#1
Zo blij voor jou dat je bijna 1 jaar gestopt bent met snuiven! Ik vind die hele handeling, die hele scène aantrekkelijk en soms aantrekkelijker dan het snuiven zelf of zo. Misschien kan dat het ook een beetje makkelijker maken, dat het ook de act is die je mist maar dat is eigenlijk wat het is "een act".3m werkte zeer verslavend voor mij. De cravings waren echt niet te doen zo sterk. Ben er 245 dagen geleden mee gestopt (dat ik dat weet, zegt iets over wat het deed 😆). 2m is inderdaad milder, maar voor mij persoonlijk veel beter. Gewoon een klein kickje, milde euforie, geen kater, veel minder cravings en lekker te combineren met g of 5mapb)... Doe mij maar 2m! Snuiven doe ik niet meer, vind ik jammer, want ik houd van snuiven, maar de cravings zijn echt een stuk minder erg als ik de pellets slik. Dus so be it. 4m helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt 😇) nooit gehad.