Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel speed snuiven?

veel speed snuiven?

30 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je speed snuift, dan wordt t ook al opgenomen in je neus? of is t de bedoeling dat het door je keel gaat?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja je kan er veel van hebben van speed, heb ook mijn momenten gehad. Misschien het enige wat ik anders zou hebben gedaan in mijn drugsverleden. Veel pep pakken heeft gewoonweg totaal geen zin. Ik denk dat je op max 0,5 gram al heel makkelijk een nacht kan doortrekken. Je voelt je ook een stuk minder verrot de dag erna, mja ieder zijn keuze!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Ja je kan er veel van hebben van speed, heb ook mijn momenten gehad. Misschien het enige wat ik anders zou hebben gedaan in mijn drugsverleden. Veel pep pakken heeft gewoonweg totaal geen zin. Ik denk dat je op max 0,5 gram al heel makkelijk een nacht kan doortrekken. Je voelt je ook een stuk minder verrot de dag erna, mja ieder zijn keuze!
Klik om te vergroten...
idd ja,een onervaren gebruiker heeft van kwaliteit speed zelfs nog geen 0.5 nodig denk ik!!!
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben ook gewoon een beschaafde gebruiker: alleen in het weekend :P

Maar ik denk dat de hoeveelheid er niet echt toe doet, ja jezelf naar de klote helpen. De na-effecten van speed duren met een hoge dosis langer, maar speed heeft effect op de dopamine en adrenaline in het lichaam, en op=op, en dan komt de kater :cry: Kijk ik wil best geloven dat je harder gaat als je meer neemt, maar waarom meer risico nemen als het effect ook met een lagere dosis kan worden behaald. Kijk als je veel wilt gebruiken, verhoog je tolerantie en raak verslaafd. Zelfde voor XTC, sertonine is op een gegeven moment op, kun je wel meer pillen gaan slikken maar...bedoel 8 pillen op een avond hoeft van mij niet! :openmouth:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#5
dopamine raakt niet zo snel op als je serotonine
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tuurlijk wordt het in je neus opgenomen, dati sh et hele principe achter snuiven :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? :)
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
dopamine raakt niet zo snel op als je serotonine
Klik om te vergroten...
Klopt, dopamine wordt idd sneller aangevuld!
Maar dopamine moet ergens laag zijn, waarom dan nog meer snuiven, vergroot je zo niet alleen maar de bij-effecten?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P
Klik om te vergroten...

Ziekte van Parkinson hang ook samen met de dopamine vooraad(is dan te laag), ga je trillen en shit :cry: Maar heb weleens katers dat ik me echt de tering tril :)

BTW: ook een keer een docu gezien dat mensen met Parkinson (mogelijk) baat hebben bij een XTC-pil, dus als we allemaal ons best doen, dan zijn we mogelijk een Parkinson-vrije generatie!

EDIT: redelijk off-topic allemaal
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? :)
Klik om te vergroten...

Ja klopt, maar wilde net mijn post aanpassen, lijkt me idd niet dat die oudjes ook na gebruik trilvrij zijn, zal misschien nog wel iets erger worden, stuiteren ze helemaal door het verzorgingshuis. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."