#1
Ik heb maar 1 keer een candyflip geprobeerd en ik had de verhoudingen niet goed. Ik geloof relatief teveel MDMA.Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Ik had dus geen effectieve candyflip (de synergie waar over wordt gesproken), maar ik had iets raars wat ik met niets anders ooit had ervaren:
De trip zelf en de volgende dag in de afterglow ervan had ik een soort extreem enhanced reukvermogen. Ik kon heel fijn heel subtiele geuren van bloemen die mee voerden op de wind (het was vast lente of zomer) onderscheiden. Het was eigenlijk heel bijzonder, hoe sterk ik kon focussen en "inzoomen" op alle subtiele details van die vleugjes bloemengeur in de lucht. Heerlijke geuren.
Eigenlijk hetzelfde dat je op LSD ook hebt met geluiden van heel ver, dat je ze tot in detail kunt horen alsof ze vlakbij je zijn. Maar dan niet qua gehoor, maar qua reuk.
Ik heb het niet weer herhaald omdat het gewoon best wel toxisch aanvoelde, die twee stoffen tegelijk. Ik zou ook opteren voor een losse LSD trip en een losse 6-APB roll.