Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethallylescaline (MAL), 35mg: negatieve trip. (Of: onbekende stof na de DIMS-test? Gooi het weg!)

Methallylescaline (MAL), 35mg: negatieve trip. (Of: onbekende stof na de DIMS-test? Gooi het weg!)

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PeteSapai zei:
Dan heb je wel allerlei oude en nieuwe door elkaar, terwijl juist de nieuwere relevanter zijn. Maar meer gewicht aan de negatieve reviews hangen is altijd een goed idee!
Klik om te vergroten...
Klopt, maar gelukkig staat de datum er gelukkig wel altijd bij. Een negatief bericht dat al wat ouder is pik je er zo wel snel uit. Ik hou de review-sites de komende tijd even goed in de gaten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb MAL herhaaldelijk gebruikt, het laatste in januari in de heren(seks)sauna in Keulen. Ik meen dat dat in combinatie was met 5-MAPB terwijl mijn vriend en onze metgezel 6-APB hadden genomen. Mijn vriend nam een dosis van 42 MG en zegt niks te hebben gemerkt.

'Mijn' dosis is 63 MG... drie pillen van -naar vermoeden- Methallylescaline fumaraat.

Die had ik toen genomen. Het was máchtig mooi!
kaleidoscopische kleuren maar ook een bijna totale verwarring die erg onaangenaam kan zijn als je er geen rekening mee houdt.

Ben dan niet in staat meer tot erg gecoördineerde seks.

Zelf zou het de eerste keren op een 'veilige' plek doen.

Ben er zelf van uitgegaan dat MAL iets zoals de mescaline in Fear and Loathing in Las Vegas was en de uitbeelding van de chaos in die filmscene had het inderdaad.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
PeteSapai zei:
Overigens heb ik de testuitslag ook met de vendor gedeeld en hun reactie was "bijproducten zijn mogelijk, moeilijk om daar iets over te zeggen, we hebben testlabs om het zo veilig mogelijk te houden". De negatieve ervaring heb ik ook gedeeld; hun website meldt een "garantie op ons complete aanbod", ik ben benieuwd of ze zich daar nu aan houden of achter "niet voor consumptie bestemd" verschuilen.
Klik om te vergroten...
Ja zodra je tests met rc-vendors deelt dan komt hun ware aard naar boven. Wat ze zeggen is natuurlijk totale bullshit. Als ze een testlab zouden hebben, dan zou die specifiek bedoeld zijn om bijproducten te ontdekken zodat ze daar iets over kunnen zeggen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
PeteSapai zei:
dit was wat heftiger dan ik had verwacht op slechts 35mg, helaas op een ook verrassend onaangename manier. Niets dat ik niet kon handlen, maar ook iets waar ik liever niet nog 5u aan vast zou zitten. Het was niet lief, vriendelijk of rustig, maar juist opdringerig, chaotisch en druk. Er waren ook wat visuele effecten: kleuren werden wat intenser en als ik wat langer naar 1 punt keek begon het wat te bewegen, maar dat was redelijk minimaal.
Klik om te vergroten...
Ik heb een tijd terug met iemand MAL genomen die er ook niet zo lekker op ging. De ervaring die je hier beschrijft komt wel aardig overeen. Die persoon had heftige visuals, dwingende huilbuien, en rusteloze gevoelens. We zijn er later achter gekomen dat een deel van die effecten veroorzaakt werden door onderliggend psychologisch trauma.

Mijn persoonlijke ervaring is anders: mijn hoofd wordt leeg, ik word rustig, en ervaar een serende staat met totale acceptatie. Een mooie bliss dus. Maar zoals altijd met tripmiddelen is dat ook wel afhankelijk van set + setting, en de dosering.

Overigens heb ik ook andere vergelijkbare fenetylamines gebruikt, zoals TMA-2, en die zijn een stuk meer speedy. Het is in jouw geval lastig te zeggen of de bijproducten meespelen met onrustige gevoelens, want we weten niet hoeveel je ervan hebt binnengekregen en wat die stoffen precies doen. Dus mogelijk spelen de bijproducten mee, maar je ervaring kan ook gewoon verklaard worden door MAL zelf.

En nog een laatste opmerking: als ik een testresultaat krijg met onbekende stoffen dan gooi ik mijn zakje drugs altijd weg. Want anders is het echt russisch roulette spelen wat je inneemt. Weet jij veel, misschien krijg je wel een stof binnen die blindheid of onvruchtbaarheid veroorzaakt, maar niemand die het weet want niemand heeft nog ooit over die stof gepubliceerd. Wat mij betreft mag de medewerker van het testpunt daar wel wat explicieter in zijn. Hoewel ik ook dit weer moet nuanceren dat het vaak ook wel gaat om trace amounts, dus dan is het misschien allemaal zo erg niet. Maarja, dat weet je dus niet.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ja zodra je tests met rc-vendors deelt dan komt hun ware aard naar boven. Wat ze zeggen is natuurlijk totale bullshit. Als ze een testlab zouden hebben, dan zou die specifiek bedoeld zijn om bijproducten te ontdekken zodat ze daar iets over kunnen zeggen.
Klik om te vergroten...
Testlab is gelul inderdaad. Maar om nou iedereen die klaagt over de producten op hun blauwe ogen geloven is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling. Dan zijn de vendors binnen de korste keren failliet en claim iedereen *rotzooi te hebben ontvangen. *wat natuurlijk ook wel een beetje klopt in de meeste gevallen omdat het hier om potentieel verslavende producten gaat.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
Testlab is gelul inderdaad. Maar om nou iedereen die klaagt over de producten op hun blauwe ogen geloven is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling. Dan zijn de vendors binnen de korste keren failliet en claim iedereen *rotzooi te hebben ontvangen. *wat natuurlijk ook wel een beetje klopt in de meeste gevallen omdat het hier om potentieel verslavende producten gaat.
Klik om te vergroten...
Nouja ik weet niet hoor. Maar als ik naar de Kruidvat ga en ik koop een verpakking waar een ander product in blijkt te zitten. Zou je het dan accepteren als de Kruidvat je gaat gaslighten van 'hoe weet je dat zo zeker', en 'weet je wel dat we hier failliet aan kunnen gaan als mensen hierover klagen?'

Sorry hoor, maar dan moet je gewoon beter je best doen om te weten wat je verkoopt. Dat heet ondernemersrisico. Dat zij spullen verkopen ondanks dat ze hadden kunnen weten dat het onzuiver is, en desondanks adverteren met 99% zuiver gelul, dat is gewoon niet goed te praten. Ook niet met de bewering dat het gewoon rotzooi is. Als dat zo is, adverteer daar dan maar mee. "Koop hier je onzuivere troep waarvan wij ook niet weten wat het doet."
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
heftige visuals, dwingende huilbuien, en rusteloze gevoelens. We zijn er later achter gekomen dat een deel van die effecten veroorzaakt werden door onderliggend psychologisch trauma.
Klik om te vergroten...
Hm, klinkt toch wel redelijk anders, alleen het rusteloze komt overeen. Onderliggend psychologisch trauma is er ook niet (voor zover ik weet :wink:). En het is ook niet zo dat ik negatieve gevoelens/ideeën had, het was "gewoon" een rommelige, drukkende chaos waardoor ik niet kon genieten van wat er wél was. Maar wie weet reageer ik inderdaad heel anders op MAL. (Al geef ik voor nu nog de vervuiling de schuld.)
Neo-Shulginist zei:
als ik een testresultaat krijg met onbekende stoffen dan gooi ik mijn zakje drugs altijd weg
Klik om te vergroten...
Yup, die les heb ik nu wel geleerd :grimacing:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Mijn persoonlijke ervaring is anders: mijn hoofd wordt leeg, ik word rustig, en ervaar een serende staat met totale acceptatie. Een mooie bliss dus.
Klik om te vergroten...
Dit omschrijft echt precies hoe ik het ook heb ervaren. Het voelt ook licht euforisch (maar misschien komt dat wel doordat alles wel "prima" aanvoelt).
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
99% zuiver gelul
Klik om te vergroten...
Tja, die ene procent. Die heb ik ook wel een gehad. De vendor liet ook niks van zich horen. Ik had dan helemaal naar Groningen moeten reizen om mijn gram te halen.

De Kruidvat ligt praktisch bij iedereen om de hoek en ruil je producten die niet helemaal aan de haak zijn natuurlijk veel makkelijker om bij een onschuldig kassameisje. Ook is de merkschade bij zo'n grote keten funest. RC-vendors zal het allemaal geen bal schelen. Lees de reviews en daar is inderdaad over de 90% van de mensen tevreden over het product. Het meeste geklaag van de overige 9% gaat over problemen met de aflevering en de resterende 1% over onzuiverheden of fout spul. Dan klopt de 99% dus aardig in mijn ogen, marketingtechnisch dan zo'n claim...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
PeteSapai zei:
Hm, klinkt toch wel redelijk anders, alleen het rusteloze komt overeen. Onderliggend psychologisch trauma is er ook niet (voor zover ik weet :wink:). En het is ook niet zo dat ik negatieve gevoelens/ideeën had, het was "gewoon" een rommelige, drukkende chaos waardoor ik niet kon genieten van wat er wél was. Maar wie weet reageer ik inderdaad heel anders op MAL. (Al geef ik voor nu nog de vervuiling de schuld.)
Klik om te vergroten...
Ok, nou goed dat we even de verschillen en overeenkomsten checken dan :wink:
Ik bedoelde meer dat het rustige en accepterende misschien niet door iedereen op dezelfde manier wordt ervaren...?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
VJ_LSD72 zei:
Tja, die ene procent. Die heb ik ook wel een gehad. De vendor liet ook niks van zich horen. Ik had dan helemaal naar Groningen moeten reizen om mijn gram te halen.

De Kruidvat ligt praktisch bij iedereen om de hoek en ruil je producten die niet helemaal aan de haak zijn natuurlijk veel makkelijker om bij een onschuldig kassameisje. Ook is de merkschade bij zo'n grote keten funest. RC-vendors zal het allemaal geen bal schelen. Lees de reviews en daar is inderdaad over de 90% van de mensen tevreden over het product. Het meeste geklaag van de overige 9% gaat over problemen met de aflevering en de resterende 1% over onzuiverheden of fout spul. Dan klopt de 99% dus aardig in mijn ogen, marketingtechnisch dan zo'n claim...
Klik om te vergroten...
Haha, nou, ik moet zeggen: complimenten voor je redenering.
Maar met 99% zuiver bedoelen ze natuurlijk niet dat slechts 1% van hun producten is vervuild.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Dus mogelijk spelen de bijproducten mee, maar je ervaring kan ook gewoon verklaard worden door MAL zelf.
Klik om te vergroten...
Ik hou het op dat laatste.
Je zou het een paar keer kunnen proberen om te zien of het zich herhaalt.
Mening is gebaseerd op het gegeven dat psychedelics, zelfde stof, zelfde dosis, toch heel verschillend kunnen uitpakken.
Heb zelf geen ervaring met MAL.
Het ligt klaar.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
rustige en accepterende misschien niet door iedereen op dezelfde manier wordt ervaren
Klik om te vergroten...
Tja, wie weet, al kan ik me niet voorstellen dat hoe ik me voelde door wie dan ook als rustig zou worden ervaren :sweatsmile:

Relmuis zei:
Je zou het een paar keer kunnen proberen om te zien of het zich herhaalt.
Mening is gebaseerd op het gegeven dat psychedelics, zelfde stof, zelfde dosis, toch heel verschillend kunnen uitpakken.
Klik om te vergroten...
Thanks, maar ik wil deze batch echt niet nog een keer proberen. Als ik kijk naar hoe redelijk constant-ig de truffel/4-HO-trips zijn geweest, hoe relatief weinig verschil daartussen zat... als dat hier ook het maximale verschil zou zijn, gaat dit nooit fijn worden.
Boyman zei:
Vervelend om te lezen dat het niet lekker ging!

Oprechte vraag; hoe weet je zo zeker dat het door de stoffen komt? Ik lees dat je geen fysieke reactie had, maar dat je vooral mentaal moeite had met de trip. Ik heb op dezelfde batch truffels of LSD ook wel eens moeilijkere en niet leuke trips gehad, en vond MAL zelf ook niet zo chill. Misschien ligt MAL je gewoon niet of zat je toch niet zo lekker in je vel?
Klik om te vergroten...
Oh, ik weet het natuurlijk niet zeker, het is een aanname gebaseerd op hoe positief erover werd geschreven en hoe absoluut anders mijn ervaring was. Het kan natuurlijk nog steeds dat ik anders op MAL reageer, dat sluit ik zeker niet uit, maar het veschil met andere psychedelica is enorm! De enige manier om daar achter te komen is een keer niet-vervuilde MAL te nemen.
Verschillende truffeltrips hebben ook wel eens anders uitgepakt, maar ik werd er nooit chaotisch van, het was altijd wel kalmerend. Het grootste verschil was altijd de hoeveelheid danwel een zwakkere/sterkere batch. Natuurlijk heb ik ook wel eens wat negatieve gedachtes gehad waar ik uit moest, maar dat was op de MAL niet zo, die waren er namelijk helemaal niet (los van: "he, wat een stom, warrig gevoel"). Ik zat lekker in mn vel, genoot van het weer, had nog zin om verder te genieten en toen werd het rommelig. En zelfs in eerste instantie dacht ik nog: "misschien moet ik even wennen, ik ga eens kijken of dit nog prettig wordt," maar dat werd het niet. :shrugman:

Paracetamolletje zei:
Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht?
Klik om te vergroten...
De ene onbekende stof is de ander niet. En het hoeft niet een bijprodukt te zijn geweest, misschien is er per ongelukt iets anders tussen terechgekomen?
Wat jij schreef had ik overigens ongeveer verwacht: (licht) euforisch, geen extra energie, fijn naar muziek luisteren. Ik zou ervoor tekenen! :grin:
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vervelend om te lezen dat het niet lekker ging!

Oprechte vraag; hoe weet je zo zeker dat het door de stoffen komt? Ik lees dat je geen fysieke reactie had, maar dat je vooral mentaal moeite had met de trip. Ik heb op dezelfde batch truffels of LSD ook wel eens moeilijkere en niet leuke trips gehad, en vond MAL zelf ook niet zo chill. Misschien ligt MAL je gewoon niet of zat je toch niet zo lekker in je vel?
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb zelf ook MAL geprobeerd van die verkoper (op mijn zakje staat A102-3 16/24040).
Ik vond het wel oke, maar niet heel geweldig wat je inderdaad leest op Reddit. Ik had 50mg geprobeerd voor de eerste keer en ik werd er sloom en een beetje benauwd van. Ik heb wel diep naar muziek kunnen luisteren en het voelde euforisch, maar ik kreeg er geen energie van wat ik bij bijvoorbeeld 2C-B-FLY wel krijg. Ik had ook geen visuals, enkel wat gesatureerde kleuren. Ik betwijfel of jouw nare ervaring komt door de onbekende stoffen, aangezien je aangeeft je lichamelijk prima te voelen. Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."