#1
Idd was niet zo echt fantastisch van kwaliteit, maar ja waar vindt je tegenwoordig nog echt goeie. Het was wel witte, maar zoals ik heb neergeschreven was het goedkope Pep, dus ik verwachtte er ook niet zoveel van. Mijn tolerantie is in die 11dagen wel seriues een paar keer verdubbeld, want men bommetjes waren echt wel heel groot. Kdurfde het de laatste dagen niet meer te snuiven, ik krijg door dat snuiven gewoon plotselings een bloedneus enja als je dan op het werk of bij vrienden bent dan panikeerde ik (Paranoia) en dacht ik de hele tijd dat ze wisten dat ik eraan zat
. Maar euhm ik denk dat member sossa (das menne beste maat
) er ook eens een lijntje van heeft gehad, dus vraag zijn mening maar over de kwaliteit van m'n Pep. Maar mij kon het niet veel schelen tmoest gewoon pep zijn al was het maar versneden zooi.
nog altijd clean
