Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe liefde: methallylescaline (MAL)

Mijn nieuwe liefde: methallylescaline (MAL)

63 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prachtig report :hearteyes:, dat 'zen' gevoel dat alles ok is spreekt mij wel aan. Mescaline staat ook bij mij boven aan op mijn to-do lijst. Misschien toch binnenkort maar eens bestellen, maar is inderdaad een beetje aan de dure kant voor de synthetische variant :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geweldig report , mijn trip was vergelijk baar alleen had ik 100mg met @Jmths . Was heerlijk rustig , dromerig. Ook een van mijn favoriete psychedelica geworden :hearteyes:
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tof report man! Erg leuk om te lezen. Het stofje spreekt mij ook wel aan als ik dit zo lees :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi reportje @Neo-Shulginist

Klinkt als een hele fijne ervaring. Spoort bij mij de zin in Mescaline nog verder aan.

Roze Olifant zei:
Mescaline staat bij mij denk ik wel op plek één van mijn wishlist.
Klik om te vergroten...
Same here!

Neo-Shulginist zei:
Ja, mescaline is nog wel net dat stukjes magischer hoor.
Klik om te vergroten...
Okay okay... ik was al verkocht hoor :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Interessante bijwerking om nog te vermelden is dat ik tijdens het slapen na mijn trip echt levensechte dromen had, waarbij ik steeds echt niet wist of ik nou wakker was of nog sliep. Ik had ook een soort inception-achtige dromen dat ik wakker werd, maar alsnog in een droom bleek te leven. Die nacht ben ik echt tientallen keren wakker geworden en weer gaan slapen. Zo heb ik tien uur in bed doorgebracht. Hoewel de kwaliteit van de slaap wat dat betreft niet heel goed was, voelde ik me toch uitgerust en zeker niet geradbraakt.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Wauw Neo! Thanks voor je report, dit klinkt echt heel interessant. 😍

Mescaline staat bij mij denk ik wel op plek één van mijn wishlist. Ik ben ervan overtuigd dat ik het een keer ga doen, als ik eraan kan komen. (De poedervorm, ik ben te vredelievend om zelf een cactus te vermoorden want laf alle cactussen.) 🌵 (Ik heb een baby Peyote cactusje, zo cute.) <3

Leuk dat dit substituut je zo goed bevallen is.

Ik kan me voorstellen dat het nieuws van Peter R. de Vries rauw op je dak viel. Dat is denk ik bij velen zo (inclusief mijzelf), maar in jouw situatie zo net na een trip komt het natuurlijk nog eens extra hard binnen.
Klik om te vergroten...
Je hoeft een cactus niet helemaal te slopen om te trippen! Een San Pedro groeit als een tierelier als je hem buiten zet en in de zomer regelmatig water geeft. Je kan er een heel stuk afhakken en in de zomer groeit het zo weer aan. Je kan ze zelfs doormidden hakken, het uiteinde even laten drogen en dan het bovenste deel in de cactusaarde zetten. Gaat gewoon groeien en dan heb je 2 cactussen!

Nadeel is wel dat je er vrij veel van op moet vreten. Heb gehoord dat het behoorlijk smerig is.

Een peyote zou ik ook niet zo snel opeten, die dingen groeien zo langzaam!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi report!

Over het algemeen ben ik een solo tripper en daarom kijk ik naar middelen waarvan ik weet dat ik er mee om kan gaan.
Is dit stofje een mooi vervolg op 4ho met? Ik heb ook wat ervaring met 1p-lsd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Mooi report!

Over het algemeen ben ik een solo tripper en daarom kijk ik naar middelen waarvan ik weet dat ik er mee om kan gaan.
Is dit stofje een mooi vervolg op 4ho met? Ik heb ook wat ervaring met 1p-lsd.
Klik om te vergroten...
Ja dit is echt de overtreffende trap van 4-HO-MET. Ik vond dat best een aardig stofje, maar methallylescaline is echt veel fijner.
Visuele effecten zijn mogelijk wel wat interessanter van 4-HO-MET, want van methallylescaline had ik vrijwel alleen enorm verhoogd kleurcontrast, naar andere visuele effecten was het echt zoeken en dan kon ik ze met moeite herkennen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
KlaasVaak zei:
Nadeel is wel dat je er vrij veel van op moet vreten. Heb gehoord dat het behoorlijk smerig is.
Klik om te vergroten...
Check ff mijn reactie een stukje hierboven; ik had al aan Roze Olifant uitgelegd hoe je het best san pedro kunt klaarmaken :wink:
Ohja één ding vergeten nog: drink het met sinaasappelsap.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Interessant. Heb wel wat MAL liggen maar het klonk niet echt interssant. Mede om de duratie. Ik heb vrijwel nooit de gelegenheid om zo lang te trippen, en als ik die al heb zou ik liever een iets hogere dosering LSD of 2C-E exploren. Ach ja, komt vast ooit wel.

Hoe was de kater? Heb vernomen dat die aardig hevig kan zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Buu zei:
Hoe was de kater? Heb vernomen dat die aardig hevig kan zijn.
Klik om te vergroten...
Kater was afwezig. Iemand zei zelfs: 'tjonge wat straal je vandaag!'
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Kater was afwezig. Iemand zei zelfs: 'tjonge wat straal je vandaag!'
Klik om te vergroten...
Uitslover. :tongueout:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Check ff mijn reactie een stukje hierboven; ik had al aan Roze Olifant uitgelegd hoe je het best san pedro kunt klaarmaken :wink:
Ohja één ding vergeten nog: drink het met sinaasappelsap.
Klik om te vergroten...
Weleens gedaan? Ben benieuwd naar de smaak. Te doen met sinaasappelsap?

Ik heb wel een voedseldroger staan dus er poeder van maken is een goede optie.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt me overtuigd. Zojuist 1 gram MAL besteld :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
KlaasVaak zei:
Weleens gedaan? Ben benieuwd naar de smaak. Te doen met sinaasappelsap?

Ik heb wel een voedseldroger staan dus er poeder van maken is een goede optie.
Klik om te vergroten...
Oehhhh een voedseldroger is ideaal.
Nee ik heb nooit gedroogd poeder ingenomen. Wel verse cactus gegeten en er zo achter gekomen dat je dat nooit moet doen 😂

Dat smaakte naar komkommer gedrenkt in zeer bittere lijm, die de hele dag in mijn mond bleef plakken. Water hielp niet de gore smaak weg te spoelen, uiteindelijk bleek sinaasappelsap wel te helpen.

Later ben ik erachter gekomen dat Shulgin het liefst zijn mescaline-kristallen ook innam met sinaasappelsap.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thunderdome zei:
Je hebt me overtuigd. Zojuist 1 gram MAL besteld :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha, kut, nou voel ik me toch een beetje slecht. Kids aan de drugs gepraat. :tearsofjoy:

Maar goed, is wel goeie drugs dees.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thunderdome zei:
Je hebt me overtuigd. Zojuist 1 gram MAL besteld :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Klik om te vergroten...
Je neemt het er ook gelijk echt goed van. Een gram is echt een life stash. Daar kan je zo twintig keer een volle dag op trippen. :grin:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Je neemt het er ook gelijk echt goed van. Een gram is echt een life stash. Daar kan je zo twintig keer een volle dag op trippen. :grin:
Klik om te vergroten...
Een topaanbieding, veel heeft het niet gekost :)

Ga het natuurlijk ook delen met mijn mede-psychonauten! Dus die hoeveelheid is prima.

Neo-Shulginist zei:
Haha, kut, nou voel ik me toch een beetje slecht. Kids aan de drugs gepraat. :tearsofjoy:

Maar goed, is wel goeie drugs dees.
Klik om te vergroten...
Goeie goeie drugs! Daar gaat het om :grin:!!! Heb al veel ervaring met psychedelica, ook met bad trips, dus gaat goedkomen :wink:
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Klinkt goed!!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thunderdome zei:
Ga het natuurlijk ook delen met mijn mede-psychonauten! Dus die hoeveelheid is prima.
Klik om te vergroten...
DEALEN@!?<?:KHJ!*%#(U^%$@Y^%$

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."