#1
Dat had ik eerst ook ja. Het kwam volgens mij gewoon omdat ik teveel gesnoven had en dus energie teveel had.
spacekonijn zei:wat jij nodig hebt is een drumstel
denk dat je daar perfect je 'teveel' energie in kwijt kunt!Chimera zei:spacekonijn zei:wat jij nodig hebt is een drumstel
omdat?
Derq zei:weet je wat het is?
het verlangen om door te gaan.echt waar.
Emo zei:nou Chimera zet die thee maar alvast klaar dan
en je vriendin/vrouw/opblaaspop![]()

mathijs zei:Ik drink wel eens thee, maar toch...koffie is veeeele malen beter![]()

ik drink normaal ook alleen maar koffie hoor ..Chimera zei:mathijs zei:Ik drink wel eens thee, maar toch...koffie is veeeele malen beter![]()
Hell yeah![]()
cunt zei:sex ... en thee ..
2 dingen waar ik naar snak als ik speed op heb :P
en het helpt je ook je buren terug te pakken voor het verstoren van je slapiespacekonijn zei:denk dat je daar perfect je 'teveel' energie in kwijt kunt!Chimera zei:spacekonijn zei:wat jij nodig hebt is een drumstel
omdat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."