rustige en accepterende misschien niet door iedereen op dezelfde manier wordt ervaren
Tja, wie weet, al kan ik me niet voorstellen dat hoe ik me voelde door wie dan ook als rustig zou worden ervaren
Je zou het een paar keer kunnen proberen om te zien of het zich herhaalt.
Mening is gebaseerd op het gegeven dat psychedelics, zelfde stof, zelfde dosis, toch heel verschillend kunnen uitpakken.
Thanks, maar ik wil deze batch echt niet nog een keer proberen. Als ik kijk naar hoe redelijk constant-ig de truffel/4-HO-trips zijn geweest, hoe relatief weinig verschil daartussen zat... als dat hier ook het maximale verschil zou zijn, gaat dit nooit fijn worden.
Vervelend om te lezen dat het niet lekker ging!
Oprechte vraag; hoe weet je zo zeker dat het door de stoffen komt? Ik lees dat je geen fysieke reactie had, maar dat je vooral mentaal moeite had met de trip. Ik heb op dezelfde batch truffels of LSD ook wel eens moeilijkere en niet leuke trips gehad, en vond MAL zelf ook niet zo chill. Misschien ligt MAL je gewoon niet of zat je toch niet zo lekker in je vel?
Oh, ik weet het natuurlijk niet zeker, het is een aanname gebaseerd op hoe positief erover werd geschreven en hoe absoluut anders mijn ervaring was. Het kan natuurlijk nog steeds dat ik anders op MAL reageer, dat sluit ik zeker niet uit, maar het veschil met andere psychedelica is enorm! De enige manier om daar achter te komen is een keer niet-vervuilde MAL te nemen.
Verschillende truffeltrips hebben ook wel eens anders uitgepakt, maar ik werd er nooit chaotisch van, het was altijd wel kalmerend. Het grootste verschil was altijd de hoeveelheid danwel een zwakkere/sterkere batch. Natuurlijk heb ik ook wel eens wat negatieve gedachtes gehad waar ik uit moest, maar dat was op de MAL niet zo, die waren er namelijk helemaal niet (los van: "he, wat een stom, warrig gevoel"). Ik zat lekker in mn vel, genoot van het weer, had nog zin om verder te genieten en toen werd het rommelig. En zelfs in eerste instantie dacht ik nog: "misschien moet ik even wennen, ik ga eens kijken of dit nog prettig wordt," maar dat werd het niet.
Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht?
De ene onbekende stof is de ander niet. En het hoeft niet een bijprodukt te zijn geweest, misschien is er per ongelukt iets anders tussen terechgekomen?
Wat jij schreef had ik overigens ongeveer verwacht: (licht) euforisch, geen extra energie, fijn naar muziek luisteren. Ik zou ervoor tekenen!
![:grin:]()