Wat is het verschil tussen norflurazepam en pyrazolam?
Pyrazolam neem ik zelf weleens: het is de benzo die me het beste is bevallen.
Ik denk dat het even googlen de beste resultaten kan geven.
Als ik mijn anekdotische ervaring wil delen:
Norflurazepam ervoor dat je echt nokkie gaat, wat je ook op heb. Erg lange werkingsduur en halfwaardetijd volgens mij ook. Vond het het het meeste op diazepam lijken (van de dingen die ik heb geprobeerd tenminste he), maar de werkingsduur en half life is echt echt heel lang. Handige verpakking voor onderweg lol.
Pyrazolam maakt je spieren slapen als spaghetti en opeens ligt je bed een heel stuk lekkerder als een warme wolk (waardoor je ook in slaap kan vallen, maar als je heel veel neemt ga je natuurlijk nokkie natuurlijk).
3mg is voor de beginner vaak al teveel,
Pyrozolam maakt mij mij minder vergeetachtig
Pyrazolam gaat mij niet in slaap krijgen na het gebruik van uppers.
Beide middelen kunnen je false sobriety krijgen (ook de dagen erna). Ik heb dit gemerkt met mijn werk (gelukkig wel een positieve manier, ik was minder angstig om onderwerpen te bespreken tijdens meetings, maar alsnog pas ik hier voortaan heel erg mee op).
Beide midden verneuken je REM slaap