#1
ik had nog niet gegoogled inderdaad :PIk vind direct meerdere links. Deze bijvoorbeeld:
‘Gezonde’ wierook is kankerverwekkend
Wierook die verkocht wordt als gezond blijkt in de praktijk kankerverwekkende stoffen in de hoogste categorie te bevatten.kro-ncrv.nl
Kankerverwekkend door onvolledige verbranding.
He bedankt voor de info he
Ja schadelijk ok, het zegt alleen zo bar weinig. Schadelijk wanneer, welke hoeveelheden etc.. en er zijn zoveel verschillende soorten en producenten.
Maar inderdaad, iedere (onvolledige) verbranding kan sowieso schadelijk zijn, en god knows wat er precies in dat in wie weet waar in elkaar gedraaide wierookje zit..
Ja hè? Dan snap ik zeker de waarde ervan
1 van de meest bijzondere dingen van LSD voor mij. Ik heb dit niet op bijvoorbeeld paddo's en truffels.
Nee, ik ook niet op die manier. Ik ben eigenlijk helemaal gestopt met paddo's en truffels sinds ik LSD heb ontdekt, alhoewel ik vele bijzondere trips heb gehad. Het overslaan van de intoxicatie/soms misselijk zijn fase is zo'n goed selling point.
Ik tune soms letterlijk in op gesprekken van mensen honderd meter verderop, of radio's, etc. Inderdaad geen illusie, ik hoor ze letterlijk. Dingen die ik niet zou moeten kunnen horen/verstaan van zo'n afstand.
Ook het bekende HD of 4K breedhoek zicht waarbij ik veeeel meer details onderscheid dan nuchter. Als mijn ogen/lichaam dit blijkbaar kan, waarom dan nuchter niet?![]()
Goeie vraag. De verwerking van visuele signalen door de cortex werkt kennelijk een stuk effectiever. Ook bijvoorbeeld het kunnen waarnemen van alle nuances binnen het kleurenspectrum. Ik snap daar niks van maar het is zo mooi.
Ja da's een goeie. Ik heb zelf ook geregeld onvolledige verbranding opgemerkt met witte salie en Palo Santo. Dat kan logischerwijs ook niet goed voor je zijn. Ik zet altijd de ramen en deuren wel allemaal open, zodat het door kan waaien.
Ik adem de rook soms letterlijk direct in hahaha. Zoals de sjamaan dat doet tijdens een ritueel. Vraag me af of ik dat de volgende keer in een trip nog net zo onbevangen doe na deze thread ;P