#1
Volgens mij is pep en lsd redelijk bad trip of psychose gevoelig toch?
het is zeker een risicofactor, maar zeker niet de grootste van de te maken combo'sVolgens mij is pep en lsd redelijk bad trip of psychose gevoelig toch?
Ze durft gewoon niethet is zeker een risicofactor, maar zeker niet de grootste van de te maken combo's
Wij hebben twee keer de candyflip gedaan. Eerste keer was 1 lichte zegel en na 3,5 uur 120mg MDMA. Dat was buitengewoon synergetisch en euforisch. Tweede keer hadden anderhalve zegel en na 4uur 100mg MDMA. Hier hadden we exact het gevoel wat jij beschrijft. Binnen een paar minuten koud terug op aarde.Leuk report!
Zelf ben ik wel eens m’n lisdexamfetamine vergeten over te slaan op een dag LSD, en heb daar verder niks significants van gemerkt (is ook wel een hele lage, medicinale dosis waar ik een zekere tolerantie voor heb…).
En ik kan me voorstellen dat de LSD de pep grotendeels overruled wanneer die eerste in verhouding veel hoger gedoseerd wordt dan de tweede, maar ik zou ook zeker niet verbaasd opkijken als de LSD hierdoor toch een stuk minder sterk doorkomt, misschien in jullie geval dan net subtiel genoeg om onopgemerkt te blijven.
Je ziet dit namelijk al gebeuren bij een candyflip die ofwel niet helemaal goed wordt uitgevoerd ofwel om andere reden niet het beoogde effect geeft (een semi-candyflip dus). En MDMA is op zichzelf uiteraard véél meer spacy/trippy en véél minder helder dan pep. Echter, als je een onvolledige candyflip meemaakt - die nog steeds erg leuk kan zijn, maar waarbij de stoffen vooral ‘naast elkaar opereren’ in plaats van in elkaar opgaan en een eigen gemengde identiteit creëren, wat je het liefst wil, omdat het laatste een nieuwe, unieke ervaring tot stand brengt - zul je ervan staan te kijken wat voor ‘onttrippende’ werking de M op de initiële LSD-ervaring kan hebben. En dit in een bizar kort tijdsbestek (kwartiertje?). Been there done that. Het gaf een kort ‘weird’ gevoel alsof de twee stoffen even botsten, daarna lichte teleurstelling, we zagen de snelle ‘val’ van de LSD-trip beide namelijk niet aankomen in die mate.
Het klassieke foutje wat hierbij gemaakt wordt is dat je de M (net wat) te hoog doseert, want ‘ach, M = lekker dromerig en spacey dus iets meer M zal de trip versterken door toevoeging van die twee elementen’. Zo simpel blijkt het niet, althans, dat is mijn/onze ervaring.
Dit is nu misschien moeilijk voor te stellen, maar M heeft daadwerkelijk de potentie om een deel van je trip vrij abrupt te killen als je iets te royaal met de dosis omgaat (je wordt gevoelsmatig nuchterder!). En dit komt nauwer dan ik van tevoren had gedacht.
Objectief ben je dan natuurlijk niet nuchterder, maar neemt de M de LSD grotendeels over. Op dat moment kom je er eigenlijk achter hoe ‘normaal’ en helder je in feite nog functioneert op M vergeleken met LSD. 😂 Het verschil is echt groot, als je ze zo direct na elkaar meemaakt. Een ervaring opzich.
Omdat we plots minder verward en vaag en trippy werden, voelde het die keer (onze eerste candyflip-poging) alsof er méér van ons werd weggenomen dan dat er werd toegevoegd… we hadden alsnog een leuke tijd, maar misten de samenwerking met én de diepte van de LSD.
Sorry voor deze uitwijding over de candyflip, maar ik heb op het forum vaak mensen relatief hoog zien doseren met M in een candyflip, en ik kan me dus niet voorstellen dat je dan volledig de beoogde synergie meemaakt. Waarschijnlijk heb je dan vooral een langdurige trippy M-ervaring, en vinden die mensen dat blijkbaar wel prima. Ook nice, maar de echte flip is zoals ik al zei meer eigen dan dat, er ontstaat een nieuw ‘beestje’, een soort kind van LSD en MDMA, eigenlijk. :’)
Mij/ons is dat pas de tweede keer goed gelukt: door (nog) lager te doseren met de M. Timing van de M is hierbij naast dosis trouwens ook erg belangrijk! Zet een wekker!
Ik zou ver in mijn forumberichten moeten gaan graven om te achterhalen wat ook alweer de ideale dosisverhouding en timing van de geslaagde poging van @Eik en mij was. Als het lukt volgens plan, is een candyflip een erg toffe beleving.
Die verhouding en timing kan natuurlijk ook weer per persoon verschillen, dat zeg ik er wel bij. Maar omdat jij en je vrouw allebei stimliefhebbers zijn, leek het me wel een relevante tip om niet té optimistisch-royaal te zijn met de M tegen de tijd dat jullie gaan candyflippen om de beste kans op die “echte” flip te maken, tenzij je de synergie minder belangrijk vindt en er niet mee zit dat de M je naar een ‘nuchterder’ plateau kan doen vallen.
Hoe kwam ik hier ook alweer op… (Het is laat en ik heb droomthee op, waar ik nog niet erg van ga dromen helaas…) Oja, ik kan me dus bijna níet voorstellen dat pep een LSD-trip niet stiekem mogelijk toch net wat meer remt dan je zelf denkt. Aangezien MDMA dat dus al doet, op nog vrij bescheiden dosis.
Maar misschien heb ik het mis hoor, en gedraagt speed zich toch echt weer anders in combinatie met LSD dan MDMA.
Wat ik me wel echt ook zou afvragen bij de combi pep-MDMA (en wat ik zelf wél al licht dacht te merken in de combi met lisdex) is of ze elkaars lichamelijke stim-bijwerkingen niet serieus versterken. Daarmee bedoel ik dus meer spierspanning, meer ‘jittery’/fysieke onrust, meer neiging tot kramp in bv. schouders en kaken, m.a.w. een oncomfortabelere bodyload. LSD en speed hebben dit namelijk allebei op zichzelf al, zij het op hun eigen manier.
Hebben jullie daar niks van gemerkt? Wat was jullie dosis pep, en hoe lang is deze voor de LSD ingenomen?
Wellicht dat het ook gewoon weinig gedaan heeft in jullie geval door tolerantie en/of te lang tijdsinterval/te lage dosis pep. Als daadwerkelijke ‘flip’ lijkt me dit geen geslaagde combinatie, het is niet voor niks ook dat je deze amper tot niet voorbij ziet komen.
Die speed wordt gewoon een soort van weggeschakeld/overruled door die lsd. Tijdens het trippen merk ik er helemaal niks van (en brengt het dus ook niks). Voor ons was het makkelijk voor de aanloop en om vandaag normaal actief te functioneren.Met LSD normaal krijg je ook al euforie, is die euforie met wat speed erbij heel anders?
Kijk ik eigenlijk van op. Maar misschien komt dat omdat ik erg (over)gevoelig voor speed en sowieso stimulanten ben.Die speed wordt gewoon een soort van weggeschakeld/overruled door die lsd. Tijdens het trippen merk ik er helemaal niks van (en brengt het dus ook niks). Voor ons was het makkelijk voor de aanloop en om vandaag normaal actief te functioneren.
Weer zo’n leuk report, ik ben aan het genieten.Samen met m'n vrouw beiden een heel zegeltje 1p-lsd van 100 mug geprobeerd. Zelf al eerdere lsd-25 ervaringen gehad en beide veel ervaring met psilocybine.
De setting
Na een middagje bijna gesmolten te zijn van de hitte met een heerlijke bbq en wat biertjes hadden we nu op het oog om de 1p-lsd uit de kast te halen. Gezien de hitte en toeslaan van vermoeidheid eerst wat pep genomen, we moesten immers nog eventjes wachten voordat we konden starten. De tuin was versierd met mooie lampjes en twee verschillende zitjes, de ene lui de andere wat rechter. We waren voorzien van muzikale omlijsting van YouTube onder begeleiding van zoemende muggen.
22:30h - inname zegels
We hebben beiden een zegeltje ingeslikt. Vol verwachting klopt ons hart (wij hebben dat niet meer met Sinterklaas). Rond half twaalf krijg ik al kleuren warmer binnen en geluiden komen een beetje anders binnen. Mijn vrouw voelt nog weinig. Nog een half uurtje later zit ik al met heel fijne visuals, niet te straf en ook wel een soort meer gecontroleerd als met truffels. Wel steeds wat gedoe op m'n maag. Tip: eet een lichtere maaltijd dan bbq alvorens te trippen. Dat had ik eigenlijk wel al moeten weten, maar ja, soms loopt het zo zoals het is. Bij m'n vrouw komen ook warmere kleuren door en de life sets op YouTube zijn erg leuk om naar te kijken. Favoriet deze avond: De muziek stond trouwens erg zachtjes. In de nacht houden we rekening met de buren uiteraard. Wel horen we best veel herrie op straat van allerlei mensen die zich druk lijken te maken. Die hadden vast geen zegeltjes op.
Ongeveer 02:00h
We besluiten om naar binnen te gaan verhuizen. Zoveel muggen dat we op den duur door hadden dat ze niet ingebeeld waren. De verhuizing is een hele onderneming. Blij dat we uiteindelijk geslaagd op de bank konden gaan liggen. We waren nu beiden lekker in de trip, fijne visuals (niet te straf) en ook wel een euforisch gevoel. Kneiter blij ei was ik de hele tijd. We waren wel wat stilletjes, weinig praten wat we normaal met een avondje pep wel héél erg veel doen. Ik bied een kriebelbeurt, massage of voetmassage aan. Het werd die laatste. Dat gaat me enigszins moeizaam af: veel olie voor niet al te grote voeten en ook wel heel duidelijk dat ik nooit een cursus voeten masseren voor beginners heb gevolgd... laat staan voor gevorderden.
Van het èèn komt het ander en dat werd toch een geile straffe seks, pure lust en verliefdheid voor elkaar. Tevens ook tijdens de seks mooie visuals en een bijzondere manier van doorkomen van gevoel, erg prettig! Na anderhalf uur, liters zweet en compleet buiten adem zijn stoppen we.
Een uurtje of 04:00h
We raken beide moe... in ons hoofd en ook in de spieren. We ruimen de boel op, drinken nog een glas aardbeiensap en gaan naar bed. Daar vallen we beide toch een soort van in slaap. Tot een uur of zes. Ik word nog best rommelig op m'n maag van die sap (tip 2: aardbeiensap is niet zo lekker op een rommelige maag). Ik raak ook verder moe, waarop ik besluit wat pep bij te pakken. Ik knap daar best veel van op en even later pakt m'n vrouw ook wat bij. Kletsen komt wat op gang, waarbij we het er vooral over hebben dat het afgelopen nacht een bijzondere ervaring was. Voor ons beter dan psilocybine en veel anders dan pep. Had mooi geweest als we nog iets meer van dat verliefde mdma-achtige gevoel hadden gehad. Wie weet de volgende keer candyflop.
Nu de paarden gaan voeren en starten met een nieuwe normale dag.
Lukt mij ook niet altijd hoor.. En ik heb ook heel goede trips gehad waar ik 's-avonds startte en een nacht doorhaalde. (Pas nog ^^) Maar dan heb ik wel goed geslapen daarvoor. Dag - en nachttrips hebben zo beide hun eigen magieHet liefst zou ik in de ochtend op een lege maag starten na een goede nachtrust. Dat is alleen organisatorisch niet te doen hier (voorlopig).
Bedankt voor de tip.Ik eet trouwens wel altijd in ieder geval IETS vooraf
Mij lijkt gaan paardrijden ook erg leuk, echter dat zal ook wat lastig zijn om te ondernemen. Zal er nog wel van komen.door lekker te gaan fietsen of wandelen ofzo.
Misschien ook persoonlijk hoor, maar ik voel me iig beter met een licht verteerbaar bodempjeBedankt voor de tip.
Mij lijkt gaan paardrijden ook erg leuk, echter dat zal ook wat lastig zijn om te ondernemen. Zal er nog wel van komen.
Cool! Ik heb eigenlijk altijd wel een super versterkt reukvermogen tijdens een trip. Misschien niet zoals jij het nu beschrijft, in al die subtiliteiten maar ik kan intens genieten van geuren. M'n favorieten zijn thee en sommige wierook. Vooral uit de net geopende verpakking, soms nog meer dan wanneer ik het brand (al vind ik dat ook heerlijk).De trip zelf en de volgende dag in de afterglow ervan had ik een soort extreem enhanced reukvermogen. Ik kon heel fijn heel subtiele geuren van bloemen die mee voerden op de wind (het was vast lente of zomer) onderscheiden. Het was eigenlijk heel bijzonder, hoe sterk ik kon focussen en "inzoomen" op alle subtiele details van die vleugjes bloemengeur in de lucht. Heerlijke geuren.
Ik heb maar 1 keer een candyflip geprobeerd en ik had de verhoudingen niet goed. Ik geloof relatief teveel MDMA.Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Het advies is een lege maag maar als ik dat doe word ik wat slapjes en futloos na een tijdje wat de ervaring negatief beïnvloedt.Misschien ook persoonlijk hoor, maar ik voel me iig beter met een licht verteerbaar bodempje![]()
ja dat inderdaad. Je hebt energie nodig, maar geen vette zooi waardoor je een ongewenste bodyload, of god forbid, misselijk wordt.Het advies is een lege maag maar als ik dat doe word ik wat slapjes en futloos na een tijdje wat de ervaring negatief beïnvloedt.
Zowel bij LSD als speed.
Dus geen Hema rookworst van tevoren maar wel een bodempje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."