Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verslaving in 11Dagen, en dan leegte. (lange tekst)

Mijn verslaving in 11Dagen, en dan leegte. (lange tekst)

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
How much time leftLid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd was niet zo echt fantastisch van kwaliteit, maar ja waar vindt je tegenwoordig nog echt goeie. Het was wel witte, maar zoals ik heb neergeschreven was het goedkope Pep, dus ik verwachtte er ook niet zoveel van. Mijn tolerantie is in die 11dagen wel seriues een paar keer verdubbeld, want men bommetjes waren echt wel heel groot. Kdurfde het de laatste dagen niet meer te snuiven, ik krijg door dat snuiven gewoon plotselings een bloedneus enja als je dan op het werk of bij vrienden bent dan panikeerde ik (Paranoia) en dacht ik de hele tijd dat ze wisten dat ik eraan zat :( . Maar euhm ik denk dat member sossa (das menne beste maat :grin: ) er ook eens een lijntje van heeft gehad, dus vraag zijn mening maar over de kwaliteit van m'n Pep. Maar mij kon het niet veel schelen tmoest gewoon pep zijn al was het maar versneden zooi.

:sunglasses: nog altijd clean
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
verder lijkt het me niet onverstandig om iets rustiger aan te doen, en alleen jij hebt dat in de hand...
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha, wat een gek zeg, volgens mij heeft hij dit allemaal verzonnen!
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oordeel speed is gewoon kk troep en volgensmij doorniemand in de hand te houden!... tenminste als j het opdeze manier gebruikt.. ( zelf ook ondervonden).. begonnen met xtc.. na t bedonderen van een meisje waar ik erg gek op was.. indien een erge depresisie ondergaan.. v ergolgens ook veel pep.. daarna sos.. en mag nu de chemie van de angstgevoelens van dr ugs ondervinden?.. en tog depresief:confused:... nu volgensmij aardig alcohol verslaaft.. mja.. denk togdat iemand die nooit gebruikt heeft een gelukkiger leven heeft dan ieemand die 1 keer heeft gebruikt of meerdere malen :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
goh volgens mij is dat niet nodig hoor.. hij is nu toch al even gestopt en Ilovetechno is nu al voorbij natuurlijk maar i khoop voor jou dat je er kan afblijven want je ziet nu zelf dat je je problemen alleen maar uitstelt en erger maakt
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
moeten er hier mensen nou serieus op ingaan of nie??
mss is het wel allemaal waar, maar dan is er een hoop geromantiseerd
j
jeperLid
01-01-2024, 00:00
#7
tjezus...wat een verhaal


ik weet niet precies of het verantwoord is maar ik zou naar de huisarts gaan, je verhaal vertellen (de verkorte versie dan) en je antidepressiva laten voorschrijven. Die helpen je serotonineniveau weer op pijl te brengen. En als je je weer beter voelt ehb je vanzelf meer kracht om te stoppen...
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
carvavan wel beetj toevallig dak ongeveer net zoiets heb meejgemaakt en t 100% mogenlijk is
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
GabberFreak17 zei:
carvavan wel beetj toevallig dak ongeveer net zoiets heb meejgemaakt en t 100% mogenlijk is
Klik om te vergroten...


dan heb je geen goeie speed, want zoveel wegsnuiven op die tijd met zuivere amfetamines zal je niet lukken zonder zwaardere problemen, neem het van mij aan...
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
oke dat is waar maar dan nog de klachten metspeed die die verschrijft kwa dingen zienbewegen ect en emotioneel gevoeloos heb ikwel mogen ondervinden op dat gebied had k t er over :)
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
nja kbedoelde dus de hoeveelheid enzo :openmouth:
w
wurmpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fat Freddy's cat zei:
hahaha, wat een gek zeg, volgens mij heeft hij dit allemaal verzonnen!
Klik om te vergroten...
en zo'n lange tekst schrijven zeker :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
mja, zieke shit dit :confused:

Komt de topicstarter ook nog een keer terug? :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
als hij nog leeft
M
MidniteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik vooral denk is wa der in mij omgaat..

Ben nu 12u zonder speed .. En vraag mij dus ook af of mensen die nooit drugs gebruikt hebben echt gelukkiger leven ..

Heb nu gewoon zo iets van buh .. mijn leven is een rotzooi zo .. terwijl ik eigelijk helemaal zo slecht niet bezig ben opschool .. ik me kapotfeest in het weekend zonder pep & al die dingen .. en eigelijk gewoon 2x per jaar 6 gram door men neus jaag om mijn examens te kunnen doen ..

is het allemaal zo slecht ?

Denk da je het gewoon zelf grotendeels onder controle hebt.. niet ?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is heel moeilijk om een objectief beeld van je zelf te krijgen. Zo dacht ik eens alles onder controle te hebben, maar m'n leven was eigenlijk gewoon een chaos. Zeg maar het tegenovergestelde van wat jij nu hebt.

Maar denk je niet dat het wat onhandig is om naar je eigen leven te kijken tijdens een speed comedown? :)
M
MidniteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yeps .. heb ik ook gemerkt .. je voelt je zowiezo al een pak minder en bent emotioneel meer kwetsbaar ..
Zijn nu weer 10uur later dus :tongueout: net wakker .. en idd voel me al pak beter trug ..

Voor mij ff geen dope meer tot 2 februari .. en ergens ben ik er wel opgelucht door ..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
midnite=how much time left?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, ze hebben niet evenveel berichten, en anders zou de naam ook bij alle berichten veranderd zijn
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien bedoelt ie of dat how much time left een nieuw accountje heeft genomen, kunnen de mods zien. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."