#1
doe t rustig aan he ![:wink:]()

en voel me dan ook tot nu toe best wel goed. Gewoon rustig aan doen vanavond en morgen nog de hele dag relaxen.
Kan er zelf ook wat van trouwens alleen niet zo extreem. Ik vind elke week speed toch een beetje veel. Al is dat wel waar ik de laatste weken mee bezig ben. 
Chimera zei:nu eerst een beschuitje![]()
Mac... zei:Als ik me niet vergis is chimera wat speed betrefd nog vrijwel een beginneling. Ik heb bij hem nou niet zo zeer het gevoel dat hij meteen zijn hele leven aan het verknallen is. Denk dat hij het zelfs beter onder controle heeft dan ik. En dat vind ik echt wel netjes als je pas een drug kent.
Deranged zei:Wiet vind ik in de meeste gevallen goor en hash gaat meestal wel. Ik weet niet wat het is met die coke smaak het is een hele aparte chemische smaak die me vanaf het begin wist te boeien. Als ik bv een leeg pony pakje had en ik rook die lucht dan MOEST ik gaan snuiven. Voor mij was alles aan coke verleidelijk het enige wat me gered heeft was de belachelijke prijs.
Jeller zei:deranged je spreekt jezelf elke keer weer tegen, de ene keer is coke de king, andere keer is speed eigenlijk beter en dan is speed weer een goedkoop aftreksel![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."