro?
Klik om te vergroten...
StraffeNeel zei:
letter μ
Klik om te vergroten...
De Griekse letter μ (niet u) gebruik je voor micro en spreek je uit als mu. Notatie als mu is geaccepteerd.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraffeNeel zei:
De Griekse letter μ (niet u) gebruik je voor micro en spreek je uit als mu. Notatie als mu is geaccepteerd.
Klik om te vergroten...
roger that, kweet wel dat wetenschappers lui zijn en het liefst zoveel mogelijk afkorten. ik ben wel bekend met het symbool, houden we het op mu.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#15
StraffeNeel zei:
O, da's jammer voor je. Soms kunnen bepaalde medicijnen roet in het eten gooien. Of zou je nog hoger kunnen in dosering? Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je doel van inname. Vroeger wilde ik zo hard mogelijk gaan, tegenwoordig liever beheerster.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk wil ik gewoon “beleven” op de meest verantwoordelijke manier. misschien is een andere vorm of roa of dosis bete…. kan evengoed mijn afwijkrnf brein zijn die de pulsen niet doorlaten. Maar als iemand me eens wil introduceren en m e wil begeleiden ben ben ik 9/11 style klaar!! We Vliegen erin!

dus als iemand zin heeft mijn sjamaan te zijn, stuur maar pb.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Doe je het vaker? Want volgens mij kan je ook best paranoia worden van speed + LSD. Je hebt het dan misschien niet heel snel zelf door dat dat aan de hand is. Maar misschien als je achteraf op reflecteert..?
Klik om te vergroten...
Speed en lsd kun je prima combineren is mijn ervaring.

Bij mij doet het totaal geen afbreuk aan de trip en ik merk geen enkel nadeel.



De laatste keren dat ik heb getript was ik eerst 1 of 2 nachten wakker op de speed en daarna nam ik 75 ug 1P-Lsd

en dat ging harstikke prima.



Ik weet nog wel dat ik een keer merkte dat de intensiteit van de lsd aan het afnemen was terwijl ik tegelijkertijd nog heel hard aan het pieken was.



En een ander keer baalde ik omdat het pieken bijna voorbij was dus om die piek te verlengen besloot ik om er nog een bommetje van een kleine gram tegen aan te knallen en dat werkte wel goed.

En is net alsof die bom speed uitzichzelf gaat werken als langzame afgifte, want 12 uur later merkte ik, dat ik er nog steeds hard op ging. En dat was nadat ik 2 uur had geslapen (of iets wat daar op lijkt.)

Ik neem wel af en toe een potje bier als tranquillizer. Juist icm met lsd vind ik dat ideaal want vooral in het begin word ik daar erg dorstig van 😊



En ik consumeer ongeveer een gram speed per 24 uur.

En aan 0.75 mcg 1p-Lsd heb ik zat genoeg.



Ik snap dr trouwens niks van wat hier word geadviseerd, want ik doe altijd precies het tegenovergestelde, want juist daar ga ik het lekkerst op.

Dus ik plan het trippen niet en ik neem er voor of er na wel speed en met wat alcohol haal ik de scherpe randjes er af.
En zo kan blowen ook echt een fantastisch effect geven aan je trip, alsof je gelanceerd word.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#17
alles gaat voorbij zei:
Speed en lsd kun je prima combineren is mijn ervaring.

Bij mij doet het totaal geen afbreuk aan de trip en ik merk geen enkel nadeel.



De laatste keren dat ik heb getript was ik eerst 1 of 2 nachten wakker op de speed en daarna nam ik 75 ug 1P-Lsd

en dat ging harstikke prima.



Ik weet nog wel dat ik een keer merkte dat de intensiteit van de lsd aan het afnemen was terwijl ik tegelijkertijd nog heel hard aan het pieken was.



En een ander keer baalde ik omdat het pieken bijna voorbij was dus om die piek te verlengen besloot ik om er nog een bommetje van een kleine gram tegen aan te knallen en dat werkte wel goed.

En is net alsof die bom speed uitzichzelf gaat werken als langzame afgifte, want 12 uur later merkte ik, dat ik er nog steeds hard op ging. En dat was nadat ik 2 uur had geslapen (of iets wat daar op lijkt.)

Ik neem wel af en toe een potje bier als tranquillizer. Juist icm met lsd vind ik dat ideaal want vooral in het begin word ik daar erg dorstig van 😊



En ik consumeer ongeveer een gram speed per 24 uur.

En aan 0.75 mcg 1p-Lsd heb ik zat genoeg.



Ik snap dr trouwens niks van wat hier word geadviseerd, want ik doe altijd precies het tegenovergestelde, want juist daar ga ik het lekkerst op.

Dus ik plan het trippen niet en ik neem er voor of er na wel speed en met wat alcohol haal ik de scherpe randjes er af.
En zo kan blowen ook echt een fantastisch effect geven aan je trip, alsof je gelanceerd word.
Klik om te vergroten...
als je dagelijks speed gebruikt, zelfs 1 gram wat vrij hoog is, dan zal het weinig afbreuk doen aan je lsd trip. ik heb het niet opgezocht maar volgens mij triggeren ze sws niet dezelfde receptoren dus als dat waar is dan zal het voor jou weinig uitmaken. dat advies heeft meer te maken met mensen zonder die amfetamine tolerantie
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij is pep en lsd redelijk bad trip of psychose gevoelig toch?
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze Herbs Mang zei:
Volgens mij is pep en lsd redelijk bad trip of psychose gevoelig toch?
Klik om te vergroten...
het is zeker een risicofactor, maar zeker niet de grootste van de te maken combo's
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Prachtige topictitel trouwens. :sweatsmile:
Had zo kunnen staan op het menukaart van een michelin-ster restaurant.
Door het lezen ervan krijg ik er zo wat ook zin in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."