Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel speed snuiven?

veel speed snuiven?

30 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tuurlijk wordt het in je neus opgenomen, dati sh et hele principe achter snuiven :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? :)
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
boy zei:
dopamine raakt niet zo snel op als je serotonine
Klik om te vergroten...
Klopt, dopamine wordt idd sneller aangevuld!
Maar dopamine moet ergens laag zijn, waarom dan nog meer snuiven, vergroot je zo niet alleen maar de bij-effecten?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P
Klik om te vergroten...

Ziekte van Parkinson hang ook samen met de dopamine vooraad(is dan te laag), ga je trillen en shit :cry: Maar heb weleens katers dat ik me echt de tering tril :)

BTW: ook een keer een docu gezien dat mensen met Parkinson (mogelijk) baat hebben bij een XTC-pil, dus als we allemaal ons best doen, dan zijn we mogelijk een Parkinson-vrije generatie!

EDIT: redelijk off-topic allemaal
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? :)
Klik om te vergroten...

Ja klopt, maar wilde net mijn post aanpassen, lijkt me idd niet dat die oudjes ook na gebruik trilvrij zijn, zal misschien nog wel iets erger worden, stuiteren ze helemaal door het verzorgingshuis. :mrgreen:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
toen ik begon met speed was ik gwn om alty een klein lijntje te snuiven

maar ik heb ondervonden op de drugsforum en van vrienden
die ne gram of zelf 2 gram speed VOOR 1ne avond opsnuift


is dat normaal dat je zoveel snuift?
en kan je er rap een overdosis krygen?
:wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is natuurlijk altijd beter als je maar 1 lijntje snuift... Maar goed, ik heb nooit speed gehad dus ik weet er verder ook niet veel vanaf
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ondervond zelf vroeger altijd hoe meer speed hoe meer gellukzaligheid en dikke euforie tmja merkt t snel dan wat de negatieve efecten van speed ook weer zijn omdat je met zo een dosis de negatieve efecten eigk zo goed als oproept
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jah je kiest zelf hoeveel je snuift..

wil je in een keer keihard gaan.. ja snuif dan een lijn van 50 cm :rolleyes:

maar kzie het nut er niet van in ..

geef mij maar een lijntje van 10 cm :) en als je goed spul hebt hoef je niet zoveel te snuiven :wink:
C
CordiniLid
01-01-2024, 00:00
#11
de 1e x dat ik speed snoof, snoof ik 2,5 gram. Dat was egt niet lekker meer, pijn in me maag, koppijn, en een week moeten slapen om weer bij te komen.

Je moet denk ik gewoon normale lijntjes doen, wanneer je dan weer zin hebt in 1, doe je er 1, en anders geniet je ff verder...
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn 1e keer speed was 2,5 gram van 11uur savonds en volgende dag om 12uur smiddags ongeveer de laatste lijn. daarna kon ik ook echt niet slapen. en het was geen slechte speed btw.
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snuif er wel meer dan 2 gr op 1 avond :flushed:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat viel me inderdaad ook al op..
Ik ben wat dat betreft een hele beschaafde gebruiker :wink:
Maar dat wil ik graag zo houden
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
mjah,een gram krijg ik niet op op 1 avond,maar wel kwaliteit speed dan...bucht kan ik ook 2 of meer gram van snuiven!!! :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
cunt zei:
mijn 1e keer speed was 2,5 gram van 11uur savonds en volgende dag om 12uur smiddags ongeveer de laatste lijn. daarna kon ik ook echt niet slapen. en het was geen slechte speed btw.
Klik om te vergroten...
1ste keer dat je speed deed????
haha zeg ik dan...niet slecht maar ook niet retegoed dan wss??? :confused: :confused: :confused: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je nog nooit speed gedaan had,dan had je geen echte kwaliteit speed nodig om wakker te blijven en het goed te voelen(neem dit maar van mij aan)

vroeger 1ste paar keren datik speed deed moest ik echt niet meer dan 3 miezerige lijntjes nemen om de volgende dag nog tot 12/1u wakker te liggen....(echte kwaliteit shit dan hé)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#18
waarom beoordeel jij iedereens shit altijd? je roept de hele dag maar door hoe goed de rotzooi van iemand anders is terwijl je er zelf niet bij bent geweest.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
cunt zei:
waarom beoordeel jij iedereens shit altijd? je roept de hele dag maar door hoe goed de rotzooi van iemand anders is terwijl je er zelf niet bij bent geweest.
Klik om te vergroten...
ik zie genoeg dingen kerel,en ik ken mensen genoeg die NEST verkopen,en dan weer andere die de beste shit verkopen die jij je maar kan inbeelden....
als jij mij zegt 1ste keer speed dan, denk ik aan de 1ste keer dat jij speed deed...

wel als jij die 1ste keer 2.5gr opsnoof,dan kan ik er niet inkomen dat dat kwaliteit speed was....aangezien ik en de mensen rondrom mij toen we begonnen niet eens ieder 3 lijnen moesten nemen,omde volgende dag om 13u NOG wakker te zijn....
dus nu jij weer???
ik zeik helemaal niet iedereens shit af...maar blaat verhaaltjes tja,kan ik niet mee om!
sry :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zeg dat het geen slechte speed was, maar je hoort me ook niet zeggen dat het creme de la creme was ofzo. en ik heb gezegd dat ik om 12uur smiddags de laatste lijn nam. in totaal 13 uur gedaan over 2,5g speed.
heb niet gezegd dat ik gelijk daarna sliep. sliep namelijk pas om 11uur savonds met 2 slaappillen op (die ik om 4u smiddags al genomen had.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."