Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verslaving in 11Dagen, en dan leegte. (lange tekst)

Mijn verslaving in 11Dagen, en dan leegte. (lange tekst)

31 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, ze hebben niet evenveel berichten, en anders zou de naam ook bij alle berichten veranderd zijn
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien bedoelt ie of dat how much time left een nieuw accountje heeft genomen, kunnen de mods zien. :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat bedoel ik :) en als jej je naam vernadert veranderen al je oude berichten ook van gebruikersnaam
M
MidniteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben dus niet how much time left :)

ter uwer informatie :)

have a nice weekend :wink:
H
How much time leftLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yes , tis me gelukt om van die zooi af te geraken :grin: Twas ni simpel ma kben blij da het me toch gelukt is :) Kben met men beste maat gaan praten en die heeft me veel moed ingepraat, de eerste dagen heb ik goed wat Zyban en Perdolan ingepakt en veel geslapen :) en op ILT had ik 30 b'kes ma daarvan heb ik er 25 verkocht :grin: en zelf maar 5 genomen dus. De eerste weken was ik alleen maar moe, maar dankzij een goede vriendin heb ik nu een nieuw lief gevonden :grin: en we zijn al meer dan een maand samen :) en toen ben ik ook meer terug met mijn vrienden beginnen weggaan en op dit moment zit het wel goed :) kben wel terug iedere dag een paar jointjes beginnen te roken maja das in ieder geval beter als die klote-pep :grin:
Ma af en toe ga ik toch nog eens snuiven (als men kameraad toestemming geeft tenminste :)) ma gewoon nooit meer zoveel zooi bestellen

Dus bedankt voor de steun, srr da ik zo laat iets laat weten
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
goed bezig man!
suc6 met er afblijven! en volhouden nu heh! :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd en ook niet té veel smoren hé
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja ik ken zulke lange teksten kheb er zelf ook welles last van maar ik schrijf verhalen en ik heb nu al een boek er van gemaakt :flushed: echt wel tof eigenlijk als je het naleest als je nuchter bent maar ja ik ga niet zitten schrijven als ik bij de groep ben en ja de zomer komt en dan ben ik niet meer thuis aan het doortrekken dusz zal het iets minder worden
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kerel.. Ik hoop echt dat je er nu vanaf kan blijven.

Je bent blijkbaar iemand die als de ziekte gevoelig voor verslavingen is en dat onder ogen moet zien. Dus eigenlijk kan je die shit beter helemaal niet meer gebruiken...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
How much time left zei:
Mijn verhaal over mijn plezant/experimenterend/verstandig speedgebruik:

Mijn 1st gram Speed gesnoven dateert al van 2jaar geleden(31/12/03) vanaf toen was ik verkocht aan Pep. De eerste maandjes deed ik het heel soms, ong. 1gr/maand maar sinds vorig jaar was ik er wat harder ingevlogen, 10gr over een maand dan stop-peroide van een 1,5 tot 2 maand dan trg 10 gr. Ik gebruik Speed voornamelijk omdat ik dan saaie dingen/werkjes met plezier doe :) Ik gebruikte speed samen met Rilatine tijdens die verschrikkelijkke examenperoides :grin: .

Tijdens de maanden Juli en Augustus bleef ik eraf omdat het toch vakantie was. Eind september begon ik met vast werk (2 ploegen dus halve dag vrij) dus 10gr pep gehaalt om tijdens die halve dagen gek te doen dat me herrinerde aan m'n gebruik tijdens de goede oude schooltijd :grin:.
Ongeveer een 2-tal weekjes genoten van die 10gr samen met m'n vorig liefje :mrgreen:
Dus tot zover had ik nooit problemen met speed, gwn af en toe eens als ik zin had.

Maar teveel vertrouwen in mijn gebruik heeft me de das omgedaan :(
Het verhaal van mijn onverstandig gebruik:

-donderdag 27/10 Telefoon: aanbod van 10gr pep, aangenomen maar ik durfde er niks van te gebruiken want ik was superverliefd op een goede vriendin van mij geworden en we hadden al een paar dagen een date gepland voor de volgende dag :grin:

-vrijdagavond 28/10 onze date waar ik al een paar dagen naar uitgekeken had
:wink: maar ze wilde nog geen vaste relatie :( (heeft niks met mijn druggebruik te maken, want tijdens een relatie doe ik da gewoon niet) toen ik thuiskwam was ik teleurgesteld dus ff wat opkikkerdjes uit men zakje Speed gesnoven zodat ik mezelf terug wat beter voelde.

-Zaterdag 29/10 goed wat gebruikt door de dag omdat ik veel werk had, toen een sms-je van men poppeke of dat wij samen iets zouden gaan doen :grin: ik terug dolgelukkig en een plezante avond samen gehad maar ze was nog altijd aan het twijfelen gvd :cry: Ik verdrietig en wanhopig thuis gekomen en lekker wat lijntjes geconsumeert zodat ik me niet zo rot zou voelen :)

-zondag 30/10, -maandag 31/10 -dinsdag 1/11 -woensdag 2/11
Veel werk en dus ook veel gebruikt :) Iedere dag gebeld en gechat met m'n Droommeisje die ik echt supergraag zag, dus trg een afspraakje samen gemaakt :wave:

-Woensdagavond 2/11 Speed was bijna op en ik had de volgende dag nodig omdat ik dan om 6 uur al moest beginnen met werken. Dus ff binnegesprongen bij m'n kameraad, 1gr. Coc gehaald. Kreeg ik een aanbod van goedkope speed, ik had nodig voor 12/11 "I Love Techno" de rest zou ik verkopen want er was toch veel vraag achter Speed. Die avond was weeral super gezellig samen met m'n prinsesje :mrgreen: opstap geweest tot 4.30u en toen haar naar huis gebracht en zoals verwacht kreeg ik opnieuw het hartverscheurende antwoord da ze het nog altijd ni wist.

-Donderdag 3/11 meteen doorgegaan van haar thuis naart werk al menne speed opgebruikt om toch een beetje fit te zijn tijdens het werk
===> 10 Gram op nog geen weekske :(

-Vrijdag 4/11: 30g Pep was binne, ik gaan halen en ook meteen nog een 1gr coc. Dan naar een fuif waar ik onder invloed van Coc nog iemand seriues wat slaag gegeven heb :( (gevaarlijk want je weet niet wanneer je moet stoppen) men prinsesje was ook daar :grin: dus de hele tijd samen gestaan en gebbabbelt/gekust en dacht dat ze nu wel zeker moest zijn :)

-Zaterdag 5/11:Goed geslapen ne gelukkig opgestaan toen sms-je: Dat ze niet wist of dat ze gevoelens had voor me :( Hopla men zak Pep naast me en mezelf wat vertrouwen en geluk ingesnoven. En toen ermee gebeld en ze zei da ik haar moest vergeten want ze zag weinig kans in een relatie :( ze wilde wel probere ma dan zou het na 2 weken al over zijn :confused: en me kwetsen :confused: ik ksnap de ballen van vrouwentaal :) maar ik zei da ik haar dan het best niet meer kon zien voor een tijdje :( maarja wa brengen de volgende dagen nog voor me :)
Die avond met 2 vrienden met m'n Jeep gaan crossen, en een paar lijntjes genomen zodat ik me goed kon concentreren op de weg :sunglasses:. Effe aant crossen en toen werkte Jeep ineens niet meer. Nog geen minuut later stopt een combi. Ik en men 2 maten meegenomen nart bureau, m'n jeep in beslag genomen (geen platen, verzekering, keuring en ik geen rijbewijs :)) Mij verhoort maar na 15 minuutjes vrijgelaten en ik seriues down dus terug mijn opppende vriend door mijn neus gejaagd :) nachtje zonder slapen.

-Zondag 6/11 Thuis naar m'n voeten gehad, en toen gaan werke en dus weer gebruikt en weinig geslapen maar s'avonds bij men beste maat thuis film gaan zien, smane met z'n vriendin en dat is pas een pracht meiske :) maar zij is de beste vriendin van mijn droommeisje waar ik stapel op ben, en ze is er gistere avond samen mee op stap geweest en men prinsesje was over me bezig geweest :) ze had het constant da ze zoveel gevoelens had voor me en me altijd dicht bij haar wilde hebben en gewoon niet zonder me zou kunnen :confused: Wat kunnen meisjes toch soms raar doen, kzou ni weten of ze het meent of ni meent of met men voeten speelt :( maar kga haar gewoon tijd geven en mezelf wat rust geven inzake liefde.

-Maandag 7/11 moeten werken en idd weer eens heel wat Pep en heel weinig slaap.

-Dinsdag 8/11:Zwarte dag voor mij i.v.m. drugsgebruik: 9u bommetje, 12u bommetje, 18u bommetje, 21u bommetje. En s'avonds nog om 22.30u bommetje en om 23.15u nog een bommetje en om 0.00u weer een bommetje :(. In totaal ongeveer 9-10 Gram Speed gebruikt. Maar rond 1-2 uur ineens superhard beginnen te voelen, maar deed keiveel pijn toen opeens van men stoel afgevallen omdat ik te hard/slecht aan het gaan was, Drugslijn gebeld voor hulp maar ik zou niet meet weten wat ze zeiden of ik heb gezegd :) Toen werd ik plotseling wakker op de zetel, kletsnat van het zweet. Ma kzou ni wete hoe ik daar ben geraakt :sunglasses:

-Woensdag 8/11: De trap toch nog op geraakt om in men bed te gaan liggen, hoewel niet kunnen slapen dus uurtje op bed gelegen dan om 8u eruitgekropen en een bommetje door men keelgat geduwt daarna s'middags terug bommetje genomen, en op mijn werk de grootste afkick die ik ooit heb gehad meegemaakt :( en s'avonds nog een bommetje :)
===> nog ong. 3 gr over van men 30gr zakje


Kben echt onverstandig bezig: kheb de laatste 4 dagen 1 boterhammetje per dag geëten bijna niet geslapen, een keer neer gegaan door een overdosis. En gewoon mezelf verwaarloosd :(

Mijn afkick deze namiddag 8/11 op het werk, was echt wel hard:
-kben tegen een muur gewandelt omdat ik dacht dat die wegdraaide(wel lache eigenlijk :grin:) :confused: ik zag een bureau bewegen.
-Ik had het gevoel da er beestjes in mijn haar zaten en zat me te krabbe als een gek, het leek de hele tijd da ik door naalden werdt geprikt en iemand me stroomschokken gaf.
-Khoorde stemmen hele tijd, ma heb ik wel meer :)
-kwerd op een bepaald moment zo Depri da ik geen gevoel/emoties meer had dus ik voelde geen verdriet, plezier, blijdschap, ongelukkig, kwaad, vriendschap,... ik was gewoon alleen in mijn hoofd en da deed zo raar :( kben toen ff naar het wc gegaan en me neergezet en geweend waarom ik moest wenen zou ik niet weten en das raar da ik da deed :confused: echt gewoon men hersens nar de klote
-Kwist mijn collega zijn naam nimeer :) das wel hard :)
-ik heb de hele tijd dingen verkeerd gedaan :)
-spieren deden superveel veel pijn de hele tijd :(
-Ik ben mijn gelukkige, hoopvolle, pleziervolle dromen/wensen/fantasieën vergeten das echt klote
-kzou niet weten wat te denken over mijn toekomst :( echt ik ben gewoon fucking leeg vanbinnen.
-Ik kreeg een 15-tal sms-jes van goede vrienden en vriendinnen deed me niks en heb ook niks teruggestuurt :(:( en das wel pijnlijk achteraf bekeken
-Kheb veel gedacht aan mij als Meth verslaafde en zag me al in een hoek van een kamer zitten met een huid vol zwarte vlekken, uitgevallen haar en ingezakt gezicht en ogen waar je alleen maar leegte ziet :(
-Kheb de afgelopen dagen veel Minhavez gebruikt omdat mijn ogen gewoon kurkdroog zijn en veel pijn doen, hetzelfde als men lippen waar ik veel van die balsemende lipstick heb opgedaan om uitdroging te verminderen.
-Men gebit valt mee :) af en toe wa kaakklem gehad maar das ook alles.
-Mijn gezicht is nog ni te ver ingevalle/levenloos geworden maar als je in mijn ogen kijkt dan zie je wel da ik er hulpeloos/doelloos uit kijk.
-M'n handen zijn altijd ijskoud en superrood geweest en men nagels superkort afgebeten en blinken kei hard en m'n vingers hebben een andere vorm aangenomen zijn wat strakker samengetrokken en zien er gewoon anders uit zo gerimpeld achtig
-mijn armen zijn ook verkleurd ook superrood maar je ziet ook wel plekken erop die een iets andere kleur hebben.
-Als ik nu mijn handen en armen bekijk dan zie ik die van mij niet meer maar van een Zware Meth gebruiker :(
-De afgelopen dagen toch een 10 kilo verloren.
-Spieren die onwillekeurig samentrekken en opspannen, vooral men vingers die samentrokken en die ik terug open moest trekken met m'n vrije hand :(
-Kben altijd een vrouwenliefhebber geweest, zowel vriendschappelijk als intiem, maar geen zin meer in gehad de laatste dagen :( kwordt nog moeilijk opgewonden.
-Ja men Penis heeft ook de nodige centimeters minder :) maja da wist ik al wel da da zou gebeure, ma hij komt gelukkig altijd terug :) maar kheb ook erectie problemen ondervonden J da da ma rap over is
-wanneer ik een plasje moet doen heb ik veel tijd nodig omdat al mijn spieren in mijn lichaam zo strak staan opgespannen waardoor ik moeilijk mijn blaas in werking kan zetten :(

===> zaterdag 29/10 tot woensdag 8/11. (11dagen)
Een hoeveelheid van 37 gram Speed gebruikt en 2 gram Coc.gebruikt en ook nog wel wa pillen maja das mijn zorg ni echt en ook wel wa weed maar nu eerst de rotzooi in mijn hoofd proberen te vergeten

1)Ik vindt dit over men limiet, en kmoet wel stoppen, anders zou ik zaterdag niet naar I Love Techno durven.
2)Want met al die spierkrampen/samentrekkingen doet mijn lichaam gewoon pijn en m'n hart is ook een spier :)
3)de volgende dagen verdomd op men tanden moeten bijten om van die Pep te blijven.
4)Maar ik zou niet meer weten waar ik over kan wegdromen/fantaseren kben gewoon leeg :(:(
5)Dus das mijn hersenbeschadegings verhaal :) kdenk eigenlijk wel echt da ik heel wat hersenletsel heb opgelopen :(.
6)Al bij al is mijn gebruik dus gestart met liefdesverdriet, twijfels, weinig zelfvertrouwen,... wa dus alleen ma meer puinhoop voor me heeft opgeleverd :( en zoveel meer vragen en twijfels over mezelf
7)Ik ben altijd al ne emotionele, gevoelige geweest enja die kut-Pep heeft van mij een Zombie gemaakt kweet nimeer veel van m'n liefdesverdriet, ma is gewoon omdat ik superveel ben vergeten de afgelopen dagen :(
:sunglasses:Dus je weet welke shit Pep me heeft bezorgt :)
10)Vroeger gebruikte ik drugs met een lach de laatste dagen was dat met een traan, omdat ik niet meer de kracht vond om het niet te doen :(
12)Moet denken aan een een goede kameraad van me die nu 5 maanden verslaafd is aan COC, en binnen een paar weken al zijn spaargeld (15.000 tot 20.000 euro :confused: drugs is toch shit :))
door zijn neus heeft gejaagd of nog jaagt, gebruikt tegenwoordig 8 a 9 gram Coc per week :( miljaar en ik kan hem niet helpen, hij zegt da hij zelf wel weet wat te doen als hij niks meer heeft en dat is z'n eigen kapot maken :( fuck man drugs is eigenlijk wel shit als je je controle erover verliest

*Ik dacht ook na zoveel keer gebruikt te hebben da het geen probleem zou zijn, maar daar is niks van waar tis gewoon uw gevoel als je gebruikt, probeer het ni alleen te doen zowel ja zorg da je een goede vriend hebt die je alles kunt vertelle maar ook moet doen.
*Had mijn maatje daarstraks niks gezegd lag ik mss nu terug tegen de grond van een overdosis maar dan wel een fatale :(
*Maar moest het mij de volgende dagen niet lukken dan vertel ik het gewoon tegen mijn ouders want kwil ni sterven door drugs
*Kben blij da ik da hier kan neerzetten

Zou ik zaterdag op I Love Techno volle bak gaan, of rustig aan doen?
Wat vinden jullie van mijn hoeveelheid?
Zelf ook zoiets meegemaakt, ineens verslaafd na talloze keren verstandig gebruikt te hebben?
Enige tips om snel terug m’n persoonlijkheid op te bouwen?

Of gewoon uw mening hierover?
Klik om te vergroten...
Overdreven lang bullshitverhaal om 5 uur s'ochtends, er gaat een belletje rinkelen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
das de telefoon dude. :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoh zo ken ik er nog :P :P :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."