Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMond kapot

Mond kapot

19 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na gebruik van speed altijd het gevoel dat ik 5 Aldi-stokbrooden heb gegeten die al 30 minuten in de oven lagen. Mijn mond ligt echt open :P

Maar iemand nog tips om dit tegen te gaan, kauwgom helpt bij mij niet, gaan mijn wangen nog erger van naar de mallemoer!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Magnesium! :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan maar zo:
On-topic plzz
thnx
:)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
je bewust worden als je aan het kauwen of bekken trekken bent, dan kun je het wel enigszins tegen gaan. Niet gegarandeerd. Tevens zorgt het tekort aan vocht er ook nog eens voor dat je mond wat makkelijker beschadigt raakt, dus veel (alcoholvrij) drinken helpt ook wel.
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Magnesium! :)
Klik om te vergroten...
en dan meteen wat onder je neus poederen voor het effect :grin:

@Mac zal ik proberen!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=72 ... ght=kauwen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2002&start=30

staan allemaal tips
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=723&highlight=kauwen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2002&start=30

staan allemaal tips
Klik om te vergroten...

Oke bedankt, ga meteen even kijken :grin:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kauwgom bevorderd de speekselvorming niet echt en het zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat je ook echt gaat kauwen, en dat wil je volgens mij juist verminderen. Beter ga je erop letten en probeer je het zo te verminderen. Desnoods stop je een speen in je mond, maar dat zou ik niet doen op een party :smoke:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja, alsof dat opvalt.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
boy zei:
Kauwgom bevorderd de speekselvorming niet echt en het zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat je ook echt gaat kauwen, en dat wil je volgens mij juist verminderen. Beter ga je erop letten en probeer je het zo te verminderen. Desnoods stop je een speen in je mond, maar dat zou ik niet doen op een party :smoke:
Klik om te vergroten...

Kauwgom bevordert de speeksvorming in je mond juist direct haha..
Stop maar is 2 kauwgompjes in je mond en binnen een minuut leg je een plakkaat op de grond waar een lama jaloers op zou worden vrind..

Maja dan moet je ook niet al te lang blijven kauwen denk ik das dan weer nadelig
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelegenheidsgebruiker zei:
boy zei:
Kauwgom bevorderd de speekselvorming niet echt en het zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat je ook echt gaat kauwen, en dat wil je volgens mij juist verminderen. Beter ga je erop letten en probeer je het zo te verminderen. Desnoods stop je een speen in je mond, maar dat zou ik niet doen op een party :smoke:
Klik om te vergroten...

Kauwgom bevordert de speeksvorming in je mond juist direct haha..
Stop maar is 2 kauwgompjes in je mond en binnen een minuut leg je een plakkaat op de grond waar een lama jaloers op zou worden vrind..

Maja dan moet je ook niet al te lang blijven kauwen denk ik das dan weer nadelig
Klik om te vergroten...

Als ik een droge bek heb dan moet ik echt geen kauwgom nemen hoor, dan blijft die ranzige smaak de hele tijd hangen en lijkt het net alsof ik op een plak rubber loop te kauwen. Beter pak je gewoon wat te drinken als je een droge mond hebt... of zo'n zuigsnoepje (zuurtje ofzo).
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh ik kryg er juist altijd wel veel speeksel van..

Maja drinken ofzo is gewoon beter en en tegen kauwen..tja als je het je bewust kan worden dan kan je het tegengaan.. maar t blyft een probleem al heb ik er gelukkig niet zo vaak last van :)
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb dat niet van pep ik heb dat alleen als ik gruwelijk veel pillen heb geslikt :xtc:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet niet gruwelij kveel pillen slikken..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als iemand zegt: "ik heb gruwelijk veel pillen op" dan komt dat bij mij gewoon over als iemand die dom gebruikt en er nog trots op is ook..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja Bal0n, maar je hoeft niet iedereen terecht wijzen als hij/zij eens te veel pillen heeft gehad :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
Als iemand zegt: "ik heb gruwelijk veel pillen op" dan komt dat bij mij gewoon over als iemand die dom gebruikt en er nog trots op is ook..
Klik om te vergroten...
ik denk dat iedereen in het begin van zijn gebruik wel is veelste veel pillen heeft gepakt. je moet je grens gewoon verkennen en gaat er 1x over heen. dan weet je hoe dat is en doe je het weer rustiger aan. dat is bij mij in ieder geval zo.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is toch dom? Of zie ik dat verkeerd :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
kouwgom vind ik geen aanrader hoor, zo bekken trekken da ge doe dan en als ge uw sjieke dan wegsmijt kunt ge helemaal nie stoppe me bekken trekke
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpringPack zei:
Na gebruik van speed altijd het gevoel dat ik 5 Aldi-stokbrooden heb gegeten die al 30 minuten in de oven lagen. Mijn mond ligt echt open :P

Maar iemand nog tips om dit tegen te gaan, kauwgom helpt bij mij niet, gaan mijn wangen nog erger van naar de mallemoer!
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring is: Zodra je kauwgom in je bek hebt BLIJF JE DOORGAAN. Ik concentreer me erop dat ik me mond stil moet houden en drink voldoende, heb nu na het freaken nooit meer pijn aan me kaken eerst altijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."