Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNorflurazepam; de warme deken

Norflurazepam; de warme deken

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Juist dat maakt hem functioneel en niet recreatief.
Klik om te vergroten...
Interessant standpunt. Al weet ik wel dat de echte verslavingen eerder door de functionaliteit komen en niet door de recreatieve functie.
Heroïne is daarom juist zo verslavend dacht ik en benzodiazepinen in mijn verleden ook.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Manu76 zei:
Interessant standpunt. Al weet ik wel dat de echte verslavingen eerder door de functionaliteit komen en niet door de recreatieve functie.
Heroïne is daarom juist zo verslavend dacht ik en benzodiazepinen in mijn verleden ook.
Klik om te vergroten...

Als ik iets leuk/fijn vindt triggert het mij heel soms tot meer of her dosering.
Bij norflurazepam heb ik die trigger niet. Verre van zelfs.

Maar goed, ik ben het met je eens dat je er altijd mee moet uitkijken en juist niet moet toehappen op craving / zoveel moet gebruiken dat het lichaam het nodig heeft
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Wat is het verschil tussen norflurazepam en pyrazolam?

Pyrazolam neem ik zelf weleens: het is de benzo die me het beste is bevallen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het even googlen de beste resultaten kan geven.
Als ik mijn anekdotische ervaring wil delen:

Norflurazepam ervoor dat je echt nokkie gaat, wat je ook op heb. Erg lange werkingsduur en halfwaardetijd volgens mij ook. Vond het het het meeste op diazepam lijken (van de dingen die ik heb geprobeerd tenminste he), maar de werkingsduur en half life is echt echt heel lang. Handige verpakking voor onderweg lol.

Pyrazolam maakt je spieren slapen als spaghetti en opeens ligt je bed een heel stuk lekkerder als een warme wolk (waardoor je ook in slaap kan vallen, maar als je heel veel neemt ga je natuurlijk nokkie natuurlijk).
3mg is voor de beginner vaak al teveel,
Pyrozolam maakt mij mij minder vergeetachtig
Pyrazolam gaat mij niet in slaap krijgen na het gebruik van uppers.
Beide middelen kunnen je false sobriety krijgen (ook de dagen erna). Ik heb dit gemerkt met mijn werk (gelukkig wel een positieve manier, ik was minder angstig om onderwerpen te bespreken tijdens meetings, maar alsnog pas ik hier voortaan heel erg mee op).
Beide midden verneuken je REM slaap
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paracetamolletje zei:
Norflurazepam ervoor dat je echt nokkie gaat,
Klik om te vergroten...

hoeveel mg had je genomen?
Mijn inziens ligt dit aan de hoeveelheid, want ik ga er niet nokkie van. Ik neem wel maar 5 mg max en ben een beer van een vent :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."