Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

65 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
* Argh, vergeten de voorgaande citaten van @Neo-Shulginist en @StraffeNeel toe te voegen en op mijn telefoon is dat later invoegen teveel gedoe, haha. *

Maar: wij doseerden de M significant lager dan dat en de LSD dan weer een stukje hoger. Ik zal het later vandaag of morgen even proberen terugzoeken, of ik het ergens heb genoteerd. (Of @Eik, weet niet of die er toen een report over heeft geschreven.)

Zoals verwacht, is dit dus ook weer persoonlijk. :) En een beetje experimenteren.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
* Argh, vergeten de voorgaande citaten van @Neo-Shulginist en @StraffeNeel toe te voegen en op mijn telefoon is dat later invoegen teveel gedoe, haha. *

Maar: wij doseerden de M significant lager dan dat en de LSD dan weer een stukje hoger. Ik zal het later vandaag of morgen even proberen terugzoeken, of ik het ergens heb genoteerd. (Of @Eik, weet niet of die er toen een report over heeft geschreven.)

Zoals verwacht, is dit dus ook weer persoonlijk. :) En een beetje experimenteren.
Klik om te vergroten...
Thanks!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
* Argh, vergeten de voorgaande citaten van @Neo-Shulginist en @StraffeNeel toe te voegen en op mijn telefoon is dat later invoegen teveel gedoe, haha. *

Maar: wij doseerden de M significant lager dan dat en de LSD dan weer een stukje hoger. Ik zal het later vandaag of morgen even proberen terugzoeken, of ik het ergens heb genoteerd. (Of @Eik, weet niet of die er toen een report over heeft geschreven.)

Zoals verwacht, is dit dus ook weer persoonlijk. :) En een beetje experimenteren.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat ik er toen een trip report over heb geschreven. Wel echt eens dat de lsd bij onze eerste poging echt grotendeels weg werd geblazen door de mdma. We voelde ons toen opeens veel nuchterder worden en hielden een trippy mdma-roll over die weliswaar heel leuk was maar niet aanvoelde als wat mensen beschreven van een Candy-Flip.

De tweede keer hebben we volgens mij de lsd opgehoogd naar 150-160 ug lsd en daarbij volgens mij maar 60mg mdma gedaan. Die mdma hebben we ongeveer 3,5 uur na inname van de lsd gedaan zodat de piek van de lsd overliep in de mdma. Dat was echt geweldig…
De lsd visuals kregen echt een diepe, comfortabele en liefdevolle betekenis en ik voelde me nog steeds heel trippy maar dan compleet ontspannen en zorgeloos door de M.

Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond ga ik dezelfde portie 1p-lsd op een lichtere maaltijd en zonder vooraf pep eens proberen. Wellicht omdat er weinig tijd tussen zit dat het wat lichter doorkomt, maar het verschil tussen met of zonder pep zal ik wel kunnen aangeven. Als ik dat al kan merken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Klik om te vergroten...

Agree!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD en speed.. ik moet er persoonlijk niet aan denken. Maar leuk reportje :) Ik heb van LSD al zoveel energie dat het me al snel teveel zou worden denk ik.. los van dat ik van amfetaminen in het algemeen in combinatie de para trekjes niet zou willen riskeren tijdens een trip.. Hadden jullie daar helemaal geen last van?


@Eik

Klinkt zo tof. Die candyflip moet er toch echt ooit een keer komen. Nog steeds niet gedaan, al komt dat vooral omdat ik geen mdma in huis heb.

Bewaar ik voor een speciaal moment, heel benieuwd.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraffeNeel zei:
Vanavond ga ik dezelfde portie 1p-lsd op een lichtere maaltijd en zonder vooraf pep eens proberen. Wellicht omdat er weinig tijd tussen zit dat het wat lichter doorkomt, maar het verschil tussen met of zonder pep zal ik wel kunnen aangeven. Als ik dat al kan merken.
Klik om te vergroten...
Zal zeker wat tolerantie zijn na een week die het effect van 1P-LSD zal verminderen.

Om een goede vergelijking te maken zou twee weken beter zijn. Het zou me niet verbazen als je zonder speed erbij veel beter cq intenser in contact met met je gevoel en emoties komt tijdens je trip. Uppers, amfetaminen achtigen met name, hebben met psychedelica de tendens je daar wat uit te trekken in mijn ervaring waardoor de trip oppervlakkiger kan blijven. Nog steeds mooi, maar minder 'psychic'.

Veel plezier :)
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
djiego zei:
Zal zeker wat tolerantie zijn na een week die het effect van 1P-LSD zal verminderen.

Om een goede vergelijking te maken zou twee weken beter zijn. Het zou me niet verbazen als je zonder speed erbij veel beter cq intenser in contact met met je gevoel en emoties komt tijdens je trip. Uppers, amfetaminen achtigen met name, hebben met psychedelica de tendens je daar wat uit te trekken in mijn ervaring waardoor de trip oppervlakkiger kan blijven. Nog steeds mooi, maar minder 'psychic'.

Veel plezier :)
Klik om te vergroten...
De voorbereiding afgelopen avond was ook weer niet om over naar huis te schrijven... een stuk of vijf zware bieren en dat is me de hele nacht op m'n maag blijven zitten. Deze keer wel op tijd begonnen, maar voor m'n gevoel wel een stuk trippyer als vorige week en het duurde in totaal ook wel wat langer. Tot ongeveer 10 uur na inname. Op basis van tolerantie zou je net andersom verwachten, dus waarschijnlijk heeft pep het de vorige keer toch wat tegengewerkt. Ook mooiere visuals gehad. Nu is dat een beetje ten einde. Ook met m'n ogen dicht niet veel meer. Het valt me trouwens ook op dat ik minder denkerig word dan m'n vroegere ervaringen die ik heb gehad. Ten eerste heb ik nu veel minder aan m'n hoofd en ben tevreden, maar tweede wellicht ook wat te maken met de dosering.
Al met al een hele leuke avond, volgende keer op een lichte maaltijd en zonder alcohol of pep) 😀
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen nacht was dit liedje favoriet. Ik kon dat clipje blijven kijken en ging helemaal op in de muziek:
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
zonde, lsd werkt bij mij niet. Ik had het graag eens ervaren. 4-ho-met neusspray maakt me misselijk maar ik ervaar er verder niets van. Dmt trekt me in een diepe droomloze slaap. shrooms relaxen wel, truffels ook maar heel subtiel. Ik geniet vooral van disco’s.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraffeNeel zei:
Afgelopen nacht was dit liedje favoriet. Ik kon dat clipje blijven kijken en ging helemaal op in de muziek:
Klik om te vergroten...
Mooi is dat je soms echt in een bepaalde sfeer of muziek kunt blijven vertoeven of soort magisch gehypnotiseerd bent. Heb verschillende keren gehad dat ik vrijwel de hele trip naar 1 of 2 albums luisterde op repeat. En een volgende trip zit je zomaar in een totaal andere flow. Of stilte :).

Kan me trouwens goed voorstellen met alcohol in de mix. Ik drink niet (meer) maar zelfs alcohol vrij bier vind ik qua smaak niet te hachelen tijdens een trip. En kan me zeker voorstellen dat die hoeveelheid alcohol je behoorlijk dwarszit en afstompt. En weinig dingen zo vervelend als lichamelijk ongemak tijdens een trip. Gelukkig heb je uiteindelijk wel ook genoten zo te lezen :)

De magie van LSD komt iha toch echt het meest tot z'n recht als je helemaal nuchter, wakker en uitgerust bent.

Voor mij is 't vrijwel altijd verse goede thee als ik eenmaal een beetje over de peak ben. Just so fucking good. Tot die tijd vooral water. Ben door LSD echt een theejunkie geworden. Ook als ik nuchter ben.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#12
djiego zei:
De magie van LSD komt iha toch echt het meest tot z'n recht als je helemaal nuchter, wakker en uitgerust bent.
Klik om te vergroten...
Het liefst zou ik in de ochtend op een lege maag starten na een goede nachtrust. Dat is alleen organisatorisch niet te doen hier (voorlopig).
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraffeNeel zei:
Het liefst zou ik in de ochtend op een lege maag starten na een goede nachtrust. Dat is alleen organisatorisch niet te doen hier (voorlopig).
Klik om te vergroten...
Lukt mij ook niet altijd hoor.. En ik heb ook heel goede trips gehad waar ik 's-avonds startte en een nacht doorhaalde. (Pas nog ^^) Maar dan heb ik wel goed geslapen daarvoor. Dag - en nachttrips hebben zo beide hun eigen magie :)

Het enige nadeel van een nachttrip vind ik soms dat ik m'n energie niet zo makkelijk kwijt kan door lekker te gaan fietsen of wandelen ofzo. Dus dan ijsbeer ik nogal wat of doe yoga / mediteer. Dus ik probeer dan iig wel om niet AL te laat te beginnen.

edit: Ik eet trouwens wel altijd in ieder geval IETS vooraf, omdat ik tot na de piek meestal helemaal geen trek heb en een volledig lege maag vind ik toch ook niet fijn.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#14
djiego zei:
Ik eet trouwens wel altijd in ieder geval IETS vooraf
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip.
djiego zei:
door lekker te gaan fietsen of wandelen ofzo.
Klik om te vergroten...
Mij lijkt gaan paardrijden ook erg leuk, echter dat zal ook wat lastig zijn om te ondernemen. Zal er nog wel van komen.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#15
StraffeNeel zei:
Bedankt voor de tip.
Klik om te vergroten...
Misschien ook persoonlijk hoor, maar ik voel me iig beter met een licht verteerbaar bodempje :)

StraffeNeel zei:
Mij lijkt gaan paardrijden ook erg leuk, echter dat zal ook wat lastig zijn om te ondernemen. Zal er nog wel van komen.
Klik om te vergroten...

Klinkt erg spannend :sweatsmile:
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
De trip zelf en de volgende dag in de afterglow ervan had ik een soort extreem enhanced reukvermogen. Ik kon heel fijn heel subtiele geuren van bloemen die mee voerden op de wind (het was vast lente of zomer) onderscheiden. Het was eigenlijk heel bijzonder, hoe sterk ik kon focussen en "inzoomen" op alle subtiele details van die vleugjes bloemengeur in de lucht. Heerlijke geuren.
Klik om te vergroten...
Cool! Ik heb eigenlijk altijd wel een super versterkt reukvermogen tijdens een trip. Misschien niet zoals jij het nu beschrijft, in al die subtiliteiten maar ik kan intens genieten van geuren. M'n favorieten zijn thee en sommige wierook. Vooral uit de net geopende verpakking, soms nog meer dan wanneer ik het brand (al vind ik dat ook heerlijk).

Sterker nog, sommige wierook enhanced m'n trip zelfs naar een ander niveau soms, maar dat terzijde.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Klik om te vergroten...
Ik heb maar 1 keer een candyflip geprobeerd en ik had de verhoudingen niet goed. Ik geloof relatief teveel MDMA.

Ik had dus geen effectieve candyflip (de synergie waar over wordt gesproken), maar ik had iets raars wat ik met niets anders ooit had ervaren:

De trip zelf en de volgende dag in de afterglow ervan had ik een soort extreem enhanced reukvermogen. Ik kon heel fijn heel subtiele geuren van bloemen die mee voerden op de wind (het was vast lente of zomer) onderscheiden. Het was eigenlijk heel bijzonder, hoe sterk ik kon focussen en "inzoomen" op alle subtiele details van die vleugjes bloemengeur in de lucht. Heerlijke geuren.

Eigenlijk hetzelfde dat je op LSD ook hebt met geluiden van heel ver, dat je ze tot in detail kunt horen alsof ze vlakbij je zijn. Maar dan niet qua gehoor, maar qua reuk.

Ik heb het niet weer herhaald omdat het gewoon best wel toxisch aanvoelde, die twee stoffen tegelijk. Ik zou ook opteren voor een losse LSD trip en een losse 6-APB roll.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
djiego zei:
Misschien ook persoonlijk hoor, maar ik voel me iig beter met een licht verteerbaar bodempje :)
Klik om te vergroten...
Het advies is een lege maag maar als ik dat doe word ik wat slapjes en futloos na een tijdje wat de ervaring negatief beïnvloedt.
Zowel bij LSD als speed.
Dus geen Hema rookworst van tevoren maar wel een bodempje.

Wat die geur betreft; een onderbelicht aspect van psychedelics, als iemand aan de andere kant van de kamer een blikje sinas opentrekt ruik ik dat tot in elke lichaamscel.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Relmuis zei:
Het advies is een lege maag maar als ik dat doe word ik wat slapjes en futloos na een tijdje wat de ervaring negatief beïnvloedt.
Zowel bij LSD als speed.
Dus geen Hema rookworst van tevoren maar wel een bodempje.
Klik om te vergroten...
ja dat inderdaad. Je hebt energie nodig, maar geen vette zooi waardoor je een ongewenste bodyload, of god forbid, misselijk wordt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
djiego zei:
Cool! Ik heb eigenlijk altijd wel een super versterkt reukvermogen tijdens een trip. Misschien niet zoals jij het nu beschrijft, in al die subtiliteiten maar ik kan intens genieten van geuren. M'n favorieten zijn thee en sommige wierook. Vooral uit de net geopende verpakking, soms nog meer dan wanneer ik het brand (al vind ik dat ook heerlijk).

Sterker nog, sommige wierook enhanced m'n trip zelfs naar een ander niveau soms, maar dat terzijde.
Klik om te vergroten...
Niet om een buzzkill te zijn, maar wierook schijnt niet zo goed voor je te zijn (geloof ik). Bijzondere geuren om te proberen die veilig zijn, zijn bijvoorbeeld witte salie en Palo Santo stokjes branden.

Maar dat is best intens. Bij mijn trip ging ik als het ware meer toe (of kwamen zij meer naar mij toe) naar hele subtiele geuren die een veel hogere "resolutie" kregen als het ware, omdat ik erop "inzoomde". Vergelijkbaar met hoe je op trips soms ook veel meer kleurschakeringen in dingen waarneemt. Je ziet of hoort of ruikt dus veel meer van wat er is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."