Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoude handen

koude handen

12 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ook last van op de speed?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
jah koude handen soms ook.
maar naar mijn mening meer zweetpollen :P :) :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is als ik s'nachts bij de benzinepomp een pakske shag ga halen, dan krijg ik wel koude handen.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahah heb ook altijd van die natte was handjes,
maar de volgende daag is me lichaam helemaal warm alleen me handen en soms ook voeten zijn steen koud.

greet the doc
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb het ook heel vaak

dan zit ik in een warme kamer of zo

en dan komt er een maat langs of zo en je wilt die een hand geven

en ze zeggen alty dat ik koude handen heb

echt raar
maar ja :mrgreen:

:wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik met pillen, altijd kouden handen na de 1ste
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
ik met pillen, altijd kouden handen na de 1ste
Klik om te vergroten...

ik heb dus altijd koude handen.... :wink: went wel :mrgreen:
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja heb het ook bijna altijd als ik pep gebruik
hoort er gewoon bij denk ik :grin:
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had ook hele koude handen, terwijl ik het harstikke warm had..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
selly zei:
ja heb het ook bijna altijd als ik pep gebruik
hoort er gewoon bij denk ik :grin:
Klik om te vergroten...
Bloedvaatjes versmallen waardoor er minder bloed (is minder zuurstof + brandstof) word aangeleverd. Daardoor word je kouder. De dag er op warme handen hebben is doordat het eerst zo lang koud is geweest.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nja is dat zo??
Kan mss wel zijn, maar denk dat dat eerder gecompenseerd wordt door de verhoogde bloeddruk en het bloed wordt een stuk dunnen, dus weet niet of dat de rede is. Mja van de andere kant vind ik het ook weer vrij logisch...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hehe, je zegt het precies verkeerd Mac :P.

Die hoge bloeddruk komt juist door het feit dat de bloedvaten versmallen. Wat weer komt door de adrenaline afgifte. :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat bedoel ik :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."