Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

65 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Klik om te vergroten...
Ik heb maar 1 keer een candyflip geprobeerd en ik had de verhoudingen niet goed. Ik geloof relatief teveel MDMA.

Ik had dus geen effectieve candyflip (de synergie waar over wordt gesproken), maar ik had iets raars wat ik met niets anders ooit had ervaren:

De trip zelf en de volgende dag in de afterglow ervan had ik een soort extreem enhanced reukvermogen. Ik kon heel fijn heel subtiele geuren van bloemen die mee voerden op de wind (het was vast lente of zomer) onderscheiden. Het was eigenlijk heel bijzonder, hoe sterk ik kon focussen en "inzoomen" op alle subtiele details van die vleugjes bloemengeur in de lucht. Heerlijke geuren.

Eigenlijk hetzelfde dat je op LSD ook hebt met geluiden van heel ver, dat je ze tot in detail kunt horen alsof ze vlakbij je zijn. Maar dan niet qua gehoor, maar qua reuk.

Ik heb het niet weer herhaald omdat het gewoon best wel toxisch aanvoelde, die twee stoffen tegelijk. Ik zou ook opteren voor een losse LSD trip en een losse 6-APB roll.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
djiego zei:
Misschien ook persoonlijk hoor, maar ik voel me iig beter met een licht verteerbaar bodempje :)
Klik om te vergroten...
Het advies is een lege maag maar als ik dat doe word ik wat slapjes en futloos na een tijdje wat de ervaring negatief beïnvloedt.
Zowel bij LSD als speed.
Dus geen Hema rookworst van tevoren maar wel een bodempje.

Wat die geur betreft; een onderbelicht aspect van psychedelics, als iemand aan de andere kant van de kamer een blikje sinas opentrekt ruik ik dat tot in elke lichaamscel.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Relmuis zei:
Het advies is een lege maag maar als ik dat doe word ik wat slapjes en futloos na een tijdje wat de ervaring negatief beïnvloedt.
Zowel bij LSD als speed.
Dus geen Hema rookworst van tevoren maar wel een bodempje.
Klik om te vergroten...
ja dat inderdaad. Je hebt energie nodig, maar geen vette zooi waardoor je een ongewenste bodyload, of god forbid, misselijk wordt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
djiego zei:
Cool! Ik heb eigenlijk altijd wel een super versterkt reukvermogen tijdens een trip. Misschien niet zoals jij het nu beschrijft, in al die subtiliteiten maar ik kan intens genieten van geuren. M'n favorieten zijn thee en sommige wierook. Vooral uit de net geopende verpakking, soms nog meer dan wanneer ik het brand (al vind ik dat ook heerlijk).

Sterker nog, sommige wierook enhanced m'n trip zelfs naar een ander niveau soms, maar dat terzijde.
Klik om te vergroten...
Niet om een buzzkill te zijn, maar wierook schijnt niet zo goed voor je te zijn (geloof ik). Bijzondere geuren om te proberen die veilig zijn, zijn bijvoorbeeld witte salie en Palo Santo stokjes branden.

Maar dat is best intens. Bij mijn trip ging ik als het ware meer toe (of kwamen zij meer naar mij toe) naar hele subtiele geuren die een veel hogere "resolutie" kregen als het ware, omdat ik erop "inzoomde". Vergelijkbaar met hoe je op trips soms ook veel meer kleurschakeringen in dingen waarneemt. Je ziet of hoort of ruikt dus veel meer van wat er is.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Niet om een buzzkill te zijn, maar wierook schijnt niet zo goed voor je te zijn (geloof ik). Bijzondere geuren om te proberen die veilig zijn, zijn bijvoorbeeld witte salie en Palo Santo stokjes branden.
Klik om te vergroten...

Zou best kunnen. Maar ik vind het zoooo lekker. Ik rook verder niet ofzo, maar wierook.. heerlijk. Weet je ook waarom trouwens? Er zijn zoveel verschillende onder de naam wierook met verschillende ingredienten. Palo santo doe ik ook wel ja. Witte salie geloof ik niet.. zal 't eens halen.

Ik heb echt een heel arsenaal wierook, voor verschillende occasions, afhankelijk van m'n stemming. Het hoort echt bij m'n ritueel. Als ik bijvoorbeeld een trip heb en echt wil communiceren / contact maken met deze of gene (ik ben daar soms heel gevoelig voor) heb ik daar een bepaalde wierook voor. Het 'reinigt' ook m'n space.

Ik kan er soms echt een andere psychedelische space, cq plateau of niveau mee bereiken, heel bijzonder.

Mindless zei:
Maar dat is best intens. Bij mijn trip ging ik als het ware meer toe (of kwamen zij meer naar mij toe) naar hele subtiele geuren die een veel hogere "resolutie" kregen als het ware, omdat ik erop "inzoomde". Vergelijkbaar met hoe je op trips soms ook veel meer kleurschakeringen in dingen waarneemt. Je ziet of hoort of ruikt dus veel meer van wat er is.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap precies wat je bedoelt. Het is heel bijzonder hoe je zintuigen hyper gevoelig kunnen zijn. Het is ook geen trip of nep ofzo, je neemt echt beter waar.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Bijzondere geuren om te proberen die veilig zijn, zijn bijvoorbeeld witte salie
Klik om te vergroten...
Dat kan men zich afvragen.
Een nogal zweverige vriendin van me met COPD had het huis hiermee gesmudged tegen boze geesten enzo.
Volgens mij was dat uiterst effectief tegen boze geesten maar niet door die salie maar door de angstaanjagende afschrikwekkende hoestbui die ze kreeg.
Ik dacht dat ze d'r in bleef.
Het rook wel lekker.

Zelf gebruik ik etherische oliën, welke hangt een beetje van de drug af.
Menthol, eucalyptus of mandarijn met speed.
Vorige keer met DMT ceder en ylang ylang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."