#1
Ja en neen, hoezo?Kom je toevallig uit Oost Vlaanderen?
Ja en neen, hoezo?Kom je toevallig uit Oost Vlaanderen?
Laat je de boel wel eens testen? Kwaliteitsverschil spreekt vaak ook boekdelen.De eerste keer dat ik Miauw (hier wordt het ook wel eens Dove genoemd) was echt een praatkick en energie kick van jewelste. (ook gewoon omdat het net mijn eerste keer was) Ik kende het ook helemaal niet. Ik voelde echter niet veel lovey-dovey feelings.
2mmc heb ik al veel meer gebruikt dan de andere die ik hier opnoem en dat gebruik ik vooral tijdens het uitgaan, meestal een lijntje voor, een sleutelpuntje middenin en een lijntje als ik mij slaperig begin te voelen. Meestal in combinatie met xtc. Vinden mensen hier dat mmc de werking van een xtc-pil tegengaat of net niet?
2cmc probeerde ik onlangs omdat ik ook wel benieuwd was naar de verschillen. Ik vond dat 2cmc veel meer focus gaf en dan eerder op een "gedempte" manier. Roesachtig of zo?
Ik vraag me met mijn topic af wat voor jullie de verschillen zijn tussen al deze varianten en of jullie een favoriet hebben?
ps: Ik ben een dertiger en gebruik driemaandelijks en soms iets meer, met de nodige voorzorg en nazorg. Ik vind de nazorg trouwens ook echt een heel fijn stuk na het gebruiken!
Ik vond de roes van 4-MMC echt fenomenaal, maar dat is ook gelijk het probleem. Je wil altijd MEER, en gaat constant over je eigen grenzen heen. Achteraf is het op de blaren zitten. Dus wat dat betreft vind ik het niet zo erg dat het wat moeilijker verkrijgbaar is.
De andere xMC's trekken me niet zo. 3-MMC heb ik nog wel gedaan een tiental keren ofzo. Maar dat vond ik al een slap aftreksel van 4-MMC. De andere xMC's geloof ik wel; dat hoef ik niet te proberen.
Ik volg je hier wel in. Ik denk dat ik mijn pas een beetje ga aanpassen en wat minder gulzig het rc-pad opgaan. De oldschool stuff blijft inderdaad op een "veiligere" manier bestaan net omdat het moeilijk verkrijgbaar is (vind ik persoonlijk).Laat je de boel wel eens testen? Kwaliteitsverschil spreekt vaak ook boekdelen.
Combinatie van zo’n beetje alle oppeppende middelen onderdrukt de werking van XTC. Maar goed, heb mijzelf vroeger ook meermaals schuldig gemaakt aan combo van speed + mdma. Ik ging er best lekker op. Gezond? Allesbehalve.
Sowieso gebruik ik nu geen drugs meer. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik alle mmc’s links laten liggen. Te verslavend, 3mmc specifiek. Met te veel compulsief herdoseren en te lang doorgaan als resultaat. Veel horrorverhalen op dit forum voorbij zien komen. En laatste jaren een exponentiële toename van verslavingen voor wat betreft deze drugs gezien. Dan stap ik liever weer terug naar een keer Oldschool amfetamine.
Omdat het woord Dove heel typerend is voor het arrondissement van Aalst.Ja en neen, hoezo?
Aaaah oké haha! Wel, een Oilsjterse vriendin gebruikte dat woord en ik nam dat overOmdat het woord Dove heel typerend is voor het arrondissement van Aalst.
Dat moet dan denk ik al enkele jaren geleden zijn, nee? Dat dealer netwerk werd toen gearresteerd en opgedoekt. Nu is het gewoon mefi voor zover ik weet van heb.Aaaah oké haha! Wel, een Oilsjterse vriendin gebruikte dat woord en ik nam dat over![]()
Inderdaad, naar verluid is daar zoals je zegt niets meer te vinden. Daarom zoeken we naar RCDat moet dan denk ik al enkele jaren geleden zijn, nee? Dat dealer netwerk werd toen gearresteerd en opgedoekt. Nu is het gewoon mefi voor zover ik weet van heb.
2-mmc is je beste optieInderdaad, naar verluid is daar zoals je zegt niets meer te vinden. Daarom zoeken we naar RC![]()
Er is heel makkelijk 4m te vindenInderdaad, naar verluid is daar zoals je zegt niets meer te vinden. Daarom zoeken we naar RC![]()
Waarom denk je dat?Er is heel makkelijk 4m te vinden
Ik vind niets makkelijk (haha, dat trekt zich ook gewoon door in mijn huishoudelijk leven) Maar ik ben ook totaal niet bekend met het milieu (als dat zelfs bestaat?).Er is heel makkelijk 4m te vinden
Als 4-mmc zo makkelijk te vinden is, waarom was het testcentrum dan verbaasd dat je het daadwerkelijk ontvangen had? Daaruit kun je al opmaken dat het over het algemeen niet makkelijk te vinden is.test centrum was zelfs verbaasd dat ik daadwerkelijk 4-m had ontvangen.
Verklaar?4mmc is zieke troep nooit meer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."