Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paracetamolletje zei: Ik heb zelf ook MAL geprobeerd van die verkoper (op mijn zakje staat A102-3 16/24040). Ik vond het wel oke, maar niet heel geweldig wat je inderdaad leest op Reddit. Ik had 50mg geprobeerd voor de eerste keer en ik werd er sloom en een beetje benauwd van. Ik heb wel diep naar muziek kunnen luisteren en het voelde euforisch, maar ik kreeg er geen energie van wat ik bij bijvoorbeeld 2C-B-FLY wel krijg. Ik had ook geen visuals, enkel wat gesatureerde kleuren. Ik betwijfel of jouw nare ervaring komt door de onbekende stoffen, aangezien je aangeeft je lichamelijk prima te voelen. Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht? Klik om te vergroten... Mij ervaring met MAL was best oké en komt een beetje overeen met wat jij hier zegt. Ik vond het samen met Escaline nog het meest lijken op mescaline en dan is de synthetische variant meestal prettiger omdat je niet allerlei plant bijproduct hebt. Synthetische Mescaline is vrijwel niet verkrijgbaar. Maar van Mescaline wordt ook gezegd dat het juist vrij rustig aanvoelt, niet een psychoactief om keihard te gaan trippen maar meer 'ontspannen'. 2C-B is ook een Mescaline analoog inderdaad. Alleen het broom atoom van 2C-B veroorzaakt sneller complicaties tijdens synthese dus minder waarschijnlijk. Fumurate bevalt mij eigenlijk altijd minder goed."
"11Noa11 zei: Hoi allemaal! Om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn vriend over 4 weken (vrijwillig) intern wordt opgenomen bij een verslavingskliniek, voor 3 maanden. Hij kampt al langere tijd met zijn verslaving en is hier toen hulp voor gaan zoeken. Hij loopt nu al bijna een jaar bij Novadic en heeft hier dan wekelijks een gesprek met een persoonlijke begeleider/verslavingsdeskundige, ook heeft hij om de week een groepsbehandeling. Zeker zijn dingen verbeterd maar de afgelopen tijd stond hij stil in zijn proces en was er geen verbetering meer. De instantie heeft van de week aangegeven dat het op deze manier niet werkt, en ze hebben hem 2 optie’s aangeboden: of hij stopt bij Novadic, of hij gaat intern voor 3 maanden in behandeling. Hij wilt ontzettend graag van zijn verslaving af en heeft dus ook gekozen voor de interne behandeling. Dit vind ik natuurlijk een super goede keuze, alleen weet ik niet goed hoe ik hiermee moet omgaan als hij straks 3 maanden weg is. Ik heb niemand in mijn omgeving die hier ervaring mee heeft, wat natuurlijk fijn is maar ik kan mijzelf soms best alleen voelen omdat niemand begrijpt in wat voor situatie je zit. Is er toevallig iemand die iets soort gelijks of misschien wel hetzelfde heeft meegemaakt? x Klik om te vergroten... Jezelf met je problemen confronteren en die aangaan en jezelf ontwikkelen is altijd de beste keus. Maar een opname kost minimaal €25.000-€30.000 verzekeringsgeld. En dan daarna krijg je nog zoveel maanden het safehouse verhaal. En 12 jaar VVD heeft de zorg volledig afgebroken. Zolang de oorlog in Oekraïne gaande is zou ik het eerlijk gezegd niet aandurven. Maar misschien ben ik pessimistisch in mijn reactie / 'advies' hoor. Succes en sterkte er mee."
"Russians' use of synthetic drugs is skyrocketing as soldiers return from Ukraine with addictions and trafficking supply routes dwindle Before the war, Russia served as a hub for cross-border flows of illicit products. Now, Russian gangsters are being forced to find new routes. www.businessinsider.com"