Dat zijn mijn twee andere persoonlijkheden, zelf heb ik een hekel aan alle drugs.
#2
speed is gewoon veel te lekker en de werking is te hard en te goed !
ik heb wel is coke gedaan niet zo gek vaak maar als speedgebruiker voelde ik daar natuurlijk niet zo gek veel van en ik vind speed echt wel relaxed. Uren lullen niet moe geen honger etc.
Alleen de bijverschijnselen (geen hap door je keel niet slapen wanner je wil last van je maag en neus en over je pik hoef ik het wss niet te hebben) wegen na een tijd niet meer op tegen de voordelen.
Nu doe ik het om de maand en dan meestal nog maar 1 dag ook.. bevalt me prima
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.